loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 499 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (12)

Javier 'Chicharito' Hernandez

چیچاریتو در رویای سه گانه

مجله اینساید یونایتد با چیچاریتو مصاحبه انجام داده:

چقدر چشم انتظار شروع فصل جدید هستی ؟

خیلی.فکرمیکنم که همه هواداران منچستر یونایتد،همه افرادی که در باشگاه کار میکنند،همه بازیکنان،رییس و همه کادر فنی،چشم انتظار شروع فصل هستند چراکه ما میدانیم که سال گذشته رقابت خیلی ناراحت کننده ای بود و تیم های دیگه ای که رقیب ما بودند جام را بردند.پس ما نیاز داریم که به عنوان یه تیم به بهترین شرایط مان برگردیم و به عنوان یک باشگاه تلاش کنیم که در همه رقابت هایی که شرکت میکنیم،قهرمان شویم.فلسفه منچستر یونایتد این است که :به بازی کردن ادامه دهی،لذت ببری،تلاش کنی و به جنگیدن ادامه دهی .

بعد از اینکه در دو تابستان گذشته در رقابتهای ملی حضور داشتی،الان هم بعد از استراحتی که داشتی همان احساس سختی را میکنی که قبلا داشتی ؟

بله.من 4 بازی برای مکزیک انجام دادم،دو بازی دوستانه و دو بازی رسمی ،ما چهار بازی را بردیم و [چیچاریتو سه گل زد]و بعد از این من استراحت خیلی خوبی داشتم.من تعطیلاتم را در وطنم سپری کردم.فکر میکنم چنین استراحتی چیز خیلی مهمی برای یک فوتبالیست است،چراکه ما میدانیم که فصل طولانی را پیش رو داریم.

تقویت شدن از نظر روانی ،مانند فیزیکی چقدر اهمیت دارد ؟

خیلی کمک میکنه و این چیزی است که کادر فنی به ما توصیه میکنه که خیلی مهمه...زمانی برای لذت بردن کنار خانواده است در تعطیلات و استراحت کافی کردن.اما حالا این گزینه برگشته چون ما داریم خیلی سخت در این پیش فصل کار میکنیم.دو هفته اول در منچستر خیلی سخت بود اما من فکر میکنم که ما کار خیلی خوبی انجام دادیم.حالا ما نمیتوانیم صبر کنیم تا فصل شروع بشه و بازی ها از راه برسه.

تو ناراحتی فصل قبل رو گفتی ،احساس نکردی که این تابستان خیلی طولانی هست چون که باید صبر میکردی تا این ناامیدی رو کنار بزنی ؟

اره دقیقا،ما نیاز داریم که از اون ناراحتی درس بگیریم ،فصل خیلی عجیبی بود چون که ما میدانستیم که منچستر یونایتد همیشه در تاریخش جام ها رو میبرده و فصل قبل ما فقط جام کامییونیتی شیلد را در اول فصل بردیم ولی بعدش دیگه هیچی نبردیم.بنابراین این خیلی ناراحت کننده بود اما ما نیاز داریم که به آینده بنگریم.فکر میکنم این به کمک ما بیاد به عنوان یک تیم چراکه همه بازیکنان باتجربه و جوانان میخواهند درس بگیرند و به جنگیدن ادامه دهند،چون که ما تکرار فصل گذشته را نمیخواهیم.

آیا این منصفانه است که بگیم ناراحتی فصل گذشته شما را بیشتر تحریک میکنه برای قهرمانی ؟

احتمالا،تیم خوبی داریم - بازیکنان باتجربه زیادی داریم و همچنین بازیکنان جوان زیادی داریم که میخواهند نهایت تلاششان را کنند و به تیم اصلی راه پیدا کنند.من فکر میکنم که این میتواند فصل قبل ناراحت کننده مان را به یک فصل خوب تغییر دهد.

وقتی هم برای مرور عملکرد فصل خودت میزاری ؟

اره هر بازی که انجام میدم سعی میکنم تا از موقعیت هایی که استفاده نکردم درس بگیرم.هر کار اشتباهی که کرده باشم تو ذهنم میمونه و هر روز سعی میکنم ازش درس بگیرم.اما گاهی اوقات در فوتبال بهتره که خیلی به خودت سخت نگیری چون که این اعتماد به نفس رو میکشه.باید تعادل بین لذت بردن از عملکرد خوب و اشتباهات  را حفظ کرد.این تیم برای این خیلی خوب است که:ما بهترین رییس دنیا را داریم و او میداند که چطور از بهترین خصوصیات شما در هر بازی استفاده کند.

اولین فصل تو بیش از سطح توقعات عمل کردی ،دومین فصل حضورت رو چطور ارزیابی میکنی ؟

خیلی متفاوت بود چون من مصدومیت های خیلی زیادی داشتم،درحالی که فصل اول من همیشه آماده بازی بودم که این خیلی مهم بود و برای من این معنی رو داشت که من وقت دارم تا بهترین خودم رو به نمایش بگذارم.فصل قبل از یک مصدومیت رها میشدم و بعدش دو هفته بعد دوباره یه مصدومیت دیگه داشتم.بنابراین اون شروع ها و توقف ها خیلی سخت بود،اما من شخصا فکر نمیکنم که فصل بدی برای من بود،این یک سال بد برای تیم بود چون که هیچ جامی رو نبردیم.

اما برخلاف مصدومیت هایی که داشتی بازهم 12 گل زدی و تاثیر زیادی داشتی ...

اره، اما من همه اون گل ها رو با جام (لیگ برتر) عوض میکردم.

وقتی که مصدوم میشی چطور روحیه مثبت خودت رو حفظ میکنی ؟

هم تیمی هام بهم خیلی کمک میکنن،جو خیلی خوبه و محیطی هست که همه ما میخواهیم به همدیگر کمک کنیم،و خانواده ام هم همین طور .خانواده ام و دوستان صمیمی ام بزرگترین قسمت زندگی من هستند و آنها به من در شرایط خوب و بد کمک میکنند.

در آستانه فصل جدید چه چیز را میخواهی بهبود ببخشی ؟

هر سال هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است،شما هرگز آموختن را متوقف نمیکنی - تاکتیکی ، روحی و فیزیکی.

مثل همیشه ،رقابت سختی برای بازی در خط حمله برای بازی کردن وجود دارد ،برای اینکه جایگاهت رو محکم کنی چه کار میتوانی بکنی ؟

همان طور که همیشه گفتم ،قسمت هایی در زندگی وجود دارد که شما باید رقابت کنی .حتی اگر در تیم جوانان هم که باشی ،برای جایگاهت باید رقابت کنی ،این طبیعی است.فکر میکنم که داشتن چنین رقابتی در تیم میتواند خوب باشد،جنگیدن برای آن جایگاه باعث میشود که شما و بقیه بازیکنان در بهترین فرم خود باشید.همه - مهاجم ها ، هافبک ها ،مدافعان و دروازه بان ها میخواهند در ترکیب باشند ،بنابراین ،آنها باید به پیشرفت ادامه دهند و سخت تلاش کنند.این برای یک فوتبالیست طبیعی است،پس من برای هر وقتی که آقا از من خواست تا بازی کنم آماده ام،چه یک دقیقه باشد و چه 90 دقیقه.من میخواهم همه تلاشم را بکنم که به تیم کمک کنم تا در رقابت ها قهرمان شود.

تو گفتی هرگز هیچ هدفی رو برا خودت تعیین نمیکنی ،حتی خصوصی هم...؟

نه،من هرگز هدف خاصی نداشتم،من نمیخوام فقط به گلزنی متکی باشم،من نمیخوام فقط یه بازی کن باشم که فقط گل میزنه و اگر گل زده باشم خوب بازی کردم و اگر نه ،بد.این بیشتر مربوط به انجام دادن بهترینم برای تیم است - اگر گل بزنم خوبه و اگر کس دیگه ای به جای من گل بزنه بازهم برای هواداران یونایتد و باشگاه خوبه.شما هرگز نمیتوانی یه نفره مقابل 11 نفر بازیکن بازی کنی و یک بازیکن هم هرگز نمیتونه همه گل ها رو خودش تنهایی بزنه.اگر گل ها زده بشن خوبه ،اما همان طور که همیشه من گفتم،من تک تک  گل هام رو با قهرمانی منچستر عوض میکردم.

آیا رویایی برای زدن یک نوع گل خاص داری ؟

رویای حقیقی من - من قسم میخورم که درباره زدن بزرگترین گل نیست.رویای من فتح سه گانه است.حداقل برای یک بار هم که شده،من میخوام، لیگ ،لیگ قهرمانان که در اولین سالم بهش خیلی نزدیک بودیم،اف ای کاپ و لیگ کاپ رو ببریم[چیچا اون چهار گانه ست]،فکر میکنم که سه گانه سخت ترین چیز در دنیا برای هر باشگاهی باشد.پس این رویای من است،بالا بردن همه اون جام ها در یک سال.

بعد از اینکه بردن سه گانه رو در سال 1999 دیدی به ذهنت رسیده ؟

بله ،بله البته،اگر تو یک فصل من زیاد بازی کنم اما یک گل هم نزنم اما من بتونم اون همه جام رو بالا ببرم،اون وقت من خوشحال ترین مرد روی زمین خواهم بود.

mamadgiggs

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

مرسی ممد .
کلا چیچا بازیکن 18 قدمه برای مواقعی که کار گیر کنه به درد میخوره ولی بازی مثل بارسا یا رئال به کار نمیاد چون حفظ توپش ضعیفه.شکلک
پاسخ : قربانت،منم نظرم همینه نیمکت یه نشین طلایی هست.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

مفت خور بی خاصیت. انصافا از برباتف هم بی خاصیت تره .
شما که میگین خوبه، تا حالا دیدین یه گل خارج از 6 قدم بزنه؟!

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

نمیتونه توپ نگهداره تابقیه اضافه شن میره رو اعصابم ،نمونش بازی با سیتی یافینال2011

این نظر توسط kagawa در تاریخ 1348/10/11 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

کی توپ رو لو میده همش؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

همش توبو لو میدهشکلک باید این ایرادشو بر طرف کنهشکلک

این نظر توسط ماركوس فينيكس در تاریخ 1348/10/11 و 9:33 دقیقه ارسال شده است

هنريكوئز كه ديروز تست بزشكي بود امروز ثبت ميكنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 9:19 دقیقه ارسال شده است

تو فیسبوک توپ شده که هنریکوز اومده منچستر میگن امروز تست پزشکی داره؟؟!!!!!!!!!شکلک

این نظر توسط mohamad-a در تاریخ 1348/10/11 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

تنها نکته مثبت بازیش جاگیری خیلی خوبشه فقط همین.90 دصد گلاش روهم توی محوطه 6 قدم میزنه.
دست نویسنده های سایت هم درد نکنه .زحمت زیادی میکشنشکلک
پاسخ : فرشته نجات خیلی خوبیه .
قربانت

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 8:56 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم این فصل آماده باشه.فصل پیش آماده نبود ولی گلهای تساوی با چلسی و لیورپول و زد که گلهای مهمی بودن.

این نظر توسط DOCTERY(عليرضا) در تاریخ 1348/10/11 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

ازش خوشم مياد
بازيكن گلزنيه
اما به لحاظ تكنيكي و حمل توپ ضعيفه
اگه اين رو درست كنه فوق العاده ميشه
اميدوارم فصل رؤيايي رو داشته باشه
دست گل مترجم هم درد نكنه
شکلکشکلک
پاسخ : خواهش شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,255
  • بازدید ماه : 2,255
  • بازدید سال : 130,844
  • بازدید کلی : 1,718,886
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2