loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 569 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (19)

 

John Cofie

عملکرد پنج بازیکن قرضی یونایتد در هفته ای که گذشت - سایت باشگاه

پنج ستارۀ قرضی یونایتد به پیشرفتشان دور از اولدترافورد ادامه  می دهند...
مهاجم تازه کارمان جان کافی Cofie اولین گلش را در ردۀ بزرگسالان برای تیم شفیلد یونایتد در تساوی یک بر یک تیغه ها(لقب شفیلد) برابر کولچستر در لیگ وان (دسته سه) به ثمر رساند.
این نوجوان یونایتدی یک شوت عالی را از فاصلۀ سی یاردی به ثمر رساند اگرچه می بایست یک موقعیت دیگر را هم گل می کرد. کافی به Sheffield Star می گوید: "از دست دادن موقعیت بدی بود ولی خوب مسائلی از این دست گاهی در فوتبال پیش می ۀید. من هرچه بیشتر بازی کنم باید بهتر شوم. من عاشق تماشای کلیپ بازیکنانی همچون دنی ولبک، دیدر دروگبا و وین رونی در یوتیـ ـوب هستم. من شیوۀ تمام کنندگی آنها را و جایگیریهایشان در محوطه را در کلیپها مد نظر قرار می دهم. این شیوه ای هستش که سعی می کنم خودم را در شرایط یادگیری بهتر قرار بدهم."
هال سیتی نیز در The Valley چارلتون را با تساوی بدون گل متوقف کرد در حالی که آموس جویای نام در درون دروازۀ ببرهای استیو بروس(لقب تیم استیو بروس) ایستاده بود.
این دروازه بان یونایتد با چند واکنش هوشمندانه دومین کلین شیت در سومین بازیش در لیگ را ثبت کرد و پس از بازی در گفتگو با Hull Daily گفت: "من احساس بسیار خوبی دارم و حس می کنم که با هر بازی بهتر می شوم. اگر بخواهم خودم را با شرایطم در پیش فصل مقایسه کنم، باید بگم که تفاوت بسیار زیادی می بینم. قدرت تصمیم گیری من بهبود یافته است، و من از رقابت و بازی در تیم اول در لیگی به قدرت چمپیونشیپ (دسته دو) لذت می برم."
در لیگ برتر نیز فابیو 90 دقیقه برای QPR بازی کرد در حالی که این تیم با تساوی 1-1 برابر نورویچ، به دنبال فراموش کردن شکست وحشتناک روز اولشان (5-0) بودند. فابیو در مصاف با آنتونی پیلکینگتون روز شلوغی داشت ولی به خوبی از عهدۀ مهار او بر آمد. بابی زامورا نیزاز روی ریباند پنالتی مهار شده جبریل سیسه توسط جان رودی، گل سایمون جکسون را پاسخ داد.
ریک براون نیز در جریان تساوی 2-2 کاونتری برابر باری در لیگ وان ایفای نقش کرد در حالی که بازیکن پیشین یونایتد دیوید هیلی نیز در اولین بازیش برای تیم میهمان گلزنی کرد.
شاون مکگینتی نیز دوباره در جریان پیروزی 2-1 آکسفورد یونایتد برابر پلایموث، یک تعویضی بدون استفاده بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرجع خبری باشگاه پرسپولیس در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
وب خیلی خوبی دارین جالبه
اگه مایل به تبادل لینک یا بنر هستین ممنون میشم خبرم کنید
منتظر جوابتون هستم
در ضمن من خودم هم طرفدار منچستر هستم

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

منو ببخش

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

منو اعدام نکن

این نظر توسط amir-mcu در تاریخ 1348/10/11 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب ناراحت كه نشدي؟
شکلکشکلک
پاسخ : از چی داداش؟! شکلک
نه بابا چرا ناراحت شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

منو حلال کن

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

شهاب منو ببخششکلکشکلک

این نظر توسط amir-mcu در تاریخ 1348/10/11 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

بعد اگه شد از اينجا حذفش كنيد.شرمنده ميخواستم خصوصي ارسال كنم نشدشکلک

این نظر توسط amir-mcu در تاریخ 1348/10/11 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amir-mcu در تاریخ 1348/10/11 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

چي شد داش شهاب نذاشتي مطلبوشکلک
همون مطلب ليست زير 19سال انگليس بود ديگهشکلک
خيلي ممنونشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آهان اینی که تو کامنته میگی! =))
من نیم ساعته منتظرم توی مطالب سایت ارسال کنی شکلک
چشم الآن می ذارمش شکلک

این نظر توسط mr25 در تاریخ 1348/10/11 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

خبرای مربوط به تیم های ملی رده های سنی مختلف را تو کدوم سایت می تونم پیدا کنم؟اگه ممکنه لینکشو بدین؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,578
  • بازدید ماه : 2,578
  • بازدید سال : 131,167
  • بازدید کلی : 1,719,209
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2