loading...
منچستريونايتد Manchester United
shahabz بازدید : 622 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (13)

سلام به همه بروبچه های گل سایت

دیدم بازار کنکوری ها گرمه گفتم منم به نوبه خودم واس همتون آرزوی موفقیت بکنم، من خودم پارسال کنکوری بودم نتیجه ام اصلا اون چیزی که میخواستم نشد این یه چیز طبیعیه که اینطوری بشه، سخت نگیرید. از ما که گذشت ولی چون سایت از همه سن وسالی بازدید کننده و عضو داره خواستم یه سایت بی ربط به منچستر معرفی کنم. ولی این سایت برای بچه هایی که هنوز کنکور ندادن و یا حتی الان دانشجو هستن یه سایت فوق العادست ( ازما که گذشت زمان ما از این چیزا نبود).

 

این سایت به همت چند تا از بچه های گل هم سن وسال خودمون(البته حرفه ای) طراحی شده. انصافا سیستم آموزشی کشور یه همچین چیزی میخواست این سیستم که سیستم مشاوره تحصیلی هستش فوق العاده توی درس ها میتونه کمکتون باشه ودیگه زندگی کردن به دور از امکانات و استادای خوب مشکلی رو براتون درست نمی کنه! فعلا نسخه آزمایشی سایت فعاله ولی تا 2 هفته دیگه( البته تا 1 هفته دیگه قراره راه بیفته) نسخه اصلیش میاد. من خودم چون یه جورایی مسئول ارشد سایت رو میشناسم(پدرام سوری) این سیستمو دیدم. فووووووووووووق العــــــــــــــادست این سیستم! اصلا از دست ندیدنش اینو دارم میگم چون به زودی که راه بیفته می تونید جز اولین افراد عضو باشید. خودتونم خوب میدونید که همیشه اولین ها مزیت هایی دارن(که نمی تونم فاش کنم چیاننیشخند).

پس از دست ندیدنش مخصوصا بچه های کنکوری و دبیرستانی

 اینم لینکش:

نخستین سامانه ی مجازی مشاوره تحصیلی

 

http://moshaveryar.ir

(یعنی تفففف به این زندگی اگه یه 2 سال جوون تر بودیم کنکورمونو هم با این می ترکوندیم بقیه سال های تحصیلیمون که جای خودش)

 

Shahabz

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahabz در تاریخ 1348/10/11 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

چند شدی کشوری؟خجالت نکش بگو

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

شکلکشهاب گند زدم خفن رفت باید بخونم برای سال بعد...
هرکدوم از درساییی که قوی بودمو خراب کردم...شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکبابا اینو یه دوماه زودتر میدادی کنکور رو خراب نکنم...شکلک
پاسخ : کنکور چیکار کردی؟ والا تازه قراره راه بیفته 6 ماه جون کندن پاش

این نظر توسط shahabz در تاریخ 1348/10/11 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

اقا میلاد ما اینجا زندگی میکنیم اینم تبلیغ نیس یه کمکیه واس بچه هایی که میان اینجا در عین حال به درسشونم دوس دارن برسن
با امیر هم هماهنگ شده

این نظر توسط ... در تاریخ 1348/10/11 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

عالییییههههه شکلکشکلک

این نظر توسط Hossein fergosein در تاریخ 1348/10/11 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

شوخی کردما!من 6 سال دیگه باید کنکور بدم
پاسخ : ایشالله همون رتبه 1 بشی. پس تا میتونی از این استفاده کن 6 سال قبل کنکور و بعدش بترکون

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

اینجا سایت تبلیغاته یا سایت ورزشی .

این نظر توسط Hossein fergosein در تاریخ 1348/10/11 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

بابا خود ادم تلاس کنه نیاز به هیچ معلم و کلاسی نیست خود آدم نخواد با هیچ چی درست نمیشه!!!

این نظر توسط Hossein fergosein در تاریخ 1348/10/11 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

من که کنکور اول شدم!

این نظر توسط نیما در تاریخ 1348/10/11 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

وای من از اینا می خوام شکلک مرسی برای پاسخ
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,105
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 130,694
  • بازدید کلی : 1,718,736
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2