loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 260 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (7)

اخبار کوتاه و مصاحبه ها

  • ولبک: رونی نمی تواند بیش از این روی نیمکت بند شود - Guardian: مهاجم انگلیس، دنی ولبک می گوید که همتیمیش وین رونی "در خارج زمین نمی تواند بند شود تنش می خارد برای به زمین آمدن و بازی کردن بعد اتمام محرومیتش" (مترجم: این تنش می خارد تو فارسی ضرب المثله و معنای دیگه می ده! ولی اینجا ولبک اشتیاق رونی رو منظورشه). رونی انتظار می رود که هفتۀ آینده برای بازی با اوکراین پس از اتمام محرومیتش به بازی گرفته شود در حالیکه دومین جلسۀ از دو جلسه محرومیتش را نیز روز جمعه برابر سوئد طی خواهد کرد.
    ولبک می گوید: "ما همگی از اشتها و شهوتی که وین نسبت به فوتبال دارد آگاهیم. او تنش می خارد برای اینکه زودتر از خارج زمین به بازی بیاید. محرومیت او که تمام شود و برابر اوکراین به بازی بیاید برای ما نیز اوضاع بهتر می شود."
    ولبک در مورد مدل موی جدید و عجیب رونی و اشلی کول نیز در حالی که نمی تواند خنده اش را پنهان کند، اینگونه توضیح می دهد: "مرد سلمانی به داخل هتل آمد و بساط کارش را پهن کرد. و خوب تعداد کمی از اعضای تیم و کادر تیم موهای خود را به او سپردند."
    ولبک می گوید که نمایشش تیمشان برابر فرانسه، به آنها روحیۀ عالی برای تقابل با سوئد را داده است:" من فکر می کنم که بازی برابر فرانسه، به عنوان اولین بازی ما، پایه گذاری خوبی برای این تورنومنت ما محسوب می شود. ما اکنون می خواهیم به خوبی بقیه طبقات برج این تورنومنت را بر روی این پایۀ محکم و قوی بنا کنیم. من فکر می کنم که ما می توانیم خیلی خیلی بیشتر پیشرفت کنیم. اگر از دید بیطرف به بازی نگاه کنیم، باید بازی مهیجی برای تماشا باشد. از آغاز بازی، می توانید منتظر خلق موقعیتهای گلزنی در این بازی (با سوئد) باشید."
    ولبک امید دارد که گرمای هوا، خیلی بر عملکرد بازیکنان در کیف در بازی جمعه شب تأثیر نگذارد و شروع دیرهنگام تر این بازی، به سود آنها عمل کند: "گرما عملکرد شما را کاهش می دهد. نیمۀ دوم بازی برابر فرانسه هوا کمی بهتر و خنکتر شده بود. و ضمن اینکه بازی های دوم و سوم ما بازی دوم در شب هستند که به خنکتر شدن هوا بیشتر کمک می کند."
    "ما یک گروه پزشکی عالی همراه خود داریم که نصیحتهای لازم را مبنی بر نوشیدن آب در تمامی زمانهای بازی و ...  در طول تورنومنت به ما ابلاغ می کنند."

  • سرمربی کرو: پاول می تواند به بازیکنی در کلاس اول جهانی تبدیل شود - CrewAlex.net: سرمربی تیم کرو، دیویس عقیده دارد که نیک پاول مستعد 18 ساله، توانایی پیشرفت کردن و تبدیل شدن به بازیکنی برتر در کشور را دارد و احساس می کند که انتقال پاول به یونایتد نیز قطعا به تبدیل شدن او به ملی پوش آیندۀ انگلیس کمک می کند: "نیک به همه نشان داده است که چه استعدادی دارد. هرچه فصل جلوتر رفت، او بهتر شد و نقشی اساسی در صعود ما به دستۀ سه (League One) ایفا کرد."
    "او می تواند برگ برندۀ بازیها باشد، و کاملا مستحق بود که برترین بازیکن این فصل ما لقب بگیرد. او گلهای زیادی در طی بازیش به ثمر رسانده است و من فکر می کنم که قطعا در باشگاه تاپی مثل منچستر یونایتد نیز به این مسیر پیشرفتش ادامه می دهد. اگر او (با همین سرعت کنونی) به این پیشرفت ادامه دهد، آنگاه دلیلی ندارد به آن بازیکن تاپی که همه از او انتظار داریم تبدیل نشود."
    "همه در باشگاه کرو الکساندرا از این که نیک به منچستریونایتد پیوسته است خوشحالند. من نیز شخصا از او به خاطر کمک به ما برای صعود تشکر می کنم و برای آیندۀ او بهترینها را آرزو مندیم."
    "من مطمئنم که اکنون هواداران ما پیشرفت او را با علاقۀ تمام (در منچستر یونایتد) دنبال خواهند کرد."

  • تمجید مشاور ارشد باشگاه کرو از پاول - سایت باشگاه: مدیر فوتبال باشگاه کرو الکساندرا، داریو گرادی Dario Gradi، می گوید که نیک پاول در اولویتهای اول خریدهای سرالکس فرگوسن بوده است.در مصاحبه ای اختصاصی با MUTV، گرادی (که پیشرفت بازیکنان بسیاری را در آکادمی باشگاه در Gresty Road مشاهده گر بوده است - مترجم: اسم آکادمی باشگاه نیز به اسم این مرد بزرگ گرادی نامگذاری شده است) نه تنها به تمجید از نیک پاول پرداخت، بلکه شیوۀ تعیین کننده ای را که سرالکس در مذاکرات برای به خدمت گرفتن او به کار گرفت را نیز مورد ستایش قرار داد:
    "نیک پاول یک برگ برنده و تمام کننده است. او متکی به بقیه بازیکنان نیست تا برای گلزنی او موقعیت خلق کنند. او یک مهاجم مخصوص محوطۀ شش قدم نیست. در واقع ما خیلی سعی کردیم که او را تشویق کنیم که کمی هم بیشتر به داخل محوطۀ شش قدم برود! اما عادت او این بوده که توپ را بردارد، مردم را دریبل بزند و کار را با به ثمر رساندن یک گل به پایان برساند. او به تنهایی می تواند موجب برنده شدن در یک بازی شود."
    "من یک برای دیدن بازی او در ترکیب زیر 16 ساله های کرو رفته بودم، یک شب دوشنبه بود، و او از هر جای زمین که توپ دستش می آمد توپ را وارد دروازۀ آنها می کرد. وقتی که به ما در تیم اول ملحق شد، کمی نسبت به انجام این کار بی میلتر شده بود. شاید کمی اعتماد به نفسش در انجام این دریبلها و گلها افت پیدا کرده بود، و به طبع نقش مرکزی تری در انگلیس بازی کرد و بیشتر توپ را با پاسها به گردش در می آورد."
    "ما سعی کردیم که او را مجددا ترغیب کنیم که وقتی توانایی گل زدن (از فاصله های دورتر را دارد) به آن پاس دادنها (ناشی از اعتماد به نفس پایین) ادامه ندهد (و گل بزند!). چرا وقتی می توانی یک بازیکن ویژه باشی، یک بازیکن بی اراده و بی اختیار باشی؟ او در ویمبلدون یک گل خارق العاده برای ما به ثمر رساند (در پلی آف صعود به دسته 3) که یادآور همان گلهایی بود که در ردۀ زیر 16 سال برای ما به ثمر می رساند. مجددا به آن فرم به ثمر رساندن گلهای خارق العاده نزدیک می شود."
    طبق نظر رهبر کرو، پاول بازیکنی متفاوت از امثال دین اشتون و دیوید پلت است که آنها نیز از تیم کرو چهره شدند (این بازیکنان نیز مانند دنی مورفی، از آکادمی کرو به انگلیس معرفی شدند.): "ما بازیکنان خارق العاده ای در کرو داشتیم که به ترکیب انگلیس راه یافتند. اما نیک را نمی توان به هیچ یک از آنها تشبیه کرد. کار او درست شبیه ملی پوش کنونی انگلیس، الکس اوکلید چمبرلین است."
    گرادی دربارۀ سیاست فرگی نیز می گوید: "گمانه زنیهای زیادی (پیرامون مقصد پاول) وجود داشت، سرالکس آمد و بازی او را تماشا کرد و آنگاه دو روز  بعد با من تماس گرفت و گفت: "آیا شما می خواهید که قرارداد ببندید؟ من گفتم: ما فکر کردیم که شما (برای شناخت بیشتر) بقیه بازی های او را تا آخر فصل دنبال می کنید! و سرالکس شرح داد که آنها بیشتر از این با خصوصیات این بازیکن آشنا نمی شوند مگر اینکه در یک جلسه یک لیوان چای با او بخورند (کنایه: نکات فنی را در همان یک جلسه کافی می دانستند). ما نمی خواستیم که مانع پیوستن این جوان به یونایتد شویم و ما با مذاکرات به توافق نهایی رسیدیم."
    "تیمهای دیگری نیز خواهان نیک بودند اما باید بگویم که سرالکس بیشتر از هرکس دیگری خواهان او بود و در این راستا بیشتر از بقیه تلاش کرد. من خیلی تحت تأثیر شیوۀ سرالکس و گفتار او قرار گرفتم. اگر او تلاش می کرد که مرا هم جذب کند، (با این طرز رفتار و گفتار) در جذب من هم موفق شده بود!!"
    "کاری که سرالکس کرد این بود که این پسر را به مبارزه طلبید تا کاری را که رونالدو کرد را انجام بدهد. بازیکنان جوان همیشه وقتی به یونایتد می آیند، نگران فرصتهای بازیشان در تیم اول هستند. اما سرالکس به نیک گفت که "اگر تو به اندازۀ کافی خوب کار کنی، به تو فرصت کافی داده خواهد شد (مترجم: یاد توپ لو دادنای کریس می افتم!! یعنی سرالکس چی دیده تو این پسر که حاضره باهاش مثل رونالدو رفتار کنه؟!! یعنی یک رونالدوی دیگه در راهه؟!!). رونالدو در اولین بازیش برای باشگاه به عنوان یار تعویضی برابر بولتون به میدان رفت و عالی کار کرد، و من او را (برای تیم اول) انتخاب کردم".  پس به نیک گفته شد که در درجۀ اول در تمرینات خوب کار کند، تا در ترکیب ذخیره قرار بگیرد، (تا بتواند با حضور در زمین خود را اثبات کند). اما این رقابتی است که سرالکس او را به این رقابت (برای دنبالۀ راه رونالدو را  رفتن) دعوت کرده است."
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش شهاب حالا برو درس بخون بسه ديگه زياد تو سايت بودي
پاسخ : حق با توئه داداش قاسم علی چشم شکلک
ایشالا بعدا میام بیشتر سر میزنم فعلا با اجازه شکلک

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

خدارو شکر برا اندرسون مشتری پیدا شده دو تیم پکیده ایتالیایی یعنی میلان و انتر بهش پیشنهاد دادن امید وارم هر چه زود تر چمدونشو ببنده بره که شماره 8 به تنش زار میزنه

این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

اقا یه خبر ولی شاید بی ربط باشه ولی اگه میخواین قیافه جدید رونی رو ببینین یه سر به سایت گل بزنین.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

من فكر كنم با لين پيشرفتي كه اينها ميگن احتمالا نيك پاول ژاوي رو هم ميگره
پاسخ : ژاوی پیشرفتی نداشت.... ژاوی تا فینال لیگ قهرمانان سال 2006 هیچی نبود جز نیمکت نشین امثال رونالدینیو و لودویک ژولی ژاوی اصلا فینال آرسنال به بازی نیومد!
ژاوی خودش اعلام کرد تو یه مصاحبه: اون زمان من نیمکت نشین بودم، فرگوسن پیشنهاد فرستاد برای جذب من، من با خودم گفتم وقتی یونایتد من نیمکت نشین رو می خواد، پس حتما اونقدر توانایی دارم که تلاش کنم و پیشرفت کنم... بعدش ترکوند که تازه شانس آورد با افت رونالدینیو همراه بود...
ژاوی تازه از 2007 و یورو 2008 کنار مارکوس سنا بود که ژاوی شد، قبلش خبری ازش نبود... و البته نیمکت نشین کسی مثل رونالدینیو بودن هم بی تأثیر نبود توی این خیلی خیلی دیر شکفته شدن استعدادهاش....
نیک پاول خیلی زودتر از اینا میتونه ژاوی الآن رو پشت سر بذاره...
پاسخ : نه فقط پاول بلکه بقیه هافبکهای مستعد میتونن اقلا 5 سال جلوتر از ژاوی باشن و از فوتبال 5 سال بیشتر لذت ببرن... یکیشون همین اینیستای جوونه که خوب بازده دوران فوتبالیش به مراتب بیشتر از ژاوی بوده چرا که تو سن کمتری به تواناییهای ژاوی رسیده

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

شهوت؟!!!!!....شکلک
پاسخ : اصل کلمه Passion بود... حالا هر جور عشقته معناش کن شکلک
اشتها و شهوت از یه ریشه میان تو عربی فکر کنم شکلک
ش ه و
معنی جمله مهمه که اونم واضحه دیگه شکلک
مشخصا منظور اون اشتیاق بیش از حد به فوتباله
پاسخ : شید بهتر بود اینجور می نوشتم تل فارسی بشه و از شهوت عربی استفاده نشه:
همه می دانیم که او تا چه انداره تشنۀ فوتبال است...

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

معلومه که این پاول بازیکن خوبیه!این جر نیست؟هان؟چی شد؟
پاسخ : جر چیه شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک بابا رحم کنین به منه بی چاره...امروز این دومین باری بود که ترجمه کردم دیدم گذاشتین مطلبو...خیلی جالب واقعا...ایول
پاسخ : ای داد بیداد.... خیلی بده... علی کدوم رو ترجمه کردی... نکنه این گرادی رو ترجمه کردی.... اونو بذار بچه ها خودشونم گفتن اگه ترجمه کردین با دو تا ترجمه بذارین... ولی جدا شرمنده... می دونم خیلی خیلی حس بدیه... من فکر نمی کردم این وقت شب کسی سر بازی هلند آلمان در حال ترجمه باشه!! شکلک
پاسخ : ولی علی لازم شد یه کاری بکنیم چون برا خود منم پیش اومده، تا امتحان 27 نمی خواد پست بذاری، بعد بیست و هفتم، من آیدیم رو برات مسیج می کنم، اد کن منو، هماهنگ می کنیم من دو تا راه سراغ دارم که دیگه این اتفاق نیفته، یکی از اون دو تا راه رو باید اجرا کنیم چاره نیست... اینجوری خیلی خیلی بد میشه.... :|
پاسخ : آره دقیقا همونو ترجمه داشتم می گردم آخرش بود دیگه قبلش هم همون تور آفریقا بود D:
باشه،چشم...


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 129,047
  • بازدید کلی : 1,717,089
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2