loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 504 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (30)

Patrice Evra celebrates his goal

Newcastle   0

Man United   3

Evans (8), Evra (15), Cleverley (70)

Sunday 7 October Sports Direct Arena | Attendance: 52,203

 

یک برد عالی با سه گل پیشکشی فرگی به سه عزیزی که امروز تولدشون بود! نفری یه گل دعوا نکنید نیشخند

تیم با آرامش کامل به استراحت بازیهای ملی میره ایشالا که تو بازیهای ملی هم مصدومی ندیم و با بازگشت کسانی مثل یانگ و اسمالینگ یا حتی جونز و کاپیتان ویدا، با قدرت همه تیمهای لیگ برتری رو شخم بزنیم! بچه ها خوب استراحت کنید که خیلی کار سختی داریم. تو 20 روز 7 تا بازی سخت داریم که دوتاش با چلسی توی استمفورد بریجه و یکیش با آرسنال توی اولدترافورد. همه بازیها سخته این فشردگی هم سختترش کرده.

راستی بچه ها من با امیر صحبت کردم، جدول پیش بینی امثال جایزه نداره. تفننی برگزار می کنیمش همینجوری خلاصه گفتم خبر بدم که بعدا شرمنده نفرات بالایی جدول نشیم قلب

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
امروز بالاخره 2-1 نشد! یووهــــــــــــو! هرکی امروز درست گفته دیگه جیگر شیر داشته نیشخند


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ دهم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-خیلی اتفاقی دیدم پیش بینی Ramin_United یا همون داش رامین خودمون رو وارد نکرده بودم! الآن نتیجۀ رامین هم توی جدول خودم 3-2 وارد کردم و رامین 3.5 امتیاز از این بازی گرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مارکوس فینیکس در تاریخ 1391/07/25 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

3-1میبریم

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1391/07/23 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

اه جه بد انشالا موفق باشي اينجوري ميكي دلم ميكيره فقط دوس دارم يه روز بياد مث سابق كه تو اون بلاك بوديم حالا ميخاد هرجا باشه فقط تو باشي فعلا باي جاكرتم شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نگهدارت علی جان مخلصیم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/07/23 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

انشاا...دور كد ميخوري مياي مراغه ميريم سالن ميبيني من بهترم يا رونيشکلک
پاسخ : ایشالا شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/07/23 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

جواب این پیاممو بدی میرم تا جمعه بعد فک نکنم سربازی هم داشته باشی فوق داری یه عالمه از سربازیت میپره بقیش هم صبح میری ظهر میای و عشق و صفا فقط اموزشیش سخته که اگه گشاد بازی در نمیاوردی و دو ره ای 45 روزه بسیج رو میرفتی اونم حل بود شایدم رفته باشی پس تو که وقتت از همه ازاد تره شکلک
پاسخ : آموزشیم رو تابستون سال قبل رفتم. قانون جدید هم جوری شده که لیسانس و دکتری و دیپلم و سیکل و ... همه باید 21 ماه خدمت کنن شکلک
مهم نیست مدرک چیه شکلک
و از طرفه دیگه خدمت من اونجوری نیست که صبح برم ظهر بیام، من کد خوردم کلانتری ناجا، بعد درسم باید برم همونجا. اونجا هم اینجوری بود که یک ماه و نیم توی کلانتری اماده باش بودیم توی کرج، بعدش یه هفته مرخصی میدادن.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/07/23 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون سلام یه بار دیگه از یه دید دیگه به پیامم نگاه کن حالا که تو اسم بردی منم میبرم دقیقا مظورم به شخص پوریا پناه زاده بود به اون قسمتی که نوشتم کسایی که اصلا توی رزبلاگ باهمون نبودن الان شدن همه کاره ممد گیگز و رامین و میلاد بودن پس میدونی منظورم به کیه چظور این بابا وقت طراحی قالب عین 260 هزار تومن رو گرفت حالا هم میخاد ..... حق کسایی که پول دادن ضایع میشه البته من که پول ندادم سر قضیه پیرهن 5 تومن امیر بیشتر به حسابم ریخت که این پول همون بود یا خیلیای دیگه ولی باور کن اصلا نظرم به سمت ممد گیگز نبود رضا ر و هم نمیشناسم رامین که ارادت خاصی بهش دارم علی جنی و عدنان هم که همیشه میرفتم وبلاگشون و لی نظر نمیدادم الان هم مطمئن باش تو نباشی اصلا ذوقی واسه اومدن به اینترنت ندارم بیام هم میرم وب میلاد اخرین خبرهای باشگاه منچستر یونایتد اینجا رو راه بندازی هم که بد پایه ام کلا میرم اون سایت دلم میگیره یاد قدیمش میفتم این نظر من نیس همه میگن نمونش امیر اورتن و مرتضی و میلاد کاگاوا و فرزاد ولی من رکم بقیه نیستن راستی قضیه میلاد کاگاوا چیه ؟ تومور و این حرفا از ظهر حالم گرفتس خیلی ادم درستی میلاد
پاسخ : علی جان حرفای تو و بابک و سعید، بیشتر درد دلی هست که من حس می کنم من مخاطبش نیستم شکلک
حرفایی بود که باید گفته می شد ولی به قول خودتون رودربایستی و شرم و حیا مانع از گفتنش شده بوده شکلک
قضیه خیلی هم پیچیده نیست یک سایت جدیدی داره راه میفته، هر کسی دوست داشت توی این سایت جدید مشارکت میکنه، هرکسی هم نخواست مجبور نیست شکلک
من خودم به دلایل شخصی می خواستم از اول مهر از بلاگ مرخصی بگیرم برم درس بخونم، ولی سایت که راه افتاد یک ماهم اضافه موندم تا سایت جا بیفته شکلک
ولی خوب اگر یه روزی دوباره سرم خلوت شد، جایی رو ترجیح میدم که نه تجاری باشه و نه رسمی شکلک
بر خلاف حرف نظر پویا پناه زاده، "در آمد زایی نمی تونه انرژی همه کسایی که برای سایت زحمت می کشن رو بیشتر کنه" شکلک
لا اقل من جزو اون دسته نیستم. من انرژیم فقط و فقط با برد یونایتد و با یه خسته نباشید صمیمی از کاربرا و با همکاری متقابل بقیه نویسنده ها بیشتر میشه شکلک
پاسخ : در مورد میلاد هم والا خیلی ناراحت شدم. البته که یکی به اسم رامین اومده بود نظر داده بود که اصلا نمی شناسم نمی دونم خبر موثق هست یا نه.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/07/23 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

شهاب واسا جواب منو بشنو

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/07/23 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

آره بخدا خوب شد گفتين...
الان داره نقش اونايي كه باعث پيشرفت اينجا شدن كمرنگ ميشه و سايت داره يه جاي ديگه ميره كلا...
ولي شهاب تو بچسب اينجا كه قراره اول بشم و يه كليد ويلا بهم جايزه بديشکلک
بابا فعلا برو واسه دكتري بلكه حذف شد اين سربازيشکلک
پاسخ : والا خیلی دلم برا بچه های هم دوره ای خدمتم تنگ شده شکلک
برای اینکه فردا روم بشه تو چشمای اونا نگاه کنم حتما بقیه خدمتم رو ب خفت و خاری می رم میگذرونم تا فردا جلو دوستای هم دوره ایم سربلند باشم شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/07/23 و 7:50 دقیقه ارسال شده است

شهاب و ali-s , من هم نظر شما رو دارم و داشتم.قبلا به خاطر این که فکر میکردم بچه ها ناراحت میشن چیزی نگفتن.بالاخره پولش رو بچه ها دادن.
من که خودم پول ندادم.ولی قرار ما درآمد زایی و تبلیغات نبود.اگه پولی هم در بیاد باید اول به بچه هایی که برای سایت خرج کردن پولشون رو برگردوند.وقتی امیر گفت پول بدید فقط صحبت این بود که یه سایت با کلاس داشته باشیم که همیشه به روز باشه.ما که چیزی ندیدیم.البته امیر فکر بد نکنه.
مطلب آخر هم اینه.شما با خبر گذاشتنتون ما رو مجبور کردید بیایم توی وبلاگ و با شما دوست بشیم.ما کاربرها هم باعث پیشرفت وبلاگ شدیم(فکر میکنم همه این رو قبول دارن).پس ما باید اهمیت داشته باشیم نه تبلیغات.وبلاگ که بودیم روزی 10 تا پست میزاشتید.الان خیلی که بشه روزی 2-3 تا.خیلی دوست دارم امیر بیاد و باهاش حرف بزنم.
پاسخ : 1- اول اینکه من خودمم پول ندادم شکلک
خیالت رو راحت کنم، غیر امیر که گفت 30 تومن هزینه افتاده گردن خودش، 29 نفر دیگه پول دادن که اسمشون توی مرام نامه هست شکلک
پس با خیال راحت نظرت رو بگو چون سایت قراره چند هزار نفر بازدید کننده داشته باشه پس نباید رو نظر فقط 29 نفر که پول دادن بنا بشه شکلک
2- با این حرفت موافقم که اگر هم پولی دربیاد اول باید پول بچه ها پرداخت بشه، که فکر نکنم مشکلی باشه وقتی قراره سکه جایزه بدن برای پیش بینی شکلک
پس 240 تومن پول جمع شده از طرف بچه ها هم نباید پرداختش مشکلی داشته باشه شکلک اینو دیگه به من ربطی نداره چون توی پول گرفتن از بچه ها هیچ دخالتی نداشتم بچه ها با میل خودشون ریختن پول رو. برای همین توی این مورد خاص هیچ نظری نمی دم من.
3- در مورد به روز بودن سایت: من نظری ندارم شکلک
چون وقتشو ندارم کمک بقیه بکنم، قبل راه اندازی سایت و زمانی که هنوز پست جمع آوری پول هم گذاشته نشده بود، به امیر گفتم که من بعد مهر فقط می رسم روی جدول پیش بینی کار کنم، و نمی خوام تو رودربایستی اینکه بچه ها پول ریختن، سایت رو آپ نگه دارم و کارهای دانشگاهم بمونه. امیر هم قبول کرد و مشکلی از این نظر نداشت و نداره شکلک
توی این مورد اگر نظری هست با خود امیر در میون بذارید.
4- مطلب آخرت رو کاملا قبول دارم.

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1391/07/23 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

هي بالاخره جواب دادي كاش هيجكي اين كامنتو نبينه بجز تو ولي دوس دارم حرفمو به تو بكم از روز اولي كه امير بحث سايت رو اورد مخالف بودم ولي جون امير موسس بلاك بود جيزي نكفتم الان اكه امير ياتو اين قضيه درامد رو ميكفتين خيالي نبود ولي اصلا خوشم نمياد كسايي كه واسه بلاك كاري نكردن الان اومدن همه كاره شدن الان نويسنده ها 10تاين ولي نصف خبراي كه تو توي اون 2 ماهي كه تنها بودي نميزارن و فقط دارن خيال بافي ميكنن هرجي بيام صميمي هم ميزارم كسي جواب نميده اونوقت تو به عنوان يه كاربر نظر ميدي بيخيال 1ماه با امير رو نديدم البته بيامش سلام برسوني بهش اينجا هم راه بيفته قول ميدم بازديدش از اونجا بيشتر شه منم همه جوره حاضرم كمك كنم جه مالي جه جور ديكه اي همون وب قشنكه كه جشن تولد بجه ها رو توش جشن بكيريم و شب امتحان بيايم اينجا مشاوره كلا خوشم نمياد كسايي كه وقتي تو رز بلاك بوديم نبودن حالا شدن همه كاره حتي با اون تبليغ كه فعلا تو سايته مخالفم جه برسه به اينكه زياد شه
پاسخ : دونه دونه نظرم رو می گم شکلک
1- برا من جدا اصلا مهم نیست که کی پیشنهاد درآمد رو داره میگه من از پایه با این قضیه مخالفم حتی اگر امیر هم مطرحش می کرد، حتی یه مدتی من دیدم امیر این پایین همین بلاگ قدیمی هم دو تا بنر فروشگاه اضافه کرده چند ماهی هم بود، نمی دونم چقدر درآمد داشت امیر میگفت هیچی، ولی من با توجه به نظر بچه ها برای اینکه وجهۀ بلاگ به هم نریزه از امیر خواهش کردم اون بنرهای تبلیغاتی فروشگاه رو برداره. که دو هفته بعدش این بحث سایت پیش اومد و تبلیغات گستردۀ فروشگاههای یونایتد و .... شکلک، من اصلا پویا پناه زاده نمی شناسم کی هست هر کی هم هست پول خوبی گرفته برای طراحی قالب پس نه منتی سر ما داره نه ما منتی سرش داریم. این رو از این جهت گفتم که برام عجیبه چطور کسی که انقدر میخواست از این سایت بهره وری بکنه، یه کم مشکوکه که چطور پول طراحی قالب رو هم کامل و تمام دریافت کرده شکلک
2- در مورد بقیه نویسنده ها این صد بار به جان شهاب یک بار دیگه ببینم بی احترامی کردی نکردی ها! من هیچ وقت هیچ جا نویسنده به خوبی و با مرامی ممدگیگز و رامین پیدا نکردم غیر یه جمال نامی که سایت عدنان می نویسه گاهی. قشنگ معلومه از جون و دل مایه می ذارن. رضا هم کارش عالیه فقط بد موقع به سایت اضافه شده موقع اساس کشی بود، کسی زحمتشو متوجه نمی شه. میلاد007 هم کارهای گرافیکیش حرف نداره. من قطعا اگر یک روز دوباره بخوام نوشتن رو شروع کنم، کنار رامین و ممدگیگز و میلاد این کار رو می کنم. حتی امیر هم نه چون امیر هم اصلا وقت نداره حتی برای روزی 15 دقیقه خبر گذاشتن شکلک
3- در مورد بازدید اینجا هم من بگم که به صد دلیل که یکیش حجم جدول پیش بینی هستش، من اصلا علاقه ای ندارم که بازدید بیشتر از این 2000 که توی بلاگ خودمون داشتیم بشه. الآن هم که دیدم قصد بهره وری از جدول پیش بینی رو دارن توی سایت جدید، سریع یه قانون گذاشتم توی جدول که مادامی که جدول بالای 200 نفر اسم توش باشه، از پذیرش افراد جدید معذوریم. تا مگه کسی حذف شه و تعداد بیاد زیر 200 تا دوباره افراد جدید بتونن وارد مسابقه بشن. بازدید زیاد فقط و فقط فشار کار رو بیشتر می کنه و صمیمت رو کمتر می کنه.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/07/22 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

شهاب قضیه این رسمی شدن سایت چیه حالم بهم میخوره از هرچی رسمیه جان شهاب اینجا رو ول نکن تو بچسب به همینجا بهترهشکلک این وب رو تو امیر راه انداختین حالا بهره برداریاشو کسای دیگه دارن میکنن بیخیال بابا منم خوشحالم
پاسخ : علی من الآن نمی خوام نظر بدم و تو کار بچه ها دخالت کنم چون می دونم اقلا شیش ماه و احتمالا تا یک سال وقتم اجازه نمی ده به بچه ها کمک کنم، به همین دلیل مخالفتی هم نمی خوام بکنم شکلک
چون کسی که تا شیش ماه وقت نداره خودش کمک کنه، از نظر اخلاقی درست نیست ایراد به کار بقیه نویسنده ها بگیره و فقط ایجاد مشکل کنه. شکلک
ولی من به شخصه با خیلی از ابعاد این کار مخالفم، من جمله اینکه دوست ندارم جایی مطلب بذارم که نمی دونم کدوم فروشگاه فروش لوازم ورزشی سود میکنه از قبال این خبرهایی که ما میذاریم! یه خورده فقط سر سایت جدید، به خاطر یکی شدن با سایت عدنان اینا ذوق داشتم که اونم با ماجرای اون مریم تقلبی و خیالی که عدنان و علی جنی ورداشتن سوری، برای خراب کردن من نویسنده ش کردن، کلا ذوقم خشکید شکلک
و خوب فارغ التحصیل که شدم ده ماه دیگه ایشالا، بین فاصله تا سربازیم، اگر خواستم مطلبی برای یونایتد ترجمه کنم، ترجیح میدم توی فضایی صمیمی عاری از هرگونه تبلیغات برای هر اسم و رسمی باشه شکلک
و احتمال بالا همینجا توی این بلاگ قدیمی خودمون رو ترجیح میدم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 1,985
  • بازدید سال : 130,574
  • بازدید کلی : 1,718,616
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2