loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 336 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (13)

 

Queens Park Rangers   0

Man United   2

Rafael (23), Giggs (80)

Saturday 23 February Loftus Road | Attendance: TBC

به به یه بازی عالی و یک کلین شیت عالی و یک نتیجه عالی!! 15 امتیاز اختلاف صدر جدول!! این فصل فکر کنم ویدیچ باید همینجور فرگی عین ساقی جلوش جام بذاره و ویدیچ بالا بزنه نیشخند شعار این فصل  رو تغییر میدیم به یک شعر از زبون کاپیتان ویدیچ! با اقتباس از شعر حضرت حافظ!!

من بندۀ آن دمم که فرگی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم!! نیشخند

راستی بچه ها چهارشنبه ای که گذشت، تولد یکی از قدیمیترین بچه های اینجا داش Hamidreza عزیز بود من متأسفانه نوشته بود 2 اسفند، اون 2 نزدیک ا شده بود 12 فکر کردم 12 اسفنده تولد حمیدرضا رو یادم رفت به موقع تبریک بگم!! حمیدرضا جان شرمنده امیدوارم این تأخیر رو ببخشی از طرف همه یونایتدی ها بهت تبریک میگیم ایشالا شاد و موفق باشی و سال بسیار خوبی رو پیش رو داشته باشی داداش گل قلب


اما جدول پیش بینی و نتایجش:
فکر کنم وحید دوپینگ کرده!! یکی زنگ بزنه سازمان دوپینگ نیشخند


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ چهلم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/12/06 و 7:38 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب.
من روز تولدم رو نگفته بودم.برای همین توی لیست نبود.
انشاا... کنکور قبول میشم.یه چند وقتیه تلاشم رو بیشتر کردم و مطمئنم تلاشم نتیجه میده.
من بعد از کنکور یا توی اینترنتم یا توی سالن فوتسالم یا با بچه ها Fifa میزنم.زنم اول باید این شرایط رو قبول کنه.شکلک
تو هم زن بگیر همین جا عروسیت رو میگیریم.فقط مختلط باشه یا جدا؟شکلک
پاسخ : حالا نگفتم که بعد کنکور فرتی برو زن بگیر شکلک
دو ماه فیفا بازی کنی خودت دیگه خفه میشی از فیفا ما هم بعد کنکور دو ماه فقط فیفا بازی میکردیم! بعد دو ماه به تفکر عمیق فرو رفتیم که تا به کی فیفا؟! تا به کی اتلاف وقت؟! شکلک
بریم به فکر زن و زندگی و آینده باشیم!
آره خلاصه از اون روز همه ش داریم فکر میکنیم! به این مسئله! به آینده! در حین بازی کردن فیفا البته شکلک
پیتزا مخلوطش خوبه عروسی جدا جداش شکلک
ایشالا که موفق می شی قطعا همینطوره شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1391/12/05 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

az agha vahid ke bozorge mae va babako mohsen o soheile aziz ha mamnoonam
rasti enghadr hal kardam rooze tavalodam barsa bakht ay hal kardamشکلک
پاسخ : تازه بارسا بازم باخت! یعنی کلا افتاده تو سرازیری هرچی رفته بود بالا داره گند میزنه بهش این یه هفته ای شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1391/12/05 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

salam dash shahab
kheili chakeram sharmande ke nemitoonam ziad sar bezanam
az hamin dovom daram vase konkoor doping mikonamشکلک
ishallah tabestoon jobran mikonam
kheili aghayiشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بابا دمت گرم تو دیگه کی هستی! فقط خیلی فشار نیار به خدا همین آروم آروم برو جلو خود پیش دانشگاهی هم زیادشه خوندن! ولی خوب مشخصا پایه ای خوندن بعدا کمکت می کنه سال کنکور موفق باشی ایشالا حمیدرضا جون شکلک
ما منتظریم تابستون اینجا به استقبال همه بچه درسخونا شکلک شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1391/12/05 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

آهان بابا چه سیستمی داره از معادلات ماکسول هم سخت تره!!!!! زن نگیریا داداش چون بگیری این طرفها پیدات نمیشه و بی جدول میمونیم.
پاسخ : به شما برقی ها هم معادله ماکسول دارین؟! شکلک
من فکر میکردم فقط ما تو رواب مشتق جزئی آنتالپی و آنتروپی و انرژی گیبس و هلمهوتس مربع ماکسول به دردمون می خوره شکلک
پس این ماکسول حسابی وله تو همه رشته ها شکلک
فعلا که زن این طرفها پیداش نمی شه! شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/12/05 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

ای بابا !!شکلکشکلک




..................................



ولی فکر کنم این علی 81 دستش با تبانی کارا تو یه کاسه باشه!

ما که هرچی گفتیم هیچی به هیچی !!
پاسخ : علی خدایی کارش درسته! شکلک

این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1391/12/05 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

Hamidreza تبریک میگم تولدتووووووووو شکلک شکلک

بلخره 7امتیازو گرفتم بعد از مدتهااااا از این به بعد دقیقه نود پیش بینی میکنم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

شهاب خسته نباشی شکلک
پاسخ : آقا مبارک باشه شیرینی بده شکلک
سلامت باشی محسن جان شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1391/12/05 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

راستی شهاب جان پیش بینی کامل صحیح من 2 تاست تو جدول نوشته یکی. گناه دارم دلم میشکنه روحیه بده میخوام تا آخر فصل بترکونم.
پاسخ : داش وخید اعداد امروز رو من هفته ی بعد که دکمه اضافه شدن امتیازات فعلی به قبلی رو تو اکسل بزنم، با امتیازات پیشینت جمع میشه... یعنی هفتۀ بعد عدد جلو اسم شما میشه 2... نه فقط برای پیش بینی کامل بلکه برای همه امتیازات اینجوریه همه امتیازهای این هفته هفتۀ دیگه با امتیازات جلوی اسم افراد جمع میشه... جلوی اسم افراد پیش بینیها تا قبل این هفته هست و امتیاز "قبل بازی" مساحبه میشه و با امتیاز "این بازی" جمع میشه و میشه امتیاز کل

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1391/12/05 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

آقای حمیدرضا خان تبریک شکلک

برادر شهاب خان، جسارتا، شرمنده، شعر برای خیام هست نه حافظ! منو ببخش شکلک
پاسخ : همون!
حضرت خیام شکلک
بابا من یه ساله کله م تو این منچستر و پیش بینی و اینجور کوفتاست یه ساله شعر نخوندم همینکه شعرش یادمه کلیه! آره یادمه می گفت من بی می ناب زیستن نتوانم... نمی دونم چی چی نمی دونم چیچی بقیه ش یادم نیست! همون رباعی خیام بود یادم نبود شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/12/05 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداش وحید.

این نظر توسط وحید در تاریخ 1391/12/05 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

2 برد داره......
بابک جان تولد شما هم مبارک.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 128,806
  • بازدید کلی : 1,716,848
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2