loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 318 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (28)

  • Sportwitness: رونی در توئیتر: دروغ است! وین رونی به گزارشها مبنی بر اینکه ممکن است باشگاه را ترک کند، مهر باطل زد. این مهاجم که اکنون به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند، در توئیتر خود اعلام کرد او برای ماندن در باشگاه حضور دارد و هر چیزی خلاف این یاوۀ محض است.
    روزنامه ها، به سرکردگی روزنامۀ سان، اظهار کرده بودند که اختلافی بین سرالکس فرگوسن و مهاجم انگلیس به وجود آمده که می تواند منجر به خروج رونی از باشگاه شود. یک برچسب قیمت 50 میلیون پوندی موهومی نیز حاصل از خیالات بچه گانۀ خود روی رونی چسبانده بودند از منچسترسیتی به عنوان باشگاه علاقه مند به رونی و مقصد احتمالی او نام برده بودند. رونی اکنون با توئیت زیر تمام این اوهامات را رد کرده ست:
    "متأسفم
    یاوه های روزنامه ها را خواندم حرفهای مردم را شنیدم. مزخرفات محض."
    البته ما غلطهای املاییش رو چشم پوشی می کنیم! ولی اقلا اینجا توئیتر برای خاموش کردن شایعات بی اساس روزنامه ها به درد خورده است.
  • Football-Italia: رسانه های ایتالیا ادعا کرده اند که یوونتوس بربا را در بین راه از چنگال فیورنتینا دزدیده است! طبق گزارشات، در حالی که بربا برای پرواز به ایتالیا در مونیخ مشغول عوض کردن پرواز بود، ایجنتش اطلاع داده است که یوونتوس با مبلغ 3 میلیون پوند برای باشگاه و حقوق دو برابر برای بربا با یونایتد به توافق رسیده است. اسکایسپورت ایتالیا اشاره کرده است که بربا طی قراردادی دو ساله قابل افزایش به سه سال، فصلی 2.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

Alexander Buttner

  • سایت باشگاه - الکساندر بوتنر و جانی اونز و درن فلچر، برای تیم زیر 21 ساله ها (ذخیره ها) برابر تاتنهام به میدان رفته اند. هنریکوئز نیز کنار ریک براون و تام کلورلی از جایگاه تماشاگران بازی ذخیره ها را تماشا می کند. این هم ترکیب کامل تیم:

Lindegaard, Wootton (c), Buttner, Fletcher, Evans, Keane, Brady, Powell, King, Tunnicliffe, Macheda.

Shahab

شهاب بازدید : 199 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (3)

پاراگرافهای مهم امروز در اولدترافورد (سه شنبه)

  • جیمز تاک - 15:26: 20 سال پیش در چنین روزی، در پنجمین روز از لیگ برتری که آن فصل تازه افتتاح شده بود، یونایتد 2-0 ناتینگهام فارست را شکست داد. بیست سال: شوخی نیست صبحت از دو دهه در میون است! بیش از 7000 روز و 700 بازی در لیگ فوتبال. بنابراین شما حق دارید که فکر کنید که گلزنان ما در آن بازی 20 سال پیش امروز باید بازنشسته شده باشند. یکیشون مارک هیوز بود و خوب قطعا بازنشسته شده، ولی اون یکی؟ کسی نبود جز رایان گیگز جوان!
  • آدام مارشال - 13:13: پاتریس اورا در لیست 23 نفرۀ دیدیه دشام برای بازی انتخابی فرانسه برابر تیمهای فنلاند و بلاروس قرار گرفته است.
  • آدام مارشال - 11:58: بن آموس تنها نمایندۀ یونایتد در تیم ملی زیر 21 ساله های انگلیس به رهبری استوارت پیرس است. احتمالا این دروازه بان که قرضی در هال سیتی به سر می برد، اولویت اصلی سنگربانی است چرا که جک باتلند به تیم بزرگسالان راه یافته است. شیرهای جوان (انگلیس) با تیمهای آذربایجان و نروژ دیدارهایی را برگزار خواهند کرد.
  • آدام باستوک - 11:06: امشب ذخیره های یونایتد در چهارچوب لیگ زیر 21 ساله ها برابر تاتنهام به میدان می روند. (توضیحات کامل رو mamadgiggs در خبر مربوطه اعلام کرده بود)
  • آدام باستوک - 10:17: صبح همگی به خیر! امیدوارم جایی که شما هستید هوا بهتر باشد، هوای بارانی امروز صبح منچستر موجب شده همۀ ما آرزو کنیم که یک سفر خارج خانۀ لیگ قهرمانان به یک شهر آفتابی داشته باشیم! با بازی با مالاگا در سپتامبر موافقید؟ این باشگاه اسپانیایی برای اولین بار در تاریخشان به دور گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده اند. آنها دیشب در مسابقۀ انتخابی، پاناتینایکو یونان را حذف کردند. همچنین در لیست بازیهای سه شنبه (که 23 حریف احتمالی یونایتد را تشکیل می دهند) تیمهای همچون اندرلخت، دینامو زاگرب، باته بوریسوف،قرار دارند که به دور گروهی راه یافتند. پنج تیم دیگر نیز صعودشان امشب مسجل می شود: تیمهایی همچون سلتیک، فنرباغچه، دیناموکیف، کوپنهاگن و البته بازل! بله بازم بازل! همگی برای رسیدن به قرعه کشی لیگ قهرمانان که فردا انجام می شود امشب تلاش می کنند حریفان دور انتخابیشان را شکست بدهند.

Shahab

شهاب بازدید : 616 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (10)

 

چرا الکساندر بوتنر نسبت به بینز خرید به مراتب بهتری برای یونایتد محسوب می شود؟

مقاله سایت HereistheCity  به قلم Jake Lane

ترجمۀ اختصاصی

مدافع چپ کناری، الکساندر بوتنر تازه ترین خرید یونایتد محسوب می شود. همچنین او 13 میلیون پوند کمتر از مبلغی که اورتون برای فروش بینز می خواست برای یونایتد آب خورده است. آیا باشگاه از این نظر قرارداد بهتری انجام داده است؟

- بررسی جیک لین در این مورد را در ادامۀ مطلب بخوانید - کلیک کنید -

Shahab

محمد مقدسي بازدید : 346 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (18)

امروز صفحه رسمی وین رونی در فیسبوک 10 میلیونی شد.رونی هم از همه 10 میلیون نفری که صفحه او رو در فیس بوک لایک کردند ،تشکر کرد.به افتخار وین رونی هورا .ایشالا هرچه زودتر برگرده . 

Rio Ferdinand

روزنامه ها:بازگشت ریو تاخیر دارد ؟

به دنبال بحران در خط دفاعی برای منچستر ،ریو فردیناند هم تا آخر تعطیلات(برای بازیهای ملی )از میادین دور خواهد بود.

سرالکس فرگوسن با گفتن اینکه ریو فردیناند به بازی با ساثهمپتون میرسد،امید ها را بالا برده بود اما حالا فهمیده شده که زودترین زمان ممکن برای بازگشت ریو بازی با ویگان در تاریخ 15 سپتامبر است.فردیناند از مصدومیت کشاله ران رنج میبرد و این مصدومیت باعث شد که او دو بازی ابتدایی فصل را برای منچستر از دست دهد.درحالی که جانی ایوانز به میادین برگشته و در بازی با فولام هم روی نیمکت بود و احتمالا در بازی با ساثهمپتون به همراه نمانیا ویدیچ زوج خط دفاعی را تشکیل دهد.فردیناند به کریس اسمالینگ که مصدومیت کف پا دارد ملحق شده - و فیل جونز هم که مشکل کمر دارد- همگی باعث شدند که سه تا از اصلی ترین گزینه های سرالکس در خط دفاعی غیر قابل دسترس باشند.

ضمنا،سان گزارش داده که دیمیتار برباتوف در آستانه پیوستن به فیورنتینا با قراردادی 5 میلیون پوندی است .در حالی که خبرگزاری میرور اعلام کرده که ،یونایتد زمینه چینی برای فروش رونی را آغاز کرده و احتمالا تابستان آینده ،زمان جدایی رونی باشد.عصبانی

ممدگیگگز

afshin بازدید : 289 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (10)

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر

                    لازم به ذکر است دخیا با اختلافی جزئی به عنوان دروازبان انتخاب نشد

منبع:http://ali-man-utd.blogfa.com/

ارسال شده توسط کاربر عزیز afshin



محمد مقدسي بازدید : 321 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (9)

Darren Fletcher

تیم زیر 21 ساله های یونایتد آماده بازی با تاتنهام

یونایتد بازی های خانگی را در رقابت های زیر 21 سال لیگ برتر، چهارشنبه شب مقابل تاتنهام آغاز میکند.

تیم زیر 21 ساله های منچستر بعد از شکست دادن استوک سیتی میخواهد این روند را ادامه دهد و همان طور که تیم زیر 18 ساله ها تاتنهام را شکست داد،آنها هم این کار را تکرار کنند.

وارن جویس به MANUTD.COM گفت :تیم زیر21 ساله های تاتنهام اولین بازی اش را 6-4 مقابل نیوکاسل شکست خورد اما ما آنها را به خوبی نمیشناسیم و آنها کمی برای ما ناشناخته هستند.فکرنمیکنم که قبلا در سطح رزروها با تاتنهام بازی های زیادی انجام داده بودیم.به هر حال آنقدر کم بوده که من نمیتوانم در سالهای اخیر بازی با تاتنهام را به یاد بیاورم.

درن فلچر در بازی ابتدایی برابر استوک کاپیتانی تیم را به عهده داشت و درخشش همیشگی اش را داشت و عزمش را برای بازی در تیم اصلی جزم کرده.

جویس در این باره افزود : این برای فلچ عالی بود و فکر میکنم که در بازی خیلی خوب عمل کرد،او نقشش را به خوبی ایفا کرد و این کار را در شرایطی انجام داد که بازیکن های سن بالای استوک هم در مقابل او حضور داشتند.او واقعا تاثیر گذار بود و این برای او عالی بود که 90 دقیقه به این شکل بازی کرد.

او برای همه یک الگوی عالی است چون که همان نگاهی را به بازی ها دارد که به بازی های تیم اصلی دارد و انگار که دارد در تیم اصلی بازی میکند.

Dimitar Berbatov training on the DHL pre-season tour

روزنامه ها : انتقال بربا بلاک شد

مصدومیت رونی انتقال بربا را خراب میکند

منچستریونایتد قبل از اجازه دادن به برباتوف برای ترک باشگاه و پیوستن به فیورنتینا، شدت مصدومیت رونی را ارزیابی خواهد کرد .باشگاه ایتالیایی مطمئن هست که یک پیشنهاد 5 میلیون پوندی برای مهاجم 31 ساله پذیرفته خواهد شد،هرچند مصدومیت رونی که قبلا توسط رییس 4 هفته پیش بینی شده بود ، الان طولانی تر است و این مانع ثبت قرارداد برباتوف میشود.رونی در بازی با فولام جراحت شدیدی در ران پایش ایجاد شد و اگر ماهیچه اش آسیب دیده باشد ،پیش بینی رییس که گفته بود رونی 4 هفته از میادین دور خواهد بود ،دو برابر میشود.با این وجود باشگاه فیورنتینا مطمئن است که بعد از پیشنهاد 3.2 میلیون پوندی به مدت دو سال،مهاجم بلغاری الدترافورد را ترک میکند.برخلاف مایکل اوون که در زمان حضورش در منچستر به بازی در لیگ کاپ راضی بود ،برباتوف نمیخواهد در باشگاهی باشد که زیاد بهش بازی نرسد.حتی با مصدویمت رونی هم ،برباتوف هنوز گزینه چهارم برای بازی در زمین است و نگه داشتن او تا آخر قراردادش در باشگاه میتواند 4 میلیون پوند به باشگاه ضرر وارد کند.

ممدگیگگز

شهاب بازدید : 1218 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (201)

                     

   پست ثابت پیش بینی

ساوتهمپتون - منچستریونایتد

قدیسها به چیزی جز انتقام نمی اندیشند
ساوتهمپون در سال 2005 با شکست برابر یونایتد پس از 27 سال به چمپیونشیپ سقوط کرد

- اطلاعات مسابقۀ پیش بینی در ادامۀ مطلب - کلیک کنید -

- جدول پیش بینی هفتۀ دوم - نفرات 1 تا 100 - کلیک کنید -

- جدول پیش بینی هفتۀ دوم - نفرات 101 تا 203 - کلیک کنید -

پیش بینی رو به هیچ عنوان در نظر خصوصی اعلام نکنید. (ایمیل خصوصی اشکال نداره)

دوستان تعطیلی اجلاس سرانه! ما داریم میریم یه خراب شده که احتمالا نت نداشته باشم. با گوشی به سایت سر می زنم ولی نتایج جدول پیش بینی رو احتمالا باز با تأخیر اعلام می کنم قلب

شهاب بازدید : 329 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (20)
  • soccernet.espn: موسی دمبله، هافبک بلژیکی فولام نیز به زودی با مبلغ 15 میلیون پوند به تاتنهام میره. مارتین یول سرمربی فولام تأیید کرد که با تاتنهام برای این انتقال توافق حاصل شده.

  • sportingintelligence: یک خبر خیلی خیلی مهم! سرالکس فرگوسن کبیر از زمان به دست گرفت سکان هدایت یونایتد از سال 1986، تا بعد بازی با فولام، 999 بازی شیاطین سرخ رو در بازی های لیگ رهبری کرده!!!!! 999!!!! بازی یکشنبه با ساوتهمپتون هزارمین! تکرار می کنم هـــــــــــــــزارمــــــــــــــیــــــــــــــن بازی یونایتد تحت هدایت سرالکس در لیگ اول انگلیسه!! می خوام صدای سوت و کف و جیغتون تا منچستر بره ها! تشویققلبقلب

  • novinite - بربا با فیورنتینا به توافق رسیده است؟ طبق نوشتۀ این سایت، گزارشها حاکی از آن است که مهاجم بلغاری یونایتد، برباتف با تیم فیورنتینای ایتالیا به توافق رسیده است. پس از گزارشات اولیه مبنی بر توافق یونایتد برای فروش بربا به فیورنتینا با مبلغ 5 میلیون یورو (3.9 میلیون پوند)، سه شنبه بعد از ظهر گزارش شده است که "اکنون هر لحظه امکان دارد" که بربا در تست پزشکی باشگاه ایتالیایی حاضر شود. پس از تست، طبق گفتۀ سایت ورزشی ایتالیایی Calcionews24، برباتف قراردادی سه ساله با فیورنتینا امضا خواهد کرد. مدیران فیورنتینا هنوز خبر انتقال برباتف را تأیید نکرده اند. اگر برباتف به ایتالیا نقل مکان کند، دومین بلغاری باشگاه فیورنتینا پس از والری بوینوف خواهد بود.

  • vitalfootball: شینجی کاگاوا پاسهای بیشتری می خواهد! شینجی کاگاوا اعتقاد دارد که خیلی بهتراز اینها می تواند در ترکیب یونایتد عمل کند. او می گوید: "من می خواهم که بیشتر صاحب توپ بشوم! می خواهم که بیشتر در زمین بازی مشغول باشم. ما خیلی توپ را به جناحین پاس می دهیم، اما من از همتیمیهایم می خواهم که توپ را به پاهای من بسپارند."
    "لازم است که من با آنها در این مورد صحبت کنم. من می خواهم که آنها به من اعتماد کنند. چرا که این یکی از ویژگیها و نقاط قدرت من است (بازی با توپ)".
    مترجم: از اون بچه پررو هاست ها! نیشخند
  • شینجی کاگاوا بهترین بازیکن بازی با فولام از دید نظر سنجی سایت باشگاه: شروع تأثیر گذار و با نشاط شینجی کاگاوا در منچستر یونایتد منجر شد تا او بهترین بازیکن بازی با فولام انتخاب شود. این ملی پوش ژاپنی در بیشتر حملات خطرناک یونایتد در پیروزی 3-2 برابر فولام سهیم بود. و علی رغم اینکه فرصت داشت که گلهای بهتر (و زیبا تری) به ثمر برساند، شیوه ای که اولین گلش را برای یونایتد زد نشان داد که چه درک بالایی از بازی و چه جایگیریهای خوبی دارد.
    کاگاوا بدشانس بود که یک شوتش (به تیر خورد؟) و در بازگشت نیز گل رافائل آفساید اعلام شد.
    کاگاوا با کسب 56 درصد آرای هوادارن، با اختلاف بهترین بازیکن یونایتد لقب گرفت ضمن اینکه نفرات بعد او رافائل (19 درصد)، کلورلی (13 درصد)، ون پرسی (10 درصد) و اورا (2 درصد) هیچ یک نتوانستند حتی یک سوم آرا را کسب کنند.

  • skysports: مدیر برنامه های برباتف اعلام کرد که به زودی و تا جمعه پیش از پایان ملت نقل و انتقالات، تکلیف دیمیتار برباتف روشن می شود. از اینترمیلان و فیورنتینا به عنوان علاقمندان به برباتف نام برده می شود، ولی مدیر برنامه های بربا، دانچف به Ilsussidiario می گوید: "در همین چند روز آتی ما می فهمیم که چه آینده ای در انتظار این بازیکن است. من هیچ گاه سعی نمی کنم که اخباری که از رسانه ها درز پیدا می کند اهمیت و وزن بیش از حد بدهم. فیورنتینا و اینترمیلان به برباتف علاقه دارند؟ خوب برای این سؤال باید مستقیم از خودشون بپرسید (نه از من!! عجبا!!! تو ندونی کی بدونه!)"

Shahab

شهاب بازدید : 504 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (29)

پاراگرافهای مهم امروز در اولدترافورد (سه شنبه)

بچه ها از امروز گهگاهی که وقت داشتم، امروز در اولدترافورد رو مواقعی که خبر مهم داره، یا پاراگرافهاییش ممکنه برخی شایعات رو روشن کنه کوتاه ترجمه می کنم(غیر از کنفرانس خبریهای جمعه ها که توی برنامه م هست بذارم اگه نت دسترسی داشته باشم! که این جمعه هم بعید می دونم از جمعۀ بعدی ایشالا). بالاخره این بلاگ از دل خود باشگاهه و در مورد برخی مصدومیتها و شایعات بهتر می تونه خبر بده.

  • آدام مارشال 15:10: وین رونی سایت رسمی فیـ ـسبوک خودش را آپدیت کرده است و اعلام کرده است که آماده است تا اکنون پس از مصدومیتش برابر فولام، مسیر بهبودی کامل را طی کند: "فقط خواستم از تمامی پیامهای پشتیبانی شما تشکر کنم. بسیار از اینکه مجبورم مدتی را به دلیل مصدومیت بیرون میدان باشم ناراحتم ولی پای من دوباره بهبود می یابد و این مهمترین مسئله است."
  • آدام مارشال - 12:35: جانی اونز پس از این که در برابر فولام روی نیمکت تیم حضور داشت، برای بازیهای انتخابی جام جهانی برابر روسیه و لوکزامبورگ به تیم ملی ایرلند شمالی دعوت شد. اونز احتمالا می تواند هفتۀ آینده در دیدار در خانۀ ساوتهمپتون در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.
  • آدام مارشال - 12:29: در این هفته و ظرف چند روز آینده همچنین قرعه کشی لیگ کاپ (که با نام جدید Capital One Cup برگزار می شود) انجام خواهد شد و یونایتد در این جام نیز حریف خود را خواهد شناخت.
  • آدام باستوک - 10:20: همچنین پنجشنبه این هفته قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار می شود. اولین بازی یونایتد 18 یا 19 سپتامبر (28 یا 29 شهریور) برابر حریفی فعلا نا معلوم خواهد بود.
  • آدام باستوک - 09:15: صبح به خیر از یک منچستر آفتابی! این هفته به دلیل تعطیلی رسمی دوشنبه در انگلیس، با یک روز تأخیر در خدمت شما هستیم. این یک روز تعطیلی به ما فرصت بیشتری داد تا از برد 3-2 برابر فولام لذت ببریم و البته از مصدومیت رونی بیشتر نگران باشیم. امیدواریم هرچه زودتر درباره زمان بازگشت رونی خبر قطعی دریافت کنیم، احتمالا در کنفرانس جمعۀ فرگوسن یا حتی اگر شد زودتر.

Shahab

محمد مقدسي بازدید : 280 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (10)

1

حمایت کریک از کلورلی

مایکل کریک معتقد است که اگر تام کلورلی بتواند روند ثابتی در ترکیب یونایتد داشته باشد،او این فصل میتواند بدرخشد.

این بازیکن جوان فصل پیش را هم چشم نواز آغاز کرد اما در بازی با بولتون مصدوم شد و روند رو به رشدش متوقف شد اما این فصل دوباره به روزهای اوجش بازگشته و دربازی با اورتون و فولام نمایش خوبی داشت.

کریک که در دو بازی ابتدایی توانست در خط دفاعی  شاهد بازی تام در میانه زمین باشد،احساس میکند که کلورلی تمام وقت در حال یادگیری است و میتواند کمک بسیار زیادی در طول فصل به تیم کند.

کریک به MANUTD.COM میگوید : او استعداد و توانایی این را دارد و ما همه این را دیده ایم.او خیلی راحت و روان بازی میکند و با فشار حاصل از بازی ها مقابله میکند و این خطری هم ندارد.

او فقط باید استانداردهایش را بالا نگه دارد،ما استانداردهایی را تایین کردیم و قسمت سخت این است که به طور مداوم با این استانداردها پیش بروی.جادویی هم در این مورد وجود ندارد.فقط باید یادبگیرد و با تجربه تر شود و هرچقدر بیشتر بازی کند بهتر میشود.

او یک فوتبالیست بسیار باهوش هست،نحوه پایان رفتن فصل پیش برای او خیلی تاسف بار بود چرا که او خیلی خوب شروع کرد.

او خیلی چیزها دارد که به خط هافبک اضافه کند،همانطور که همه ما این کار را میکنیم.این یکی از خوبی های هافبک های ما است.ما همه در مواقع مختلف خلاقیت های مختلفی به کار می بریم که این به رییس گزینه های زیادی برای انتخاب میدهد و این برای ما حیاتی است که در هر فصل چند بازی انجام میدهیم.

ممدگیگگز

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,889
  • بازدید ماه : 7,889
  • بازدید سال : 136,478
  • بازدید کلی : 1,724,520
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2