loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 341 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (15)

تام کلورلی از بازی با هم تیمی جدیدش شینجی کاگاوا لذت می برد.

 کلورلی یکی از مردانیست که وظیفه داشت تا توپ را به کاگاوا برساند و معتقد است شینجی کاگاوا برساند و هافبک شیاطین سرخ معتقد است که بازیکن سابق بورسیا دورتموند که یکی از ارکان اصلی قهرمانی دورتموندی ها در دو جام بود،خریدی عالی برای تیم می باشد.

کلورلی گفت:او مثل برلیان است. او به خوبی در تیم جا افتاده است.او هافبک را به حمله وصل می کند(رابط بین دو خط).او از نیمه خودی توپ را می گیرد و موقعیت گل خلق می کند.

من نمی توانم به اندازه کافی از او حرف بزنم.بازیکنی دوپا که فوتبالی با انرژی ارائه می دهد.ما بدر کنار هم به کار ادامه می دهیم. 

.

شهاب بازدید : 299 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (19)

  • دیلی میل - آمادگی زنیت برای پیشنهاد 25 میلیون پوندی برای نانی: زنیت سنت پرترزبورگ به دنبال ارائه یک پیشنهاد 25 میلیون پوندی برای نانی ای هستند که هنوز مذاکراتش برای تمدید قرارداد نتیجه نداده است. گزارش شده است که نماینده این بازیکن دوشنبه با نمایندگان زنیت در شهر آمستردام ملاقات داشته است تا برای یک قرارداد به توافق برسند. لوچیانو اسپالتی اوایل این ماه تأیید کرده بود که: "اخبار پیرامون نانی صحیح است. همه چیز بستگی به قیمت بازیکنان دارد چرا که ما قیمتی فرارتر از قیمت بازیکن پرداخت نخواهیم کرد."
    وقتی که از اسپالتی در مورد ارائۀ پیشنهاد زنیت سؤال شد وی پاسخ داد که "من در مورد پیشنهاد به بازیکن خاص صحبت نمی کنم. من درمورد ارائۀ پیشنهاد به باشگاه صحبت می کنم."
  • دیلی میل - تیمهای غیر لیگ برتری موظف شدند با ترکیب کامل در لیگ کاپ حاضر شوند! اخیرا فدراسیون فوتبال در قانونی به تیمهای غیر لیگ برتری ابلاغ کرده است که در لیگ کاپ (که تام جدیدش Capital One Cup است) با ترکیبی کامل و نیرومند به میدان بیایند تا هواداران به اندازۀ پولی که می دهند ستاره ببینند که البته این مسئله موجی از خشم را در تیمهای غیر لیگ برتری برانگیخته است. تیمهای لیگ برتری مثل گذشته می توانند آزادانه عمل کنند.
  • دیلی میل - فرگی شورلتهای اسپورت را برای جوانان ممنوع کرد! پس از عقد قرارداد شورلت با باشگاه یونایتد، این شرکت خودروسازی برای نشان دادن حسن نیتش مطابق معمول بلافاصله مدلهای شورلتش را برای استفاده بازیکنان در اختیار باشگاه قرار داده است. ولی Sportsmail دریافته است که فرگوسن نیز بلافاصله وارد عمل شده و حکم بر این داده است که هیچ بازیکن زیر 23 سال در تیم (هر رده ای) اجازۀ سفارش مدلهای اسپورت (جلف؟) را ندارد.
    معنای این چزی نخواهد بود جز اینکه ستارگانی همچون دنی ولبک 21 ساله، فیل جونز 20 ساله، اسمالینگ 22 ساله و رافائل 22 ساله از اتوموبیلرانی با ماشینی که مورد تأیید فرگی نباشد منع خواهند شد.

Shahab

شهاب بازدید : 196 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (2)

 این هم هایلایتهای بازی با فولام از مدیا فایر با تأخیر برای افرادی که نتونستن از لینکهای قبلی استفاده کنن

- هایلایتهای برد 3-2 برابر فولام - دانلود کنید -

این هم یک لینک دیگه، شبکۀ بی بی سی اسپورت با کارشناسی - ارسال توسط افشین عزیز:

- هایلایتهای شبکۀ بی بی سی اسپورت با کارشناسی - دانلود کنید -

saeedssv بازدید : 531 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (9)

ليست بازيكنان دعوت شده به تيم ملي زير 19ساله هاي انگليس براي رقابتهاي 13-2012

حضور 4 جوان منچستري (جاني سادرلند ، تايلر بلكيت ، نيك پاول ، جك بارمبي)



Goalkeepers:
Jordan Pickford (Sunderland)
Jonathan Sutherland (Manchester United)

Defenders:
Tyler Blackett (Manchester United)
Eric Dier (Sporting Lisbon)
Adam Jackson (Middlesbrough)
Daniel Potts (West Ham United)
John Stones (Barnsley)

Midfielders:
Nathaniel Chalobah (Chelsea)
John Lundstram (Everton)
James Ward-Prowse (Southampton)
Nick Powell (Manchester United)
Nathan Redmond (Birmingham City)

Forwards:
Chuba Akpom (Arsenal)
Jack Barmby (Manchester United)
Max Clayton (Crewe Alexandra)
Adam Morgan (Liverpool)
Raheem Sterling (Liverpool)
Blair Turgott (West Ham United)

این مطلب توسط کاربر عزیز amir-mcu ارسال شده است.


 


مطلب زیر نیز توسط کاربر عزیز Saeed SSV ارسال شده است:

سلام مژه،من SAEED SSV هستم . لینک هایلایت بازی هفته دوم لیگ رو از سایت http://www.footiran.com براتون گذاشتم. این هایلات خیلی دقیق و کامله و گزارشگر انگلیسیه که حجمش هم حدود 173 مگابایت هستش.خیلی زود دانلود کنید.حیفه که ازدست بدید.بای بایبای بایبای بای

محمد مقدسي بازدید : 340 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (11)

Alexander Buttner speaks at his unveiling press conference

هواداران یونایتد عاشق بووتنر خواهند شد

به گفته دروازه بان سابق منچستر "ریموند ون در گوو"الکساندر بووتنر میتواند یکی از محبوب ترین چهره ها نزد هواداران منچستر شود.

این دربازه بان 49 ساله تا هفته پیش در تیم وییتس با بووتنر کار میکرد.

ون در گوو به MANUTD.COM میگوید:اگر او بتواند بازی های زیادی برای تیم انجام دهد ،هواداران عاشق او میشوند چراکه او قطعا همه چیز دارد.نگران این مسئله نباشید ،او شما را ناامید نمیکند.

او گل های کمی زده و دلیلش هم این است که او یک هافبک چپ است و فقط در یکی دو سال اخیر به پست دفاع چپ رفته و او پیشرفت زیادی کرده که توانسته به این پست منتقل شود.

او هنوز دوست دارد که به جلو برود و گل بزند،او شوت های قدرتمندی دارد،یک چپ پای خیلی خوب است و همچنین سانتر های خیلی خوبی هم دارد.او انرژی زیادی دارد و برای دوندگی تیمی خوب است.

ون در گوو در 6 فصل برای یونایتد 60 بازی انجام داد و تجاربش را به هم وطن جوانش که با غوغا کردن (با باشگاه سابقش)به الدترافورد آمد ،منتقل کرده.

ریموند میگوید : او از پیوستن به یونایتد خیلی هیجان زده است،این موقعیت برایش پیش آمد و او واقعا دوست داشت که به یونایتد بپیوندد.وقتی که او برای امضای قرارداد به الدترافورد رفت ار چیزهایی که دیده بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بود.هرچند که اونجا خالی بود.من این احساس را میدانم.

من به او گفتم که خیلی خوش شانس است که در باشگاهی مثل یونایتد حضور دارد،چرا که نسبت به هر باشگاه دیگری دنیای متفاوتی در یونایتد وجود دارد.و من به او گفتم که دو دستی از این موقعیت استفاده کن،واقعا امیدوارم که این کار را کند.

روزنامه ها : رونیناراحت

رونی دو ماه از میادین دور خواهد بود

وین رونی بعد از عمل جراحی روی رانش که زخمی به عمق 6 اینچ برداشته و عمق این جراحت تا استخان ران او است،دو ماه از میادین دور خواهد بود.رونی پس از فرو رفتن استوک کفش در پایش مجبور شد برای عمل کردن پایش بی هوش شود و زخم عمیق در پای او را دکتر ها دوخته اند و دونی شب را تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان سپری کرد و سپس روز یکشنبه برای استراحت و ریکاوری مرخص شد و به منزلش رفت.اما صحبت های رییس بعد از بازی که گفت رونی با توجه به زخم پایش احتمالا یک ماه از میادین دور خواهد بود،کمی خوش بینانه بوده و دکتر ها هم از شدت جراحت شکه شده بودند.رونی بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل مولداوا و اوکراین را از دست میدهد و همچنین آغاز رقابت های لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد و حالا همه نگران دوره ریکاوری او هستند.

ممدگیگگز

ashkan1375 بازدید : 624 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (4)

سلام به دوستان قرمز خودم این اولین تصاویری هست که براتون میذارم امیدوارم ازشون لذت ببرین

منچستر یونایتد - فولهام

بقیه در ادامه مطلب

ارسال شده توسط اشکان

محمد مقدسي بازدید : 388 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (2)

چیچاریتو مشتاق یادگیری از رابین ون پرسی

حاویر هرناندز با MANUTD.COM درباره یادگیری از ون پرسی و جبران ناکامی فصل پیش در لیگ قهرمانان مصاحبه میکند:

هنوز هیچی نشده ما شاهد نتایج عجیب و جالب در همین دو هفته ابتدایی شروع رقابت ها بوده ایم ،[آیا]ما میتونیم بیشتر از این هم در طول رقابت ها ببینیم ؟

برای خواندن مصاحبه به ادامه مطلب بروید

ممدگیگگز 

رامین بازدید : 284 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (12)

هافبک منچستر يونايتد شينجی کاگاوا  هيچکدام از صحبت های فرگوسن را متوجه نميشود.

 

 

اين بازيکن ملی پوش ژاپنی در اين تابستان به يونايتد ملحق شد و  در حال وفق دادن خود به  زندگی در ليگ برتر است،اما قبول دارد که مانع و مشکل زبان بين او و مربيش زمان بيشتری طول خواهد کشيد تا برطرف شود.

  

کاگاوا به Daily Mailگفت:"نميتوانم يک کلمه از حرفهايش را تکرار کنم!در حال تلاش برای يادگيری انگليسی هستم،اما درک کردن صحبت های مربی ممکن است زمان بيشتری ببرد.

 

اين بازيکن 23 ساله اولين بازيش  در خانه و مقابل تيم فولهام را با اولين گلش برای باشگاه بعد از  وارد کردن توپ از فاصله نزديک در پيروزی 3-2 مقابل اين تيم نشانه دار کرد(خود را بين هواداران محبوب کرد)،ولی او ميگويد گلش قابل قياس با شوت و گل رابين فن پرسی نيست و  اين نوع گل از گلهای معمولی و عادی  که او ميزند نبوده است.

 

او اضافه کرد:"گل من دقيقاً مثل گل فن پرسی نبود،اما حس عالی داشت.نميتوانستم واقعاً از فاصله دو ياردی موقعيت را از دست بدهم.!"

 

"ان از ان دسته گلهای که معمولاً بثمر ميرسانم نبود بنابراين اميدوارم دفعه بعدي به هواداران يونايتد  تواناييهايم را از فواصل دورتر نشان دهم."

 

"اما بازيم فقط به گلزنی خلاصه نميشود.دوست دارم که  سازنده گلهای اغازين باشم.واقعاً از ديدن پرچم که به نشانه افسايد بعد از اينکه در حرکتی که به گل افسايد رافائل ختم شد شرکت داشتم،بالا رفت نا اميد شدم."

 

کاگاوا همچنين  اظهار کرد که فيزيکی بودن رقابتهای ليگ برتر اولين چيزيست که  مورد توجهش قرار گرفت و قبول دارد که احتياج دارد که خود را با ان وفق دهد،اما احساس ميکند که او میتواند باعث بازی هجومي تر تيمش اگر آنها به او اعتماد کنند باشد.

 

او گفت:"جنبه فيزيکی ان اولين چيز است.احتياج هست که خودم را با ان وفق دهم.نکته بعدی کيفيت بين تيمها در رده های مختلف است.در المان،تيمهای خوب اندکی که بالای جدول بودند بسيار بهتر از باقی تيمهای حاظر بودند،اما اينجا،همه حريفان دشوار هستند."

  

"ما بنظر توپ را خيلی در گوشه ها به جريان مي اندازيم،اما از همتيميهايم ميخواهم که از هر ناحيه و زاويه اي توپ را به من بدهند.راجع به اين موضوع لازم است که با انها صحبت کنم،بدليل اينکه ميخواهم که انها  به من در پيش بردن توپ به سمت جلو اعتماد کنند."


رامین

شهاب بازدید : 1155 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (24)

چرا ون پرسی کاملا حق داشت که آرسنال را ترک کند؟

یه آمار مجلۀ تاکسپورت تهیه کرده و توش روشن کرده که چرا ون پرسی بهترین تصمیم رو برای ترک آرسنال گرفته. این مجله بازیکنانی که از سال 2005 آرسنال رو ترک کردن و جامهاشون رو لیست کرده و با آرسنال که در این 7 سال هیچ جامی نگرفته مقایسه کرده. انصافی ون پرسی برای چی باید می موند توی آرسنال با این آمار وحشتناک؟ در بازیکن سازی آرسنال هیچ شکی نیست، ولی این رویه ای که مدیراش پیش گرفتن، فقط و فقط به نفع خودشونه و لاغیر و این وسط فقط جیگر هوادارا و بازیکناشون خون میشه. به امید اینکه امسال ون پرسی به تنهایی 4 جام به طرف راست این جدول اضافه کنه. یه عکس هم از اندرسون و بربا ببینید که جفتشونو من عاشقانه دوست دارم! خدایی عکس رو نگا نیشخند

- برای مشاهدۀ جدول آمار کلیک کنید -

shahab

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,925
  • بازدید ماه : 7,925
  • بازدید سال : 136,514
  • بازدید کلی : 1,724,556
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2