loading...
منچستريونايتد Manchester United
manutdfc بازدید : 346 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (3)


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دیلی‌استار، سرآلکس فرگوسن در چند روز گذشته به پرسشی از خبرنگاران چند بار مجبور شد در مصاحبه‌های مختلف پاسخ دهد. این سئوال مشترک البته در مورد بحث جانشینی وی بود. موضوعی که از چند سال قبل همواره در مورد این مربی ۷۰ ساله اسکاتلندی طرح شده و وی نیز پیوسته بر ادامه حضور در مسند خود تاکید ورزیده است.

آخرین مرتبه‌ای که او در این مورد صحبت کرد، ابتدای هفته بود که در جمع خبرنگاران گفت حداقل دو، سه سال دیگر در پست ۲۵ سال گذشته خود خواهد ماند.

وی یک روز قبل نیز در این مورد توضیحات تکمیلی داد و  اظهار داشت: تاکنون کسی از مسئولان یونایتد در مورد مربی آینده تیم با من صحبت نکرده است. فکر می‌کنم هر زمان که  من مسئول فنی تیم نباشم، مربی باید زمام امور را در اختیار بگیرد که تجربه فراوان در مربیگری داشته باشد.

فرگی ادامه داد:‌ جایگاه کنونی منچستریونایتد با زمانی که یک ربع قرن گذشته وارد آن شدم، تفاوت بسیار پیدا کرده است. این تیم به واقع به مربی بزرگ و با تجربه‌ای نیاز دارد. به این ترتیب اگر من که در سال ۱۹۸۶ وارد اولدترافورد شدم و کم تجربه بودم، اکنون مورد توجه قرار می‌گرفتم، احتمالا به خاطر کمبود سابقه رد می‌شدم.

او اضافه کرد: زمانی که من مسئولیت یونایتد را قبول کردم، لیورپول در لیگ انگلیس حرف اول را می‌زد و خوش می‌درخشید. وظیفه داشتم با بازسازی سریع تیم مجموعه‌ای بسازم که با آنفیلدی‌ها رقابت کند، هدفی که به مرور تحقق یافت.


ارسال شده توسط كاربر  Manutdfc


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

جانشین فرگی کبیر فقط گیگز جدا شبکه 3 میخاد اژاکس منچستر رو پخش کنه من که باورم نمیشه !!!!!!!!!!!خوبه لااقل بازی اریکسن رو تماشا میکنیم من که میگم اریکسن از مودریچ و... بهتره البته بجز گوتزه
پاسخ : فکر نکنم بذاره علی جون بازی رو

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

نکته جالب اینجاست رونالدو فقط با 200 و اندی بازی تونسته اینقدر گل بزنه اگر میموند میتونست یک رکورد دست نیافتنی به جا بزار....
به خصوص با اینکه تو دوران اوج از منچستر رفتشکلک
پاسخ : آره واقعاً اگه ميموند ميتونست رکورده خوبی داشته باشه


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,197
  • بازدید ماه : 2,197
  • بازدید سال : 130,786
  • بازدید کلی : 1,718,828
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2