loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 4070 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (41)

 

 

 


اول از همه می‌خواستم در مورد اینکه این وب چه جوری شکل گرفت باهاتون صحبت کنم ! یه جاهاییش خوبی‌ داشت اما یه جاهاییش باعث ناراحتیم شد ! 

اوایل دی‌ ماه بود که داشتم تو نت گشت میزدم.تو یه سایت ورزشی و یه سری شبکه‌های اجتماعی دیدم اخباری رو که برای کانون هواداران ترجمه می‌کنم درج می‌کنن ! من قبلان هم تجربه وب نویسی داشتم ، همین باعث شد که به فکر‌ تاسیس این وب بیفتم و چرا خودم مطلب رو نگذارم! کاری که بارها قبل هم انجام داده بودم اما به هیچ مرحله‌ای نرسوندمش ! نمونش وب manutd1.blogfa.com که ساله ۸۵ ساختمش اما فقط یک ماه توش مطلب گذشتم ! اینقدر دیگه بهش سر نزدم که بلاگفا اون وب رو حذف کرد ! یه مدت هم تو وب http://www.ali-man-utd.blogfa.com پیش عدنان و علی‌ عزیز کار کردم ! همهٔ اینها باعث شد که مصمم شم تا یه جایی‌ رو برای جمع کردن هوادارا فراهم کنم،متاسفانه جّو محافل ورزشی داخل طوری شده که تمامی اخبار بارسلونا درج می‌شه اما به تیم ما ظلم می‌شه ! البته نه تنها تیم ما ! به همهٔ تیم‌ها ! به هر حال،این نیز بگذرد !


اولین کاری که باید انجام میدادم پیدا کردن یک اسم خوب بود ! manutd4ever ، redcafe و ... رو ثبت کردم اما چون manchester-united خیلی‌ روند بود همین رو انتخاب کردم ! مرحلهٔ دوم اقدام برای ثبت دامین بود که من رو بی‌چاره کردن!! حدود ۱۱ روز هی‌ ایمیل دادم,فکس دادم ! اما هر دفعه یه ایرادی میگرفتن . تا بالاخره رضایت دادن!

دنبال یه طراح خوب گشتم ، یه جا درخواست دادم اما طرف یه رقم نجومی گفت ! مجبور شدم خودم دست به کار شم ! اون هم برای اولین بار ! اواسط امتحانا بود اما این وسوسه لامصب نمیذاشت دیگه ! هر طور بود قالب رو خودم تغییر دادم و یه قالب به دلخواه خودم طراحی کردم .

دیگه همه چی‌ آماده بود ! فقط اصل کاری مونده بود ! نویسنده ....

به خیلی‌ از بچه‌ها گفتم ! سعی‌ کردم یه تیم جمع کنم ! یه تیم قوی که بتونن همیشه وب رو اپ نگه دارن. ۷ نفر اعلام کردن که آمادهٔ این کار هستنو من قول رو ازشون گرفتم ! بهتر دیدم صبر کنیم تا امتحانات تموم شه و اوایل بهمن کارومونو شروع کنیم. سوم بهمن بود ! همه جا زدن ! به جز یه نفر (شهاب غ عزيز) ، و الان به جرات میگم اندازهٔ اون ۶ نفر دیگه کارش برام ارزش داره، ۲ نفری کار رو شروع کردیم ! واقعا فشار زیاد بود ! ترجمه کردن کار راحتی‌ نیست،سعی‌ کردم دنبال نویسنده بگردم تا بالاخره ۳ تا دیگه از بچه‌ها(رامين,شهاب زماني,ميلاد) به ما اضافه شدن.

اینجا می‌خوام از باسط مدیر وب هواداران متعصب منچستر یونایتد ، میلاد مدیر وب آخرین خبرهای باشگاه منچستر یونایتد  به خاطر تبلیغ ما و کمک مهمی‌ که بهمون کردن یه تشکر بکنم ، تشکر ویژه هم از عدنان عزیز که باعث شناخته شدن بیشتر این وب شد.باور کنید هنوز هم روزی حداقل ۵ بار به وبش سر میزنم >>> منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا

 


اما حرف آخرم تو این قسمت با شماست ! شما طرفدار منچستریونایتد هستین!خیلی‌ جاهای‌ کمی‌ هستن که ميتونيم اینطوری هممون یه جا جمع شیم پس خواهش می‌کنم صمیمی‌ تر باشین و باهم تبادل نظر داشته باشید ! من نمیگم تو قسمت نظرات از ما هی‌ تشکر کنید اصلا ما به این خاطر اینجا نیستیم ! امیدوارم این بار این حرفمو جدی بگیرین ! دوست دارم هرکی‌ میاد تو این سایت بدون تبادل نظر با بچه‌های دیگه مرورگرشو نبنده.

مرسی‌

 


معرفي نويسندگان سايت

 

۱.امیر بیطرف هستم، مدیر و موسس سایت متولد ۱۳ دی‌ ۱۳۶۹ از چالوس،دانشجوی ژنتیک دانشگاه یزد.

اگر بخوام از ساله منچستری شدنم بگم برمیگرده به اون فینال رویایی برابر مونیخ که فکر می‌کنم خیلیامون با اون بازی عاشق این تیم شدیم.زندگیم دوید بکهام بود ! اصلا من به عشق این بشر نفس می‌کشیدم! حیف شد که رفت ! اما مطمئنم یه روزی بر می‌گرده به باشگاه.


بازیکن محبوب : خوب مطمئنا همهٔ منچستریا رو دوست دارم اما اسکولز و رونی برام یه چیز دیگه هستند.


بازیکن محبوب غیر منچستری : بدون شک گرت بيل ! بچه‌هایی‌ که منو میشناسن می‌دونن من چه طوری دیوونهٔ این بازیکنم!امیدوارم جانشین بعدی گیگز این پسر باشه.


تیم محبوب غیر منچستر : فوتبال فقط منچستر اما اگر بخوام تیمی رو اسم ببرم که نتایجش رو همیشه دنبال می‌کنم این تیم تاتنهام هاتسپر هستش.


تیم ملی: خوب واضحه انگليس !!!‌ بعدش هم سوئد 


اسطوره‌ مورد علاقه : جورج بست ، دانکن ادواردز ، بابی چارلتون


مربي مورد علاقه : خوب آقا فرگوسن كه نظير نداره و بدون شك تكه!!! اما نمي تونم اسمي از هري ردنپ نبرم


تیم منفور : لیورپول ، من سیتی ، بارسلونا ، بایرن مونیخ و چلسي


بازیکن منفور : جرارد ، جیمی کرگر ، جان تری ، دروگبا ، مسی ، دنیل آلوز ، بوسکتس (کلا همهٔ جماعت تمارض گرهای بارسلونا !)


علایق : به غیر فوتبال عاشق موسیقی و ساز زدن هستم، اکثرا راک گوش میدم شاید بتونم بگم بعد از منچستر زندگی‌ من رو موزیک شامل می‌شه ، تا حدودی فیلم باز هستم عاشق بازی‌ کردن لئوناردو دی کاپریو . خودم هم فوتبال بازی می‌کنم ( هر ۲ نوعش ، هم واقعی‌ هم با کامپیوتر>لازم به ذکر الان مستر لیگ ساله ۲۰۴۵ هستمbring it on)


توی سایت بیشتر وظیفه ترجمه اخبار ، گزارش زندهٔ بازی و مدیریت قسمت‌های مختلف سایت رو دارم ! تو قسمت نظرات هم با رنگ قرمزبه شما دوستان عزيز جواب میدم.منچستر3

 

اين هم قيافه ي بنده big grin!

كليك كنيد


 



 

 

2.شهاب غ، متولد خرداد 1367 متولد تهران. اصلیت کاشانی. سال پیش لیسانس شیمی رو گرفتم و الآن دانشجوی کارشناسی ارشد هستم.

تاریخچۀ هواداری: بابام که بی خیال فوتبال، داداشم ندارم. تا هفت سالگی که برم مدرسه اصلا نمی دونستم فوتبال چیه. سال 97 بود (نه سالم بود) که عکس بکام و مالدینی و بهزاد غلامپور رو از تو پفکایی که چیتوز برا جام جهانی میزد درآوردم و همون سال بود که با دیدن بازیهای یونایتد، میلان و استقلال، اسم این سه تا تیم رو رو قلبم حک کردم. میلان رو از وقتی کاکا اومد میلان و تو سن سیرو به یونایتد 3 تا زدنو شیرینی برد 7-1 جلو روم رو کوفتمون کردن، بیخیال شدم. الان جونم میره برای یونایتد. فینال 99 و فینال 2008 شیرین ترین لحظه های زندگیم بود. سر خوردن و پناتی خراب کردن تری رو ندیدم چون وقتی رفت پشت توپ سرم رو گذاشته بودم رو زمین رو به قبله و فقط خدا رو صدا می زدم، چهل تا یاسین سر همون نذر کردم که هنوزم نخوندمشون

بازیکن محبوب: واقعا همه رو دوست دارم. غیر از روی کارول و مارک بوسنیچ

بازیکن محبوب غیر یونایتدی: عشق است پائولو مالدینی. بقیه هم پاول ندود، یان کولر، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده، تمام بازیکنای دانمارک رو هم خیلی دوست داشتم و دارم (به برکت اشمایکل) از ابه ساند بگیر تا یان دال توماسون و توماس هلوگ و مارتین لارسن و استیگ توفتینگ و توماس گراوسن و یسپر گرونشر و خیلیهای دیگه

تیم محبوب غیر یوتایتد: استقلال، یه خورده هم میلان. تو لیگهای مختلف: دورتموند، دپورتیوو لاکرونا چون حال رئال و بارسا رو خوب گرفت. المپیک مارسی، آژاکس، سلتیک.

اسطوره مورد علاقه: خیلی سخته. ولی فکر کنم اشمایکل

تیم منفور: رئال، بارسا، بایرن مونیخ، یوونتوس، و اینترمیلان. برزیل، آرژانتین

بازیکن منفور: مسی، مارادونا، آرین روبن، دنی آلوز، سرخیو بوسکتس (سرالکس می خوادش ولی )

تیم ملی: همۀ تیمهای بریتانیا مخصوصا انگلیس، جمهوری چک، کمی هم دانمارک.

علایق: تماشای فوتبال، موسیقی، انگولک کردن شعرها به نفع یونایتد: با تماشای فوتبال زنده ام. قبل از اسم دوستام، تیم باشگاهیشون رو می پرسم. فوتبالم خوب نیست بچگیم دفاع راست وای می ایستادم الگومم گری نویل بود. از ده سال پیش تا پنج سال پیش، پنج سال پیانو میزدم ولی الآن فقط گاهی روی میز می زنم و برا خودم می خونم
شب و روز سیاوش قمیشی. سیر نمی شم. خارجی گوش نمی دم.
دستی هم در شاعری به نفع یونایتد دارم که البته شعرای خودم اصلا قابل بیان توی جمع نیست!!

در این سایت به عنوان مترجم در خدمت شما هستم و فعلا با رنگ آبی نظرات پرمهر شما رو جواب میدم. از کلیپ هم هیچ سررشته ندارم! کامنتایی که درخواست کلیپ می کنن رو جواب نمی دم تا بقیه همکاران عزیزم جوابتون رو بدن، برا همین از دست من دلخور نشین

شعر مورد علاقه:
مرا عهدی است با فرگـــی که تا جان در بدن دارم
هواداران کویــش را، چو جــــان خـویـــشـتـن دارم

اين هم عكسم
کلیک کنید



3.رامين توکلی هستم متولد 20/5/1364 از مشهد شغلمم آزاده.


تقريباً از سال 1996 از وقتی 11 سالم بود عاشقه يونايتد شدم نه بخاطر بازيکن خاصی نه نميدونم يه حس و تعصب عجيبی به اين تيم داشته و دارم طوری که يک بارم زدم يه طرفدار چلسی رو ناکار کردم


بازيکن محبوب: من همه يونايتدی ها رو دوست دارم ولی گيگزی ، رونی،اسکولزی رو يک کچولو بيشتر دوست دارم


بازيکن محبوب غير منچستری:هر کی که تو زندگيش تنها تصميم درست رو بگيره و بياد يونايتد.


تيم محبوب غير از منچستر:تيم رزرو منچستر کلاً منچستر ديگه


اسطوره مورد علاقه:اريک کانتونا،بابی چارلتون


تيم های منفور: همه تيما ولی از ليورشوت ، بارسلونا، چلسی و ارسنال بسيار بدم مياد


بازيکن منفور:لويس سوارز،بازيکنای بارسا و پپه مدافع رئال



علايق:همچيم تو منچستر خلاصه ميشه و فقط و فقط عاشقه يونايتدم البته يه 8 9ساليم هست متال گوش ميدم و سبک مورد علاقمم melodic deathهست. 


تو سايت وظيفه ترجمه اخبار و گذاشتن پستهاي مختلف رو دارم و با رنگ سبز به شما عزيزان جواب ميدم.


اين هم عكس بنده

 



4.سلام میلاد جراح زاده هستم متولد 26*2*1373 (فکر کنم جووون ترین نویسنده سایت) رشته ریاضی درس میخونم و امسال کنکوریم برام دعا کنید منچستری شدنم برمیگرده به ساله...؟؟؟؟...خودم هم یادم نمیاد فقط میدونم از 1 سالگی عشق فوتبال بودم(اینطور که اطرفیانم میگن) واسه همین اولی بازی که منچستری شدم یادم نمیاد میدونم فقط یه تیم اروپایی رو قبول دام اوونم منچستر هست...

 بازیکن محبوبم همه منچستریها هستند و بازیکن هایی که به پیرهنشون تعصب دارن....ولی در کل از نانی و رونی خوشم میاد یانگ و کلورلی و ده خیا رو هم دوست دارم...

 از یوونتوس به غیر منچستر خوشم میاد....

 بهترین بازیکن های تاریخ منچستر به نظرم : اریک کانتونا جورج بست بابی چارلتون هستند...که اگه رونالدو هم میموند یکیشون میشد

 از لیورپول و رئال مادرید متنفرم

 از جیمی کرگر و ادین ژکو و توز به شکل وحشتناکی بدم میاد

 به خرید و فروش موبایل علاقه دارم فکر کنم یه 50تا گوشی تا الان دست گرفته باشم...البته بهترین سرگرمیم به جز فوتبال واقعی ادیت بازی ساکر هست توی سایت هم سعی میکنم اخبار سایت منچستر و.... رو ترجمه کنم و اگر خبر معتبری دیدم میزارم توی نظراتهم تا الان با رنگ های مختلفی جواب دادم ولی از الان به بعد با بنفش  جواب میدم 
اين هم عكس

 

5- محمد مقدسی (ممدگیگز)،متولد 12 فروردین 1372 ،بچه دامغان هستم.دانشگاه سمنان رشته زبان و ادبیات انگلیسی درس میخونم.

تاریخچه هواداری:کلا تو خانواده ای بزرگ شدم که اهل فوتبال نیستن و به همین دلیل خیلی دیر منچستری شدم.دقیقا نمیدونم کی بود .کلاس دوم راهنمایی بودم که TV رو روشن کردم دیدم بازی منچستر رو داره نشون میده .کریس رونالدو تو بازی بود و داشت آقایی میکرد. اون زمان مثل الان گل زیاد نمیزد و فقط دریبل میزد و با سرعتش منو بی هوش میکرد.عاشقش شدم و فوتبال های منچستر رو نگاه میکردم و از سال 2006 که منچستر جلو میلان بازی کرد و بازی رفت تو الدترافورد بود و 3-2 بردیم و گل سوم رو هم رونی زد،دو آتیشه شدم.بهترین لحظه عمرم زمانی بود که ادوین پنالتی آنلکا رو گرفت و بعد از اونم گل مایکل اوون به سیتی.الان خوشبختانه به جایی رسیدم که تو دنیا هیچ چیزی رو از یونایتد بیشتر دوست ندارم.

بازیکن محبوب:کریس رونالدو برای من یه قهرمان بود،اما وقتی که رفت رئال دلمو بدجور شکست.تا چند وقت بهش بد و بیرا میگفتم و بعدش با مصاحبه هایی که در مورد منچستر کرد منو آروم کرد و باعث شد دوباره دوستش داشته باشم اما نه به اندازه سابق.در حال حاضر گیگز رو از همه بیشتر دوست دارم البته واقعا نمیتونم بگم گیگز رو از اسکولز و نویل بیشتر دوست دارم.

بازیکن محبوب غیر یونایتدی : بکام و رونالدو البته اگه اینا یونایتدی حساب نشن.

تیم محبوب غیر یونایتد: یکم از اسکرینگتون خوشم میاد.

اسطوره مورد علاقه:گری نویل، روی کین، دانکن ادواردز.

تیم منفور:تمام تیم های آلمانی ،اسپانیایی،آرژانتینی،ایتالیایی،ایرانی و تو انگلیس هم به غیر از منچستر و اسکرینگتون و تیم ملی انگلیس از همه متنفرم.

بازیکن منفور:مسی-ژابی آلونسو-پیکه-والدز-ژاوی-روبن-ریبری- بلیمی-توز-آگرو-بالوتلی-دروگبا+تمام آلمانی ها و اسپانیایی ها و آرژانتینی ها.

تیم ملی:تمام تیم های بریتانیایی به خصوص انگلیس .

علایق:تمام زندگی من رو من یونایتد پر کرده و همه یونایتدی ها رو دوست دارم. از هر نژادی و از هر کشوری... اگر بخوام آهنگ گوش بدم ،بریتنی اسپیرز و اسکوتر و کوایین گوش میدم(ایرانی اصلا گوش نمیدم) و فوتبال هم بازی میکنم و خوب هم بازی میکنم و همه جا بازی میکنم از دروازه گرفته تا نوک حمله و چون سرعتم همه رو میکشه معمولا وینگ بازی میکنم. شاید اگه من تو انگلیس بودم الان تو منچستر بودم ولی...

توی سایت بیشتر اخبار ترجمه میکنم و با رنگ زرد هم جواب کامنت ها رو میدم.


 6 - سلام بچه ها...به فرمایش شهاب جون(عاشقشم من)یه معرفی از خودم می نویسم.

من علی ترابی متولد 75/9/12 در اصفهان هستم.اما اصن خودمو اصفهانی نمی دونم چون پدر مادرم،کلا خانواده همه خوزستانیان...اصلا نمی دونم چرا اصفهان به دنیا اومدم؟؟؟خندهسوال

عااااااااشق منچسترم یونایتدم،شاید بگین اغراق می کنه اما به عنوان خانواده دوم بش نگاه می کنم،حاضرم هر کاری هم بکنم براشنیشخند

دقیقا نمی دونم از کی طرفدار منچستر شدم،اما بابام طرفدارِ منچستر بوده و هست و با بابام بازی های منچستر رو نگاه می کردیم از 2-3 سالگی...

به نظر من اسطوره های منچستر سر مت بازبی و سر الکس هستن...تو بازیکنا عاشق همه ام اما گیگز و ریو و وین و آنتونیو رو بیشتر دوس دارم.اریک و دیوید که صد البنه جای خود دارند.تشویق

بازیکن غیر منچستری هم چیزی به ذهنم نمی آید به جز اشنایدر و بوفون و اوزیللبخند

عدد و شماره ی مورد علاقم 7 هست،عددِ مقدسیِ.

تیم ملی هم از ایتالیا و هلند رو دوست دارم...(با عرض معذرت)خجالت

تیم غیر منچستر هم بورسیا دورتمند رو دوس دارم...یه کوچولو هم رئال مادرید...(باز هم با عرض معذرت)خجالت فوتبال ایرانی هم نگاه نمی کنم بعضی وقتا تیم ملی مثلا اگه ببینم.

تیم منفور هم عرض کنم؛بارسلونا،لیورپول،سیتی وبایرنکلافه بازیکن منفور هم؛مسی،بوسکتس،آلوز،توز،اگوارو،توره ها،نصری،جرارد و ... .دروغگو

خوب بریم سرغ بخش خوب....آقا من دیوانهههههههههههههههه ی سریال دیدنم(البته آمریکایی و زبان اصلی)اگه بخوام به ترتیب علاقه اسم ببرو :

The Vampire Diaries

Game of Thrones

The Walking Dead

True Blood

How I Met Your Mother

Teen Wolf

Prison Break

Nikita

و

...

با عرض معذرت خیلی جو گیر شدم...ببخشید دیگهخجالت

آهنگ هم که خیلی خیلی خیلی گوش می دم و دوس دارم...همه چی هم گوش می دم الیته آهنگ فارسی کم تر...خواننده و گروه مورد علاقه هم به ترتیب:

 ... و Adele-Bruno Mars-The Beatles-Paul mccartney-Lil Wayne-kaney West-Rihanna-zed bazi

NBA هم خیلی دوست دارم(LAL فقط آقا) و تنیسور ها هم Roger Federer(معذرتخجالت)

راستی تو بخش نظرات با صورتی جواب می دم

دیگه خیلی حرف زدم...ببخشید اگه طولانی شد...عاشقه همه ی شما یونایتدی ها هستم قلب

علی ترابی

 


 7- خوب دوستان عزیز بنا به فرموده ی آقامون شهابنیشخند گفتم خودمو معرفی کنمنیشخند 

آرمان داوطلب هستم متولد 20 دی 1373 که البته خانوادم لطف کردن و تاریخ تولدمو توی شناسنامه 30(یا 31 دقیق نمیدونمنیشخند)شهریور گرفتن تا یه سال از زندگی جلو بیفتمنیشخند ساکن زاهدانم مهد شیره و تریاکنیشخند امسال کنکور دادم و پیش بینیم اینه که رتبه ی خوبی بیارم(دو رقمینیشخند).

اگه بخوام سال منچستری شدنمو بگم که والا حدودا 2000-2001 که پلی استیشن خریدم خیلی از منچستر خوشم اومد و با دیدن بازیهای نیستلروی تو منچستر عاشقش شدم.واقعا از رفتن هیچکی به اندازه ی رود ناراحت نشدم.بازیکنای مورد علاقه دیگم هم اسکلزی و گیگز که صد البتهنیشخند+کاپیتان و والنسیا و رونی(البته همه ی بازیکنا رو دوس دارم ولی اینا یه چیز دیگنقلب)

بازیکن مورد علاقه غیر منچستریم هم توتی و دلپیرو . زیدان و باستین شواین اشتایگر و ژاوی رو میتونم نام ببرم.

اسطوره های تیم رو هم بنظرم باید دانکن ادواردز جورج بست کینگ اریک و بابی چارلتون(که البته اصن ازش خوشم نمیاد و بنظرم آدم حسودیه) + کین و گیگز و اسکلز دونست!

شماره ی پیراهن مورد علاقم هم مثه 99 درصد منچستریها 7 هست.

تیم ملی هم روی تیم خاصی چندان تعصبی ندارم ترجیحا انگلیس.

توی لیگ داخلیمون هم چندان هوادار متعصبی نیستم یه کوچولو استقلالیمنیشخند

در مورد سایر تیمهای غیزمنچستری هم طرفدار هیچکدوم نمیشه گفت که هستم.ولی رم رو تاحدودی دوست دارم. 

در مورد سرمربی هم معتقدم که بهترین سرمربیهای تاریخ مالم ا بودن و بنظرم کاری که سرمت بازبی کرده رو حتی سرالکس هم نکرده.اگر کمی شانس داشت الان هنوز جامهای سرالکس بهش نرسیده بود.واقعا این دونفرو بهترین مربیهای تاریخ میدونم.

 تیمهای منفورم به ترتیب نفرت(از کم به زیادنیشخند)لوزرفول ،ريال و یوفاسلونانیشخند بازیکنای منفورم هم کریس رونالدونیشخند اون مسی موزمارنیشخندو در راس همه شون سه تا سوپر استار هالیوود آلوز بوسکتس و پدرو هستند(دلیل اصلی تنفرم از بارسا همین سه نفرن).

مربی منفور هم رافا خیکیخنده

قبلنا به موسیقی بیشتر گوش میدادم  و سبکهای مورد علاقه ام هم راک و پاپ هستن.خواننده های مورد علاقه ام (ایرانی)ابی،داریوش معین و هایده و خارجی سلطان مایکل جکسون انریکه و ایمی لی(سرکرده ی گروهک تروریستی evanesceneنیشخند)+گروه linkin park هستم.

از جاستین بیبر نر ماده هم متنفرمنیشخند 

معتاد بازیهای کامپیوتریم بهترین بازی که تو عمرم کردم هم devil may cry 3 بوده.بازی کهه منو غرق رویا میکنهنیشخند و اینکه میبینین از اسم Armandante استفاده میکنم این دانته شخصیت اصلی همین باز و کلا سری بازیهای  devil may cry هست اخیرا زدن بازی رو ریبوت کردن و کلی مادر این کپ کامی ها رو مورد عنایت قراردادمنیشخندالبته جا داره همینجا به دیگر عشمنیشخند elder scroll skyrim  اشاره کنم یک کلام بهترین بازی نقش آفرینی تاریخه. کلا از بازیهای کریزی اکشن و همینطور نقش آفرینی خیلی خوشم میاد! 

امیدوارم بتونم اخبار و مقالات خوبی رو در اختیارتون قرار بدم میخواستم کلیپ هم بذارم که دیدم خیلی باهاش حال نمیکنین بی خیال شدمنیشخند

همین دیگهنیشخند 

 



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویا در تاریخ 1348/10/11 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
میخاستم ببینم منم میتونم نویسنده ی وبسایت باشم یا نه ؟؟ شرایطش چیه؟؟
پاسخ : پویا جان فعلا یکی دو هفته ای اقلا تا تغییرات توی سایت ایجاد نشده فکر کنم تغییرات توی نویسنده ها و ... عملی نباشه انجامش. تا بیایم فوتهای کوزه گری رو به نویسنده جدید انتقال بدیم یه هفته گذشته و باید نقل مکان کنیم سایت. پیشنهاد من اینه تا زمانی که سایت (که امیر پیگیرشه) آماده شد اونوقت بهتره برای اضافه کردن کادر نویسندگی. من خودم هیچ پیش زمینه ای از فضای سایت جدید که امیر دمبالشه ندارم اصلا نمی دونم چه جوریه بلاتکلیفم از نظر تجسم ذهنی از کار آیندۀ سایت. جدا الآن گنگم در قبال این موضوع. رفتیم سایت دوباره یاد من بنداز که زحمتا رو گردن شما هم شاید انداختیم. پس بعد نقل مکان از اینجا به سایت مجددا یادآوری کن داداش. دمت هم گرم شکلک
پاسخ : اینم بگم که حداقل شرطش دیگه همینه که اخبار ورزشی انگلیسی رو که می خونی، روون متوجه شی.... یعنی راحت بتونی اخبار و مقالات ورزشی سایتهای خارجی رو ترجمه کنی. حالا باز بذار علی الحساب تصمیمگیری پیرامون این موضوع رو موکول کنیم به زمان انتقال به سایت ببینیم اصلا اوضاعش چه جوریه

این نظر توسط ayob در تاریخ 1348/10/11 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

داش ما هنوز گذرمون اینورا نیوفتاده بود
ولی اون یارو رو دیدین میگه کلاس کجا برم میگه مدرسان شریف منم هرچی علاقه باشه میگم یونایتد هرچی نفرت باشه میگم بارسا اصلا بدم میاد اسمشو بیارم از سگ کثیفترن
شاید یه روز دیگه خودمو خیلی کامل و مفصل معرفی کنم که اصلا دوست ندارم اون روز بیاد چون مجبور به ترک شما میشم خوبی اینترنت همینه!!!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون میشه عکستو یه جا دیگه اپلود کنی؟چون سایته ف ی ل ت ر هشکلک
پاسخ : والا یکی از بدبختیهای ما این بوده که همیشه عکس رو که یه جا آپلود کردیم، اون هاست یه جورایی بعدش پوکیده فقط باید یه نفر رو بذاریم اینجا بره پستهای قدیمی ما عکس ها رو هی جاهای جدید آپلود کنه شکلک
ولی چشم در اولین فرصت درستش می کنیم... راستش اون پست ویرایشش در اختیار من نیست اون پست رو امیر نوشته امیر باید درستش کنه شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

اسیرتم بامرام من که گفتم شوخی کردم ولی آره خداییش آخرش نوشته بودم امیر چون قبل از اون فقط مطلب امیر رو خونده بودم بعد از نوشتن مشخصات خودت و زمانی و رامین و بقیه رو خوندم.ولی من افتخار میکنم طرفدار تیمی هستم که طرفدارهای متعصب و گلی مثل تو رو داره که باعث تمایز منچستر یونایتد از دشمناش مثل لیورشوت و السوتی میشن ان شا... سال بعد فقط اخبار پیروزی شیاطین رو تهیه کنی تا دهن این السوتیها سرویس بشه .با تشکر
پاسخ : ایشالا محسن جون شکلک
راستی من این تابستون سربازیم رو شهید بیگلری مشکین شهر بودم!
از بچه های آذربایجان غربی و حتی شرقی خیلی با من هم خدمتی بودن...
نقده ای هم داشتیم ولی الآن یادم نیست کدومشون... ولی با یکی از بچه های خوی خیلی رفیق بودم...

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جون واسه ما پیغام نذاشتی داداش عیبی نداره شاید به خاطر اینکه ما پرسپولیسیم و شهاب عزیز استقلالی ولی ما دوستت داریم شهاب عزیز چون نقطه اشتراکمون شیاطین سرخ .شوخی کردم شهاب جون به خاطر زحمت هایی که واسه سایت میکشی ممنون
پاسخ : آقا من الآن چی بگم!!
یعنی می خوام این سرم رو بکوبم تو میز شکلک
محسن جان شما سروری.... من اگه قرار باشه جواب پرسپلیسیها رو ندم که باید جواب 90 درصد بچه های این پیج رو ندم! این امیر خودش پرسلیسی تیره، سر همین باید کله شو بکنم شکلک
نه خدایی کامنت شما و علی جنی رو جواب ندادم، چون مستقیم با امیر کار داشتید، من معمولا کامنتایی که مستقیم با افراد دیگه کار دارن رو جواب نمی دم... اگه جواب می دادم، ممکن بود امیر به هوای اینکه این کامنت جواب داده شده، دیگه نخونتش.... صرفا دلیلم همین بود به خدا! من مخلصم شکلک

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1348/10/11 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب می خوستم اظهار وجود کنم بگم ما ام بلدیم: (اخ که دیگه یونایتد عشق تو داغونم کرد بکی بگم که فرگی تو غصه زندونم کرد)
پاسخ : ایـــــــــــــول ایــــــــــــول شکلک
سیتی شده دیوونه.... لیورپولم میدووووونه
فرگی جــــامـــو می گیـــــره.... رکــــوردشو می شکــــــونه...
هوادارش با فریـــاد به عشقِ سِر می خونـــه...
میخونه آخ که دیگه یونایتد.... عشق تو داغونم کرد...
به کی بگم که فرگی... تو غصه زندونم کرد...

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من محسن امینی متولد ۱۳۷۱ از نقده شهری کوچک در آذربایجان غربی ازهفت سالگی وبازی به یاد ماندنی با بایرن عاشق یونایتد شدم کلا تو شهر ما وقتی اسم منچستر میاد همه یاد من میفتن بازی دوسال قبل مقابل بایرن که بردیم و حذف شدیم سه روز از اتاق بیرون نیومدم امسال هم مقابل سیتی زدم بادست شیشه رو شکستم که پنج تا بخیه خورد به جون مادرم راست میگم وعشق باورنکردنی به پرسپولیس دارم به طوری که از شش سال قبل تمام داربی ها رو اومدم و توپرسپولیسی بودنم زیاد کتک خوردم یعنی کلا قرمزم ضمنا از سیتی لیورپول بایرن چلسی رئال اینتراستقلال متنفرم از آث میلان هم بدم نمیاد الان دوازده سال که فقط طرفدار یونایتد نیستم بلکه عاشقشم.خلاصه زندگی من پرسپولیس و منچستر یونایتد.درودبر ارتش سرخ وشیاطین سرخ.باتشکر از مدیر سایت آقا امیر گل



این نظر توسط علی جنی در تاریخ 1348/10/11 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر
پس تو اینجایی هی دنبالت میگردم!
ممنون که تو وبلاگ و تو فیس بوک کامکنت گذاشتی
خیلی دوست دارم
هم تو هم اون فامیلت که یه بار باهام چت کرد همش فحش میداد! یادته؟
خب راستی سال جدید مبارک
بای

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

سلام.من تازه این قسمتو دیدمشکلکگفتم منم مثل خودتون باشمشکلک:
ملیکا هستم از تهران متولد26/1/74سوم دبیرستان رشته ریاضی
دقیق نمیدونم از کی طرفدار منچستر شدم فک کنم یه 5-6سالی میشه وخیلی خیلی دوسش دارم ولی از بچگی عاشق فوتبال بودم و تو کوچه با پسرا فوتبال بازی میکردم
بازیکن محبوب:همه ی منچستریا به خصوص چیچاریتو و اورا و ویدیچ و ون در سار
بازیکن محبوب غیر منچستری:راموس-شواین اشتایگر-تونی کروس-خدیرا
تیم بعد از یونایتد در درجه های خیلی پایین رئال و بعدم پایین تر یه کمم بایرن
تیم ملی:المان رو خیلی دوست دارم بعدم پرتقال
اسطوره مورد علاقه:ندود-فیگو
مربی مورد علاقه:سر الکس فرگوسن که تاج سره-یواخیم لوو
تیم منفور:بارسلونا اونقد بدم میاد که حتی اگه ترکیب منچسترو بذارن توش هیچ وقت طرفدارش نمیشم تا اخر عمر-من سیتی-لیورپول
بازیکن منفور:مسی که خیلی و در کل همه ی بارسایی ها-روبن-اسنایدر-سوارز
علایق:جز فوتبال که عاشقشم موسیقی(اهنگ های پاپ کلاسیک و انگلیسی و اسپانیایی-خودمم گیتار میزنم)-کتاب خوندن-والیبال که بعد از فوتبال خیلی دوست دارم و چون نمیتونم برم فوتبال ببینم تا اونجا که بتونم بازی های والیبال رو میرم وبمم والیبالیه چون میدونستم نمیوتونم یه وب فوتبالیو اداره کنم-فیلم دیدن-درس خوندنم که جای خود دارد
پاسخ : خیــــلـــی عالی دستتون درد نکنه!

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

salam man mehdi motevalede 1367 bache tehran onam tehranpaars . nemidoonam vali vaghti ke cantona az poshte 18 darvazeye livershoto baz kard mordaaam az khosh hali ye chandin sali mishe ozve saite khode unitedaaam . bish az haad taasoob daram ro united . dar hadde ajiib bazi ba barca ke bakht raftam zire serom . asheghe degia va cleverly hastam . albaghiie bacheha ham ke jaye khood darand . valii az on teame barca nefraat daram age giram biiaan beheshoon migam biyan ye dast pes bezanim ta beheton begam chand chandim . akhe ye bar to mantaghe 4 2vom shoodam . koollan khorakam kal kal kardan ba in teamhaye oskole be dard nakhore . gheyre manchesteri ham nayad inja nazar bede choon az khejalatesh dar miyaaam .
پاسخ : بابا ایــــول غیــــرت! مخلص همه یونایتدیهای باتعصب!
والا منم متولد 67 هستم ولی کلا نیست تا 3 4 سالگی تولویزیون نداشتیم کلا. بعد تا بیام فوتبالی شم و یونایتدی، یه خورده طول کشید کانتونا یادم نیست.
قدیمی ترین یونایتدی که یادمه، دنیس اروینه. شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 652
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,668
  • بازدید ماه : 23,602
  • بازدید سال : 126,274
  • بازدید کلی : 1,714,316
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2