loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 571 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (4)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

14:17 نشست به پایان رسید و سر الکس دربارۀ موضوعات متعددی صحبت کرد. شما می توانید بیشتر جملات را در زیر بخوانید. همچنین ما مقالات جداگانه را بعدا روی سایت ManUt.com قرار خواهیم داد. (JT)

 

14:16 رئیس و کلورلی همچنین دربارۀ شانس کلورلی برای حضور در ترکیب انگلیس سخن گفتند. کلورلی: "برای باشگاهم، من تنها روی بازی فردا شب و سپس بازی یکشنبه تمرکز کرده ام. البته اگر بتوانم از اکنون تا انتهای فصل، فرم خوبی داشته باشم، خوشحال خواهم شد که در لیست نهایی انگلیس برای تابستان (یورو 2012) قرار بگیرم." سر الکس: "قبل از مصدومیتش او در کنار جونز، اسمالینگ و ولبک در ترکیب تیم ملی زیر 21 ساله ها قرار داشت. آنها همگی در ترکیب کامل قرار گرفته اند. بله نشانه هایی هست که نشان می دهد او می تواند به این موفقیت (حضور در یورو) دست یابد." (JT)

 

14:15 رقیبای دیگری در لیگ اروپا هستند؟  "به طور واضح من سیتی . شما باید توجه ویژه ای به تمام تیمهایی که در لیگ قهرمانان بوده اند داشته باشید. من انتظار دارم که فردا بیبلائو صعود کند و اگر ما مجبور شویم با آنها روبرو شویم، بازی دشواری خواهد بود. آنها رکورد خانگی فوق العاده ای دارند که بازی بسیار دشواری را برای ما رقم خواهد زد. شما همچنین باید متوجه باشید که تیمهایی نیز هستند که در فرم و استاندارد بسیار خوبی قرار دارند. پورتو که فصل قبل لیگ اروپا را بالای سر برد، می تواند امشب حذف شود. ما هیچ یک (یونایتد و سیتی) انتظار نداشتیم که اینجا باشیم و فکر می کنم که هر دوی ما دوست داریم که این جام را هم ببریم. این یک فینال فوق العاده خواهد بود!" (JT)

 

14:13 دربارۀ اینکه آیا پوگبا می ماند: "ممکن است. البته هنوز پیشرفتی در مذاکرات قرارداد او حاصل نشده است." (JT)

 

14:12 خبرهای بیشتری دربارۀ تیم / اخبار قرارداد از زبان رئیس: "مایکل اوون به خوبی تمرین می کند. با توجه به پیشینۀ مصدومیت او، ما باید اطمینان پیدا کنیم که او پیش از آنکه مجددا به ما بپیوندد، دروۀ آمادگی را به خوبی پشت سر گذاشته است. فکر می کنم که او حدود دو هفتۀ دیگر به ما ملحق شود. برباتف نیز آماده است و در ضمن او سال آینده را نیز اینجا خواهد بود." (JT)

 

14:11 پس از گذشت 10 دقیقه، ما به نکات اصلی کنفرانس می رسیم: رونی بازی را از دست خواهد داد. سر الکس: "رونی بازی فردا را بازی نخواهد کرد. او گلودرد شدیدی دارد. در پنجشنبۀ قبل در آمستردام هم نشانه هایی از بیماری او بود و اکثر اخر هفته را در تخت استراحت کرد."

 

14:10 سرالکس در تمجید ازکلورلی: "او بازیکنی باهوش است و مغز او در تصمیمگیری برای پاس هایش سریع عمل می کند.پس از آن دوری طولانی مدت، یک ساعت بازی هفتۀ پیش برای او عالی بود. امیدواریم او فردا به طور کامل بازی کند. او برگشته است و این خیلی عالیست. حضور او، به ما در میانۀ میدان مهمات بیشتری می دهد، ناحیه ای که برخی مردم دربارۀ این پست نگران بودند. اندرسون نیز اکنون به تیم اول بازگشته و تمرین می کند."

 

14:09 کلورلی دربارۀ بازگشتش از مصدومیت گفت: "خیلی خوب است که برگشته ام. بیرون از زمین بودن برای مدتی چنان طولانی بسیار ناامید کننده است. اما مهم این است که اکنون برگشته ام. من سر حالم، صد در صد آماده ام و برای رقابت تا آخر فصل آمادگی کامل دارم. " (JT)

 

14:08 از تام کلورلی دربارۀ گیگزی پرسیده شد: " من دقیق به خاطر نمی آورم، ولی یادم می آید که در باغ پشتی، تلاش می کردم که از گیگز تقلید کنم و مانند او باشم. حضور امثال او، اسکولزی و افراد با تجربۀ دیگر در اطراف شما برای یادگیری غنیمت است. شما هرروز آنها را می بینید که چگونه تمرین میکنند و می توانید هم در زمین و هم خارج آن از آنها بیاموزید. (مترجم: جون من بیرون زمین از گیگز چیزی نیاموز!) لازم نیست که همواره با آنها صحبت کنید. کافی است فقط به آنها نگاه کنید و یاد بگیرید." (JT)

 

14:07 سرالکس ادامه می دهد: "ما البته ترجیح می دادیم که در لیگ اروپا نباشیم. وقی شما در لیگ قهرمانان اشتباه می کنید، زیان خواهید کرد و تاوانش را هم خواهید پرداخت. آژاکسیها نیز می توانند خود را بدشانس بنامند چرا که لیون بازی آخرش در دور گروهی را 7-1 پیروز شد. آژاکس نیز انتظار میرفت که صعود کند. اما اکنون ما همینجایی هستیم که حضور داریم و هدفمان این است که عملکرد خوبی داشته باشیم." (JT)

(مترجم: لیون و آژاکس در تساوی 0-0 باهم داشتند و از نظر بازی رودررو برابر بودند . کافی بود لیون بازی آخر دیناموزاگرب را با کمتر از اختلاف 4 گل ببرد تا آژاکس صعود کند.)

 

14:06 حرفهای بیشتر دربارۀ گیگز: "از نقطه نظر من، که البته شاید همه با من موافق نباشند، حضور در لیگ برتر به مدتی که او حضور داشته است، و به دست آوردن موقعیتی که او دارد، فکر نمی کنم فرد دیگری بتواند این کار را انجام دهد." (JT)


14:05 سرالکس دربارۀ رقابت و مقایسۀ گیگز و مالدینی می گوید: "مالدینی یک مدافع بود. و البته در نوع خودش، به عنوان یک مدافع کناری، دوندگی زیادی داشت، بازیکنان جناحی، نسبت به مدافعان کناری کار بیشتری برای انجام دادن دارند. این تفاوت این دو بازیکن است. اگرچه مالدینی هم بازیکنی باشکوه بود." (JT)


14:03 سر الکس دربارۀ نهصدمین حضور قریب الوقوع گیگز نیز می گوید: "این خارق العاده است. وقتی ما به مسکو رفتیم، او رکورد بابی چارلتون را شکست. شگفت انگیز است و او همچنان به مبارزه با سن و سال بالایش ادامه می دهد. سطح عملکرد کنونی او درست مانند همان زمان است و تفاوتی نکرده است. به نظر من، پختگی رایان و این حقیقت که ما پست بازی او را تغییر داده ایم، جنبه ای نو و متفاوت به بازی او بخشیده است. ما او را زمانی که در کنارۀ خط به عقب و جلو می دوید به یاد داریم. زمانی که به مدافعان کناری حریف می تازید."

 

14:01 ما شروع می کنیم. سرالکس سر صحبت را باز می کند با گفتن اینکه هدف اصلی یونایتد این است که از برگرداندن این نتیجه توسط آژاکس جلوگیری کند. "تجربه ای که ما در برابر بازل کسب کردیم، جایی که ما در پایان نیمۀ اول 2-0 پیش بودیم، هنوز در خاطر ما مانده است. من فکر نمی کنم که ما دربارۀ هدفی که فردا قرار است به آن برسیم بی تفاوت و بی دقت باشیم، اما باید ذکر کنم که این برتری 2-0 برتری خوبی است. شما نمی توانید با این مخالفت کنید."

 

13:55 هر لحظه امکان دارد نشست خبری آغاز شود. نیک در تالار اروپای اولدترافورد (چه اسم مناسبی) حضور دارد و تأیید کرده است که بازیکنی که همراه سر الکس در نشست حضور می یابد، تام کلورلی است. (JT)

 

13:04 در این حین که شما منتظر شروع نشست خبری سر الکس هستید - که توسط ما در این بلاگ گزارش می شود - می توانید دقیقه ای را نیز با تماشا کردن ویدئویی که ما از تمرین امروز صبح تیم، در سمت چپ صفحه قرار داده ایم، بگذرانید. در کلیپ، برخی بازیکنان شامل تام کلورلی، اندرسون، پل پوگبا و دوقلوهای داسیلوا حضور دارند که با توپ کار می کنند. بابت کیفیت بد صدای فیلم عذرخواهی می کنم، در کارینگتون باد شدید بود. بسیار شدید، به طوری که یک خاکریز ساختمانی به پایین افتاد. من متأسفانه نتوانستم از صحنه فیلم بگیرم اما خوشبختانه جراحتی از این تصادف، ایجاد نشد. مگر برای غرور سازندگان احتمالا! (AB)

 

12:47 مصاحبه ی دوم من با ریکی دلات بود. و نکاتی دربارۀ ویژگیهای حریف یکشنبۀ ما نورویچ سیتی به من گفت. او در انتقال قرضیش به نورویچ از آگوست تا دسامبر (مرداد تا آذر)، سه بار برای آنها به میدان رفته است. این مدافع سرخها همچنین دربارۀ بازگشتش به تیم و بازی دیروز در تیم ذخیره ها صحبت کرد و شرح داد که چگونه در تساوی صفر صفر دیروز برابر ذخیره های ویگان، در سه یا چهار پست متفاوت بازی کرده است! در روزهای آینده برای مشاهده ی سخنان ریکی یا حتی یک یا دو کلیپ از او، به ManUtd.co سر بزنید. (AB)

 

12:40 پس از تماشای تمرین بازیکنان در هوای سرد و بارانی کارینگتون، من منتظر شدم تا دو مصاحبه انجام دهم. ابتدا با یک روزنامه نگار از شبکۀ تلویزیونی آمستردام، AT5، دربارۀ بازی بزرگ فردا برابر آژاکس در اولدترافورد صحبت کردم. هیده فن وارمردام Hidde van Warmerdam، که اسمش را اینگونه برای من نوشت و با غرور توضیح داد که "این یک اسم اصیل هلندی است" و پیش بینیش این بود که یونایتد بازی فردا را به راحتی می برد. امیدواریم پیش بینی او درست از آب در بیاید. (AB)

 

11:07 چند تغییر در برنامۀ بازی ها که باید به اطلاع شما برسانیم:


بازی زمان پیشین زمان جدید
United v QPR Saturday 7 April Sunday 8 April (13:30)
Wigan v United Monday 9 April Wednesday 11 April (19:45)
United v Villa Saturday 14 April Sunday 15 April (16:00)
United v Everton Saturday 21 April Sunday 22 April (12:30)
Manchester City v United Saturday 28 April Monday 30 April (20:00)

 

10:49 یک سخن حاشیه ای: دیدن اینکه مایکل اون دور از گروه اصلی، در حال دویدنهای سبک است، مَسِرّت بخش است. او از 2 نوامبر (11 آبان) بازی نکرده است ولی به نظر می آید که دوران بازپروری او به خوبی سپری می شود. (AB)

 

10:47 درست است که نام وین رونی در بین بازیکنانی که در حال تمرین هستند، دیده نمی شود. اما قابل ذکر است که روزنامه نگاران تنها اجازه دارند که 15 دقیقۀ ابتدایی جلسه تمرینی را تماشا کنند. و این پانزده دقیقه پیش از آن که بازیکنان از تمرینشان در محیط سالن بدنسازی خارج شوند، به پایان رسید و این حقیقت (غیبت رونی) پس از آنکه چشمان رسانه های دنیا از محیط تمرین دور شد، پدیدار گشت. من تا حالا چیزی دربارۀ دلایل غیبت رونی نخوانده ام. من مطمئنم که جواب خود را در نشست خبری سرالکس خواهیم گرفت. (AB)

 

10:40 هم اکنون بازیکنان بیرون در زمین تمرین هستند و دارند کمی روی پاسکاری و مالکیت توپ کار می کنند. این هم یک لیست از بازیکنانی که امروز درگیر تمرین هستند:

De Gea, Amos; Evans, Evra, Fabio, Ferdinand, Jones, Rafael, Smalling; Anderson, Carrick, Cleverley, Giggs, Nani, Park, Pogba, Scholes,Young; Berbatov, Hernandez, Welbeck (AB)


10:01 من کمی دلم به حال Adam B که امروز صبح مأمور ما در کارینگتون است، می سوزد. من فقط یک لحظه رفتم بیرون تا یک عکس از بنر تبلیغاتی جدیدی که برای لیگ اروپا در جایگاه شرقی اولدترافورد نصب میشود بگیرم (عکس زیر)، و هوا به طرز وحشتناکی سرد است. البته او بازی را با گروهی خبرنگار و مردم که حق امتیاز تماشای تمرینات را دارند نگاه خواهد کرد، پس خیلی به او سخت نخواهد گذشت... (JT)



09:45 گمانه زنی ها بر این است که پوگبا فردا شب، بازی می کند، حتی احتمال حضورش در ترکیب اولیه نیز وجود دارد. این حقیقت که او در بازی دیروز تیم ذخیره ها، جایی در ترکیب نداشت، به این حدس قوت می بخشد. با این حال مسلما ساعت 14:00 اخبار بیشتری از زبان سر الکس خواهیم شنید. (AM)


09:30 ما امروز روزی پر مشغله را در برج خبری ManUtd.com انتظار داریم. ابتدا جلسۀ تمرینی تیم در در کارینگتون، که در آنجا می توانیم برای شما گزارش دهیم که چه کسی برای بازی فردا شب برابر آژاکس تمرین می کند و چه کسی تمرین نمی کند. سپس در ساعت 14:00 نوبت نشست خبری پیش از بازی سر الکس خواهد بود. ما تمام نکات و اخبار این نشست خبری را در این بلاگ به اطلاع شما می رسانیم. بنابراین با ما باشید. (NC)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

Mersi shahab aziz . Ghazie JT chie?شکلک
پاسخ : عزیزی محسن جان
آقا اینا مخفف اسماشونه که میزنن سه تاشون اینان:
AM----> آدام مارشال
NC-----> نیک کوپاک
JT------> James Tuck
جان تری نیست خیالت راحت شکلک

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

نمیگن فردا کدوم کانال بازی رو پوشش میدن؟؟اون شبکه اذربایجانه 2باره نشووون میده؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : آقا من اطلاع دقیق ندارم شخصاً!
ولی تشریف ببرید روی کامنتای پست "تراژدی مرگ یک ستاره" که برا دیروزه. میلادویدیچ عزیز توضیح داده که راه فردا پخش می کنه. باز کامنتای امروز فردا رو هم دنبال کنید. بچه ها حتما شبکه های دیگه گیر میارن اعلام می شه شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

کارتون عالیه واقعاشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی لطف داری محمد عزیز شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شكر روني يه بازي بهش فرصت استراحت دادن خوبه فكر كنم فردا پوگبا نيمه دوم بياد تو زمين اما از اول بازي تو زمين باشه خيلي بهتره به شرط اينكه اسكولزي و بربا و اورا بازي كنن
پاسخ : الکس میگه گلودرد گرفته. ولی گلودرد که یه هفته طول نمی کشه نهایت دو سه روز. من فکر کنم همین حرف شما درست بشه. الکس می خواد بهش استراحت بده برای بازی با نورویچ و تاتنهام


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,026
  • بازدید ماه : 2,026
  • بازدید سال : 130,615
  • بازدید کلی : 1,718,657
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2