loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 564 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (10)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

17:37 درست است که رایان گیگز عامل پیروزی دیروز بود. اما خوانندگان ManUtd.com به خوبی نقشی که دروازبان ما داوید دخیا در این پیروزی در Carrow Road ایفا کرد را درک کرده اند. این دروازه بان اسپانیایی با اقتدار با کسب 71% آرا برندۀ نظرسنجی بهترین بازیکن زمین ما شد. از نظر من که کاملا استحقاقش را داشت. و البته جادارد که به پل اسکولز نیز اشاره کنم که در بازی دیروز یک بار دیگر فوق العاده بود. (Gemma Thompson)

 

16:45 یکی دیگر از بزرگان قدیمی یونایتد، اوله گونار سولسکیئر، بازگشتش به انگلیس برای مربی گری را برای چند سال آینده رد کرد. سرمربی کنونی Molde در مصاحیه ای با Romsdals Budstikke در نروژ گفت: "من نام نمی برم اما برخی در انگلیس به دنبال من هستند. اما من دلیلی نمی بینم که با آنها وارد مذاکره شوم. من به خانه برنگشتم تا اینجا باشم در حالی که فکر و ذکرم در انگلیس باشد." (AM)

 

16:37 سخن از رونالدو شد، یک خاطره دیگر از او با گل پشت پای دیروزش برای رئال مادرید برای ما زنده شد. او تمام بهترین و زیباترین تکنیکها و حرکاتش را اینجا، در اولدرافورد یاد گرفت. شما می توانید حرکت مشابه گل دیروز را در ویدئوی ما که مربوط به گل زیبایش برابر استون ویلا در سال 2008 است را ببینید. لینک سمت چپ که در کنار اخبار امروز MUTV قرار دارد. (AB)

 

16:20 بعضی مواقع اتفاقات جالبی می افتد... همانطور که ممکن است جمعه دیده باشید، ما در ستون "چند سال پیش در چنین روزی" یک ویدئو از سفر یونایتد به  فولام در 24 فبریه 2007 گذاشته بودیم. که در آن بازی کریستیانو رونالدو گلی را در لحظات پایانی بازی به ثمر رساند که منجر به پیروزی 2-1 سرخها در یک بازی سخت و نفسگیر بود... حال زمان پنج سال به جلو آمد و رایان گیگز در یک بازی آخر هفتۀ مشابه با پنج شال قبل کاری مشابه انجام داد، درست با همان نتیجه 2-1 ولی این بار در خانۀ نورویچ. یک تقارن زیبا که استیوارت گاردنر در بلاگ هفتگی خود برای ما، این رویداد را شرح داده است - توصیه می کنم حتما بخوانید. (AB)

 

14:38 به Robbie Brady که به عنوان مرد سال بازیکنان زیر بیست و یک ساله های جمهوری ایرلند برگزیده شده است، تبریک می گوییم. او که به صورت قرضی در هال سیتی حضور دارد، هفتۀ گذشته برای این تیم به میدان رفت. همچنین Sean McGinty نیز امروز به صورت قرضی به Morecambe می پیوندد.

 

13:16 من متنفرم از فینال کارلینگ کاپ دیروز صحبت کنم. اما دلم برای دروازه بان پیشین یونایتد Tom Heaton می سوزد که واکنشهای قهرمانانه اش در بدست آوردن جام برای Cardiff City موفقیت آمیز نبود. پس از پایان 120 دقیقه، واکنشی که در برابر پنالتی اول استیون جرارد داشت، خارق العاده بود - و من مطمئنم که Eric Steele که مربی دروازه بانی او در یونایتد بود، از این واکنش کاملا لذت برده است. شما باید به یاد داشته باشید که در فینال سال 2009 که یونایتد از روی نقاط پنالتی در برابر تاتنهام جام را برد نیز اریک با آیپادش چند صحنۀ گرفتن پنالتی را به بن فاستر نشان داد. روز گذشته، مربی کاردیف نیز کاری مشابه را انجام داد. با این تفاوت که او تنها چند عکس روی کاغذ را به هیتون نشان داد. و این کار تقریبا در مهار پنالتی جرارد تأثیرش را گذاشت. کاردیف بدشانس بود. (Adam Bostock)

 

11:17 از بین تمامی ستایشهایی که در مدح رایان گیگز دربارۀ پایان خاطره انگیز نهصدمین بازیش برای باشگاه گفته شده است، من فکر می کنم بهتر است دیدگاه اوزه بیو، افسانۀ پرتقالی را در اینباره اینجا بازگو کنم که در یک مسابقۀ دوستانه بین یونایتد و بنفیکا در سال 1993، نصیحتی را به این جوان ولزی کرده بود. "من به او گفتم که در داخل زمین فوتبال، تو میتوانی از این سمت به آن سمت دریبل بزنی و حرکت کنی. اما در زندگی واقعی، برای رسیدن به صدر بهترینها، باید مستقیم پیش بروی. درست مانند پله، بابی چارلتون و بقیۀ بازیکنان بزرگ، او باید تنها یک هدف در دوران بازیش داشته باشد و آنهم رسیدن به قله است." و اکنون من فکر می کنم که پس از گذشت این سالها، منصفانه است که قبول کنیم که گیگز به آن قله دست یافته است. و اکنون لیاقت این را دارد که نامش در کنار نام آن اسطوره های فوتبال که اوزه بیو نام برد، برده شود. (AM)

 

11:15 و البته بازی تیمهای ملی در وسط هفته برگزار خواهد شد. در حالی که تام کلورلی و وین رونی از ترکیب تیم ملی برابر هلند خط زده شده اند. (AM)


11:00 ما هنوز از شادی گل دراماتیک پیروزی بخش رایان گیگز در برابر نورویچ در آسمانها سیر می کنیم، درست در همان لحظه ای که نا امید شده بودیم و به فکر این بودیم که اکنون برای جلو گیری از محو شدن سیتی در افق و دور از دسترس شدن این تیم، دیگر حتما باید بازی سخت و پراسترس هفتۀ آینده برابر تاتنهام را ببریم. همانطور که رایان هم بعد از بازی گفت، بیان میزان اهمیت این گل غیر ممکن است، اما روحیۀ همه اینجا در اثر این گل دگرگون شده است. سوارکاران (Spurs یا مهمیز زنان لقب تاتنهام) نیز در باخت 5-2 برابر آرسنال کاری از پیش نبردند. در حالی که در برخی زمانهای بازی عالی عمل می کردند. اخراج اسکات پارکر محرومیتش نیز قطعا هفتۀ آینده برای تیم هری ردنپ نکته ای منفی خواهد بود. چالشی برای تاتنهام که یونایتد از آن لذت خواهد برد. (Adam Marshall)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

یونایتد قصد داره با یوفا مذاکره کنه تا باشگاه اتلتیکو بیلبائو رو مجبور کنه که قیمت بلیط هاش رو کم کنه. این دو تیم قراره در لیگ اروپا به مصاف هم برن و برای بازی دو تیم در اسپانیا یونایتد 2000 بلیط برای هوادارانش در اختیار خواهد داشت اما قیمت 77.5 پوندی بلیط ها باعث تعجب بسیار زیاد یونایتد شده.

http://www.teamtalk.com/manchester-u...es-stun-United

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

ماچدا بخاطر ارسالهاش در تویيتر از سوی FA متهم به رفتار غیر مسئولانه و... شده..بجز ماچدا نایل رنجر و اسمیت هم بهمین دلیل از سوی FA مورد اتهام قرار گرفتن

http://www.espn.co.uk/football/sport...ml?CMP=OTC-RSS
پاسخ : در واقع به خاطر اظهارات بر ضد همجنسبازی و همجنسبازان محکوم شده.

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان.
چندتاسوال:
1) بعد فوت ناصرخان حجازی، شنیدم سرالکس پیام داده. اگه راسته، چی گفته بود؟!
2) موضع روی کین در خصوص باشگاه و سرالکس به چه صورت است؟!
3) بلیت ورودی الدترافورد چند دلار است؟
4) حواستون بود تو این شلوغ پلوغی، این لیورشوتم بالاخره یه قهرمانی کسب کرد؟!!
داشتم میپکیدم از خنده...!
5) میلاد وب آخرین خبرهای باشگاه منچستر، همین میلادیست که اینجا هم هست؟!
پاسخ : خالد جان جواب همه سؤالاتت رو نمی دونم اما اونایی که میدونم:
1) بعد از فوت خبری ندارم اما سال 2010 زمان بیماری ناصر خان، سر الکس در نامه ای پیام داد:
"من می دانم که چند ماه اخیر برای تو دشوار بوده است. اما ایمان دارم که شنیدن اینکه تو در یاد و دعاهای ما جا داری، کمی از درد تو می کاهد" که ناصر خان هم به این نامه جواب داده بود.
2) روی کین الآن مفسره و تمام نظراتی هم که میگه تفسیر فوتبالیه. از روی موضعش حرف نمیزنه. ولی همیشه در خارج از تفسیرات از یونایتد تعریف کرده علی رغم نوع رفتنش از باشگاه به نظر می آد کدورتی نداره. مرد واقعیه کاپیتان!
3) بلیتها بسته به جایگاه از 28 پوند (45دلار) تا 50 پوند(80دلار) متغیره. افراد 16 و 17 ساله و افراد بالای 65 سال نبز بیشتر از 50 درصد تخفیف می گیرند. بلیتهایی نز هست که کل فصل در یک بلیته و با اون میتونی کل بازیهای فصل رو بری که از 532 پوند (846 دلار) تا 950 پوند (1510 دلار) متغیره. و از بلیتهای هر بازی ارزونتر در می آد.
4) بله لیورپول پس از شش سال قهرمانی رو کسب کرد و خوب ما هم در همین ستون امروز در اولدترافورد اشاره کردیم! دروازه بان جوان قدیم یونایتد که الآن دروازه بان کاردیفه، پنالتی استیفن جرارد رو به بهترین نحو مهار کرد. اما متأسفانه عموزادۀ جرارد نیز در تیم کاردیف آخرین پنالتی رو خراب کرد و جام به لیورپول رسید
5) من اطلاعی ندارم. از مدیر بپرسید

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

آقا شرمنده کلی وقتتو گرفتم اونهمه جواب دادی بهم . فکر کنم فهمیدم : یعنی اگه تیم برنده رو درست حدس بزنم دیگه وارد تعداد گل صحیح یکی از تیمها نمیرم درسته ؟
خداکنه فهمیده باشمشکلک
پاسخ : آره داداش کاملا درسته! بعد تازه به اینم فکر کن اگه قرار بود اینجوری باشه، نفری که نتیجه رو کامل درست میگفت، باید 15 امتیاز میگرفت!!
هفت تا برا پیش بینی کامل+4تا برا تفاضل+3تا برا پیش بینی صحیح تیم برنده+یکی هم برا پیش بینی صحیح گل یکی از تیمها!
ولی قانون اینجوریه که هر کی پیش بینیش شامل یه ستون میشه فقط.
دشمنت شرمنده عزیز. فکر کنم یه پست باید بذاریم. چون افراد دیگه هم هستن. قبول دارم جدول یکم گنگه. اگه بازم کسی مشکل داشت حتما یه پست میذاریم که جدول رو شرح بدیم توش شکلک

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

من پسورد ورود به سايت را ازيادم رفته چيكار كنم؟شکلک
پاسخ : نام كاربريت چيه داداش ؟
پاسخ : نام کاربریشون r10 هستتش. 4اسفند هم عضو شدن. ولی من نمیتونم پسووردشون رو ببینم. امیر تو میتونی؟

این نظر توسط one united در تاریخ 1348/10/11 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

mersiii shahab jon . bazi ba holand keye ???? badesh in robbie brady kie شکلک
پاسخ : مخلصم
آقا این رابی بردی تو داخل پست گفته یارو یه بازیکن یونایتده که داره قرضی تو هال سیتی بازی میکنه.
بازی انگلیس هلند هم قرار بود فردا ساعت 11:30 شب تو ورزشگاه ومبلی باشه، ولی الآن زده بازی به دلیل مسائل امنیتی کنسل شده. شکلک
خبرشو میگم حتما باز

این نظر توسط se7en در تاریخ 1348/10/11 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

اندرانیک پس بچرخ تا بچرخیم حالا نشونتون میدیم مزه پاره پاره کردنو کاری میکنیم که ردنپ سکتهرو بزنه

این نظر توسط آندارانیک در تاریخ 1348/10/11 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

بازی سختی با تاتنهام دارید امیدوارم بازی قشنگی باشه و البته با برد تاتنهام به پایان برسه منتظر جهنم وایت هارت لین باشید شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

داداش علي بيخيال منچستر يونايتد رو عشق است

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

داداش خواهشا لینک من شیتی رو بردار که حالم بد شده شیطونه میگه برم فقط حال گیری یه مشت تازه به دوران رسیده دور هم جمع شدن که مطمئنم نصفشون تا دیروز هوادار منچستر یونایتد بودن وحالاشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 480
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 129,069
  • بازدید کلی : 1,717,111
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2