loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 831 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (22)

سرالکس فرگوسن دو جنبۀ متفاوت در بازی یونایتد می بیند

سرالکس فرگوسن احساس می کند که منچستریونایتد برای کسب اولین پیروزی لیگ برتر، رفتاری متفاوت و آمیزه ای از قوت و ضعف را به نمایش گذاشت.
رئیس از شیوه ای که یونایتد به گل زودهنگام داف عکس العمل نشان داد راضی است و خوشحال است که یونایتد از شکست 1-0 به پیروزی 3-1 در نیمۀ اول دست یافت و حتی فرصتهای بیشتر برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر داشت. ولی نیمۀ دوم نسبت به نیمۀ اول کمی افت و عقب نشینی داشتند، به ویژه پس از اینکه از روی سانتر بریگز و اشتباه ویدیچ، فولام فاصله را به حداقل رساند. و اگر واکنش داوید دخیا در زمانهای تلف شده برابر رویز نبود، دو امتیاز از چنگ یونایتد پریده بود. سرالکس در گفتگو با MUTV می گوید:
"من فکر می کنم که ما دو چهرۀ متفاوت از منچستریونایتد دیدیم. پس از اینکه با زدن سه گل اختیار بازی را در دست گرفتیم، با یک اشتباه وحشتناک و به ثمر رسیدن گل دوم آنها، حساسیت بازی را (بی جهت) بالا بردیم. بخشی از فوتبالی که ما ارائه دادیم خارق العاده بود. ولی درست زمانی که می توانستیم با خیالی آسوده کار را پیش ببریم، آن گل دوم را دریافت کردیم.
"تلاش فولام این بود که سرعت بازی را بگیرد. آنها این کار را به خوبی (با تجربه شان) انجام دادند چرا که آنها چندین بازیکن بالای سی سال دارند. آنها تیمی بسیار با تجربه هستند. پس از گل دوم آنها ما به تقلا و دلهره افتادیم."
ولی از نظر مثبت قضیه نیز، سرالکس فرگوسن نکات امیدوار کننده ای در نیمۀ اول مشاهده کرد، چرا که هر دو بازیکنی که برای اولین بار در اولدترافورد (برای یونایتد) به میدان می رفتند، هم ون پرسی و هم کاگاوایی که پشت سر او به کار گرفته شده بود، در این بازی موفق به گلزنی شدند. سرالکس می گوید:
"من از هر دوی آنها راضی بودم. تازه اول راه است و آنها با گذر زمان بیشتر در باشگاه جا می افتند. برای ما عادی است که با یک مهاجم نوک و یک نفر پشت سر او بازی کنیم. چه رونی در آن پست باشد، چه دنی ولبک. اشلی یانگ نیز توانایی بازی در آن پست را (مهاجم مکمل) دارد. رایان گیگز هم می تواند... ما با این تاکتیک اختیارات زیادی داریم."
"نمایش نیمۀ اول خارق العاده بود. انسجام بازی ما عالی بود. گل ون پرسی عالی بود و ما در بین دو نیمه 3-1 جلو بودیم، در حالی که می توانست نتیجه 4-1 یا 5-1 باشد."


 


 

Robin van Persie speaks to MUTV

روبین خوشحال از گلزنی

روبین ون پرسی که توانسته بود در اولین بازیش در یک اولدترافورد مملو از تماشاگر تحسین جمعیت را برانگیزد، از اینکه توانسته بود برگ بازی را با یک گل خارق العاده برگرداند خوشحال بود.
این مرد هلندی با یک گل عالی، گل زود هنگام داف را پاسخ داد و در ادامه نیز در پیروزی یونایتد در دیداری که با پنج گل و با پیروزی یونایتد همراه شد، سهیم بود.
ون پرسی ضمن اینکه در گفتگو با MUTV تأیید می کند که دیدارش در خانۀ یونایتد تجربه ای متفاوت است، گفت که این بعد از ظهر بعد از ظهری دوست داشتنی و به یاد ماندنی خواهد بود.: "من فکر می کنم که من همیشه این بازی را به یاد خواهم داشت. بازی ای که اولین بازی داخل خانۀ من بود و ما به ویژه با یک گل خوب از جانب من پیروز میدان شدیم."
"قطعا امروز متفاوت از گذشته بود. من چند باری پیش از این به این ورزشگاه آمده بودم ولی همواره این ورزشگاه را دوست داشته ام، عظمتش را. زمین چمن بسیار بزرگ و همیشه زیبا و مرتب است. اکنون من یک بازیکن یونایتد هستم و همه این را می دانند و من برای این آزمایش آماده ام. امروز هواداران عالی بودند، از ما حمایت کردند و به گرمی و با حرارت زیاد از من استقبال کردند. بنابراین من بسیار خوشحالم."
"اوضاع کمی عصبی کننده پیش رفت. ولی ما دوام آوردیم و موصوع مهم این بود که ما امروز امتیازهای ممکن را کسب کردیم. پس می توان گفت که در نهایت روز به خوبی به پایان رسید، با یک سه امتیاز دلچسب."
علی رغم جلوۀ تکنیک ناب ون پرسی برای به ثمر رساندن گل دقیقه ده ون پرسی برابر روستاییها (لقب فولام)، این مهاجم اذعان می کند که کمی هم در به ثمر رساندن این گل خوش شانس بوده است.
"من فکر می کنم که تنها یک راه در آن صحنه داشتم، چرا که توپ کمی نامتعادل بود. بنابراین باید به موقع ضربه می زدم، بعضی مواقع شما خوش شانسید و من امروز خوش شانس بودم، به اندازه کافی خوش شانس بدم!"
در حالی که یونایتد هنوز درحال هماهنگ شدن ترکیبش است و ون پرسی نیز به سرعت با تیم خو می گیرد (موضوعی که با ران مصدوم رونی اهمیت بیشتری پیدا کرده است)، این هلندی اذعان می کنند که پیشرفت بیشتری می تواند حاصل شود:
"جلسات تمرینی بسیار خوب پیش رفته است. من باید به تمامی افراد دیگر عادت کنم و با بازی آنها هماهنگ شوم. من باید این پروسه را طی کنم. آنها باید با من هماهنگ شوند، چرا که من تنها یک هفته است که اینجا هستم. ما به اندازه کافی زمان داریم و نمی خوام این فرآیند را سریعتر از زمان طبیعی مورد نیازش جلو ببرم."
"من صد در صد آماده نیستم، این اولین بازی من در طول یک ماه است بنابراین من باید آماده تر و آماده تر شوم. من با بازی کردن آماده تر می شوم، بنابراین من هنوز یکی دو هفته بازی برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز دارم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

حالا اینا رو ولش کن واقعا چلسی سه تا بازیشو برده؟شکلک
خدا رحم کنه شنیدم هازارد شیش تا پاس گل دادهشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

اخه فقط تنها تیمی که سه تا بازی کرده چلسیه یعنی با خودشون بازی کردند؟شکلک
پاسخ : نه باهوش! عوضش 5 تا تیم یه بازی کردن! یعنی چی؟ یعنی یکیشون با خودش بازی کرده؟!!
مهم اینه که جمع بازیها زوج باشه یا به عبارتی بازیهای فرد زوج باشن که هستن. یک سه بازیه و پنج یک بازیه که میشه زوج
و درسته

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

اقا اون جدول لیگ رو درست کنید چلسی کجاش سه تا بازی کرده؟شکلک
پاسخ : چلسی سه تا بازی کرده و برده درسته

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

شهاب من کی بهت بی احترامی کردم؟مگه تو کم به من بی احترامی کردی؟من هیچوقت به کسی به احترامی نمیکنم و بدون شاید کسی دیگه ای به جای من بی احترامی کنه

این نظر توسط siamak در تاریخ 1348/10/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

کی می خواد نانی رو بفروشه؟باید نگهش دارن درسته که زیاد نفسان داره ولی من خیلی دوستش دارم اگه اون بره دیگه بازیکن فانتزی تو تیم نداریم و این خیلی بده.شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکروزنامه دیلی تلگراف گفته بود باشگاه اعلام کرده چیچا و نانی امسال با تیم میمونند و فوخته نمیشند.
در کل من اگر نانی رو بفروشیم گلیزر ها رو تیکه تیکه میکنم 4بار قراردادش رو کم کرد هنوز به توافق نرسیدند.شکلک
در کل دلمون به وینگرای شاخ مون خوش بود که دیروز افت محسوسی توشون مشاهده شد حالا نانی رو هم بفروشیم .....
--------------------
راستی های لایت نیمه دوم اضافه شد بالاخرهشکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/luis-nani-is-worth-more-than-15m-from-tottenham-but-his-exit-coul

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

اقا پس مدیر سایت یا این پیست یه ساعتی تعیین کنه همه هم باشن شماره این قسمت کوفتیشئن که مال همین چیزاست رو هم یکی بزاره تا پدرسون در بیاریم
پاسخ : آقا جان عزیزم دو سه تا اصطلاحایی که گفتی رو من معنیشون رو نمی دونم! یکی توی مسائل ماهواره و مسایل صدا سیما من از اصطلاحا سر در نمی ارم. پیست چیشون رو؟!

این نظر توسط وین حسین مصدوم معدوم در تاریخ 1348/10/11 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

آقا من پایتم مب خوام همین جا بشینم پا نشم!الآن شبکه ورزش داره تادیخچه المپیک می پخشه!هر بار من زدم همین بودشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

خیلی بده که رونی مصدوم شد.شکلک
من چند روز اینترنت نداشتم.قضیه ی نانی چیه؟توی یه سری از کانال ها میگفتن فروخته میشه.
پاسخ : نمی دونم والا نانی رو می فروشن اونوقت بربا مونده رو نیمکت شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,546
  • بازدید ماه : 2,546
  • بازدید سال : 131,135
  • بازدید کلی : 1,719,177
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2