loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 654 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (5)

نفر چهل و یکم DOCTERY(عليرضا)

سلام به همه
عليرضا هستم دانشجوي سال آخر كارشناسي برق قدرت تهران متولد 10/5/68 و 23 ساله
از 7 سالگي عاشق يونايتد شدم و تا الان هم علاقم چندين برابر شده بهش طوري كه دنبال كردن اخبار و بازي ها و اتفاقات پيرامونش بخشي از زندگيم شده
من عاشق تمام شماره 7 هاي تيم هستم. ولي من به شدت از گلرهاي فوق العاده خوشم مياد.
واسه همين اسطوره مورد علاقه من شماره 1 دوست داشتنيمون پيتر كبير، اشمايكله
اسطوره مورد علاقه غير منچستري هم بوفونه.
بازيكن منفور كارلوس توز و تيم منفور ليورپول
بهترين خاطره فوتبالي يكي بازي فينال منچستر و بايرن سال 99 و يكي هم برد 4-3 يونايتد وقابل سيتي كه دقيقه 94 اوون تير خلاص رو زد
بدترين خاطره فوتبالي هم برد 3-2 يونايتد مقابل بايرن تو ليگ قهرمانان توي الدترافورد كه درسته برديم ولي حذف شديم
علاقه بسار زيادي به موسيقي دارم و بيشتر هم اهنگهاي پاپ ايراني گوش ميدم
ترجيحا قميشي و داريوش و ابي و شادمهر
از خواننده هاي خارجي هم Linkin Park و Selena Gomes و evaninsece
غير از فوتبال به كشتي علاقه دارم و تمام بازيهاشو نگاه ميكنم
ضمنا مدرك تخصصي فوريتهاي پزشكي هم دارم!
ضمنا استعداد خاصي توي انجام بازي هاي كامپيوتر دارم و اخرين ركوردم قهرماني مسابقات PES2010 و PES2011 مناطق 15 و 16 تهران با تيم منچستريونايتد بوده كه واقعا بهش افتخار ميكنم و اميدوارم كادوي خوبي براي زحمت كشان اين سايت باشه

از اشنايي با همتون خوشبختم و از مدير سايت و تمام نويسندگان قديمي و جديد سايت هم بسيار تشكر ميكنم كه چنين محيط شاد و دوستانه اي واسه خوئشون و ما فراهم كردن.
اميدوارم بتونيم دوستان خوبي براي هم باشيم.
يا علي مدد



نفر چهل و دوم saeed-rooney

 سلام خدمت همه دوستان و نویسنده های زحمتکش سایت سعیدکلانتریان هستم متولد 15/7/1360 ساکن دزفول هستم.ازسال 96 یا 97 بود طرفدار منچستر شدم.اون وقتها بازیهای بکهام وشخصیتش خیلی من وجذب خودش کرد.اسطوره های مورد علاقم بکهام،نیستلروی،گیگز،اسکولز،رونی ،اشمایکل،کانتونا و رونالدو هستند هر چند بارفتنش دلمو شکوند.تیمهای مورد علاقه : منچستر ، تاتنهام،والنسیا، واز تیمهای ملی انگلستان
تیمهای منفور :رئال،من سیتی ولیورپول
بهترین خاطراتم قهرمانی توی اروپا سال 99 بابایرن و قهرمانی روبروی چلسی هم خیلی به من چسبید.بزرگترین آرزوی زندگیم این بود یه روزی بازیکن یونایتد بشم بدون هیچ حقوقی.از ما که گذشت(آرزو برجوانان عیب نیستحرف واسه گفتن زیاده ولی فکر کنم پرحرفی نکنم بهتره.مخلص همه منچستریهای گل هستم.فقط یه خواهش دارم این جمع دوستانه رو هیچوقت از بین نبرید.



نفر چهل و سوم محمدفرزاد

سلام من محمدفرزین متولد28آذرماه 1368هستم 22سال محوران ای سن دارم سال آخرمدیریت صنعتی هستم عاشق فوتبال وموسیقی. از بچگی هوادار یونایتد بودم فینال1999با بایرن مونیخ بهترین خاطره فوتبالیمه بازی روکامل نگاه. کردم واقعا فوق العاده بود. دوتا داداش دارم یکی طرفدار چلسی یکی هم بارسا. ازلیورپول ومنچسترسیتی وبارسلونا متنفرم. خواننده مورد علاقم فقط فرزادفرزین وتیم مورد علاقه داخلی استقلال ازلحاظ ظاهری خوش تیپ وخوش قیافم ودیگه همین



نفر چهل و چهارم rhrUTD

با عرض سلام
من رضا حیدری متولد 11 خرداد 75 در ارومیه
بازیکن مورد علاقه: رونی و رونالدو و والنسیا و دهیا
بازیکنان منفور: مسی و ویا و ژاوی (کلا بارسلونا)
موزیک: ( فقط ترکی استانبولی گوش میدم)

من از بچگی وقتی داداشم بازی چلسیو نیگا میکرد به فوتبال علاقمند شدم ولی چون اون زمون فقط منچستر میتونست رقیب چلسی بشه برای رو کم کنی طرفداری منچسترو میکردم ولی بعد ها دیدم که شیفته این تیم شدم

تیم ایرانی هم: فقط تراختور B:

بازی های مورد علاقه: NFS,AC Series,PES12,



نفر چهل و پنجم امیر(orton)

 سلام

من امیر محمد متولد30974 دربندر انزلی پس در نتیجه عشق ملوانم عشق دریا دیگه نگو
سال سوم دبیرستانم رشته تجربی . تیم ایرانی خوب معلومه ملوان بعد سپاهان تیم به شدت منفور در ایران پرسپولیس(همه ی پرسپولیسی های این سایت من حقیرو ببخشید )خارجی خیلی زیادن حوصله ندارم .
خوب از سال 6- 2005 عاشق منچسترم. بد جور دیونه تیم 2008 هستم. تو اونجام مونده
چطور عاشق منچستر شدم: توسط عموم.
قبل منچستر:زیاد یادم نیست ولی میدونم رئالی بودم
بهترین خاطره خراب کردن پنالتی توسط تری درست یادمه عموم خونمون بود داشتیم از م ا ه و ا ره نگاه میکردیم خیییییلی زیبا بود.
بدترین خاطره یابهتره بگم خاطره ها :فینال 2009و2011 و6تایی
اسطوره:وین به خاطر بازی با بایرن، کانتونا گریس(از قصد نوشتم) ، اشمایکل با کلیپایی که ازش دیدم
خوانده ایرانی:شاهین نجفی، داریوش(یه دونه باشه) ، یاس ،شهرام شکوهی بی باک.
خوانده خارجی:شکیرا(به شدت عاشق صداشم) ADELE ، پیت بال ولیMAICKLTELO خیلی دوست دارم.
تیم غیر منچستر : تاتنهام.
بازیکون منفور توزو پویول مسی به خاطر ؟؟؟ولش کن
از27بهمن 90 دراین سایت چاکر نویسنده ها هستم دیگه حال ندارم بقیه رو بنویسم X:



نفر چهل و ششم ali81

سلام خدمت همه دوستان عزیز.من علی انصاریان (اسم واقعی) متولد 27/12/1359 ساکن بندرعباس و فارغ التحصیل شیمی محض هستم. از سال 1994 طرفدار منچستر یونایتد هستم و فرگوسن کبیر اسطوره تمام دوران زندگی ام میباشد.
بازیکنان مورد علاقه: کانتونا-بکام- روی کین و مغز متفکر میانه میدان اسکولز
بهترین خاطره : برد برابر بایرن مونیخ فینال چمپیونز لیگ 1999
تلخ ترین خاطره : پیروزی 4-3 برابر رئال چمپیونز لیگ 2002- 2003و حذف در یک چهارم
ضعیفترین بازیکن: بارتز
بدترین خرید: جمبا جمبا - کلبرسون - اوبرتان
ان شا اله همه دوستان روسفید و سر بلند باشن.



نفر چهل و هفتم محسن ق

محسن ق
سلام محسن هستم متولد 1370/2/26 در تهران ولی خب الان ده سالی هست که به کرج مهاجرت کردیم
راستش علاقه من به منچستر از سال 2001 شروع شد زمانی که بازی ارسنال و منچستر داشت از تی وی پخش میشد
داداش من اون موقع طرفدار دو آتیشه آرسنال بود و من هم از لج داداشم گفتم عمرا آرسنال ببره البته من اون موقع زیاد اهل فوتبال نبودم و چیز خاصی از منچستر نمیدونستم
بازی شروع شد و ما هم شروع کردیم به کل کل که دقیقه 3 دوایت یورک روی یک و دو با اسکولز گل اول رو زد و منم که دیگه شروع کردم کری خوندن با داداشم که دقیقه 16 هانری گل مساوی رو زد و حالا اون واسه من کری میخوند که یورک گل دوم و سوم رو هم زد
خلاصه نیمه اول روی کین و سولسچر دو تا گل دیگه هم زدن تا اشک داداش من در بیاد نیمه دوم هم تدی شرینگام یه گل دیگه زد تا آرسنال 6 تایی بشه و از همون موقع بود که من عاشق و دلباخته منچستر و فرگوسن شدم
بازیکن مورد علاقه من:اسکولز - یورک - بکهام - گیگز و بقیه بازیکنای منچستر
بازیکن منفور:پاتریک ویرا - مسی - اگرو - یایا توره - جان تری - جرارد - اینیستا - توز
بهترین خاطره من از منچستر فینال تاریخی مسکو با چلسیه و بدترین خاطره ام باخت 6-1 به عربهای لاشخور
به غیر از منچستر از هیچ تیم دیگه ای خوشم نمیاد و البته از بارسا و لیورشوت و سیتی به شدت متنفرم و امیدوارم امسال انتقام اون دو تا فینال مزخرف رو از بارسا و اون بازی 6 تایی رو از سیتی بگیریم
در ضمن من تقریبا 2 ماهه با این سایت آشنا شدم البته 6-7 ماهی هست صفحه ف-ی-س-ب-و-ک این سایت رو لایک کردم ولی خب اشنایی من با این سایت توپ به همون دو ماه میرسه
کلام آخر این که دست همه نویسنده های گل اینجا رو میبوسم و امیدوارم امسال در کنار هم سه گانه منچستر رو جشن بگیریم



نفر چهل و هشتم امیر بهادر

با سلام خدمت دوستان عزیز
امیر بهادر هستم از قم.متولد 3اسفند 1368.دانشگاه ازاد کاشان مکانیک میخونم گرایش جامدات.از سال 1998 منچستری شدمو زندگیم شد یونایتد.چه زود گذشت واقعا...
بازیکنان مورد علاقه منچستری:همشون ولی دخئا.رونی.ویدیچ.فلچر بیشتر
اسطوره:بی شک بابی چارلتون بزرگ.بعدشم اریک.اشمایکل.گیگز.سکولز
تیم مورد علاقه غیر یونایتد:فیورنتینا(بخاطر تعصب هواداراش و اینکه تنها تیم بنفش پوش دنیاس و البته به عشق لوکا تونی طرفدارش شدم)کمیم بارسا
بازیکن غیر منچستری:داوید ویا(به شدت).یووتیچ.تونی.روبرتو باجو.ژاوی.اینیستا
فیلم مورد علاقه:مجموعه فیلمهای راکی(هنوزم وقتی اهنگشو میشوم یاد بچگی هام میفتمو شروع به دویدن میکنم.راکی اسطوره منه)شجاع دل هم فوق العاده بود(واقعا اسکاتلندیا خیلی شاخن نمونش سر الکس فک کنم از نسل شجاع دله)
خواننده ایرانی مورد علاقه:من فقط صدای ابی رو دوست دارمو بس
خواننده خارجی مورد علاقه:مدرن تالکینگ.ace of base.)اینا زمان کودکی).الان ریحانا.کیتی پری.انریکه.به شدت عاشق ادلللللللللللللللللللللللللللل هستم.
در اخرم نظرم در مورد رونالدو:من عاشق یونایتد هستم.قلبم برا یونایتده.زندگیم یونایتده.همین قدر بدونین وقتی دوستام میان تو محلمون ادرسمو میپرسن بچه محله هامون تا میگن بهادر خونش کجاس جواب میدن اون پسر منچستری رو میگی؟من دیوونه تیمم هستم.عاشقانه دوسش دارم.رونالدو هم دوست داشتم.خیلیم دوست داشتم.اما رونالدو به عشق من پشت کرد.کسیم که بخاد عشق منه حقیر کنه ازش متنفرم.هرکسی ایده ای داره.اینم ایده منه...بازکنان منفور اول رونالدو بعد با فاصله زیاد په په و بالوتلی



نفر چهل و نهم

 



نفر پنجاهم

 



نفر پنجاه و یکم

 



نفر پنجاه و دوم

 



نفر پنجاه و سوم

 



نفر پنجاه و چهارم

 



نفر پنجاه و پنچم

 



نفر پنجاه و ششم

 



نفر پنجاه و هفتم

 



نفر پنجاه وهشتم

 



نفر پنجاه و نهم

 



نفر شصتم

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali81 در تاریخ 1348/10/11 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

شهاب عزیزم سلام.شما حلال کنین بخدا تو زحمت افتادین انشاالله به هر ارزویی که دارین اگه برات خیر باشه برسین. افتخار میکنم که جواب نظراتم رو دادین.شکلک
پاسخ : من کوچیکتم علی جان دست شما درد نکنه شکلک

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت همه دوستان عزیز.من علی انصاریان (اسم واقعی) متولد 27/12/1359ساکن بندرعباس و فارغ التحصیل شیمی محض هستم.از سال 1994 طرفدار منچستر یونایتد هستم و فرگوسن کبیر اسطوره تمام دوران زندگی ام میباشد.
بازیکنان مورد علاقه:کانتونا-بکام-روی کین و مغز متفکر میانه میدان اسکولز
بهترین خاطره :برد برابر بایرن مونیخ فینال چمپیونز لیگ 1999
تلخ ترین خاطره : پیروزی 4-3 برابر رئال چمپیونز لیگ 2002-2003و حذف در یک چهارم
ضعیفترین بازیکن: بارتز
بدترین خرید:جمبا جمبا-کلبرسون-اوبرتان
ان شا اله همه دوستان روسفید و سر بلند باشن.
پاسخ : سلام علی آقای گل
داداش شرمنده بابت این که زحمتت دوبار شد حلال کن شکلک
بارتز، روی کارول، بوسنیچ، ماسیمو تائیبی، یه خورده هم تیم هاوارد، ضربه ای که یونایتد از دروازه بان بد خورد از هیچ جا نخورد.
البته بارتز توی این افراد عالی بود. ولی بلایی که بقیه شون سرمون آوردن خدا سر قوم لوط نیاورد

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1348/10/11 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دوستان عزیز
امیر بهادر هستم از قم.متولد 3اسفند 1368.دانشگاه ازاد کاشان مکانیک میخونم گرایش جامدات.از سال 1998 منچستری شدمو زندگیم شد یونایتد.چه زود گذشت واقعا...
بازیکنان مورد علاقه منچستری:همشون ولی دخئا.رونی.ویدیچ.فلچر بیشتر
اسطوره:بی شک بابی چارلتون بزرگ.بعدشم اریک.اشمایکل.گیگز.سکولز
تیم مورد علاقه غیر یونایتد:فیورنتینا(بخاطر تعصب هواداراش و اینکه تنها تیم بنفش پوش دنیاس و البته به عشق لوکا تونی طرفدارش شدم)کمیم بارسا
بازیکن غیر منچستری:داوید ویا(به شدت).یووتیچ.تونی.روبرتو باجو.ژاوی.اینیستا
فیلم مورد علاقه:مجموعه فیلمهای راکی(هنوزم وقتی اهنگشو میشوم یاد بچگی هام میفتمو شروع به دویدن میکنم.راکی اسطوره منه)شجاع دل هم فوق العاده بود(واقعا اسکاتلندیا خیلی شاخن نمونش سر الکس فک کنم از نسل شجاع دله)
خواننده ایرانی مورد علاقه:من فقط صدای ابی رو دوست دارمو بس
خواننده خارجی مورد علاقه:مدرن تالکینگ.ace of base.)اینا زمان کودکی).الان ریحانا.کیتی پری.انریکه.به شدت عاشق ادلللللللللللللللللللللللللللل هستم.
در اخرم نظرم در مورد رونالدو:من عاشق یونایتد هستم.قلبم برا یونایتده.زندگیم یونایتده.همین قدر بدونین وقتی دوستام میان تو محلمون ادرسمو میپرسن بچه محله هامون تا میگن بهادر خونش کجاس جواب میدن اون پسر منچستری رو میگی؟من دیوونه تیمم هستم.عاشقانه دوسش دارم.رونالدو هم دوست داشتم.خیلیم دوست داشتم.اما رونالدو به عشق من پشت کرد.کسیم که بخاد عشق منه حقیر کنه ازش متنفرم.هرکسی ایده ای داره.اینم ایده منه...بازکنان منفور اول رونالدو بعد با فاصله زیاد په په و بالوتلی
پاسخ : جدا از سال 98 شکلک
منم... خیلی خیلی زود گذشت... اصلا تو ذهن آدم میگذره صحنه های این چهارده سال می خواد گریه کنه از شدت خاطره
ace of Base شکلک
خدا بود! Always have, Always will، آهنگاش همیشه آدمو شنگول می کرد...

این نظر توسط محسن ق در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

محسن ق
سلام محسن هستم متولد 1370/2/26 در تهران ولی خب الان ده سالی هست که به کرج مهاجرت کردیم
راستش علاقه من به منچستر از سال 2001 شروع شد زمانی که بازی ارسنال و منچستر داشت از تی وی پخش میشد
داداش من اون موقع طرفدار دو آتیشه آرسنال بود و من هم از لج داداشم گفتم عمرا آرسنال ببره البته من اون موقع زیاد اهل فوتبال نبودم و چیز خاصی از منچستر نمیدونستم
بازی شروع شد و ما هم شروع کردیم به کل کل که دقیقه 3 دوایت یورک روی یک و دو با اسکولز گل اول رو زد و منم که دیگه شروع کردم کری خوندن با داداشم که دقیقه 16 هانری گل مساوی رو زد و حالا اون واسه من کری میخوند که یورک گل دوم و سوم رو هم زد
خلاصه نیمه اول روی کین و سولسچر دو تا گل دیگه هم زدن تا اشک داداش من در بیاد نیمه دوم هم تدی شرینگام یه گل دیگه زد تا آرسنال 6 تایی بشه و از همون موقع بود که من عاشق و دلباخته منچستر و فرگوسن شدم
بازیکن مورد علاقه من:اسکولز - یورک - بکهام - گیگز و بقیه بازیکنای منچستر
بازیکن منفور:پاتریک ویرا - مسی - اگرو - یایا توره - جان تری - جرارد - اینیستا - توز
بهترین خاطره من از منچستر فینال تاریخی مسکو با چلسیه و بدترین خاطره ام باخت 6-1 به عربهای لاشخور
به غیر از منچستر از هیچ تیم دیگه ای خوشم نمیاد و البته از بارسا و لیورشوت و سیتی به شدت متنفرم و امیدوارم امسال انتقام اون دو تا فینال مزخرف رو از بارسا و اون بازی 6 تایی رو از سیتی بگیریم
در ضمن من تقریبا 2 ماهه با این سایت آشنا شدم البته 6-7 ماهی هست صفحه ف-ی-س-ب-و-ک این سایت رو لایک کردم ولی خب اشنایی من با این سایت توپ به همون دو ماه میرسه
کلام آخر این که دست همه نویسنده های گل اینجا رو میبوسم و امیدوارم امسال در کنار هم سه گانه منچستر رو جشن بگیریمشکلکشکلک
پاسخ : آقا شما منت بذار روی مارو ببوس ما خاک پاتیم شکلک
داش محسن خیلی مخلصیم شکلک
به طرز عجیبی اون بازی 6تایی که گفتی سال 2001 یادم نیست شکلک شکلک
نمی دونم چرا!

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1348/10/11 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گلم.من مختصر مشخصات خودم رو فرستادم نرسید خدمتتون؟
پاسخ : آقا علی حسابی شرمنده تم نمی دونم با چه رویی بگم من دو بار دیگه نظرات رو گشتم ولی معرفی نامۀ شما رو ندیدم. توی نظرات تأیید نشده هم چیزی نیست. داداش حسابی شرمنده اگه برات زحمت نیست که می دونم هست، یک بار دیگه ارسال کنی ممنون میشم. فقط موقع ارسال نظر حتما حواست باشه پیغام "نظر شما ثبت شد" رو ببینی. باز هم معذرت می خوام. شما بنویسی بفرستی من در اسرع وقت وارد پست میکنم شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 794
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,795
  • بازدید ماه : 21,729
  • بازدید سال : 124,401
  • بازدید کلی : 1,712,443
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2