loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 401 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (22)

اندرسون مدل جدید موهایش را توضیح میدهد:

اندو مدل موهایش را نسبت به فصل قبل تغییر داده و سرش را کاملا تراشیده و فقط در وسط قسمتی را باقی گذاشته.

اندرسون که 8 بار در تیم ملی برزیل بازی کرده گفت :وقتی در زندگی هیچ چیز خوشحال کننده نیست و شما با مصدومیت مواجه میشی،مجبوری تلاش کنی که دراین باره کاری کنی .من منزل بودم و داشتم موهام رو تو تلوزیون تماشا میکردم و فکر کردم که باید عوضش کنم.بنابراین تصمیم گرفتم که موهام رو بزنم-به همین سادگی.

مصدومیت های اندو:

اندو اعتراف میکند که کابوس مصدومیت هایش در منچستر غیر قابل تحمل شده.

اندو گفت :فصل قبل برای من خیلی ناراحت کننده بود.من در تور پیش فصل خیلی سخت کار کرده بودم و در پنج بازی اول فصل خیلی خوب بازی کردم و تیم هم خیلی خوب نتیجه میگرفت.اما بعدش در بازی با چلسی احساس کردم که زانو م داره ضعیف میشه،خیلی دردناک بود و آنجا جایی بود که من مجبور بودم متوقف شوم و از زمین بیرون بیام.بعدش، آنها( احتمالا کادر پزشکی ) دریافتند که بین زانوی راست و چپ من 30 درصد اختلاف وجود داره و این دلیلی بود که من نمیتونستم بازی کنم،خیلی ناراحت بودم اما فوتبال همینه دیگه.

اندو همچنین گفته :

همه میدانند که من میتوانم در لیگ برتر بهترین باشم اگر بتوانم از مصدومیت ها جلوگیری کنم.

اندرسون که در تور پیش فصل تا به حال برای تیم سه بازی انجام داده به دیلی استار ساندی گفته :فکر کنم همه بدانند که اگر این مصدومیت ها نباشد ،من میتوانم یکی از بهترین هافبک های انگلستان باشم اما وقتی که مصدومیت دارم هیچ کاری نمیتوانم بکنم.ما میدانیم که من مشکلات خیلی زیادی در منچستر داشته ام و اما الان بعد از 25 روز از تعطیلات برگشته ام و زانوم احساس خوبی دارد.

آینده چیچاریتو در ابهام قرار دارد :(تحلیل)

خبرگزاری منچستر ایونینگ نیوز می گوید : اگر ون پرسی به منچستر بیاید و سرالکس بتواند من سیتی را در این رقابت شکست دهد،چیچاریتو از جایگاهش در تیم دور میشود  و باتوجه به اینکه ولبک و رونی به چیچاریتو ترجیه داده میشوند و همچنین کاگاوا هم در پشت مهاجمان بازی میکند ،چیچاریتو از گردونه رقابت خارج خواهد شد.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

اخه با این مهاجمای خوب ون پرسی واقعا جایی تو تیم نداره

این نظر توسط كيان در تاریخ 1348/10/11 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

چيچاريتو عالي اميدوارم به روزهاي اوج برگردهشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

گل هاش؟
هه هه هه.
5 گل در 5 فصل. پ ن پ . این همه پول حرومش کردن میخواد گل هم نزنه. هه هه هه.
گل هاششکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

اگه اندرسون مصدوم نشه با کلورلی میتونن بعد از زوج اسکولز-کین بهترین زوج خط هافبک بشن.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

اگه ون پرسی رو بیاریم و ولبک و چیچا به خاطرش برن میشه منفورترین بازیکن من!
این مقام والا فعلا مال توزه.
------------------------
میلاد جان شما که فوتبال میبینی میشه آمار سالهای قبل ون پرسی رو اینجا برامون بنویسی؟مطمئن باش اگه اعتماد ونگر نبود هیچی نمیشد.
جالبه که بدونی تنها کسانی که تونستن توی سال اولشون برای یه باشگاه 20 گل بزنن ون نیستروی و هرناندز هستن.
همین برباتوف 10 برابر ون پرسی ارزش داره ولی به خاطر هرناندز نیمکت نشین شد.

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

کی میگه ما به ون پرسی احتیاج نداریم داریم خوبشم داریم شما ولبک و چیچا رو میارین پای ونپرسی؟معلومه که فوتبال نمیبینینشکلک

این نظر توسط dent87 در تاریخ 1348/10/11 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

in chicharito ham ru form nemid khial maro rahat kone.hkeyli dusesh daram

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

دم كلورلي گررررررررررررررم پاس گل داد

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

چرا اسپانیا اینقدر ریده داره میبازهشکلکشکلک حیف دخیا

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

بخدا حيفه 3مهاجم عالي داريم روني ولبك چيچا كه با آوردن فن پرسي خرابشون كنيم...يه هافبك بازيساز ميخوايم و بس ديگه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,952
  • بازدید ماه : 1,952
  • بازدید سال : 130,541
  • بازدید کلی : 1,718,583
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2