loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 280 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (10)

نتایج اعتراضات به جدول پیش بینی

سلام! نتایج اعتراضاتی که به جدول پیش بینی وارد شد رو در زیر اعلام می کنم. دیگه شرمنده من این سه بازی درگیر سفر بودم درصد اشتباه بالا بود انشاالله از بازی بعدی در حضر جبران کنم نیشخند

هرچند بالاخره اشتباه هست و نمیشه صفرش کرد ولی هر بار دیدید امتیازتون اشتباه محاسبه شده "فقط در پستهای نتایج پیش بینی" اعلام کنید من حتما از این به بعد بلا فاصله رسیدگی می کنم.

1- امیر حسین گفته بود بازی با فولام رو 2-0 پیش بینی کرده. من بررسی کردم دیدم درست میگه، امتیازش تصحیح شد و سه امتیاز گرفت.

2- alireza_as بازی با ساوتمپتون رو برد 2-0 پیش بینی کرده بود که من جا انداخته بودم و تصحیح شد. وعلیرضا در جدول من شش امتیازی شد برای بازی بعدی.

3- متأسفانه من پیش بینی smem عزیز رو پیدا نکردم. بخش نظرات رو از تاریخ ارسال پست تا آخرین پیش بینی که برای کوشا چلسی بود زیر و رو کردم نه خصوصی نه عمومی پیش بینی شما رو پیدا نکردم. ایشالا از دفعه های بعد مشکل پیش نیاد. حتما پس از ارسال پیش بینی پیام "نظر ارسال شد" رو در پنجرۀ نظرات چک کنید و مطمئن بشید که نظرتون ارسال شده. باز هم شرمنده داداش

4- Saeed-utd: داداش من 2-0 به نفع من یو پیشبینی کرده بودم ولی نزده بودی!!!!!!!!
تو جدول به اسم سعید یونایتد

سعید جان شما در جدول با همون نام خودت هستی دیگه! Saeed-Utd که پیش بینیت هم وارد شده بوده!! سعید یونایتد فارسی یکی  دیگه ست شما همین saeed-utd هستی داداش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون نوکرم.دستت درد نکنهشکلک
پاسخ : این حرفا چیه وظیفه بود شکلک

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1348/10/11 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقا شهاب شکلک
پاسخ : ببخشید امیرحسین جان اشتباه من بود از چشمم جا مونده بود. ایشالا دیگه کار روی نظم پیش میره از این هفته و من بدون عجله و با دقت جدول رو تنظیم می کنم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

سلام مخلص داش شهاب كم پيداييشکلک
من اعتراض ندارمشکلک
پاسخ : کم پیدا؟ شکلک
من کوچیکتم داش سعید

این نظر توسط ManRed7 در تاریخ 1348/10/11 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

Salam , manam 2-0 be nafe manchester pishbini kardam ama engar nadidin , lotfan check konin tashakor
پاسخ : آقا من باز کل نظرات رو اعم از خصوصی و عمومی گشتم ولی پیش بینی از جانب شما برای بازی با ساوتهمپتون پیدا نکردم. ببخشید.
از دفعۀ بعد حتما مطمئن بشید که پیغام "نظر ارسال شد" رو دیدید.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

انصافا نمیشه از گزارش زنده صرف نظر کرد و واقعا نمیتونم از این جا دل بکنم چون واقعا به همتون عادت کردم بای انشالا شنبه ساعت 6.20 دقیقه میام حتما باشی شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اگر عمری باشه و وقتم اجازه بده حتما در خدمتیم داش علی شکلک

این نظر توسط Mr.fattahi f در تاریخ 1348/10/11 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

داداش من از بازی اورتون 1 امتیاز گرفتم که به اسم Mr.fattahi زده شده نه Mr.fattahi f.در کل من باید 4.5 امتیاز باشم.مرسی
پاسخ : امتیاز شما توی همون پست بازی با فولام تصحیح شده بود. برای اطمینان یه بار امتیازتون رو آخر بازی با ساوتمپتون چک کنید:
http://manchester-united.ir/post/1278
من چک کردم درسته

این نظر توسط سید حسین حسینی در تاریخ 1348/10/11 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

١٣ روز مونده تا مرخصيشکلکبعد باز بايد بريم زندانشکلک

این نظر توسط سید حسین حسینی در تاریخ 1348/10/11 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

والا ما كه بي خيال نظرسنجي شديم!چون مي دونم تهش ميشيم. آخرشکلک

راست ميگه با اينترنت(اصلا كامپيوتر)نمي شه درس خوند!من هم سعي مي كنم فقط سر بازي ها بيام اينجا!آقا كي اين كنكور رو ور مي دارن به اميد خداشکلکمن ياد آزمون ورودي دبيرستان مي يوفتم موهاي سيبيلم سيخ ميشه حالا چه برسه به كنكورشکلک

وويي باز اين مدرسه شروع شدشکلکكاش فردا مدرسه مون بپكهشکلک در ره دانش چه كار ها كه نباس كردشکلک

شهاب دادا شما ٢٣ سالته هنوز ميري دانشگاه؟مگه ادم چند سال باس بره دانشگاهشکلک
پاسخ : پیش بینی که کلا دور همیه من خودم پارسال هم زیر 50 نیومدم شکلک
الآن که فرصت کافی دارید خوبه که سیخ شه موهاتون باعث میشه بخونید قشنگ وقتم دارید شکلک
من 24 سالمه ولی این درس دست از سر کچل من برنمی داره شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

سلام به داش شهاب گل کم پیداییشکلک
یادت باشه از بازی بعد واسم بازی های خونگی رو بزنی 2-0 خارج خونه 2-1 نزدی هم نزدی مهم نیس امسالم تو گفتی وگرنه نمیخاستم تو مسابقه شرکت کنم حقیقتش قصد کردم دیگه اینترنتو بزارم کنار تا بعد کنکور چون نمیخام بعد کنکور اگه موفق نشدم برا همیشه از منچستر و اینترنت متنفر شم چون واقعا با اینترنت نمیشه درس خوند سعی میکنم بازی به بازی بیام واسه این جریانای اخری هم معذرت امشب اینترنتم تموم میشه انشالا دیگه میزارم کنار اینترنتو فک نکنی خیلی خر خونم ولی با اینترنت هیچی نمیخونم از امیر هم یه معذرت خواهی بکن از طرف من فعلا بای
پاسخ : 1- کم پییدا که نیستم خدایی!
2- شک نکن پشیمون نمیشی اصلا برا بازی ها هم نیا یه ساله... من بازیهای سال 2004 2005 یونایتد رو (سال کنکور) فقط میدیدم ولی دیگه بخوای بخث کنی درباره ش و تحلیلها رو دنبال کنی عقب میمونی از درس. برو در پناه حق داداش.
3- جریانای کدوم شب بی خیال شکلک من خودمم درس دارم دیگه کم کم باز باید کم کنم اینجا اومدن رو یا حد اقل برنامه م رو منظم کنم.
4- امیر هم چشم
موفق باشی شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,544
  • بازدید ماه : 2,544
  • بازدید سال : 131,133
  • بازدید کلی : 1,719,175
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2