loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 288 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (12)

معرفی نویسنده های جدید

محمد مقدسی (ممدگیگز)،متولد 12 فروردین 1372 ،بچه دامغان هستم.دانشگاه سمنان رشته زبان و ادبیات انگلیسی درس میخونم.

تاریخچه هواداری:کلا تو خانواده ای بزرگ شدم که اهل فوتبال نیستن و به همین دلیل خیلی دیر منچستری شدم.دقیقا نمیدونم کی بود .کلاس دوم راهنمایی بودم که TV رو روشن کردم دیدم بازی منچستر رو داره نشون میده .کریس رونالدو تو بازی بود و داشت آقایی میکرد. اون زمان مثل الان گل زیاد نمیزد و فقط دریبل میزد و با سرعتش منو بی هوش میکرد.عاشقش شدم و فوتبال های منچستر رو نگاه میکردم و از سال 2006 که منچستر جلو میلان بازی کرد و بازی رفت تو الدترافورد بود و 3-2 بردیم و گل سوم رو هم رونی زد،دو آتیشه شدم.بهترین لحظه عمرم زمانی بود که ادوین پنالتی آنلکا رو گرفت و بعد از اونم گل مایکل اوون به سیتی.الان خوشبختانه به جایی رسیدم که تو دنیا هیچ چیزی رو از یونایتد بیشتر دوست ندارم.

بازیکن محبوب:کریس رونالدو برای من یه قهرمان بود،اما وقتی که رفت رئال دلمو بدجور شکست.تا چند وقت بهش بد و بیرا میگفتم و بعدش با مصاحبه هایی که در مورد منچستر کرد منو آروم کرد و باعث شد دوباره دوستش داشته باشم اما نه به اندازه سابق.در حال حاضر گیگز رو از همه بیشتر دوست دارم البته واقعا نمیتونم بگم گیگز رو از اسکولز و نویل بیشتر دوست دارم.

بازیکن محبوب غیر یونایتدی : بکام و رونالدو البته اگه اینا یونایتدی حساب نشن.

تیم محبوب غیر یونایتد: یکم از اسکرینگتون خوشم میاد.

اسطوره مورد علاقه:گری نویل، روی کین، دانکن ادواردز.

تیم منفور:تمام تیم های آلمانی ،اسپانیایی،آرژانتینی،ایتالیایی،ایرانی و تو انگلیس هم به غیر از منچستر و اسکرینگتون و تیم ملی انگلیس از همه متنفرم.

بازیکن منفور:مسی-ژابی آلونسو-پیکه-والدز-ژاوی-روبن-ریبری- بلیمی-توز-آگرو-بالوتلی-دروگبا+تمام آلمانی ها و اسپانیایی ها و آرژانتینی ها.

تیم ملی:تمام تیم های بریتانیایی به خصوص انگلیس .

علایق:تمام زندگی من رو من یونایتد پر کرده و همه یونایتدی ها رو دوست دارم. از هر نژادی و از هر کشوری... اگر بخوام آهنگ گوش بدم ،بریتنی اسپیرز و اسکوتر و کوایین گوش میدم(ایرانی اصلا گوش نمیدم) و فوتبال هم بازی میکنم و خوب هم بازی میکنم و همه جا بازی میکنم از دروازه گرفته تا نوک حمله و چون سرعتم همه رو میکشه معمولا وینگ بازی میکنم. شاید اگه من تو انگلیس بودم الان تو منچستر بودم ولی...

توی سایت بیشتر اخبار ترجمه میکنم و با رنگ زرد هم جواب کامنت ها رو میدم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی گلی شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط dent87 در تاریخ 1348/10/11 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

hodude6 mahe vali parakande sar mizadam va khabarharo mikhundam va nazar nemidadam..babat zahamatetun tu site tashakor

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

محمد جون باید خیلی بی ظرفیت باشم که با این حرفها باهات اختلاف پیدا کنم . بدتر ازینام بگی بازم سالاری . فدای ترسیدنت . نترس داداشی منو داری چوب خشک روی درختو داری هاهاهاها . دوستت دارم جیگر طلا قهر نکن با ما .
قهری ؟ شکلک
با داداش بزرگترت قهر میکنی ؟ شکلکشکلک
پاسخ : دوتا یونایتدی هیچ وقت با هم قهر نمیکنن .
پاسخ : نمیدونم چرا پاسخم نصفه افتاد ولی عیب نداره دوباره مینویسم.:
من تاکید میکنم که بهت بد نگفتم و شما بد برداشت کردی
ترس کجا بوده مگه یه یونایتدی از چیزی میترسه .یه یونایتدی همیشه آماده نبرده.فقط خواستم بحث خاتمه پیدا کنه.شکلک

این نظر توسط dent87 در تاریخ 1348/10/11 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

be jaye enqadr type kardan yeho mineveshti az hame motenaferam be joz manutd.baba ye khorde aromtar va khoshqalbtarشکلکdonya enqadam arzesh nadare.la aqal dust nadary bitafavot bashشکلکشکلک
پاسخ : به به به هم استانی ! خوبی آقای دکتر ؟؟؟ از کی تو سایت میومدی ؟؟؟؟ ندیده بودیمت شکلک
پاسخ : خوب وقتی از ته دلم ازشون تنفر دارم که نمیتونم کتمان کنم.باور نمیکنی ولی وقتی تیمی جلوی منچستر بازی میکنه دوست دارم همشون رو تیکه پاره کنم .

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

محمد جان چه ربطی داشت حرفات ؟ یعنی الان باید چسبید به اونوریها و ایرانو ول کرد ؟ در ضمن طرز حرف زدنتو به خاطر سن کمت میبخشم . دهن منو باز نکن چیه ؟ مگه بهت خدا نکرده فحش دادم ؟
کوروشو که همه بندو بساتاشو 50 - 60 سال پیش بردن چه ربطی داره به الان ؟ میخوای واسه کوروش چکار کنن دیگه ؟ بنای تاریخی که ثبت جهانیه طبق تهدات بین المللی نباید اصلا چیزی بهش اضافه یا کم کرد . ناظر داره میان نگاه میکنن . قسمتی از تخت جمشید رو سرشو پوشوندن که بارون نابودش نکنه گیر دادن که باید بردارید توی تعهدات نیست این کار . تمدن رو ما خودمون از بین میبریم داداشی . کوروش مگه به حجاب اعتقاد نداشت ؟ پس چرا جوونای امروزی که دم از کوروش میزنن به این کارش عمل نمیکنن ؟ چون نمیصرفه . این جا جای این بحثها نبود . از بچه ها عذر میخوام . درضمن من از جمله کسایی هستم که از دقایق اولیه افتتاح این سایت جز مزاحمای اینجا بودم . نمیدونم حالا دلیل اینطور حرف زدن شمارو .
درکل چون منچستری هستی تو قلب مایی داداش شکلک
پاسخ : داداش وقتی میگم دهنمو باز نکن یعنی نذار من حرف هایی رو بزنم که رو آیندم تاثیر بزاره و بدبختم کنه .دیدم که اینو میگم.دیگه هم تو این سایت در این باره صحبت نمیکنم چون هم جاش نیست و هم بین قلب های پاک یونایتدی فاصله میندازه.فداتشکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

likeشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

زرد چرا حالاشکلکموفق باشيشکلک
پاسخ : دیگه دیدم بقیه رنگ ها پر هست زرد برداشتم هرچند علاقه زیادی هم به زرد ندارم شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

آقا محمد امثال شما هست که مارو به ادامه داشتن این سایت امیدوار میکنه.ایشالا سایتمون صدساله بشه
پاسخ : نظر لطفتونه .
ایشالا

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:27 دقیقه ارسال شده است

آقا من نظر دادم ثبت نشد.شکلک حوصله ندارم دوباره بنویسم
پاسخ : درکت میکنم

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:24 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 2,426
  • بازدید سال : 131,015
  • بازدید کلی : 1,719,057
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2