loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 584 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (5)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

17:40 شاید به یاد داشته باشید که من گفتم منتظرم تا با یکی از بازیکنان در کارینگتون مصاحبه کنم. خوب من توانستم یک کلمه از زیر زبان پارک جی سونگ بیرون بکشم. او به بازی یکشنبه در برابر چلسی می اندیشد، که اگر در ترکیب انتخاب شود، دویستمین بازیش در لباس یونایتد خواهد بود. شنبه صبح سایت ما را چک کنید تا بخوانید که پارک چه چیزهای دیگری دربارۀ سفر یکشنبه به استمفورد بریج گفته است. (GT)


17:34 من ظرف چند روز آینده مصاحبه ای با وین رونی خواهم داشت. و مانند همیشه، اطمینان می دهم که زمانی را نیز به پرسیدن سؤال هواداران از او اختصاص دهم. لطفا هز سؤالی را که از Wazza دارید، روی سخنان سرخها پست کتید و من تمام تلاشم را میکنم که تا جای ممکن سؤالات را از او بپرسم.


16:49 ازکیل فرایرز مسائلی را که در روزنامه ها مربوط به تمدید قراردادش مطرح شده بود را تکذیب کرده است. او در توئیتر خود نوشته است: "چرا هر کسی آنچه را که می خواند باور می کند؟ من قرارداد را رد نکرده ام!" (AM)


16:07 ما مشغول بازگشت از یک نهار دسته جمعی به مناسبت خداحافظی همکارمان Katie Chapman بودیم که در راه دو مهاجم سیتی را در دو زمان مختلف دیدیم. ماریو بالوتلی و ادین ژکو داشتند می رفتند که به کارهایشان برسند و ما خیلی جلوی خودمان را گرفتیم که تا برایشان آرزوی شکست و نفرین برای بازی شنبه شان با سیتی نفرستادیم. (AM)

 

13:01 اخبار منتشره از کمپ چلسی حکایت از این دارد که به نظر قطعی می رسد که کاپیتان آبی ها، جان تری، بازی یکشنبه را به دلیل مصدومیت زانو از دست خواهد داد. اشبی کول نیز بعد از کارت قرمزی که در وسط هفته برابر سوانسی دریافت کرد محروم است. و خوزه بوسینگوا یا رایان بترند جایگزین او خواهند شد. فرانک لمپارد نیز باید کمی با مشکل آمادگی و درد شانه مقابله کند.  جان ابی میکل نیز حضور نخواهد داشت. (AM)


12:50 ریو فردیناند در توئیتر خود اعلام کرده است که علاقه ای به جانشینی جان تری که امروز از بازوبند کاپیتانی خلع شد، به عنوان کاپیتان تیم ملی ندارد."بعد از اتفاقات اخیر من نمی خواهم که کاپیتان انگلیس باشم، تنها می خواهم برروی بازی برای یونایتد تمرکز کنم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، آنگاه مانند همیشه خوشحال خواهم بود." (Adam Marshal)


12:35 من همچنان در کارینگتون هستم و منتظرم تا با یکی از بازیکنان صحبت کنم. من در محوطۀ انتظار نشسته ام و دارم از دیدن مجدد صحنۀ ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان اروپای 2008 از یک تلویزیون بزرگ لذت می برم. هیچ گاه از دیدن صحنه ای که جان تری لیز می خورد و پنالتی را از دست می دهد و ادوین پنالتی آنلکارا می گیرد خسته نمی شوم. فقط امیدوارم که دوباره یکشنبه شب برابر آنها جشن پیروزی بگیریم. (GT)

 

11:06 از سرالکس دربارۀ مسألۀ دست دادن یا ندادن ریو فردیناند با جان تری در ارتباط با مسئلۀ  توهین نژادپرستانۀ تری به برادر کوچکتر ریو، آنتون فردیناند سؤال شد. رئیس پاسخ داد او پیشاپیش با ریو صحبت خواهد کرد، اما به طور کلی نگران موضوع نیست. "من کمی با ریو صحبت خواهم کرد تا ببینم موضعش (در قبال دست دادن با تری) چیست. ریو سالهاست با معضل نژادپرستی جنگیده است. من در طول سالهایی که این پسر را میشناسم، این مسئله را دیده ام. اما زمانی وجود دارد که او باید از این موضوع چشم پوشی کند. چیزی وجود ندارد که او بخواهد از دست دادن با جان تری احساس شرم داشته باشد. به هر حال من اصلا نگران این معضل نیستم. هفتۀ بعد ما باز مسئلۀ پاتریس اورا و لیورپول را خواهیم داشت. پاتریس پیش از این شجاعتش را با شکایت از سوارز نشان داد و باز هم چیزی نبود تا از آن شرمگین شود. من فکر نمیکنم دست دادن موضوع مهمی باشد." (GT)

 

10:32 از رئیس دربارۀ اظهارات اخیر هنسن سؤال شد. (مترجم: اظهارات اولیه هنسن دربارۀ اینکه یونایتد یک سال و نیم است خوب بازی نمی کند و .... وپاسخ فرگوسن به او و اینکه از این حرف پشیمان خواهد شد، را در سایت گفته بودیم. این را اضافه می کنیم که دو روز پیش باز هنسن جواب داده و به نقل از Sportinglife گفته که "من نمی دانم آن اظهارات از کجا آمده! چیزی که من گفتم این بود که یونایتد هیجده ماه است به خوبی گذشته اش بازی نمی کند. و من گفتم اگر شما سه تیم بالای جدول را نگاه کنید، یونایتد به طور مداوم بدتر از تاتنهام و سیتی بازی کرده است. در 1995 من خطاب به سرالکس گفتم: تو با یک مشت بچه چیزی نخواهی برد" ولی در 2012 هیچگاه نمی گویم که تو اگر "نومید" و "بی انگیزه" باشی، چیزی نمی بری". حال ادامۀ کنفرانس:)

از رئیس دربارۀ اظهارات اخیر هنسن سؤال شد. هنسن گفته بود سرخها 18 ماه است خوب بازی نمی کنند و بعد از پاسخ سر الکس سعی کرده بود حرفش را تصحیح و شفاف سازی کند. اما رئیس (سرالکس) با وجود این عقیده دارد که هنسن ساکت باشد بهتر است: "او سعی کرد تا حرفش را تغییر دهد، با گفتن اینکه اون حرفی که زده دربارۀ بازیهای خارج از خانه بوده. اما من اصل متن رونوشت او را خوانده بودم و او نوشته بود ما در یک سال و نیم گذشته اسفناک بوده ایم. او حرفی از بازیهای خارج خانه نزده بود. او در واقع گور خودش را کند. (dug himself a grave) او دربرابر پستی که در فوتبال به عنوان مفسر دارد، مسؤولیت دارد. چیزی که او یک هفته قبل از بازی با لیورپول گفت برای من واضح بود و می توانم آن را درک کنم و نیازی به توضیح ندارد. او بازیکن سابق لیورپول و رفیق قدیم دالگلیش است. از نظر من مشکلی نیست. او شاید میخواسته کمی تحول ایجاد کند، ولی باید در قبال موقعیتش احساس مسؤولیت داشته باشد. وقتی شما به این فکر می کنید که ما فصل قبل، لیگ را بت 9 امتیاز اختلاف بردیم، و به فینال اروپا راه پیدا کردیم و در نیمه نهایی FA Cup حضور داشتیم، مسلماً نمی توانستیم آنطور که هنسن می گوید اسفناک بوده باشیم! (در اینجا فرگوسن می خندد) (GT)

 

 

09:45 این هم نکات اصلی کنفرانس خبری سرالکس:

"ما از نظر مصدومیتها کمی وضعمان بهتر شده است. انتظار من این است که رونی، نانی، کلورلی و یانگ همگی در لیست تیم جای داشته باشند. نانی و رونی دو روز گذشته را تمرین کرده اند. بیشتر به نظر می آید که تام در بازی دوشنبه برابر ذخیره های چلسی بازی کند. اما به هر حال با ما به لندن سفر خواهد کرد."

"بازی در Bridge بازی آسانی نیست. ما در لیگ آنها را از سال 2002 در بریج نبرده ایم. ما امیدواریم فرم خوب خود در بازی با آرسنال و حتی بازی با لیورپول در انفیلد را ادامه دهیم. جایی که خوب بازی کردیم و به هیچ عنوان حقمان باخت نبود."

"بازی رفت با چلسی در اولدترافورد وحشتناک و دیوانه وار بود. نتیجۀ بازی می توانست 20-18 باشد! (به جای 3-1) اما من فکر نمی کنم که بازی یکشنبۀ آینده مانند بازی رفت از آب در بیاید."

"دخیا باید آماده باشد. به نظر می آید که لیندگارد حداقل به مدت چهار هفته نتواند بازی کند. شاید حتی پنج یا شش هفته. مشکلش لیگامنتِ قوزک است. (و می تواند غیر قابل پیش بینی باشد طول درمانش)"

"بن آموس به دنبال موقعیتی بود تا مدتی باشگاه را ترک کند. و ما مدتی انتقال قرضی او را مد نظر داشتیم. اما وقتی شما در اروپا حضور دارید، آسان نیست. شما در چنین موقعتی به سه دروازه بان نیاز دارید. او شبی که در دروازه ایستاد بسیار خوب عمل کرد. ما همچنین توماس کوژاک را داریم اما  قرارداد او در تابستان به پایان می رسد و نمی خواهد که قرارداد دیگری امضا کند. او بازی مداوم نیاز دارد."

 

09:02 من در محلم در کارینگتون مستقر شده ام و منتظر ورودِ رئیس (سر الکس) هستم. او باید حدود 09:30 GMT برسد اینجا. از حدود 10:00 GMT برای دنبال کردن اخبار مهم تیم به ما سر بزنید. من امید دارم که اخبار خوبی دربارۀ مصدومیتها برای ما خواهد داشت. (GT)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

thanks godشکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از خبر هاي كاملا آپ ديت تون با سايتتون خيلي حال ميكنم هميشه خبر هاي جديد هست با آرزوي قويتر شدن سايت زيباتون. ممنون.
پاسخ : مرسی حسام جان! شکلک

این نظر توسط ساشا در تاریخ 1348/10/11 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

ممنون از خبرهای خوبت ؛ سعی کن همیشه این قسمت تو سایتت باشه ؛ من خیلی با این قسمت حال میکنم؛ موفق باشی ‏_‏ فعلا.......
پاسخ : به چشم! سعی می کنیم تا جایی که در توان باشه، از ترجمۀ این ستون غافل نشیم ساشا جان!

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر دی حیا رسید :دی
پاسخ : خدا رو شکر!

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

به گزارش Daily Mail داوید ده هئا داره خودشو برای بازی در استمفوردبریج آماده می کنه .
بعد از مصدومیت آندرس لیندگارد و داوید ده هئا تیم یونایتد با مشکل دروازه بان مواجه شده بوده که گویا ده هئا مشکلش حل شده و می تونه از دروازه مون محافظت بکنه

پاسخ : دستت درست! اللهم اشفی کل مریض!
شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 128,916
  • بازدید کلی : 1,716,958
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2