loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 440 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (43)

Wayne Rooney: Would welcome the chance to partner Robin van Persie in attack

وين رونی عقيده دارد فروارد تيم ارسنال،روبين فن پرسی اگر به او در يونايتد بپيوندد  ترکيب و اضافه خوبی برای تيم خواهد بود.

 

يونايتد تيم برگزيده برای جذب اين ملی پوش هلندی 29 ساله ميباشد بعد از اينکه او از قصدش برای امضا نکردن قراردادی جديد با توپچی ها خبر داد.

 

چشم انداز و انتظار  ورود گلزن اول رقابتهای ليگ برتر در فصل گذشته از قبل طرفداران را هيجان زده کرده و رونی ان احساسات را منعکس ميکند.

 

رونی گفت:"البته که او بازيکنيست که من تحسينش ميکنم.او بازيکنی خارق العادست.او برای ارسنال در طول سالهای زياد شگفت انگيز بوده است.فصل گذشته شايد بهترين فصلش بود.او گلهای زيادی به ثمر رساند."

 

 

اگر او به اينجا بيايد.ترکيب خوبی برای تيم خواهد بود.""

 

  

مشارکت

 

 

سر الکس فرگوسن همچنين بازيکنانی نظیر دنی ولبک ، خاوير هرناندز ، و ديميتار برباتف را بعنوان انتخاب های خط حمله در اختيار دارد اما چشم انداز و جنبه  ارتباط و همکاری رونی و فن پرسيست که تيمهای رقيباشان را نگران ميکند.

 

از رونی پرسيده شد که اگر او و مرد هلندی بتوانند يک  مشارکت خطرناک و کشنده را تشکيل بدهند و او جواب داد:"دوست دارم که چنين فکر کنم-اما شما بايد ان را از مربی سؤال کنيد."

 

 

 

"مهاجمين زيادی اينجا از قبل بعلاوه خودم وجود دارند.ولبک ، چيچاريتو ، و برباتف که هنوز اينجاست.بنابراين مهاجمين زيادی وجود دارند که برای جايگاهی در تيم

ميجنگند."

 

رامین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 4:37 دقیقه ارسال شده است

کامنتهای این پست مثل فیلم هندی میمونه داره گریم در میادشکلک

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

بابا تو روخدا بي خيال شين و بذارين سايت روال عاديه خودشو طي كنه همه اينجا دارن زحمت ميكشن واسه ماها بس قدر شناس باشيم امير هم مديره و تصميماتي ميگيره كه به نفع همه باشه.اين صحبتهارو خواهشا تموم كنيد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

آقا اصلا اینو بیخیال.
یکی بگه اگه نویسنده ها بیشتر باشن، کلا چی میشه؟
شکلک

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

یکی به من بگه من دیروز کاری کردم؟ نه خدایی؟ من دیروز اومدم خبر خوندم رفتم اصلا نظر ندادم که بعضی اینطوری می کنند

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

سعید من گند نزدم برو متنو بخون من به شهاب نظرمو گفتم همه موضع گرفتید نمیدونید خیلی چیزا رو پس لطفا بذارید به کارم برسم من همیشه میام انجا از اون وقتی که راه افتاد زحت رو هم کشیدم خودم میدونم ولی نمیدونم چرا نویسنده ها به من گیر می دند من به شهاب گفتم کار درستی کردی همه موضع گرفتند

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

مانچینی یه بار برای جنگ روانی گفت منچستر قهرمان میشه از شانسش ما گند زدیم و فکر کرد جنگ روانیش گرفته.
ببینید سال دیگه فرگوسن چیکار میکنه!

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

اول سلام وخسته نباشید به همه
آقای محمد فاتحی داداش گل خودم
شما یه نویسنده موقت بودی و کارت رو هم تمام و کمال و بدون کمی و کاستی انجام دادی و الانم با صلاح دید مدیرای این وب کنار رفتی چون موقت بودی
الانم دلیلی نیست هر دفعه بیای و با مظلوم نمایی گند بزنی به وب و همه رو به جون هم بندازی
بابا نگاه کنید همش شده دعوا
زشته بخدا
هیشکی با تو مشکلی نداره
خیلی داری یه قضیه رو کش میدیو جو رو بهم میزنی
این رسمش نیس داداش من
یکم قبل کارات فک کن
مطمئن باش تو این سایت خیلی بزرگتر تو هست که به خاطر شما و مدیران وب تا الان سک.ت کردن به شما چیزی نگفتن
اما هر روز داری به یه نحوی خراب میکنی
پس دیگه تمومش کن
منم از بچهها خواهش میکنم این قضیه رو کش ندن
ما چیکار داریم محمد فاتحی چرا اومد و چرا رفت
فقط میدونیم که اون یه نویسنده موقت بود
دمش گرم
والسلام

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

این مانچینی احمق از الان داره جنگ روانی راه میندازه میخواد با حرفاش انرژی و شوق یونایتدو بگیره خیلی میخواد ادای روباه هارو در بیاره ولی کور خونده

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

محمد جان اون شب که از هم معذرت خواستیم بازم پیگیری؟ بیخیال
امیر به من گفت منو نمیخواهد منم رفتم همین دیگه هرچی امیر میخواسته نمیتونم که بزنمش و بگم نمیرم که اگه هم بخواهد بر می گردم در ضمن هیچ گناهی هم نکردم به خدا همتون رو دوست دارم عاشقتونم هرکاری کردم برای شما بوده از روزی هم که رفتم تا الان دارم 5 تا مقاله اماده می کنم فکر می کنید بیخیال؟

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

امرو چرا هيچ خبري نيست؟؟؟؟؟؟؟............مردم از بيخبري چرا امروز اينجوري شده؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,666
  • بازدید ماه : 23,600
  • بازدید سال : 126,272
  • بازدید کلی : 1,714,314
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2