loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 310 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (13)

حرف اول: یک بخش در منوی سمت راست اضافه کردیم، با اسم موضوعات که همۀ بلاگها دارن و خوب نمی دونم چرا بلاگ ما زودتر نشد بذاریم این بخش رو! این بخش اول آخرش برای راحتی خود شما عزیزانه. موضوعات مختلف پستها دسته بندی میشن توی این بخش تا شما بعدها اگه لازم داشتید، دسترسی بسیار راحتتری داشته باشید. پس لطفا توی این مورد به ما کمک کنید حتما. زیر هر پست، اگر حس می کنید که این پست باید توی فلان موضوع جدید دسته بندی بشه تا شما بعدا بهش دسترسی داشته باشید، حتما بگید. به عنوان مثال کلیپ ها، مقالات، تاریخچه و بیوگرافی ها رو من خودم دسته بندی کردم چون می دونم حتما نیاز میشه! باز ریش و قیچی برای ارائۀ موضوعات جدید دست شما قلب

حرف دوم: امروز تولد دوقلوهای داسیلوا و نیز تولد اشلی یانگ هستش! داسیلواها امروز 22 ساله شدن و اشلی یانگ 27 ساله شد. برای هر سه نفر، آرزوی موفقیت می کنیم مخصوصا فابیو که این فصل حضور قرضیش در تیم کوئینز در کنار پارک، فصلی تعیین کننده توی دوران بازیش محسوب میشه قلبهورا

تیتر اخبار کوتاه

  • گانسو سانتوز را ترک می کند، ولی نه به مقصد اروپا - ESPN: این ستارۀ 22 سالۀ تیم سانتوز برزیل، مورد توجه باشگاههای میلان و منچستریونایتد قرار دارد. اما مالک 55 درصد از حقوق فروش او، دلسیر سوندا Delcir Sonda (مالک آژانس DIS) ضمن اینکه تأکید کرد او در سانتوز نمی ماند، ولی گفت که گانسو اقلا یک فصل دیگر در برزیل خواهند ماند: "قطعا گانسو دیگر برای سانتوز بازی نخواهد کرد. و بله ممکن است که به اینترناسیونال بپیوندد. من در حال مذاکره با سانتوز هستم تا بتوانم بقیه حقوق او را نیز بخرم. گانسو از دست سانتوز ناراحت است. آنها تمام توجه خود را معطوف نیمار کرده اند و گانسو را فراموش کرده اند. او می خواهد باشگاه را ترک کند ولی اقلا یک سال دیگر در برزیل خواهد ماند."
  • eveningexpress: سرمربی آبردین، کریگ براون ایمان دارد که فرگوسن "هر کمکی از دستش بر بیاید برای آبردین انجام می دهد" و بسیار به دستان سرالکس امیدوار است که یکی از ستاره های در حال رشد اولدترافورد را به صورت قرضی به آبردین بفرستد.
  • sportwitness: این سایت به نقل از سایت Record در پرتغال، اعلام کرده است که سرمربی بنفیکا خود را برای فروش اکسل ویتسل و نیکلاس گایتان، در هر لحظه آماده کرده است و در واقع عملا با جدایی این دو در فصل آتی مشکلی نخواهد داشت. اسپورتویتنس تأکید کرده است که شایعات پیرامون بازیکنان لیگ پرتغال وحشتناک بوده است، ولی با توجه به این خبر، سایت ریکورد مطمئن است که این دو تابستان بنفیکا را ترک خواهند کرد.
  • hereisthecity: ماه گذشته، روزنامه نگار بریتانیایی، پیرس مورگان یک شب شام را با وین رونی و همسرش کالین صرف کرد و در طول شام، از در جواب این سؤال از رونی که بهترین یارش در زمین فوتبال کیست؟ این پاسخ را شنید: "اشلی کول! من حاضرم پیش مرگ او بشوم!" مورگان ضمن بیان ناباوری از این علاقۀ وین رونی به اشلی کولی که آرسنال (تیم مورد علاقۀ مورگان) را به مقصد چلسی ترک کرده بود، با تعجب رونی را می نگرد! رونی ادامه می دهد: "قطعا حاضرم این کار را بکنم! و او هم حاضر است پیش مرگ من بشود. ما حاضریم به خاطر یکدیگر بمیریم!" و البته مورگان در جواب می گوید: "من برای تست درستی این ادعا، حاضرم داوطلبانه یک گلوله به سمت اشلی کول شلیک کنم! ( وببینم تو پیش مرگش می شوی یا نه!)"
  • london24: استیوارت پیرس، در دفاع از انتخاب گیگز به عنوان کاپیتان تیم المپیک، شرح می دهد که او احترام بیشتری از ریچاردز، رمزی و یا بلیمی نزد بازیکنان داشته است: "من به ترکیب نگاه کردم و دیدم که چندین نامزد خوب برای این مسؤولیت وجود دارد. آرون رمزی کاپیتان ولز است، میکا ریچاردز در چند بازی منچسترسیتی را کاپیتانی کرده بود. بلیمی به خاطر تجربۀ بسیار بالایش و یکی دو نفر دیگر"
    "اما فکر می کنم که رایان گیگز سرآمد این گروه است. او نزد همۀ اعضای تیم محترم است. و من بی صبرانه منظر کار با او و درکنار او خواهم بود."
  • skysports: خود گیگز نیز بسیار از حضورش در اولین تورنمنت بین المللی هیجان زده است: "من فکر نمی کردم دیگر بتوانم در تورنومنتی بازی کنم. من هیچ تورنمنت بین المللی را با ولز تجربه نکردم که بسیار ناراحت کننده است." گیگز در مورد عدم دعوت بکام می گوید: "به عنوان یک دوست، بسیار ناراحتم که دیوید دعوت نشده است، ولی به عنوان یک بازیکن تنها با این مسئله کنار می آیم و تلاش خود را می کنم که از حضور در این تورنمنت لذت ببرم."

  • نانی و تشویق به سرمایه گذاری بیشتر سرمایه گذاران در ورزش - channelnewsasia: نانی ضمن حضور در تعطیلاتش در سنگاپور، یک سر هم به  Republic (اسم مکان؟) زد تا حمایتش را از بورسیه Peter Lim اعلام کند. بورسیه ای که زیر مجموعه ای از تشکیلات المپیک سنگاپور است. نانی می گوید:
    "این خیلی حایز اهمیت است که او چه کاری انجام داده، و در این جهان برای کودکان چه امکاناتی ساخته است. و خیلی خوب است که انسانهایی مانند او را (پیتر لیم) ببینید که دوست دارند به کودکان زیادی که امکانات کافی برای ترقیشان نیست، کمک کنند."
    نانی پارسال نیز به سنگاپور رفته بود تا به ارتقای این مؤسسۀ بورسیه کمک کند.
    و او فرصتهای بیشتری را برای انگیزه دادن به جوانان سنگاپوری طلب می کند:
    "مسئلۀ باور در میان است. باور اینکه روزی شما می توانید فردی مهم در دنیا شوید. وقتی که من هم یک کودک بودم، همین حسی را که این کودکان در این لخظه دارند را داشتم. اگر یک بازیکن حرفه ای میدیدم، بسیار هیجان زده می شدم و رؤیای این که آیا روزی من نیز می توانم مانند او مشهور بشوم،را در سر می پروراندم. اکنون نیز که کودکان اطرافم را می بینم که همان حس مشابه را نسبت به من دارند، احساس خوبی دارم."
    نانی این پرسش خبرنگاران را که آینده اش در منچستریونایتد ادامه خواهد یافت یا خیر را بی جواب گذاشت و ترجیح داد پاسخی ندهد.

نوشته شده توسط Sahhab

موضوعات پست: اخبار

موضوعات دیگر مد نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

شهاب دادش چرا جوشي ميشي گفتم دختر گيل نه گليزر!!!!!
به جاي گايتان و موتينيو بايد بريم مخ ويلمزو بزنيم يا مثلا توني كروسو بخريم جا كريك،حداقل كاشته خوب ميزنه المانيم هست يه حالي به ما ميده.

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب منم چیزای خوبی از وین رونی نشنیدم
پاسخ : چیزی که درباره اشلی کول من شنیدم، به مراتب از چیزی که تو درباره رونی شنیدی ترسناک تره شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب منم چیزای خوبی از وین رونی نشنیدمشکلک

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب تو كه با خانواده ي گيل نشست و برخاست داري بگو زودتر تكليف نانيو معلوم كنن ديگه،بچه با تعصبيه.
اين جريان دوست دختر كاگاوارم شفاف سازي كنيد يعني چي دوست دخترش بدكارس،زشته اقا،يعني چه،اين وصله ها به يونايتديا نمي چسبه.
اخر مخ مورا رو زديم يا نه؟
تولد يانگ و دوقلوهام مبارك.
پاسخ : من همین الان فهمیدم دوست دختر کاگاوا" پرن استار "هست شکلک
پاسخ : بی شوخی می گم اصلا از فروش نانی حمایت نمی کنم. اگر هم بفروشنش فصل بعد محکوم می کنم این حرکت رو!! دختر گلیزر رو هم نمی گیرم بمونم بترشم بوی گندم دنیا رو ورداره! (اون که نمی ترشه باباش خرمایه ست بالاخره یکی می گیردش!) شکلک

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.
همین پست، الآن پایینش نوشته تعداد بازدید هفت نفر ولی هشت نفر فقط نظر دادن.
قضیه این تناقض چیه؟!
واقعاً فضای وب، برام تکراری شده و دیگه رغبت سابقو ندارم که حداقل روزی ده بار میومدم.
امتحانات که شکرخدا فنیشه، پس چرا اون تغییراتی که وعده اش را داده اید به اجرا در نمی آورید؟!
از راه اندازی بخش موضوعات، بسیار استقبال میکنم وکلاً از راه اندازی هر بخش جدیدی...
بابت همه چیز متشکرم.
هر از چندی یه دروغ 13 ژانویه ای هم بگذارید.
پاسخ : بازدید و نظر که نباید برابر باشن شکلک
فضا رو من اصلا جوابگو نیستم شکلک

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

این برزیلیها حالشون خوب نیست از یه تیم برزیلی میرن به تیم برزیلیه دیگه در حالی که تو اروپا میخوانشون

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

آره چه دوست خوبی داره بدم نمیخونه.
دستت بابت تغییرات سایت درد نکنه.

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه رونی و اشلی کول خیلی با هم رفیقن باهم میرن LA پیش مرگ هم میشن...
عجیبهشکلک
پاسخ : فکر کنم دوست دختر اشلی کول (شرلی کول)چشم رونی رو گرفته .به هر حال با تری رفته نشسته تاثیر گذاشته.
پاسخ : این اشلی کول خودش خطریه... من چیزای خوبی در بارش نشنیدم شکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب آخه بخونم چه دردي مي خوره!!شکلک؟حداقل شايعات نقل و انتقالات يه حالي أدم مي گيره!!شکلک

دستت درد نكنه شهاب جونشکلکشکلک
پاسخ : چشم شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

گایتان خیلی بهتر از رودریگزه، چون پاس گل زیادی میده و امسال هم که بهترین پاسور جام باشگاهها شد. تازه مثله والنسیا سرعتیه و سانترهاش خیلی خوبه.

آقا من هنوز نظرم عوض نشده، بجای شایعات نقل و انتقالات بنویسید: شکست های نقل و انتقالات.
پاسخ : خیالت رو راحت کنم که هیچ وقت همچین کاری نمی کنیم! بازگشت ویدیچ خودش به اندازۀ خرید مودریچ و اشنایدر ارزش داشت این تابستون! اصلا نمی شه این تابستون رو یک شکست محسوب کرد برعکس برای بازگشت ویدیچ باید جشن هم بگیریم! حتی اگه کاگاوا و پاول رو هم نمی خریدیم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,920
  • بازدید ماه : 1,920
  • بازدید سال : 130,509
  • بازدید کلی : 1,718,551
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2