loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 411 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (17)

 

Fulham   0

Man United   1

Rooney (79)

Saturday 2 February Craven Cottage | Attendance: 25,670

آقا دم رونی گرم! چه گلی زرد این بشر! ده امتیاز اختلاف صدر جدول! عقابهای آبی مثل فنچ دیده میشن از این بالا نیشخند شیرهای آبی لندن رو که دیگه نگو گربه هم دیده نمیشن! نیشخند


اما جدول پیش بینی و نتایجش:
از همون نتیجه ها بود که به کلاس کار ما نمی خورد! نه کلین شیتش! نه یک گل زده ش :D
یه سری دارن تو جدول خطرناک میشن ها عجیب غریب دارن درست پیش بینی میکنن این چند هفته ابرو


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ سی و ششم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/11/16 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

نظر ها رو میگم.کلا این همه نظر رو فقط 3 نفر دادن!
صحبت درس ها رو که نکن.اصلا یه وضعیه.شکلک
الان دوباره دارم شیمی 2 میخونم غمم گرفته.از 2 سال پیش تا حالا از شیمی 2 فقط جدول مندلیف رو یاد گرفتم.میخوام بیشتر روی دیفرانسیل و فیزیک کار کنم که بتونم شیمی 2 رو یه جوری جبران کنم.
یادش به خیر معلم شیمی 2 مون ازمون سوال میپرسید.وقتی اشتباه جواب میدادیم با لحن پیروزمندانه (و البته صدای کلفتش) میگفتشکلک(دیدی بلد نیستی؟!)) _ انقدر خوشحال میشد انگار خبر عروسی ننه ش رو براش آوردن!دهنش سرویس.
پاسخ : ایول کنکور داری امسال؟! شکلک
شیمی دو فوق العاده درس قشنگی بود بابا!
تنها کتاب شیمی بود که سازمان یافته و منسجم بود چون نویسنده هاش عابدینی و سیدی کارشون واقعا درسته معدود کسایی از نویسنده های کتاب درسی هستن که شیمی بارشونه! سگش می ارزه به اون شیمی 3! برا ما که شیمی سه هر صفحه ش 3تا غلط (دقیقا دارم این آمار رو می گمها! هر صفحه 3 غلط) داشت.
----------
پس معلمتون بد بوده خاطره بد داری شکلک
منم همینجوریم معلم بد باشه درس رو نمی خونم... معلمه رو بنداز سطل آشغال ذهنت واقعا شیمی دو درس قشنگیه!

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

بله آقا !

لطفا 7امتیازی ها رو مشخص کنین!

یعنی اینطوری هیجانش بیشتره و همون اول می فهمی که کی درست پیش بینی کرده
بخضوض وقتی 1- میگیری!

شکلکشکلکشکلک

(زشت هم نمیشه اگه از همون رنگ سبز استفاده کنین بهتره! سریع میشه تشخیص داد

نهایتش اینه که می تونین واسه کادر های دیگه فقط یک در میان از خاکستری ملایم استفاده کنین

ممنون
پاسخ : چشم پس مشخص میکنم از این به بعد شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/11/16 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه.چه خبره!شکلک
(البته با لحن توهین آمیز نیست.اون یکی چه خبره ست!شکلک)
پاسخ : چی چه خبره مهندس؟! درسا خوب پیش میره؟! یه کار ازت خواستیم ها شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

وااای

من باز مجبور شدم کامنت بذارم

گفته بودین پادگان فکر کردم دومی بوده!

حالا دیدم گته دنیزلی
پس همون اولی بوده

کچل شدم!!
پاسخ : آره همون افندی بود شکلک
نه آخه پادگان من مشکین شهر اردبیل بود اونجا همه قارداش بودن! شکلک
افندی مفندی نشنیده بودم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

بابا شکلک های بیشتری اینجا بذارین

مث شکلک خجالت و.. که به کار من میادشکلک

آفند :

جنگ خصومت دشمنی

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

یه جیز دیگه!

ببخشید باز !
این که جدول بسته شده یعنی جی؟؟
مگه نگفتین 150 نفر رو شرکت میدین!
و تو جدول اسمشون میاد!

اینجا فکر کنم خیلیا که میان بیشتر واسه رقابت هست و این رقابته یه هیجانی داره که خوشاینده!

بنابراین فکر میکنم اگه افراد جدید رو هم شرکت بدین بد نباشه
و شاید شرکت ندادنشون توو ذوقشون بخورهشکلک

من اوایل نمی دونسم جایزه ای در کاره!
و همینجوری اومده بودم ببینم....

شکلک
پاسخ : خوب اینو که توضیح دادم همون اول ژانویه!!
آخه خیلی ها میان، یه هفته شرکت می کنن، اسمشون وارد جدول میشه. بعد دیگه میرن! میرن منم پنج هفته بعد باید اسمشون رو حذف کنم! این حذف و اضافه کردن اسمها به جدول واقعا سخت و وقت گیره...
اگر یک درصد احتمال میدادم که بچه ها مصمم هستن توی شرکت در مسابقه، نمی بستم... همین الآن هم کسایی که دو هفته متوالی شرکت کردن رو وارد جدول کردم مثل آقای فراستی.... ولی مسئله اینجاست که خیلی ها اصلا آدرس سایت رو گم میکنن کاملا تفننی اومدن یه پیش بینی هم گفتن و رفتن!! این وسط فقط من بیچاره میشم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

ا !!

ممنوون
الان جدول رو دیدم

متشکر که ترتیب اثر دادین!

فقط یه اتفاق دیگه ای که افتاده 7 امتیازی ها رو مشخص نکردین!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

باز هم ممنون
پاسخ : هفت امتیازی ها رو دیگه مشخص کنم یه خورده تو ذوق میزنه شکلک
چون جدول خودش رنگی شده، دیگه می شه رنگین کمون شکلک
میشه مشخص کنم ولی به نظرم جدول از ریخت و قیافه میفته... باز اگه لازمه بگید مشخص کنم.
خواهش میکنم

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من انقد کامنت میذارم

دیگه خودمم روم نمیشه!

فقط این که:
آیا وقتی یک بار مثلا امروز کاری رو , رو جدول انجام میدین مث رنگ بندی و شطرنجی کردن! آیا باید دفعه های بعد دوباره تنطیم بشه؟؟
یعنی به هم میریزه؟؟

مگه شما با برنامه کار نمی کنین؟؟
من فکر میکردم که مثلا شما پیش بینی ها رو مرتب وارد میکنین و در پایان بازی بلافاصله نتیجهیواقعی درج میشه و جدول امتیازها رو محاسبه میکنه!!

و این هم که مانعی واسه تغییر رنگ بندی نخواهد بود!
و جدول ثابت میمونه!

نمیدونم

یعنی نمیدونم چی گفتم و تونسم منظورم. برسونم یا نه؟
به هر حال ممنون
و خداقوت
پاسخ : سلام خدا ببخشه بابا این پنجره برای شنیدن نظرات و انتقادات و پیشنهادات شماست دیگه شکلک
والا قضیه اینه که برنامه اکسل هست. ولی لیست بچه ها با یه ترتیبی مشخصه. من اونجا وارد میکنم. بعد که وارد کردم، آخر اسمها رو بر اساس امتیاز کل باید هر هفته "مرتب" کنم و جدول رو بسازم. چون که ترتیب جدول ثابت نیست، نمی تونم این رنگها رو ثابت بذارم بمونه باید هر هفته از اول اسم بچه ها رو توی جدول رنگی کپی کنم شکلک
فقط هم دلیلش همین ثابت نبودن ترتیب بچه هاست شکلک
پاسخ : -----
مرسی شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

اینم واسه شما!

افندی :


این‌کلمه‌درترکی‌عثمانی‌ واسه ‌احترام‌بجای‌کلمه آقابه علماونویسندگان وسایراشخاص‌اطلاق شده‌



بطریق احترام به بزرگان ترک اطلاق شود و نیز باخر نام رجال افزوده شود
پاسخ : مرسی! جالب بود شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/16 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک



بیا !!

نگفته اتفاق افتاد!

عجبا !

شکلک
پاسخ : هفته پیش هم خانومی با اسم parisa میخواستن شرکت کنن، متأسفانه دیگه ورودی جدول رو بستیم چون با توجه به بازیهای باقی مونده امکان برنده شدنشون نیست. خانمهای جدول شما بودین و خانم melika که خانم ملیکا به دلیل 5 هفته عدم شرکت برای بار دوم حذف شدن الآن فقط خودتونید شکلک
خانم "الهه" هم می دونم که شخصیت حقیقی هستن توی پیجهای فیسبوکی نظراتشون رو دیدم ولی دیگه شرمنده شونیم ورودی جدول بسته ست...امیدواریم از سال بعد همراه جدول باشن حتما


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 128,717
  • بازدید کلی : 1,716,759
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2