loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 359 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (18)

نانی :آینده؟من با منچستر قرارداد دارم

نانی هرگونه شایعه ای مبنی بر خروجش از باشگاه را رد کرد.او مذاکراتش با منچستر را در حالی که دو سال از قراردادش باقی است را شروع کرده و گفته منچستر یونایتد خانه من است.

نانی میگوید:مثل هر فوتبالیست دیگه ای من دوست دارم دقایق بیشتری بازی کنم اما من چیزی که مربی انتخاب میکند را میفهمم.همه ما نمیتوانیم بازی کنیم و این یک موفقیت بزرگ برای هر فوتبالیستی است که برای منچستر یونایتد بازی کند.من این را همیشه گفته ام و پشیمان هم نیستم.هدف من این است که در دنیا بهترین باشم و برای باشگاهی مثل منچستریونایتد بازی کنم.من میتوانم به این برسم.این فصل من هیجان متفاوت و عجیبی را تجربه کردم چون که هیچ جامی را نبردم.الکس فرگوسن من را به خوبی میشناسد و به همین خاطر است که در منچستر مانده ام. آینده ام؟؟من با منچستر قرارداد دارم و خیالم راحت است.therepublikofmancunia.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Fergi در تاریخ 1348/10/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

نه نانی خیلی خوبه و باید بمونه/ما بهش احتیاج داریم

این نظر توسط man u در تاریخ 1348/10/11 و 9:52 دقیقه ارسال شده است

قیمت بیل اگه اشتباه نکنم دور بر 50 ملیون پونده مطمئن باشید چه نانی بره چه نره فرگوسن این پولو برای بیل نمیده پس نره بهتره.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

اگه میرفت و بیل رو میخریدیم خوب بود.ولی به جز بیل و والنسیا و یانگ هیچکس بهش نمیرسه.

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 2:30 دقیقه ارسال شده است

تا تمدید نکنه هیچی معلوم نیس ،یاد ویدیچ و رونی چندسال پیش افتادم که جون به لب شدیم

این نظر توسط mobin rashty در تاریخ 1348/10/11 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

با این که خیلی دوسش دارم ولی یانگو به این ترجیح میدم

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

خدایا یکم از این تعصب و غیرت تیمی را به چاقالایی مثه پوگبا عطا بفرما تا با یه بار تعریف فرگی حس سوباسا پنداریشون گل نکنه

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم ناني جان.چقدر خيالم راحت شد حيف نبود رونالدو2 را از دست بديم.نميدوني چقدر دوست دارم

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم نانی خیلی مردی

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

آقاي اعيوب منم دو تا لباس منچستر دارم جفتشم ناني هست!شکلک
يطيش ماله پارساله همون كه يقش سفيده يكيم همين كه تو تصويره!يادش بخير!!

بعد ناني عين اون رونالدو نيست هميشه تعصب داشته من مطمعاً هستم مي مؤنه!يادتونه به چلسي عجب گلي زد خوان ماتا چه دريبل ريزي كرد ولي به نظر من يانگ بهتره!

این نظر توسط ayob در تاریخ 1348/10/11 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

قشنگ یادم میاد وقتی کریس رونالدو هم رفت 2یا3روز جلوترش همین حرف نانی رو گفته بودالآنم شنیدم دلم لرزید آخه نانی تو زمینم خیلی شبیه رونالدو هست میترسم این کاراشم شبیه رونالدو باشه ولی امیدوارم نانی خنجر نزنه خیلی استیلشودوست دارم یه موقع دیوونش بودم پیرنشم دارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 128,708
  • بازدید کلی : 1,716,750
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2