loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 311 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (17)

Antonio Valencia

آنتونیو والنسیا در گفت و گو با Manutd.com اعلام کرد به پوشیدن شماره 7 منچستریونایتد افتخار می کند.

"تمرینات فصل جدید خیلی خوب پیش می رود.ما در آفریقا و چین سخت تمرین کردیم و خیلی خوب بود که چند بازی نیز انجام دادیم.حدود 5 سال است که من به طور کامل در تمرینات پیش فصل حضور دارم و از اینکه همچین فرصتی داشتم احساس خوبی می کنم. همه چیز خوب بوده است و مهمتر از همه دچار مصدومیت نشده ام."

"به خاطر پوشیدن شماره 7 در فصلی که می آید بسیار شگفت زده ام. این شماره ای است که من به آن احترام میگذارم زیرا افراد مهمی این پیراهن را به تن کرده اند و با آن برای یونایتد تاریخ ساز شده اند. پوشیدن شماره 7 یک ماجراجویی جدید است و من سعی می کنم در رابطه با آن با آرامش و فروتنی رفتار کنم."

"همه ی بازیکنان نسبت به فصل جدید احساس خوبی دارند. یک روحیه تیمی عالی بین بازیکنان وجود دارد. من عاشق بودن در این تیم هستم.دوستان خب زیادی دارم که با آن ها خیلی می خندیم و خوشحالیم مثل اورا ، نانی ، اندرسون ، به به و چیچاریتو . وقتی زمان تمرین است همه جدی به تمرین کردن می پردازند و زمان استراحت همه به تفریح می پردازیم."

"همه ما به دنبال رقابت های جدید هستیم .از دید خودم من دوست دارم در همه بازی ها حضور یابم اما صادقانه بگویم من بیشتر به دید تیمی فکر می کنم و دوست دارم تیم در رقابت هایی که حضور دارد موفق باشد مخصوصآ لیگ انگلیس و جام باشگاه های اروپا. ما منچستریونایتد هستیم و این جام ها همیشه برای ما اهدافی هستند که باید به آن ها دست یابیم."

امیر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

واقعا واسه اون مریضیم که اون کارارو کرد متاسفم

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

lمن سر یونایتد تعصبیم و اجازه نمیدم کسی بهش توهین کنه اون پسره هم که تو سایته بارکلیز باهاش بحث میکردم 15سالشه و از خیلی وقت پیش تو وب بارسلونا دات آی آر یه سره به منچستر و بازیکنهاش انواع و اقسام توهینهارو کرد امروزم بهش گفتم ادعات میشه بریم بحث کنیم کعه رفتیم و اگه نظراشو خونده باشی فقط اراجیف میگه و ساده ترین چیزهای فوتبال نمیدونه منم ادبش کردم تا دیگه اندازه کپنش حرف بزنه.منچستر شاید مثه خیلیها که براشون فقط یه تیمه برای من زندگیه و دوست ندارم کسی به زندگیم توهین کنه

این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1348/10/11 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

والنسيا اميدوارم مثل بقيه ستارههامون اسطوره باشگاه بشي شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

به خدا کسی از این سایت نیست من همه رو میشنام به خدا سایت ما اینجور بچه ای نداره

این نظر توسط meiti 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

لینک باکسمون کنار وبمونه نذارید دهنم بازشه

این نظر توسط meiti 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

زود تصمیم گرفتم این یارو داره به همه فحش میده
از شما خواهشمندم که به ما کمک کنید همینو بس
میلاد چرا تو نیستی؟

این نظر توسط Milad2PM در تاریخ 1348/10/11 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

به خدا این رسمش نیست .شکلک

برا دوسه نفرتون متاسفم .

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

http://www.faniq.com/blog/Sao-Paulo-set-to-kidnap-Manchester-Untied-transfer-target-Lucas-Moura-Blog-53048

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

meiti 4030 چرا چرت میگی ان ها طرفدارهای مانیستند انقدر اعصاب ها خورد هست که نیان سایت شما وقت گیر اوردیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط meiti 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب دوباره به وب ما حمله کردن به خدا این دفعه کنترلمونو از دست میدیما
اینم آدرسش:http://www.trueblue.ir/comments/?blogid=lampard2008&postid=2480&timezone=12600&p=5


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,523
  • بازدید ماه : 2,523
  • بازدید سال : 131,112
  • بازدید کلی : 1,719,154
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2