loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 589 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (14)

Michael Carrick speaks to MUTV after the Tour 2012 match vs Barcelona

کریک پیشرفت ده حیا را بررسی میکند

بعد از اینکه داوید ده حیا در بازی چهارشنبه شب مقابل بارسلونا یک نمایش خیره کننده به اجرا گذاشت،مایکل کریک احساس میکند که داوید ده حیا دارد همه مراحل پیشرفت را طی میکند.

بعد از رقابت در المپیک ، دروازه بان 21 ساله اسپانیایی در اولین بازی اش در تور پیش فصل مقابل بارسلونا خیلی خوب به نظر رسید و کوله باری از عکس العمل های خوب را به نمایش گذاشت.

کریک بعد از رفتن به دفاع در نیمه دوم از فاصله نزدیک تری شاهد هنرنمایی این ده حیا بود ،شکی ندارد که ده حیا در فصل بعد هم به نمایش خوبش ادامه خواهد داد.

کریک به MUTV گفت : داوید فقط دارد به بهتر شدن ادامه میدهد ما میدانستیم که او از پس این کار بر می آید،رییس نشان داده که به او اعتقاد زیادی دارد و او ( داوید ) دارد قوی تر و قوی تر میشود.پخش توپ های او فوق العاده است و او در زمان های  مناسب عکس العمل های دیدنی از خود نشان میدهد.من مطمئن هستم که او به این کار ادامه خواهد داد.

کریک در مورد خودش هم خوشحال است که میتواند به تیم در دفاع هم کمک کند و در آستانه بازی برابر اورتون کاملا آماده برای بازی است.وقتی از او در مورد بازی در دفاع میانی پرسیده شد ،او پاسخ داد:

این روزها این اتفاق کمی بیشتر می افتد،این سومین باری است که من در تور در دفاع بازی میکنم،اما کار تیمی خوبی از جانب ما بود و در یک زمان مناسب و جلوی یک حریف خوب این اتفاق رخ داد.

45 دقیقه برای من خوب بود،چهارتا بازی داشتم و حالا یک نیمه دیگه هم بازی کردم،بنابراین من دقایق خیلی زیادی بازی کردم.هنوز 10 روز ویا بیشتر به شروع لیگ باقی مانده و زمان کافی برای اینکه کمی بیشتر شرایط جدید را امتحان کنیم و خطرناک تر شویم ، داریم،بنابراین ما برای بازی با اورتون آماده خواهیم بود.

Ryan Tunnicliffe

امیدهای رایان برای دیدار دوباره تیم سابقش

رایان تونکلیف اعتراف کرد،او از بازی کردن برابر پتربرگ لذت میبرد بعد از اینکه فصل قبل را به طور قرضی در این باشگاه سپری کرد.

این هافبک آینده دار احساس میکند که به باشگاه سابقش یک قدردانی و تشکر بدهکار است بعد از اینکه به کامل شدن او چه در داخل و چه در خارج زمین کمک کردند و او را در پیشرفتن به سوی هدف اصلی اش یعنی انجام اولین بازی اش در ترکیب تیم اصلی یونایتد یاری کردند.

بعد از بازی در تور DHL ، او به شدت تلاش میکند که خودش را در سطح بالایی نگه دارد و در آستانه شروع لیگ برتر خودش را در افکار فرگی حفظ کند.

رایان به MANUTD.COM گفت:من عاشق اینم که در این مسابقه(بازی با پتربرگ) بازی کنم ، من با همه رابطه خوبی داشتم و خیلی دوست دارم که دوباره برم و اونا رو ببینم ،من هشت ماه اونجا بودم و دوست های خوب زیادی پیدا کردم و هنوز هم که هنوزه با آنها در ارتباطم.

این یک شک فرهگی برای این نوجوان بود که به جنوب برود و دور از خانه زندگی کند و همچنین در حالی که باید تلاش میکرد که با ترکیب درن فرگوسن خودش را هماهنگ میکرد.

او توضیح داد : اونجا به شیوه خودم زندگی میکردم و باید شستن و تمیز کردن چیزهام رو هم خودم انجام میدادم،بنابراین این هم یک طرف دیگر مسئله بود.من تازه به تیم جوانان رفته بودم و من واقعا کسی نبودم که روی پای خودم بتوان بایستم پس من باید اون دوره برزخ رو سپری میکردم و این به من کمک کرد که چه در داخل و چه در خارج زمین من به تکامل برسم.

این به همه چیز کمک میکنه،حضور در بازی باعث میشه تجربه کسب کنی اما من آنقدر که میخواستم بهم بازی نرسید.تازه من با بزرگسال ها بازی میکردم و این امتیازی ویژه محسوب میشد و به پیشرفتم کمک کرد.فکر میکنم چیزهای زیادی یاد گرفتم و یه مـرد شدم

سختی لیگ فوتبال به تونکلیف کمک کرد که بازی اش پیشرفت زیادی کند و او اکنون به خاطر تکلهای محکمش در میانه زمین مشهور است.

او توضیح داد :من از نظر فیزیکی خوبم و مشکلی ندارم اما در اون لیگ بازیکن های خیلی زیادی هستند که از من بزرگترند.پس شما میتوانی بزرگتر و قوی تر باشی و زمان بیشتری بدوی اما اگر شما یک بازیکن تکنیکی داشته باشی که این ویژگی ها رو هم داشته باشه،فکر کنم همیشه موفق عمل کنه .به این سمت رفتن خوبه.

اگر منصف باشیم،اونجا فیزیکی بود،اونجا خیلی فیزیکی تر از رزروها و جوانان که من درش بازی میکردم بود.

بازی دوستانه منچستریونایتد با تیم پتربرگ یونایتد ،جمعه 9 آگوست در ورزشگاه لاندن رود ساعت 7:45 دقیقه انجلم میشود (زنده از MUTV).

 

عکسهایی دیدنی از لباس دوم جدید تیم در دیدار برابر بارسلونا

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rhrUTD در تاریخ 1348/10/11 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

نویسنده های عزیز نمیخواین لینک دانلود بازیو تو سایت بذارین؟

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

شکلککاپیتان رو ببین شکلک
دیوید که رفیق خودمه خودم مربیش بودمشکلک
روی کین تقریبامیشه گفت هم پست کریک بود.شکلک

این نظر توسط abdolrahim در تاریخ 1348/10/11 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

به نظرم دخیا هیچ جاش به وندرسار نرفته. بلکه به پیتر اشمایکل رفته.شکلک
پاسخ : آره واقعاً خيلی خيلی با استعداده.هنوزم واکنشای فصل پيشش از يادم نرفته.چه رفلکتايی داره

این نظر توسط eliunited در تاریخ 1348/10/11 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

وای عالیه این لباس. خیلی زیباست.
پاسخ : آره واقعاً خيلی قشنگه من اينو از لباس اول تيم بيشتر دوست دارم

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1348/10/11 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

بچه ها یوسین بولت در دوی 200 متر طلا گرفت و وقتی به خط پایان رسید یه شنا هم رفت خیلی باحال بود

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

دخئا فقط 20 سالشه.خیلی بیشتر از این ها پیشرفت میکنه.

این نظر توسط rhrUTD در تاریخ 1348/10/11 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

سلام آريالایون خسته نباشید لینک دانلود بازی رو نمیذارین تو سایت؟؟؟؟

این نظر توسط 47 در تاریخ 1348/10/11 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

چقد ریش آلوز ضایییییییییییییییییییییعععععععععععععععععسسسسسسسسسست

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

روي كين پستش چي بوده؟؟؟شکلکسن ما قدش نميرشهشکلکشکلکشکلک

اين داويد عجب چيزيه ها!!!!اميدوارم عين هارت بشه يكي از أركان اصليمون!!!!هارت گاو يهو پيشرفت كرد!شکلکاگه داويد سال ديگه اينجوري كار كنه تو تيم منتخبهشکلک

ويديچ روشکلکروني هم خوش اخلاق شده هاااااا!!!خيلي خيلي بهتر شده

يانگ جرا هر بازي آستين بلند مي پوشد؟؟شکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

روي كين پستش چي بوده؟؟؟شکلکسن ما قدش نميرشهشکلکشکلکشکلک

اين داويد عجب چيزيه ها!!!!اميدوارم عين هارت بشه يكي از أركان اصليمون!!!!هارت گاو يهو پيشرفت كرد!شکلکاگه داويد سال ديگه اينجوري كار كنه تو تيم منتخبهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,497
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 131,086
  • بازدید کلی : 1,719,128
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2