loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 387 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (23)

مرخصی دو ماهه با اجازۀ شما!

سلام! زیاد سرتون رو درد نیارم. من شهاب غ هستم آقا همونجور که قبلتر گفته بودم، درسام این ترم آخر کارشناسی ارشد خیلی خیلی سنگین شده منم تا به این لحظه هیچ شکری نخوردم برای تکالیف!! راستش از شما یه دوماه (تا مرداد) رخصت میخواستم، برم بچسبم این غول آخر رو هم بکشم بعد با خیال راحت برگردم و برای فصل بعد دو دستی دست به  سینه در خدمت این بلاگ باشم.

توضیح یک: با توجه به اینکه فقط لیگ برتر مونده و قهرمانیمون هم تو لیگ برتر تقریبا قطعی شده، از این نظر خیالم و خیالتون راحته که اتفاق و خبر خاصی تا فصل نقل و انتقالات نمیفته! پس با دلی آرام از اینجا میرم. خدا بیامرزه اموات سرالکس رو!!

توصیح دو: من اونقدر وقتم پر نیست که روزی یکی دو ساعت برای این سایت وقت نداشته باشم. ولی امیر (مدیر سایت) در جریانه که من یک منش معتاد مسلکی دارم. حسابی معتاد این سایت شدم یا باید دو ماه کامل از اینجا دل بکنم، یا همش 24 ساعته اینجا پلاس باشم!! عادت ندارم رو کاری نیمه وقت وقت بذارم. باید شیش دنگ حواسم رو اون کار باشه. که این دو ماه شش دانگ رو این بلاگ بود. ولی آژیر خطر درسا دراومده و باید دو ماه شیش دانگ برم رو درسا. همین الآن هم که اینو مینویسم نمی دونم اونقدر اراده دارم و مرد هستم که دو ماه نیام عین آدم درس بخونم یا نه!! 

توضیح سه: آقا یادآوری می کنم که بیشتر از نویسنده های یک سایت، این مخاطبا و صاحب نظرها هستن که باعث زنده موندن سایت میشن! گله دارم از بچه ها غیر از ده دوازده نفر خوش مرام، بقیه این اواخر یه خورده کمتر از گذشته تو بحثای سایت شرکت میکنید. نظر بدین، مخالفت کنید. به هم بریزین، شلوغ کنید! نذارین فضای با نشاط اینجا بمیره هــــــا!! البته خوب میدونم تکلیف لیگ تا حدودی روشن شده، لزومی تو بحثها نمی بینید. ولی تا اخبار یونایتد هست، کلا تا خود یونایتد هست، زندگی باید کرد!

توضیح چهار: تا اینجای کار، امروز در اولدترافورد ها و پیش بازی و پس بازی و جدول پیش بینی رو من در خدمتتون بودم. که از این به بعد زحمتشون رو رامین و امیر عزیز میکشن. حسابی هواشون رو در کنار شهاب ز و میلاد داشته باشید، مخصوصا امیر و رامین که به خدا دو تا کار رو تو سایت انجام دادن خیلی خیلی سخته! انرژی دادن بهشون به عهدۀ شماست ها! یه میمونه این تاریخچۀ باشگاه، که البته این دو تا شماره ش خیلی مخاطب نداشته، مخصوصا از دومی که از اولی خیلی کمتر استقبال شد. اگر مایل بودید، اون هم هر چهارشنبه تو سایت قرار میگیره.


عاشق همتونم.... این دو ماه همش دلم اینجاست...

به قول سنجد بر میگردم...حتما!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن سولر در تاریخ 1348/10/11 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب،تو رو به خدا این حرف ها رو نزن.بابا داری اشکمو در میاریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اقا شهاب تورو به خدا این حرف ها رو نزن.
امیدوارم که موفق باشیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
I LOVE YOU DEARشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حسن سولر در تاریخ 1348/10/11 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب،امیدوارم که به سلامتی برگردی.
به جان اقا شهاب، وقتی که چشمم به اون دوماهه افتاد،نزدیک بود که سکته کنم.شکلک
اقا شهاب امیدوارم خیلی زود برگردیشکلک
منتظزم اقا شهابشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دور از جون حسن جان خیلی آقایی شما هم سلامت باشی و تندرست، نه فقط تو این دو ماه بلکه تا سالهای سال شکلک شکلک
خیلی مخلصم

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 3:39 دقیقه ارسال شده است

داداش خودم بسلامتتت
بسلامتی اونایی که بی سرو صدا و بی منت میان و زحمت میکشن و بی سرو صدا ودلتنگی میرن...
زنده باشی داداش خودم
یا علی
پاسخ : از اون کامنتاست که موقع رفتن یه فصل اشک آدمو حسابی در میاره بعد آدمو روونه می کنه!
سلامت باشی داداش سعید گل خیلی مخلصم شکلک
یا علی

این نظر توسط مسعود رونالدو در تاریخ 1348/10/11 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

در كل ممنون و به اميد ديدارشکلک
پاسخ : خیلی ممنون مسعود جان. نرم بیام ببینم رونالدو اومده سیتی یا چلسی ها!!! شکلک

این نظر توسط Milad vidic در تاریخ 1348/10/11 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
باوركن خيلي ناراحت شدم شهاب جون نري فراموشمون بكني من وقت ميكيرم سر2ماه اينجا باشيشکلک
من هم كنكور دارم سال ديكه
هم امتحان تافل دادم كه رد شدم بازمشکلک
ولي خدا بخواد دفعه بعد
موفق باشي در درسات
زنده باشي هزارسالشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تافل رد شدن شیوۀ بزرگان است!! شکلک
ایشالا دفعۀ لعد میترکونی میلاد جون. چشم سر دو ماه اینجام شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

پس هر شب میخاستی بیای یه خبر بده مام بیایم
پاسخ : یه جورایی چشم! ولی نمی دونم چه جورایی! آخه شیوه ش رو نمی دونم شکلک شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

پس به امید شب قهرمانیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حالا زودتر هم سر میزنم دلم نمیاد برم و دوماه بیخیال پستایی که امیر و رامین و شهاب ز و میلاد میذارن بشم که!! شکلک
شب قهرمانی جشنی بگیریم اینجا شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون لااقل شب قهرمانی رو بیا 1سال انتظار کشیدیم حیفه
پاسخ : بـــــــــــه روووووی چـــــشم داداش عـلی... یه سوت بزنی اینجام من. خلاصه بچه ها شرمنده همتون. من بدجور شرمنده همتون هستم بابت این رفیق نیمه راه بودن. دیگه حلال کنید. به جان شهاب برگردم جبران می کنم. شکلک شکلک

این نظر توسط آرش در تاریخ 1348/10/11 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان تیتر مرخصی رو که دیدم یه لحظه فکر کردم در سایت رو میخوان ببندن نزدیک بود سکته رو بزنم ولی برو به درسهات برس انشااله همه چیز به خوبی ردیف میشه حالا دو ماه هم بدون بازیکن محوری میمونیم منتظرت هستیم داداش بالا غیرتی هر کی میخواد بدونه منچستریه باید معتاد این سایت باشه اون هم از نوع تزریقی شکلک
پاسخ : =))
دور از جون آرش جون سکته رو ایشالا دو هفته دیگه مانچینی میزنه تو اتحاد شکلک
هرچند نه اونم ما راضی نیستیم به ناسلامتی دشمن. همون یه شب تا صبح از دست الکس تو خونش گریه کنه کافیه! شکلک
نمی دونم چه افیونی تو این عشق یونایتد هست این همه جوون رو زمینگیر کرده شکلک
آقایی ممنون آرش جان شکلک

این نظر توسط رامين توکلی در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

I wish you the best and hope to have you around in two monthsشکلکشکلک
پاسخ : بابا رامین جون بیخیــــــــال! من اینگلیسی فقط ورزشی اونم به زور دست و پا شکسته می فهمم!! کلا زبانم تعطیله ولی دمت گرم مرسی دو ماه دیگه میام و شرمنده این زحمتا هم که افتاده گردنت هستم. ایشالا اون موقع تو رکاب شما این نبودنم رو جبران کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,046
  • بازدید ماه : 6,046
  • بازدید سال : 134,635
  • بازدید کلی : 1,722,677
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2