loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 881 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (65)

پست ثابت

گزارش زندۀ متنی

آیاکس کیپ تاون افریقای جنوبی - منچستریونایتد

زمان بازی: 17:30 به وقت تهران

بازی دوم تور پیش فصل DHL

 

 

فراخوان! نویسنده های گل. آقا یه هماهنگی بکنید سر گزارش، کسی هست پایه باشه برای گزارش کردن؟ نهایت تا ساعت 17:00 رو همین پست با هم هماهنگ کنیم که کی گزارش می کنه. دمتون گرم قلب

 گزارش بازی

ترکیب تیم:

Amos; Vermijl, Wootton, Ferdinand, Blackett; Anderson Carrick Scholes; Valencia, Hernandez, Kagawa

نیمکت:

Lindegaard, Johnstone, Berbatov, Powell, Macheda, Bebe, Brady, Petrucci, Tunnicliffe, Veseli, Lingard

 

یک ربع تا شروع بازی مونده! کم کم داره ترس برم میداره گفتیم ماه رمضون میشه مسافرا بر می گردن دوباره سایت شلوغ میشه! انگار نه انگار! مثکه همه ضعف روز اول گرفته تشون نیشخند

آقا کسی هست اصلا؟ اصلا گزارش بذارم؟ یه اِهِنّی، تولوپی! یه صدایی.... سایت قبل بازی انقدر سوت و کور نوبره نیشخند

خوشم میاد هیچکی هم درباره ترکیب نظر نداشت نیشخند

بچه ها این چندتا لینک تماشای آنلاین... فعلا بازی شروع نشده نمی دونم کدومشون واقعا راست باشه!

- لینک 1 -

- لینک 2 -

- لینک 3 -

 امیدوارم لینکا کار کنن

ظهر همگی به خیر و خوش آمدید به گزارش زنده گل دات کام از بازی پیش فصل منچستر یونایتد برابر آیاکس کیپ تاون. مردان سرالکس فرگوسن خود را برای یک فصل مهم در لیگ برتر انگلستان آماده می کنند. و به دنبال چند پیروزی روحیه بخش برای بازی اول خود در لیگ برتر در خانۀ اورتون خواهند بود.

تیمها در میدان هستند، سرالکس فرگوسن ترکیبی از جوانی و تجربه رو به میدون فرستاده.

ضمن اینکه آیاکس کیپ تان بازی رو با این ترکیب آغاز می کنه:

Westerveld; Hlatswayo, Jenniker, Booth, Allie; Dolly, Losper, Scott; Billiat, Fanteni, Ruskie

مترجم: بچه ها ساندی وسترولد یادتونه؟ دروازه بان لیورپول بود فکر کنم هلندی هم بود. خیلی خونسرد بود

آیا مردان فرگی می تونن یه پیروزی قاطع برابر حریف افریقایی خود به دست بیارن؟ آیا شینجی کاگاوا می تونه در اولین بازی خودش از ابتدا برای یونایتد تأثیر گذار باشه؟ پیش بینیهای خودتون رو در توئیتر با من در میون بذارید

صدای وو وو زلا استادیوم رو در بر گرفته. من تقریبا این بوقها رو فراموش کرده بودم!

دقیقۀ 1: و بازی شروع میشه. آیاکس بلافاصله توپ رو به عقب زمین خودشون می کشن تا حفظ کنن. اما با بی دقتی یک پرتاب به یونایتد می دن.

3: هرناندز یک قطع توپ عالی در میانۀ میدان انجام می ده. و یونایتد یک حرکت طوفانی رو از سمت چپ ترتیب میده. اسکولز سعی داره که از فاصلۀ دور بشوته و توپ به بلکت می رسه. اون هم سانتر می کنه. ولی سانترش ضعیف بود و به کسی نمی رسته.

5: داور خشم هوادارای  تیم میزبان رو بر می انگیزه، چرا که فانتنی Fanteni توسط فردیناند بیرون محوطه سرنگون می شه، ولی درخواستش برای ضربه آزاد توسط داور رد می شه. حالا یونایتد در انتهای دیگه میدان ضاحب توپه، ولی هرناندز نمی تونه فضای لازم برای ادامۀ حرکت رو پیدا کنه.

7: اسکولز سعی می کنه یکی از پاسهای زاویه دار عمقی خاص خودش رو برای والنسیا ارسال کنه، ولی ارتفاع توپ کمی زیاده و یار سابق ویگان اتلتیک نمی تونه از اوت شدن توپ جلو گیری کنه. ضربۀ دروازه.

8: یک پاس ضعیف از اسکولز، تقریبا داشت ووتون رو دچار دردسر می کرد. ولی ووتون توپ رو مدیریت می کنه و توپ رو به بیرون مزینه و ضربۀ اوت برای آیاکس

11: خوب تا اینجا هر دو تیم بازی رو بانشاط شروع کردن. بازی سرعت خوبی داره و هر دو تیم رو به جلو کار می کنن. امیدوارم به زودی شاهد موقعیتهای گلزنی نیز در این بازی باشیم.

12: دوباره یونایتد سعی می کنه که والنسیا رو راه بندازه در سمت راست، ولی باز هم ارتفاع توپ زیاده و والنسیا باز هم کاری از دستش بر نمی آد.

13: بلکت یک تکل محکم در نیمۀ زمین یونایتد میزنه تا لاتزوالوی جلو کشیده از سمت راست رو متوقف کنه.

15: منچستر یونایتد توپ رو در مرکز زمین از دست میده و آیاکس تلاش می کنه که از این فرصت استفاده کنه. ولی دولی Dolly کاملا غیر حرفه ای در تلۀ آفساید گیر میفته همتیمیهاش سعی داشتن دولی رو که توی آفساید بود راه بندازن. او می تونست زمان فرارش رو بهتر تنظیم کنه.

17: اکنون نوبت تیم میهمانه. والنسیا و ووتون یک همکاری بسیار زیبا رو انجام میدن، ولی شماره 7 یونایتد، توپ رو بیش از حد جلو میندازه و توپ برای ضربۀ دروازه به بیرون میره.

19: عجب موقعیتی! آیاکس میانۀ میدون توپ رو از یونایتد می گیره و با سرعت خیلی خوب توپ رو جلو می برن. بیلیات Billiat یک شوت ناگهانی با پای چپ میزنه از گوشۀ محوطه ولی توپ با اختلاف به بیرون میره. البته مثکه آموس هم جایگیری خوبی داشته

22: خوب بالاخره ما شاهد اولین موقعیت گلزنی مسابقه بودیم. ولی بیلیات موفق نشد توپ رو وارد دروازه بکنه. امیدواریم که هر دو تیم موقعیتهای بهتری رو روی دروازه ها خلق کنن و نشاط بیشتری به این بازی تزریق کنن.

24: هرناندز یک پاس بالای سر زیبا رو از کاگاوا می گیره در گوشۀ زمین، ولی بازیکنان آیاکس هرناندز رو کنترل می کنن و خطر رو دفع می کنن

25: یک زنگ خطر دیگر برای یونایتد. آیاکس یک حرکت خوب از سمت چپ ترتیب میده و توپ رو به فانتنی می رسونن. اونم شوت میزنه ولی شوتش قهرمانانه توسط بلکت بلاک می شه. یک قطع توپ عالی از این مدافع کناری جوان

27: والنسیا و چیچاریتو یک همکاری بسیار عالی رو در سمت راست یونایتد ترتیب میدن. و یک کرنر حاصل این همکاری هستش

27: خوب کرنر خیلی خوب پیش نرفت. اندرسون سعی می کنه که توپ رو با ضربۀ چیپ به اسکولز برسونه، و فاصلۀ اسکولز هم با دروازه 25 یارد بود، ولی توپ خوب رو پای این هافبک کهنه کار ننشست، و فقط تونست توپ رو به والنسیا پاس بده. خط دفاع آیاکس خیلی کم دچار خطر شد و نهایتا به راحتی توپ رو دفع کردند.

29: کاگاوا یک پاس فوق العاده رو در مسیر والنسیای پیش تاخته ارسال می کنه. که یک آفساید میلیمتری از والنسیا اعلام میشه. یک پاس عالی از یار پیشین تیم دورتموند. و این پاس گوشه ای از پتانسیل بالای او را نمایش داد

31: والنسیا با سرعت مثال زدنیش از جناح راست حرکت می کنه و یکی دو بازیکن آیاکس جا میمونن. و یک سانتر رو برای هرناندز امتحان می کنه. ولی بوت Booth میاد و سانتر والنسیا رو جمع می کنه و خطر رو دفع می کنه.

32: ووتون یک ضربۀ آزاد درست در گوشۀ محوطه جریمه به آیاکس میده. با یک تکل بی احتیاط. و بیلیات پشت توپ ایستاده.

33: داور حکم می ده که بووت برای رسیدن به پاسی که بیلیات از ضربۀ آزاد براش ارسال کرده، روی فردیناند مرتکب خطا شده و جو ورزشگاه بر ضد داور همهمه می کنن

34: یک مهار عالی! ووتون از جناح راست نفوذ می کنه و یک سانتر عالی رو برای هرناندز ارسال م یکنه. هرناندز هم با یک ضربۀ سر عالی وسترولد رو وادار به یک نمایش خیره کننده می کنه.

35: این حرکت می تونست گرون تموم بشه. کریک توپ رو در میانۀ میدان از دست میده. و ایاکس با سه بازیکن حمله می کنه. ولی یک لیز خوردن نابهنگام، به یونایتد اجازه میده که برگردن و تیم میزبان هم نهایتا مجبور میشه که یک شوت از راه دور رو به آسمان بزنه. این موقعیت می تونست زهردار و مهلک باشه اگر خوب استفاده میشد.

38: خوب در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان نیمه باقی مونده، باید گفت که موقعیتهای گل زیادی روی دروازه ها مشاهده نشد. هر دو تیم در خط هافبک خوب عمل کردند و در عقب زمین نیز محکم و مطمئن بودن. و شاید به یک حرکت و نبوغ انفرادی زیبا از یک مهاجم برای بازکردن قفل دروازه ها نیاز باشه.

مترجم: من منتظرم ولی نمی دونم چرا پنج دقیقه ای هست گزارش سایت گل آپدیت نشده.

45: بیلیات یک ضربه آزاد دیگه رو به صورت چیپ برای بووت ارسال میکنه روی تیر 2، ولی ارتفاع توپ زیاده و برای ضربۀ دروازه به بیرون میره. پاس فوق العده ضعیف.

 خوب نیمۀ اول به پایان رسید. هر دو تیم منصفانه قضاوت کنیم، با نشاط بازی کردن. ولی تنها بارقه هایی از موقعیتهای گلزنی رو توی این بازی شاهد بودیم. شاید بشه گفت موقیعتهای آیاکس کمی زهردارتر بود. ولی خوب نتیجه هنوز 0-0 باقی مونده.

بچه ها یه راهی به ذهنم رسیده. یک آدم خیر اگر پیدا شه، بتونه وقتی که صفحه رو ریفرش می کنه، گزارش جدید که اومده بود، کپی پیست کنه توی نظرات. تا بقیه از توی نظرات بخونن دیگه هی لازم نباشه صفحه رو ریفرش کنن. من راستش نمی تونم توی نظرات گزارش کنم چون معمولا کد امنیتی رو اشتباه می زنم هی می پره همه گزارش. ولی اگه یکی از بچه ها باشه کپی پیست کنه خیلی بهتر میشه برای خودتون خوندن از توی نظرات راحتتر میشه. حالا این بازی که کلا مهم نیست. ولی بازی های فصل اگه باشید اینکارارو بکنید عالی میشه قلب

البته باز بستگی به نظر خودتونم داره. شاید کسی نخواد از توی نظرات بخونه. نمی دونم کلا یه پیشنهاد بود

46: خوب ما برگشتیم! منچستریونایتد بالافصه با شروع نیمۀ دوم دست به حمله میزنه. کاگاوا هرناندز رو تغذیه میکنه ولی این مکزیکی هنگام اقدام به شوتزنی لیز میخوره و نمی تونن خطری جدی ایجاد کنن.

48: و دوباره یک حرکت! والنسیا که تمام امروز رو جایگیریهای عالی داشت، از سمت راست میتازه به جلو و یک توپ رو به جلو ارسال می کنه که تلاش هرناندز برای زدن ضربۀ سر بی نتیجه می مونه. تنها یه باریکه مو فاصله لازم بود تا یونایتد در این صحنه پیش بیفته.

50: والنسیا دو باره از جناح راست حرکت می کنه. ولی اینبار سانترش بلاک می شه و یک کرنر برای یونایتد به دست میاد.

51: والنسیا کرنر رو کوتاه می فرسته. و نهایتا که کرنرش به محوطه میاد، بووت با یک جهش بلند توپ رو از روی سر وونون می زنه.

52: بازی در محوطۀ جریمۀ آیاکس شده شبیه پینبال. همه با سر هد میزنن. و نه کاگاوا و نه هرناندز نتونستن توپ رو حفظ کنن و کنترل کنن. و روبرتز از دروازه بیرون میاد و توپ رو جمع می کنه. یک دروازه بانی مطمئن از سوی این دروازه بان تعویضی.

55: بلکت یک حرکت عالی رو از جناح چپ انجام میده. ولی پاس اندرسون برای بلکت کمی ارتفاعش زیاد بود و توپ برای پرتاب آیاکس به اوت میره.

56: کریک با یک تکل خشن در ناحیه ای خطر ناک یک ضربه آزاد رو تقدیم حریف می کنه. ضربۀ آزاد نیز به سمت بووت ارسال می شه، ولی باز هم پاس ضعیف بود و یونایتد مجددا مالکیت توپ رو به دست میاره.

59: پس از شروع با نشاط نیمۀ دوم، اکنون کمی بازی ریتم خودش رو از دست داده. ولی یک جدال جذاب برای یونایتد ایجاد شده. بلکت و ووتون بازی خوبی نشون دادن، درست مانند کاگاوا.

62: واااای مثل اینکه خیلی نزدیک بود!!هرناندز یک پاس خیلی عالی رو برای کاگاوا ارسال می کنه، کاگاوایی که کاملا آزاد بود و دورش کسی نبود. ولی کاگاوا توپ ارسالی رو با ضربۀ سر از توی محوطه شیش قدم به بیرون میزنه. شاید ضربۀ سرش کمی هم به پست مماس شده باشه، ولی خوب واقعا باید توی این صحنه بهتر کار می کرد.

65: خوب یک سلسله از تعویضها برای یونایتد در راهه. کی بین اونا نیک پاول هم هست! که اولین بازیش رو در لباس یونایتد به میدون میاد و برای همه قطعا جالبه که بازی این جوون رو تماشا کنن.

68: به به با یک حرکت از جناح راست، و یک تکل محکم از مدافع آیاکس، یک کرنر به دست میاره.

مترجم: این گزارش گر گل تعویضا رو نمی گه اعصاب آدم میریزه به هم عصبانی

69: خوب کرنر نهایتا به خود به به میرسه که از وسط محوطه جریمه توپ رو به بیرون میزنه

72: خوب کمتر از 20 دقیقه از این بازی آماده سازی یونایتد برای فصل بعد باقی مونده. آیا مردان فرگوین می تونن گل برتری رو به ثمرر برسونن؟ آیا آیاکس می تونه یک پیروزی شوکه کننده رو برابر حریف قَدَرش به دست بیاره؟

73: بیلیات در جناح راست عالی عمل می کنه. بلکت رو جا میذاره، و سانتر رو ارسال می کنه که کریک مجبور میشه تن به کرنر بده

74: به به با ضربۀ سر کرنر رو دور می کنه، ولی آیاکس دوباره صاحب توپ میشه. یک بار دیگه سانتر می کنن، و این بار نوبت ورمیل هستش که توپ رو از منطقۀ خطر دور کنه.

75: یک پاس در عمق بسیار عالی از بین دو دفاع فانتنی رو در موقعیتی خوب قرار میده، و این مهاجم نیز یک شوت زمینی به تیر یک میزنه، ولی آموس به سمت چپ شیرجه میره و توپ رو رد می کنه. حرکتی عالی از سوی آیاکس بود

77: و دیمیتار برباتف به جای کاگاوا به زمین میاد. یکی در شروع دوران ورزشیش در یونایتد، و دیگری در انتهای این دوران ناراحت

80: داریم لحظه به لحظه به سوت پایان بازی نزدیکتر می شیم. نیمۀ دوم نقطۀ برجسته کمتری داشت. کاگاوا بهترین موقعیت یونایتد را از دست داد، ضمن اینکه آموس با یک عکس العمل خیره کننده، از جلو افتادن میزبان جلو گیری کرد. آیا هیج یک از طرفین موفق می شن که گل برتری را به ثمر برسونند؟

83: لینگارد تلاش میکنه که توپ رو به پاول برسونه، ولی بازیکن پیشین کرو نمی تونه توپ رو کنترل کنه، توپ از اختیار یونایتد خارج می شه.

85: کیپ تاون یک آتش بازی دیرهنگام رو روی دروازه یونایتد ترتیب میده. بیلیات از بین مدافعین رد می شه و توپ رو در عرض دروازه می فرسته که از همه عبور می کنه، موقعیت خطرناکی خلق شده بود، ولی عالیه Allie خودش رو به توپ می رسونه ولی شوتش به بیرون میره. برای یک پرتاب!! اوه خدای من خیلی بی دقت!!

86: گـــل!! خوب باور نکردنیه. بیلیات یک کرنر ضعیف رو ارسال می کنه به تیر یک، و توپ به آلکاردو ون گاارن می رسه. و اون هم توپ رو از بالی سر آموس به گوشۀ دروازه می رسونه. آیاکس جلو میفته

88: در طرف دیگر میدان، برباتف با یک پاس استادانه توپ رو به تونیکلیف می رسونه. و اونم اول یه ضربه به توپ میزنه و سپس توپ رو با شوت به بالای دروازه می فرسته

90: به به یک توپ رو برای برباتف ارسال می کنه ولی هم ارتفاع توپ بلند بود و هم دور از بربا به دستای روبرتز می رسه

90: یک حرکت ویران کننده از آموس.دروازه بان یونایتد محموطۀ شیش قدم خودش رو ترک میکنه، ولی از ون گراان دریبل می خوره. ولی ون گران فقط می تونه توپ رو جلوی دروازه خالی به کنار تور بکوبه.

91: وارد وقتهای تلف شده میشیم.لینگارد یک توپ رو برای پاول ارسال می کنه که پاول تلاش می کنه شوت بزنه، ولی روبرتز با یک عکس العمل الی، شوت این جوان رو بلاک می کنه

92: گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلللللل!!!! ورمیل یک حرکت عالی از سمت راست! و توپ رو جلوی دروازه می فرسته که بین همه به به هست که توپ رو به گوشۀ دروازه میرفرسته!!! آخیش!!

94: آخرین دقیقۀ وقتهای تلف شده. آیا یک گل دیرهنگام دیگه هم در راهه؟؟

و پایان بازی! به نظر می اومد که آیاکس داره صاحب یک پیروزی دیر هنگام میشه بعد گل ون گران. ولی به به تضمین می کنه که یونایتد این میدون رو با شکست ترک نمی کنه. دقیقا 4 هفته تا شروع لیگ برتر باقی مونده، و یونایتد یک 90 دقیقۀ ارزشمند دیگه رو سپری کرد.



 خیلی دوست داشتم این بازی رو که جوونا بازی کردن، از نزدیک ببینم. ولی خوب همین که غافلگیر نشدیم و نباختیم روی گل دیرهنگام آیاکس آبروداری شد هرچند بازی دوستانه بود و تیم هم تیم سوم ما بود! نشون دادن که روحیۀ خوبی دارن بچه ها. امیدوارم کاگاوا با اون موقعیت از دست دادن و تعویض شدن، بازم روحیه ش رو حفظ کنه. بچه ها بریم به مقدمات افطار برسیم! خراسانیها و سیستانیها که الآن دم دمای افطارشون! ما و یزدیها و شمالی ها هم بریم کمک کم کم! کرمونشاهی ها و آذربایجانی ها و خوزستانی ها و ... هم یه یه ساعت و نیم دیگه یه دلی از عزا در میارن! از همه تون التماس دعا دارم داداشای گل قلب


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط freecity در تاریخ 1348/10/11 و 5:38 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت گزارش عالیتون.

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

اقا اگه میشه نتیجه ی بازی رو اخر گزارشتون بنویسید ممنون...
پاسخ : 1-1 شکلک
همیشه توی پست نتیجه میزدیم دیگه شکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

manchester chera injori shode kheili konde

این نظر توسط miladvidic در تاریخ 1348/10/11 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت كزارش
پاسخ : خواهش می کنم میلاد جون شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
و طاعات عبادات همه قبول
داداش شهاب گلشکلکشکلکشکلک
واقعا دمت گرمم
انگار ورزشگاه بودیممممشکلکشکلکشکلک
مرسی
ما که مردیم از گشنگیییییشکلک
اذونو نمیگن که ایناااااااااااااااااااااااااااااااشکلکشکلک
پاسخ : نوکرم داش سعید گل شکلک
دور از جون. امروز فردا سخته معمولا. از روز سوم دیگه انگار نه انگار شکلک

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

از نويسنده گل بابت گزارش متني تشكر ميكنم
پاسخ : هان این جمله ایهام داشت شکلک
اگه واقعا از نویسنده سایت گل تشکر می کنی که میذاریم خودش بیاد جواب بده شکلک
اگه منظورت ما بودیم که آقا گلی از خودتونه! شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

اه این همه هوادار اوردم پول برگشتشون تو باید بدی فیسشونم الان اینطوریه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمن: Oشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بابا چرا! یکی یه دونه وو وو زلا بده دستشون بزنن برقصن شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب مرسی داش قاسم علی ....یک ساعت مونده تا افطار گشنمهشکلکساعت 9-30دقیقه هم بچه ها چمن گرفتن نیست من ویدیچ هستم گفتن بیا ولی با گشنگی مجتبی شیری هم نیستم شهابشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : داش علی ما که می ریم افطار نیم ساعت دیگه شکلک
التماس دعا حاجی! شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

خيلي خيلي ممنونم از شما و داش علي گل
ان شاء الله به حق اين ماه عزيز خدا بركت رو وارد زنگي همه ي هواداراي منچستر كنه و بهترين ها رو بهشون بده
پاسخ : نوکرتم داش قاسم علی شکلک شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

ایول داش شهاب ایول داش قاسم علی ایول به به از فن پرسی که بهتره ما بریم کم کم افطار التماس دعا
پاسخ : ایول به شما شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 129,149
  • بازدید کلی : 1,717,191
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2