loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 226 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (3)

Peter Schmeichel

نگاه مختصر اشمایکل :

پیتر اشمایکل منتظر است ببیند که بالاخره تکلیف رقابت بر سر دروازه بانی در یونایتد چه میشود.

پیتر اشمایکل معتقد است که این فصل ، فصل بزرگی برای هر دو دروازه بان منچستر خواهد بود و هر دو سعی دارند خودشان را برای جایگاه اول در تیم ثابت کنند.

لیندگارد در تور پیش فصل خیلی خوب کار کرده و در بازی قبلی هم دروازه اش را بسته نگه داشت در حالی که داوید ده هیا بعد از بازگشت از المپیک نیمکت نشین بود.

اریک استیل مربی دروازه بان ها همیشه خواسته که شماره 13 جدید باشگاه( لیندگارد )،شماره یک باشد اما رقابت بین این دو بهترین را درون دروازه قرار میدهد.

سفیر باشگاه پیتر اشمایکل به MUTV گفت : شرایط و زمان من خیلی فرق داشت و مردم میگفتند او را بزارید توی دروازه و در همه بازی ها از او استفاده کنید.در مدتی که من آنجا بودم تقریبا در همه بازی ها بازی میکردم و وقتی ادوین( ون درسار )آمد،دوباره همان شرایط حاکم بود و او گزینه ی اول بود اما حالا تردید زیادی درباره دروازه بان ها است و پارسال هم حاشیه های زیادی در رسانه ها به وجود آورد.

کمی خجالت آور است که من مجبور هستم بگویم که فکر نکم داوید ده هیا میتوانست نسبت به آنچه  انجام داد ،عملکرد بهتری میداشت.تقصیر او نبود ،من فقط فکر میکنم که رسانه ها فرصت خوبی داشتند که یک چیز کوچک را بزرگ جلوه دهند اما ده هیا خوب کار کرد.

رییس 25 سال است که اینجاست بنابراین چیزهای زیادی برای بد گفتن در مورد او وجود ندارد..اما آنها از فرصت استفاده کردند و من واقعا برای داوید متاسف شدم ( ابراز همدردی ).من بازی او را در دانمارک در تیم زیر 21 ساله های اسپانیا دیدم .او خیره کننده بود.

وقتی که متاسفانه آندرس مصدوم شد ،من واقعا منتظر بازگشت داوید به الدترافورد و دیدن پیشرفت او بودم و دیگر از اینکه چه کسی در مسابقات بازی میکند تردیدی نبود.این به او اعتماد به نفس داد و میدانست در این بازی ها چه اتفاقی خواهد افتاد و میدانست که بازی بعدی هم بازی میکند.فکر کنم این چیزی بود که ما در نیمه دوم فصل از او دیدیم.

در خیلی مواقع او باعث شد که ما با سیتی رقابت کنیم ،او واکنش های باور نکردنی داشت ،مثل عکس العملش در بازی با چلسی و او نظر مردم را جلب کرد و حتی رسانه ها هم نوشتن در مورد او را متوقف کردند،بنابراین اگر بتواند در همان سطحی که فصل قبل را به پایان رساند کار کند ، این فصل بزرگی برای او خواهد بود.

لیندگارد جمعه قراردادش را تمدید کرد و قطعا جاه طلبی خواهد داشت و نشان خواهد داد که از جایگاه دومی اش راضی نخواهد بود.

آندرس مصدوم شد و خیلی خیلی از اینکه در تیم دانمارک به عنوان انتخاب اول برگزیده نشد ناراحت بود ،من هر روز اخبارش را دنبال میکردم.

او این ناراحتی و عصبانیت را با خودش به مسابقات می آورد،من در آفریقای جنوبی نبودم اما معتقدم که واقعا خوب بازی کرد و در حالی که داوید ده هیا ر المپیک است(بود)،این یک فرصت دیگر برای اوست که به رییس ثابت کند که از چه توانایی هایی برخوردار است.در مواقعی رییس مجبور است که دوباره تصمیم جدیدی بگیرد  و ما همه منتظر هستیم که ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

MAMADGIGGS

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 5:08 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم مشکل اریک استیل با دخیا چیه؟شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 4:49 دقیقه ارسال شده است

این نفس من بیدهشکلک

این نظر توسط THE DARK KNIGHT در تاریخ 1348/10/11 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

من عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشق دخیا جونم، خیلی دوسش دارم این پسر رو و آرزومه که یه اسطوره بشه تو منچستر، دوست دارم بهترین دروازه بان تاریخ بشه، اما نمیدونم چرا زود انگلیسی یاد نمیگیره، هنوز تو حرف زدن مشکل داره


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,508
  • بازدید ماه : 2,508
  • بازدید سال : 131,097
  • بازدید کلی : 1,719,139
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2