loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 785 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (12)


کول و تونیکلیف می توانند نسل آینده از جوجه های تازه پر و بال درآوردۀ فرگی در اولدترافورد باشند.


در حالی که پل پوگبا به سران یونتوس چشمک می زند و برای ترک اولدترافورد چراغ سبز نشان می دهد، هواداران یونایتد نیازی نیست که نگران باشند، چرا که سر الکس فرگوسن بسیار به ندرت در دادن اجازۀ خروج به جوانان تیمش دچار اشتباه می شود. وقتی که یک بازیکن نمی خواهد که در باشگاه بماند، فرگی به او خواهد گفت به سلامت (شرِّت کم good Riddance) و در عوض روی پرورش دو هافبک عالی دیگر در حد و اندازه های لارنل کول Larnel Cole و رایان تونیکلیف Ryan Tunnicliffe تمرکز خواهد کرد. بازیکنانی که در بحثها، به عنوان ستاره های اصلی تیمی که سال 2011 اف کاپ جوانان انگلستان را بالای سر برد نام برده می شوند. این پسر بچه های انگلیسی در مسیری قرار داده شده اند که پیشرفتی را به دست بیاورند که مرد فرانسوی هرگز نمی توانست به آن دست پیدا کند.

 

نام: Larnell Cole

پست بازی: بال کناری/هافبک هجومی

تاریخ تولد: نهم مارچ 1993 (امروز 18 ساله شه ولی فردا تولدشه )

افتخارات بین المللی: چهار بازی برای تیم زیر 19 ساله های انگلیس

بازیکنی که با او مقایسه اش می کنند: شون رایت-فیلیپس


یکی دیگر از ستاره های آیندۀ فوتبال (کول) اولین بازیش را در کارلینگ کاپ امسال برابر لیدزیونایتد برای شیاطین سرخ انجام داد. در حالی که تمام توجهات روی پوگبا متمرکز بود. او در اولین بازیش خیره کننده و چشم نواز عمل کرد و اکنون بسیار به تیم اصلی نزدیک شده است.

ممکن است هواداران از مقایسۀ او با شون رایت فیلیپس، بال کنونی QPR ناراحت شوند، اما نباید فراموش کنند که رایت فیلیپس در گذشته چه پتانسیل و توانایی بالایی داشت. اکنون باورها بر این است که کول دقیقا به خوبی بازیکن انگلیس (رایت-فیلیپس) است، ولی بر خلاف رایت-فیلیپس، او در بهترین مکان و کاملترین تیم برای پرورش استعدادش قرار دارد.

خارق العاده در رویارویی با حریفان - کول یکی از یاران کلیدی یونایتد در موفقیت تیم آکادمی در اف ای کاپ سال 2011 بود. در بازی یک چهارم نهایی برابر لیورپول یک پنالتی را به ثمر رساند و گل موریسون را نیز ساخت.

این بال ریزنقش و ظریف توانایی درخشش خیره کننده را دارد. اما برخلاف بسیاری از جوانان مستعد دیگر، او خودخواه و مغرور نیست و بارها با جای گرفتن در نقش دفاع کناری در بازیهای تیم ذخیره و تیم آکادمی، عزم و ارادت خود را به اثبات رسانده است. نمایش عالی او، موجب راهیابی او به تیم زیر 19 ساله های انگلیس و حضور در ترکیب ملی سه شیرها برای اولین بار در سطح ملی شده است.

نظر اسکولز دربارۀ این جوان:

"او در تمامی پستها بازیکنی عالی است. او می تواند در جناح راست، هافبک مرکزی و یا پستهای دیگر به خوبی بازی کند. او فردی است که کنترلی فوق العاده روی توپ دارد و توانایی خوبی در گلزنی و ساختن گل دارد."

و خوب فراموش نکنید که این "نینجای زنجفیلی" (لقب اسکولز) است که با یک "کولِ جوان" به وجد آمده است...

 

نام: Ryan Tunnicliffe

پست بازی: هافبک مرکزی

تاریخ تولد: سی ام دسامبر 1992 (19 ساله)

افتخارات بین المللی: 10 بازی برای تیم زیر هفده ساله های انگلیس و به ثمر رساندن 4 گل

بازیکنی که با او مقایسه اش می کنند: استیفن جرارد و روی کین


علی رغم اینکه رول موریسون و پوگبا اخیرا در صدر اخبار رسانه های قرار داشته اند، این تونیکلیف بود که ستارۀ اصلی تیم جوانان سال 2011 بود. این بازیکن نوزده ساله، موفق به دریافت جایزۀ جیمی مورفی (بهترین بازیکن جوان سال یونایتد)، شده است. جایزه ای که به بهترین فرد در آکادمیِ مشهورِ یونایتد داده می شود. جایزه ای که افرادی همچون رایان گیگز، دنی ولبک و پل اسکولز موفق به دریافت آن شده اند.

یک جنگندۀ رام نشدنی- تونیکلیف همچنین در فصل 2010/11 در تیم ذخیره ها درخشید و پاداش  درخشش در یک سال عالی نیز دعوت شدن به تیم زیر 19 ساله های انگلیس در برابر آلمان بود. ولی متأسفانه این شانس با یک مصدومیت بی موقع از او گرفته شد. ولی مسلما باز این موقعیت نصیب او خواهد شد.

در حالی که پوگبا در تلاش بود تا اولین بازیش برای یونایتد را بازی کند و موفق هم شد، ولی در این حین تونیکلیف با حضور قرضی در Peterborough، تجربه ای بسیار گرانبهاتر را در لیگهای انگلیسی کسب کرد. درست همانند دیوید بکام که مقطعی را به Preston North End پیوست او نیز تحت نظرِ چشمانِ هوشیارِ پسر فرگی، دَرِن (مربی پیتربورو) برای جنگ مهیا شد (دندانش را تیز کرد). این هافبک هجومی و جنگنده، در چمپیونشیپ سی بازی برای شیک پوشها (the Posh، لقب پیتربرو) انجام داد که قطعا تجربه ای بسیار گرانبها تر از لگد پرانی در ترکیب تیم ذخیره ها (کاری که پوگبا کرد) محسوب می شود.

نظر اسکولزی دربارۀ او:

"هر بار که من او را در پست هافبک می دیدم، بسیار مهیج و شورانگیز عمل میکرد."

 

مترجم: این مقاله دیروز در مجلۀ TalkSPORT چاپ شده. دیدم ترجمه ش توی این شرایط خالی از لطف نیست. شاید بعضی از هوادارای یونایتد، من جمله خود من رو کمی آروم و امیدوار کنه. من در کل قضاوت در مورد محتوای این مقاله رو به خودتون می سپرم. به نظر خود من که بیراه نمی گه. کدوم جوون یونایتد از یونایتد رفته و عاقبت به خیر شده. فرگی به کدوم ستاره ش اجازه داده تیم رو ترک کنه؟ الآن رودریگو پاسبونِ برزیلی ستاره شده؟ یا کریس ایگلز Chris Eagles انگلیسی؟ جوزپه روسی در حد مهاجمای الآن یونایتد هست؟ جرارد پیکه که این فصل تا جا داشته افتضاح عمل کرده. گویا کم کم داره درسایی که زیر دست ویدیچ و فردیناند فرا گرفت رو فراموش می کنه. به نظر خود من که یه رایان شاوکراس ترکونده، که اونم خود فرگی گفت اگه میدونستم پیکه نمیمونه، به رایان اجازه نمی دادم بره استوک.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

من که نمیگم بالوتلی از ولبک بهتره میگم با استعداد تر بود خود فرگی هم قبل از پیوستنش به سیتی خیلی ازش تعریف میکرد من خودم یه تار موی ولبک رو به صدتا بالوتلی نمیدم من منظورم اینه که فقط استعداد مهم نیست اصل کار غیرت منچستر اگه منچستر شد بخاطر غیرت بازیکناش شد مث بکام اسکولز گیگز و.... والان هم رونی رافائل ولبک اسمالینگ چیچاریتو و....

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

تیتر تون منو یاده یه تیتری انداخت که یونایتد با کاسموس بازی داشت و در اوسط بازی اسکولز تعویض شد و پوگبا اومد جاش........فردای همون روز یه مقاله در رابطه با (جانشین اسکولز تو منچستر )خوندم که تیترش این بود(پوگبا اسمی که فراموش نخواهید کرد) البته فکر کنم اکثر دوستان این مقاله رو خونده باشن ........... اما به هر حال خوشم میاد فرگی رو که اجازه ی قد قد به کسی نمیده...... مطمئنا ما بازیکنای مستعد دیگه ای رو پرورش میدیم ودیگ غصه ی این دو تا جوجه رو نمیخوریم.....زنده باد وفاداران به >>>اولدترافورد و سر الکس کبیر

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

نيازي به دلگرم شدن نيست يه طوري حرف ميزنين كه ما مسي يا رونالدو يا اسكولزي رو از دست داديم رفتن كه رفتن گور باباشون دو سال ديگه پشيمون ميشن چرا اينطوري ميكنيد باز خوبه تو سن كم از اينجا رفتن اگه پيشرفت ميكردن چي ميگفتين انقدر ها هم بد نشد بازيكني كه تو 18 سالگي دنبال پوله بهتر كه بره بربا به اون عظمتش رو نيمكت ميشينه هيچي نميگه حالا اين پسر برا ما شاخ شده رفتن خدا به همراشون ان شاءالله بهتر از اين ها رو مياريم بگو ان شاء الله
خودت رو اذيت نكن با رفتن كريس و بكهام ونيستلروي چيزياز منچستر كم نشد اين ها كه اي خود دارد

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

baba chera mikhain maro del garm konin 2 ta az behtarin estedad haro az dast dadim migin hichi nist eival baba

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

behtare ezhar nazar rajebe in 4 nafar(morrison,pogab,cole,toniclife!!!) ro be bad az huzure ina tu league va juve(ahmaghe khar) mokul konim,felan nemishe ghateane goft ki az ki behtare.
felan har tasmimi raees begire mota'e.
vali doostan benazaretun raees in avakher mohtat tar nashode?

این نظر توسط se7en در تاریخ 1348/10/11 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

امید وارم اینا هم نرن
پاسخ : به اميد خدا ! شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

کول واقعا جلوی لیدز قشنگ بازی کرد.
بازی تونیکلیف رو قبلا ندیدم ولی خیلی تعریف ها رو در موردش شنیدم.علاوه بار استعدادش قدرت بدنی فوق العاده ای داره.

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

شما چطوری به نتیجه رسیدین که بولوتلی استعدادش بهتره؟
از تعداد گلاش!؟
برین ببینین بالوتلی چنتا فقط پنالتی زده
گمونم کمش باللوتلی 7 8 تا فقط پنالتی زده
آره تو پنالتی زدن استعداد داره ولی هنوز ندیدم ولبک پنالتی بزنه شاید ولبک از ماریو هم بهتر پنالتی بزنه!
بازی ولبک خیلی زیباس سرعت تکنیک دریبل قدرت همه چیو با هم داره
ولبک و رونی بهترین زوجن برای ونایتد چون وقتی تو ولبکو کنار رونی داری انگار دو تا ولبک یا دو تا رونی توی تیمت داره
بالوتلی اگه تکنیک داره سرعت داره فعلا که چیز یاز اتکنیک و سرعتش نشون نداده شاید توی پلی استیشن بازیکن خوبی باشه!
بالوتلی سبک بازیش منو یاد سبک بازی هسکی میندازه ولی دلیل این که هسکی کم گل میزد اینه که بهش پنالتی نمیدادن بزنه
حرفامم خیلی جدی بود بالوتلی در حدی نیست که بخواد با بازیکنای منچستر یونایتد مقایسه بشه
سیتی تنها بازیکنای خوبش یکی سیلواس یکی آگوئرو مخصوصا آگوئرو که اگه نبود سیتی کارش زار بود
شخصا اصلا هم یایا توره رو قبول ندارم اصلا و به نظرم بازی خوب بری باعث این ده که این یابو خوب به نظر بیاد چون ییا توره فقط قدرت داره همین هیچی نداره دیگه
کلا با بازیکنای سیاه پوست آفریقایی اصلا حال نمیکنم و اصلانم در حدی نیستن که بهشون آدم ارج بده اتوو اسین یک استثنا بودن و همینطور دروگبا
پاسخ : ماشالله ! حرف دل منو زدي ! بالوتلي به هيچچچچچچچچچچچ دردي نمي خوره ! مخصوصآ مسخره بازياشم اضافه كن !

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

امیدوارمشکلکشکلک ولی اینا همه حرفه در این که استعداد موریسون وپوگبا از این دو بیشتر بود هیچ شکی نیست ولی فقط استعداد ملاک نیست مث ولبک وبالوتلی شاید بالوتلی با استعدادتر باشه ولی به نظر من ولبک خیلی بهتره راستی به این دو میشه لینگارد وجانوزاج رو اضافه کرد راستی داداش جانوزاج تو چه پستی بازی میکنهشکلکشکلک
پاسخ : نه علي جون ! صبر كن ! تونيكليف بازيكن سال آكادمي شده ! بايد صبر كنيم

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

در مورد اين كول زياد نميدونم و بازيش رو نديدم ولي از اين تونيكليف خيلي خوشم مياد و خيلي هم دوست دارم فصل بعد تو تيم اصلي بازي كنه اين رو ديگه فكر نكنم فرگي از دست بده (ان شاء الله كه از دست نميده) اگه ميتوني يه كليپ از اين كول بزارين ببينيم چطوري بازي ميكنه همين كه اسكولز ازش تعريف ميكنه گوياي همه چيز است ان شاء الله اين دو تا جز بهترين هاي جهان بشن ان شاء الله
از زحمت هايي كه ميكشيد از صميم قلب ممنونم


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,050
  • بازدید ماه : 2,050
  • بازدید سال : 130,639
  • بازدید کلی : 1,718,681
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2