loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 513 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (32)

تیتر اخبار کوتاه

  • scotsman: بن ویلیامز، دروازه بان 29 ساله، به توصیۀ درن فلچر به تیم هیبرنین پیوست: "من با درن که این حوالی بزرگ شده بود و همه چیز را دربارۀ Hibs میدانست، صحبت کردم. ما وقتی که در یونایتد بودیم، با هم یک مدیر برنامه داشتیم و ارتباطی محکم بین ما دو نفر برقرار است." ویلیام که برای باشگاه کرو الکساندرا نیز بازی کرده است، درباره تأثیر سرالکس در بازیش می گوید: "من چهار سال در یونایتد سپری کردم. یک سالش را هنوز دانشجوی کالج بودم و سه سال را نیز به طور کامل و حرفه ای در خدمت تیم بودم. من وقتی 21 ساله بودم، باشگاه را ترک کردم تا در ترکیب ثابت تیمها قرار بگیرم. من دو سال آخر فوتبالم را آنجا به عنوان انتخاب سوم پشت سر تیم هاوارد و روی کارول سپری کردم، بدون یافتن فرصتی برای بازی. وقتی که من با سرمربی صحبت کردم، تصمیم برا این شد که بهترین کار برای آینده من، ادامۀ فوتبال در جایی دیگر است تا نشستن روی نیمکت یونایتد. سر الکس نسبت به من عالی بود. همیشه می شد بدون مشکل در اتاق او را زد و از او راهنمایی گرفت. او با من صادق و دست و دلباز بود. آن دوره، دورۀ کارآموزی بسیار خوبی برای من بود و منحنی یادگیری من بسیار سریع بود. من از یک بازیکن در سطح کالج در سن 17 سالگی، تبدیل شده بودم به دروازه بانی که در 19 سالگی، روی نیمکت تیم برای بازیهای لیگ قهرمانان می نشست."
  • 24dash: منچستریونایتد با آکادمی New Charter قرارداد سه ساله امضا کرد تا برای پرورش اتعدادهای منطقۀ Tameside در شمال غربی انگلیس، مربیهایی از باشگاه در آکادمی حضور پیدا کنند. این همکاری سه ساله، بخشی از برنامۀ Manchester United Foundation’s Hub of the Community است که روی پرورش نوجوانان تمرکز دارد و هدف عمده اش در کنار پرورش فوتبال جوانان، پرورش سه وجه از زندگی آنهاست: قدرت رهبری، کار تیمی و رفتارهای مثبت و هنجاری. 
  • football-italia: پل پوگبا از بازی در کنار بازیکنانی چون پیرلو و مارکیزیو هیجان زده است. این هافبک 19 ساله که انتظار می رود به زودی انتقالش به یوونتوس اعلام شود، به اسکای اسپورت ایتالیا می گوید: "3 بازیکن در ایتالیا به واقع من را تحت تأثیر قرار داده اند. و آنها پیرلو، مارکیزیو و زلاتان ابراهیموویچ هستند. پیرلو یک بازیکن عالی است و من او را دوست دارم، می تواند در مقابل دفاع بازی کند." پوگبا دربارۀ تشبیهش به ویرا می گوید: "من قبول دارم که شیوۀ بازیم الگو گرفته از ویرا است. ولی من می خواهم که شیوۀ منحصر به خودم را در بازی به کار بگیرم." پوگبا در بارۀ تجربۀ حضورش در اولدترافرود پس از La Havre می گوید: "وقتی که شما می خواهید که بهترین باشید و با بهترینها نیز تمرین می کنید، قطعا پیشرفت بسیاری حاصل می شود. من می توانم اعتراف کنم که اکنون به بلوغ بیشتری رسیده ام، چرا که با بهترینها تمرین کرده ام. من خیلی چیزها آموخته ام."
  • teamtalk: پارک جی سونگ، یکی از گزینه های مارک هیوز برای کاپیتانی QPR است. مارک هیوز می گوید: "جی، در ذهن من به عنوان یکی از گزینه های کاپیتانی قرار دارد. من به دنبال گزینه ها خواهم بود. همه قطعا این سمت را دوست دارند و سعی می کنند به من نشان بدهند که برای این مسؤرلیت لیاقت دارند. و جی نیز یکی از گزینه هاست. ولی ما مردان با تجربۀ دیگری نیز داریم. جبرئیل سیسه بازیکنی است که تجربۀ بردن لیگ قهرمانان را دارد. بنابراین ما کاراکترهایی قوی در رختکن خود داریم که هر یک می توانند این مسؤولیت را بر عهده بگیرند."

نقل و انتقالات:

  • sportsvibe: سرانجام رئیس باشگاه کریستال پالاس اعتراف کرد که آنها به دنبال مشتری برای فروش ناتانیل کلاین، مدافع کناری ملی پوش 21 سالۀ خود هستند.
  • باز هم اسپورتویتنس و شفاف سازی - Sportwitness: شایعۀ حضور لوکاس مورا در منچستر یونایتد در این هفته بسیار قوت گرفته است، حتی برخی از هواداران منچستر یونایتد در شرف باور کامل احتمال پیوستن این استعداد ناب امریکای جنوبی به تیمشان هستند.
    طبق گزارش میرور، یک هیئت مرموز و ناشناخته از جانب یونایتد برای عقد قرارداد با لوکاس عازم برزیل شده اند و با توجه به حضور این جوان در مسابقات المپیک، انتظار هم نمی رود که این شایعات فروکش کند.
    تنها زمانی کم لازم بود تا این شایعات، با معاوضۀ لوکاس با مقداری پول به اضافۀ یک بازیکن همراه شود، و باز هم طبق انتظار، اصلی ترین گزینۀ بیچاره برای این تبادل بازیکن، کسی نبود جز همان اندرسون لوئیز ده آبرئو اولیویرا! و این خبرها دیروز به سرعت در سطح رسانه های اجتماعی و توئیت ها که بعضا افکار خود را هم بیان می کنند، شیوع پیدا کرد.
    گزارشهای برزیلی؟ گزارشها؟ جمع بسته پس نباید پیدا کردن این گزارشها برای ما انقدرها سخت باشد! ولی هیچ گزارشی یافت نشد. هنوز هیچ مسئله مهمی پیش نیامده و تنها یک سری خزعبلت در توئیتر پخش شده است. و این مقاله در Caught Offside با عنوان "منچستریونایتد در شرف عقد قرارداد 30 میلیون پوندی + یک بازیکن با بازیساز برزیلی، لوکاس مورا" نوشته شد و پشتوانه اش نیز همین تویئتر اعلام شد.
    به فصل احمقانه و دیوانه وار انتقالات خوش آمدید! جایی که در آن هر اتفاقی شدنی به نظر می آید.

نوشته شده توسط Shahab

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1348/10/11 و 5:01 دقیقه ارسال شده است

جزیره اسپورت اعلام کرد مورا یک قدمی منچستر تبریک میگم به هواداران

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

راستی خبرای مبنی بر رفتن موتینیو به تاتنهام ،درسته؟

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

خبری از بینز نیست؟

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

پوگبای نمک نشناسو از دسته 2 فرانسه آوردیم حالا شده کاپیتان زیر 19 فرانسه حالم ازش به هم میخوره
لوکاس و نیمار خیلی با استعدادن بعد المپیک هم قطعا قیمتشون میره بالا .یعنی میشه لوکاسو بگیریم؟؟شکلکشکلک
پاسخ : پوگبا رو که ولش کن خودش 2 روز ديگه ميفهمه چيکار کرده با آيندش.

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

بابا پدرش راضی فرگی راضی ماهم راضی پس گور پدر ادم ناراضی(ریسس ساعوپائلو)شکلکشکلکشکلکاگه بیاد مثل خواب میمونه چون یونایتد داره بازیکنه شاخی میگیره...من کریک رو دوس دارم اندرسن رو روزای اول خیلی دوس داشتم عاشق بازیش بودم انصافا عالی بازی میکرد ولی خیلی بدشانس بودش ....پوگبا کیه نمیشناسمش شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکلباس فصل بعدم خیلی باحال شده خدا کنه زودی بیاد این رنگش با شماره کاپیتان خدا کنه بیارن انشالله مورا هم بیاد و موتینیو دیگه میشهشکلکشکلکشکلکآلالای لای آلالای شانسلون با چامپیونز لیگ دیگه بای بایشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

آقا من هنوزم نفهمیدم این پوگبا رو چجوری از دست دادیم اگه همینجور پییش بره مورا میاد و یه هافبک وسطم میگیریم اون موقع شاید یه دفاع چپم گرفتیم

این نظر توسط kagawa در تاریخ 1348/10/11 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

ولی بازم احتمالش زیاده بیاد یونایتد اگه بشه پدرشو بیشتر از این راضی کنن عالی میشهشکلکشکلکبا پول بیشتر

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1348/10/11 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

kagawa جون متنش درسته ولی بازم چیزی مشخص نیست.این میگو ک گفت و گو ها با پدر مورا در توری ک ب دعوت فرگوسن بوده مثبت بوده.باید توجه کرد ک نظر پدر مورا خودش بخش اعظمی از قراردادش هست یعنی تا پدرش راضی نباشه هیچ جا نمیره ک خب خوشبختانه فعلا پدرش راضیه

این نظر توسط kagawa در تاریخ 1348/10/11 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

http://www.faniq.com/blog/Manchester-United-plan-another-bid-for-Sao-Paulo-star-Lucas-Moura-Blog-52178


برین تو این لینک ببینم چه خبره فقط زود باشین این خبر مال یه2 ساعت پیشه
تو پاراگراف آخرش انگار پدرشم راضیه بره منچستر بخونین متوجه میشین
شکلکشکلک

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1348/10/11 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

در ضمن اونایی ک میگن میره فوتبال اسپانیا برن بخونن ک رئال هیچ جا پیشنهاد رسمی نداده و خبری هم از علاقه بارسلونا هم نیست.میمونه اینتر که پیشنهادشون زود رد شد چون قیمت خیلی پایین بود و احتمال اینکه زیاد بشه هم نیست چون بدجور فوتبال ایتالیا با مشکل مالی مواجح هست.پس میمونه فقط منچستر که اگه نتونیم جذبش کنیم رسما گند زدیم مث چند سال گذشته


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 129,091
  • بازدید کلی : 1,717,133
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2