loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1066 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (36)
امروز در شانگهای

توضیح: ساعتها، طبق تشخیص کادر پزشکی هستند - 2 ساعت جلوتر از انگلیس (1 ساعت و نیم عقب تر از تهران)

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

           

گما تامپسون                                                    نیک کوپاک

 

دوشنبه:

 

19:08 امشب MUTV یک ویژه برنامه پخش می کند که هواداران ایرلند و ... می توانند در فلان ساعت نشست خبری فرگوسن را ببینند (به ما چه!). سپس برنامه "خاطرات ویدئویی" مربوز به ریو پخش می شود. همچنین آخرین اخبار مربوط به جام Milk (جام جوانان در ایرلند) پخش می شود. فراموش نکنید که بازی نیز روز چهارشنبه ساعت 13:00 BST (چهار ونیم به وقت تهران) پخش زنده می شود.

 

18:33 فکر نمی کنم که امروز چیز دیگری برای گزارش دادن در شانگهای موجود باشد. بازیکنان قبل از شام در یک سالن بدنسازی تمرین کردند، اکنون بازیکنان در اتاقهایشان مشغول استراحت هستند و یا اینکه دارند در اتاق سرگرمی، تفریح می کنند. در داخل این اتاق کنسول های بازی مختلفی هست، به همراه میزهای پینگ پنگ و همچنین صندلی های راحتی برای استراحت بازیکنان. متأسفانه محدودیتهایی برای امثال من و گما وجود دارد. بنابراین شما فقط باید به حرف من شفاهی اعتماد کنید که بگویم من در پینگ پنگ عالی هستم. شب همگی به خیر فردا با اخبار جدید باز خواهیم گشت از شانگهای. (NC)

 

17:10 مادامی که اعضای تیم در یک مجموعۀ ورزشی در این نزدیکی مشغول تمرینات بندسازی هستند، ما مشغول نقشه چیدن برای برنامه های فردا هستیم. فردا روز شلوغی است، فعالیتهای تجاری زیاد و همچنین پوشش دادن تمرین تیم (تمرین باز - جلو چشم هواداران). همچنین گفتگویی رادیویی یا زنده با مایکل کریک ترتیب خواهیم داد. (GT)

 

 

 15:25 همونجور که گما گفت، اندی کول نیز به ما در تور ملحق شده است. کول سال 1999 که آخرین بار مردان سرالکس در شانگهای بازی کردند، همراه تیم بود، ولی این بار او نقش سفارت باشگاه را بر عهده دارد. ان شغلی است که او حدود 18 ماه است انجام می دهد و به ما گفته است که واقعا از دیدار با هواداران باشگاه در سرتاسر دنیا و نشر فرهنگ و دین(کتاب مقدس) یونایتد لذت می برد . (NC)

 

14:10 یونایتد و شانگهای شنهوا، روز چهارشنبه برای کسب جام شورلت چاینا Chebrolet China Cup به مصاف هم می روند. عکس رئیس و ریو را با جام این بازی که بعد از نشیت خبری گرفتند را تماشا کنید:

 

13:57 یک عکس که از مصاحبه با کاگاوا گرفته شده را به گالری اضافه کردم. (GT)

 

13:50 مادامی که نیک داشت نشست خبری را پوشش میداد، من نشستم و یک مصاحبه با کاگاوا برای ورژن ژاپنی سایت باشگاه را تماشا کردم. همکار ژاپنی ما، یومی یاسوگی این مصاحبه را با خرید جدید ژاپنی ما ترتیب داده بود. ولی باید اعتراف کنم که تا امروز صحبت کردن انگلیسی او خیلی پیشرفت داشته است. و به نظر می آید که با گامهای بلند دارد از کل تور منچستر یونایتد برای پیشرفتش استفاده می کند. او مورد توجه هواداران و رسانه های اطراف هتل تیم قرار دارد، هرجا که او هست، فلش دوربینها نیز تیلیک و تیلیک به صدا در می آیند! (GT)

 

13:00 خوب نشست خبری تمام شد و خبرهای جالبی از آن در آمد. (NC)

 

12:59 ریو در مورد احتمال بازیش در آینده در چین: "من نظرم این است که وقتی کسی به سن و سال من می رسد، اگر زیاد به آینده نگاه کند، این امکان هست که نتواند پیش برود (؟! جملۀ اصلی:
I think when you get to my age, if you look too far ahead your legs can get taken beneath you. زبانشناسا کمک کنن توی ترجمه!!) تنها چیزی که من از صمیم قلب می خواهم، بازی کردن برای منچستریونایتد است. این کاری است که من از آن لذت می برم. پیش فصل خوب شروع شد. من تنها دارم به فصل پیش رو و بازی برای منچستریونایتد فکر می کنم. من واضح است که اینجا خوشحال و راضی هستم و به دنبال رفتن به جای دیگر نیستم." (NC)

 

12:58 سرالکس در مورد چلسی: "من فکر می کنم که اشتیاق مالکین چلسی دوباره بازگشته است. اکنون که آنها لیگ قهرمانان را برده اند ،انتظارات بیشتری از انها می رود. این همان جامی بود که رومن (آبراموویچ) همواره می خواست که برنده شود. بنابراین او دوباره این تابستان (با انگیزه) در تیم سرمایه گذاری خواهد کرد. من فکر می کنم که امسال رقابتی (سخت) برای ما خواهد بود و من همیشه به چلسی (به عنوان یک حریف) احترام گذاشته ام. شما تنها باید صبر کنید و ببینید که این بازیکنان (تازه جذب شده) تا چه اندازه خوب هستند." (NC)

 

12:56 سرالکس فرگوسن در مورد وضعیت درن فلچر: "درن تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارد و سخت تلاش می کند که کاملا تحت کنترل تیم پزشکی قرار داشته باشد. ما انتظار نداریم که او سریعا به بازی برگردد، ولی امیدواریم که در زمان و مقطعی خاص دوباره به تیم بازگردد. یک سال قبل، پل اسکولز هم تیم ذخیره های من را مربیگری میکرد. اکنون او دوباره مشغول بازی است و تمامی دوستداران یونایتد نیز از این مسئله خوشحال هستند. او بازیکنی عالی است. پیدا کردن جایگزین طولانی مدت برای اسکولز بسیار دشوار است. پیدا کردن جایگزین برای بازیکنی در سطح بالای او برای هر کسی دشوار خواهد بود. ما همیشه امید داشته ایم که یکی از جوانان از آکادمی بیاید و جانشین او شود. ما همچنین پاول جوان را جذب کرده ایم. ما امیدواریم که او به سوی یک هافبک مرکزی تاپ کلاس پیشرفت کند چرا که او واقعا پتانسیل خوبی دارد." (NC)

 

12:54 سرالکس در مورد استقبال هواداران چینی: "همانجور که انتظار داشتیم، اشتیاق زیادی از جانب هواداران به منچستریونایتد وجود داشت. ما خیلی از این مسئله مشعوفیم." (NC)

 

12:52 از سرالکس پرسیده می شود که آیا حاضر بود دروگبا را به عنوان یار آزاد به خدمت بگیرد: "البته که تصمیم گیرنده اصلی خود دروگبا بود. او گفت که می خواهد چلسی را ترک کند و دیگر در انگلیس بازی نخواهد کرد. پس این هر حدس دیگر را منتفی می کند." (NC)

 

12:51 ریو دربارۀ شانگهای شنهوا: ما منتظر بازی با شانگهای هستیم. این یک بازی عالی برای هر دو باشگاه محسوب می شود. شانگهای با این بازی می خواهد تیم خودش را محک بزند و هدف اصلی ما نیز خروج از این بازی بدون مصدوم و رسیدن به آمادگی کامل است. با توجه به حضور دروگبا و آنلکا، نسبت به این بازی علایق بیشتری وجود دارد، ولی برای ما این تنها یک بازی دیگر مثل بازی های قبلی محسوب می شود." (NC)

 

12:49 سرالکس دربارۀ خریدهای بیشتر می گوید: "ما دو بازیکن را در تابستان به خدمت گرفته ایم - کاگاوا و پاول. ما فکر می کنیم که هر دوی آنها پتانسیل بسیار بالایی دارند. در حال حاضر ما به گزینه های دیگر نیز برای آوردن نیروهای جدید توجه داریم. دروغ نمی گیم که بگیم پشت صحنه بی کار نشستیم. ما سخت در حال تلاشیم تا بازیکنان دیگری را نیز به تیم اضافه کنیم." (NC)

 

12:47 سرالکس در مورد گزارشات توافق بر سر مورا: "صحیح نیست! ما بر سر بازیکن به توافق نرسیده ایم. ما علاقۀ خودمان را نشان داده ایم، ولی تا زمانی که قرارداد توافق نشود، ما نمی توانیم بگوییم که مورا بازیکن ما است." (NC)

 

12:46 سرالکس در مورد کاگاوا: "در زمین تمرین او هیچگاه نیاز به تذکر و تشریح مسایل ندارد. بعد از یک تصویر سازی، او کاملا مسئبه را میگیرد. زبان نیز مشکل خاصی نیست. یک فوبتالیست خوب، می تواند مسائلی را که نیاز دارد، از بین حرفهای سرمربی گلچین کند. از این نظر کاگاوا فوق العاده بوده است. من کمی از او شگفت زده شده ام." (NC)

 

12:45 ریو در مورد کاگاوا: "من خیلی خیلی تحت تأثیر او قرار رفته ام. من بازی های او برای دورتموند را در تلویزیون و نیز در یووتیووب دیده بودم.او خارق العاده بوده است. او سریع و باهوش است، و کاملا هوشیار است، او با دو پایش بازی می کند. من از کار با او و برای شروع فصل هیجان دارم. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ آلمان در چند فصل اخیر است. من فکر می کنم که او می تواند این فرم خوب را در منچستریونایتد نیز پیاده کند. فکر می کنم که خیلی برای تیم مفید باشد." (NC)

 

12:43 فرگوسن دربارۀ چگونگی پوشش خط دفاع در مصدومیت اسمالینگ می گوید: "هنوز این مسئله که اونز و ویدیچ در آغاز فصل با ما خواهند بود صد در صد قطعی نیست. جانی امروز دویدن را آغاز می کند. ویدا و فیل جونز نیز تمرینات کامل را از امروز آغاز کرده اند. که نکته ای بسیار مثبت محسوب می شود. اگر بتوانم ریو را آماده نگه دارم، آنگاه به حضور جونز و ویدیچ دستمان بسیار باز خواهد بود (در غیاب اسمالینگ)." (NC)

 

12:37 ما در انتظار شروع نشست خبری هستیم ریو به سرالکس ملحق می شود و ما به زودی اخبار را خلاصه برای شما بازگو می کنیم. (NC)

 

11:45 من و گم (گما) به اتاق نشست خبری می رویم تا برای پوشش نشست آماده شویم. منتظر اخبار باشید. (NC)

 

11:34 اسطوره های سابق باشگاه که همراه تیم هستند، امروز در رویدادهای تبلیغاتی زیادی شرکت می کنند، برندۀ سه گانۀ 99، اندی کول نیز دیروز به ما ملحق شد در شانگهای. کول، روبو (رابسون) و کوئینتون فورچون امروز صبح در زمین تمرین شانگهای بودند تا در رویداد Manchester United Premier  Cup MUPC که در چند روز آتی برگزار می شود، شرکت کنند. این سه نفر با تعدادی از مربی های مدرسۀ منچستر یونایتد همراه شدند تا پیش تعدادی از فینالیستهای این تورنمنت زیر 15 ساله ها بروند. MUPC ابتدا به صورت داخلی آغاز شد و کم کم شهرتش فراگیر شد. بیشتر از 1 میلیون بازیکن در این تورنمنت شرکت می کنند، بیشتر از 9000 تیم از 43 کشور امسال حضور دارند. مسابقۀ فینال روز چهارشنبه پیش از بازی یونایتد با شنهوا برگزار می شود. (GT)

 

10:45 همونطور که می دونید، یونایتد روز چهارشنبه به مصاف دو چهرۀ آشنا به نام دیدیر دروگبا و نیکلاس آنلکا می رود. دروگبایی که در اولین بازیش برای شنهوا تأثیر گذار بود، این مهاجم 34 ساله پس از ورود به زمین در نیمۀ دوم، برارب و گوانگژو R&F، گل تساوی بخش شنهوا را برای مائو یوندینگ ساخت تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. ریو و همکارانش در خط دفاع در بازی روز چهارشنبه باید کاملا گوش به زنگ باشند. (GT)

 

 

 

 

10:32 صبح همگی از یک شانگهای بسیار آفتابی و مرطوب به خیر. بازیکنان هم اکنون بیرون مشغول تمرین هستند، در حالی که من و نیک یک کمی دربارۀ کارمان در هتل با هم گفتگو می کنیم و برای نشست خبری که حدود دو ساعت دیگر آغاز می شود با هم گفتگو می کنیم. (GT)

 

یکشنبه:

23:56 خوب بیرون خلوت شده و همین نشون میده که برای ما تابعین "ساعت منچستریونایتد" کم کم داره زمان رفتن به رخت خواب فرا می رسه! ما فردا صبح تمرین پشت درهای بسته را به همراه نشست خبری پوششخواهیم داد. حوالی ساعت 10:30 به وقت انگلیس. فردا می بینیمتون. (NC)

 

23:14 قطعا از ساعتهای پستهای قبلی بلاگ متوجه شده اید که ساعات ما دو ساعت جلوتر از انگلیس و 5 ساعت عقب تر از چین است... دلیلش هم این است که کادر علمی و پزشکی تیم تشخیص داده است که برای حداقل کردن اثرات منفی ناشی از تغییر زمان و پرواز با جت، چه موقع رسیدن به اینجا و چه موقع برگشت به انگلیس، بهتر است که اینگونه برنامۀ زمانی تیم در این مقیاس زمانی انجام شود. کلا سازمانی که بر تورهای یونایتد حکومت می کند خارق العاده است، نه تنها تمرینات آنها زیر نظر گرفته می شود، بلکه زمانها و الگوی غذا خوردن، زمانهای خواب و استراحت نیز تنظیم می شوند. من و نیک نیز به این برنامۀ زمانی جدید که خودمون "ساعت منچستریونایتد" صداش می کنیم، کارهامون رو وفق می دیم. ما تمام سعیمون رو می کنیم که شما رو با این برنامۀ زمانی گیج نکنیم ولی خواهشا با ما هماهنگ شوید! (GT)

 

22:35 برای قرار گرفتن در جو بازی، دو ویدئو از سفرهای قبلی ما به چین تماشا کنید، کی یکی شامل تنها هتریک توران ورزشی رایان گیگز است. (GT)

- دانلود بازی سال 2009 - دانلود کنید -

- فیلم مربوز به تور آسیایی سال 2009 - دانلود کنید -

- فیلم رسیدن یونایتد به فرودگاه شانگهای - دانلود کنید -

 

22:02 سلام و وقت به خیر از شانگهای! عاشق اینجا شدم - خیلی خوب بود و در فرودگاه استقبال بسیار پرشوری از ما شد. صدها هوادار با بنرها و شالها و پوسترها و پیراهنها و یا حتی با هدیه های شخصی برای بازیکنان راهروهای ورودی را پر کرده بودند، علی رغم اینکه دیر وقت بود. گالری عکسها و نیز فیلمی را که نیک گرفته تماشا کنید. اعضای تیم نیز پیش از حرکت به سوی اتوبوس تیم، با هواداران عکس گرفتند و به آنها امضاهای یادگاری دادند. ترکیب تیم مستقیما برای یک  جلسۀ تمرین سبک حرکت کرد تا خستگی پاهایشان را پس از یک پرواز 16 ساعته با حرکات کششی رفع کنند. پس از یک پرواز 16 ساعته، عادت کردن به زمان و آب و هوای اینجا آسان به نظر نمی رسد. فردا ترکیب تیم دو جلسه تمرین سبک را احتمالا خواهند داشت، که یکی از این جلسات در داخل سالن خواهد بود ضمن اینکه من و نیک در ساعت 5:30 به وقت شانگهای، در جلسۀ خوشامد گویی به همراه رئیس و ریو شرکت خواهیم کرد. خبرهای نشست خبری نیز البته پس از اتمام مصاحبه روی سایت قرار می گیرد. چین 7 ساعت از انگلیس جلو تر است پس از حدود 10:30 به وقت انگلیس (14:00 تهران) به سایت سر بزنید. (GT)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

دیشب گزارشاتی در انگلیس منتشر شد که انتقال توافق شده، ولی فورا توسط مدیر برنامه های مورا و همچنین فرگوسن تکذیب شد. جونکیو بارها گفته بود که مخالف فروش مورا و کسب درآمد است و می خواهد او را برای تصاحب جامهای مختلف حفظ کند. اما خوب بارها حرف خودش را هم نقض کرده بود.
اعضای دیگر هیئت مدیره او را متقاعد کرده اند که اکنون زمان مناسب فروش مورا و کسب درآمد است. و در نهایت او نیز حرف آنها را پذیرفته است. ولی می خواهد که منچستریونایتد پول بیستری پرداخت کند و این انتقال را به "بزرگترین" انتقال در تاریخ فوتبال برزیل تبدیل کند.
همینکه فرگوسن امروز علاقه اش را به مورا تأیید کرد، گام بزرگی محسوب می شود چرا که تا به امروز گمان می شد نام منچستر یونایتد و علاقۀ این باشگاه به مورا، تنهابرای بالا بردن علایق باشگاههای دیگر به این بازیکن توسط مدیران به کار برده می شد.
لوکاس مورا از جمعه در شهر منچستر خواهد بود تا برای بازی یکشنبه تیم المپیک برزیل در اولدترافورد برابر بلاروس آماده شود.
(شهاب غ: من این خبر جدید رو که جوونکیو تصمیم به فروش مورا گرفته رو در یک وبسایت کاملا برزیلی نیز دیدم)
پاسخ : این هم لینک خبر اون اون بلاگ برزیلی:
http://pitacodogringo.wordpress.com/2012/07/23/lucas-moura-transfer-to-manchester-united-moves-a-step-closer/

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/sao-paulo-will-now-sell-lucas-moura-to-manchester-united-but-want
به نقل از اسپورتویتنس، Globo Esporte در برزیل که همیشه به میزان خوبی قابل اطمینان بوده است، اعلام کرده است که سائوپائولو تصمیم گرفته اند که لوکاس مورا را بفروشند، احتمالا به منچستریونایتد. به گفتۀ این سایت برزیلی، جوونال جونکیو، با انتقادات اعضای دیگر هیئت مدیرۀ سائو پائولو بمباران شده است و به او گفته شده است که موضعش در قبال این مسئله، مورد قبول اعضای باشگاه نیست.

این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

mage nagofty mora miad?chi shod akhar?

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

برو بکس هوادارای تیمهای چلسو و اینتر حسابی سوختن از خبری که فرگی در باره مورا داده
بسوزید واقعا کرم و اب میخوان که بذارن جای سوختگی
امسال فرگی حسابی میخواد بترکونه میخواد خرید دهن پر کن بکنه

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

راستی من فکرشم نمیکردم وستهام انقدر قوی باشه
فعلا که تو نظرسنجی سومه!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حمید رضا اینو بگیر:
http://bng.netau.net/photos/47eedbcf5a80.jpg

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

معادل انگلیسیه مشعوفیم چیه؟
اصلا معنی مشعوفیم یعنی چی؟شکلک
پاسخ : We are Delighted
شور و شعف داشتن.... مشعوف بودن... خوشحال بودن...

این نظر توسط mr7معین(نانی) در تاریخ 1348/10/11 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

احتمال اومدن نوری شاهین چقدره؟

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

بچه ها دوستان خوب من باید دیگه برم حلالم کنید شهاب تو بهترین و زیباترین جملات وتیکه هارو میگفتی از همه تشکر میکنم یاعلی من رفتمشکلکشکلک
پاسخ : خدافظ! حالا کجا؟ سر آبگوشت؟ شکلک

این نظر توسط ‏. در تاریخ 1348/10/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

سايتي به اسم ‏MANUTD-FANS.MIHANBLOG.COM
جالبه يونايتدي واقعاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

بابا یکی بیاد کاگاوارو جمع کنهشکلکهمه بچه هارو هوایی کرده جون توشکلکاز دیلی میل هم بیشتر شایعه میسازهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,173
  • بازدید ماه : 2,173
  • بازدید سال : 130,762
  • بازدید کلی : 1,718,804
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2