loading...
منچستريونايتد Manchester United
eliyas73 بازدید : 290 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (2)


به نقل از سان، تاتنهام هاتسپر در پايان فصل به رتبه چهارم جدول رسيد و به دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کرد. آنها اگر بتوانند حريف خود را 2 ديدار رفت و برگشت شکست دهند مي‌توانند در مرحله گروهي اين جام حضور پيدا کنند.


باشگاه‌هاي چلسي و منچستريونايتد تابستان گذشته براي جذب لوکا مودريچ تلاش زيادي کردند ولي در نهايت اين هافبک کروات در وايت هارت لين باقي ماند.


در سال جاري نيز تيم‌هاي بزرگي مانند رئال مادريد براي امضاي قرارداد با او ابراز علاقه کرده‌اند که اين موضوع نگه داشتن مودريچ در لندن را به کاري سخت تبديل کرده است.


فرديناند معتقد است اگر تاتنهام نتواند به دور گروهي ليگ قهرمانان برسد، نگه داشتن لوکا مودريچ در اين تيم بسيار سخت خواهد بود.


لز فرديناند در اين مورد گفت: ليگ قهرمانان اروپا جامي است که هر بازيکني دوست دارد در آن حضور پيدا کند. به نظر من مديران باشگاه بايد همه کارهاي خود را کنار گذاشته و روي قرارداد بازيکناني کار کنند که تنها يک سال تا پايان قراردادشان با تيم باقي مانده است.


يک منبع رسانه‌اي فاش کرد دو مهاجم مازاد تيم‌هاي ليورپول و منچستريونايتد انگليس در ليست خريد بارسا قرار دارند.

 

 آپلود


 به نقل از الموندوديپورتيوو، مقامات تيم بارسلونا با از دست دادن فرصت قهرماني فصل اخير لاليگا در انديشه بازسازي سريع تيم خود هستند. آنها براي اين منظور فهرستي از بازيکنان مورد علاقه خود را تهيه کرده‌اند که شنيده مي‌شودديميتار برباتف و ديرک کويت در صدر آن قراردارند.


براساس آنچه شنيده شده مسئولان آبي و آناري پوشان نياز به وجود مهاجم با تجربه در خط حمله خود دارند. از اين رو گلزنان بلغاري و هلندي منچستر و ليورپول را در ليست خود گنجانده‌اند.

تمايل کاتالان‌ها به اين دو مهاجم در حالي است که در ماه‌هاي اخير هر يک مورد بي‌مهري‌هاي تيم تحت قرارداد خود واقع شده‌اند.


ارسال شده توسط كاربر eliyas73


 

eliyas73 بازدید : 237 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (8)

   رونالدو گفت: مطمئنا من از آمادگي لازم براي حضور در رقابتهاي يورو دو هزا رو دوازده برخوردار هستم و در روز ها و هفته هاي اخير از استراحت کافي و فرصتي خوب براي آماده سازي خود براي اين رقابتها برخوردار بودم و از اين فرصت کمال استفاده را بردم و حضور در تيم ملي فوتبال پرتغال و ملاقات با ساير بازيکنان هم زبان خود در اين تيم برايم هيجان آور است.

وي افزود: رقابتهاي فوتبال يورو دو هزار و دوازده يکي از مهمترين و با اعتبارترين رقابتهاي فوتبال در جهان است و ما از حضور در اين رقابتها بسيار هيجان زده هستيم و از اين موضوع لذت مي بريم و مطمئنا براي حضور در اين رقابتها آماده خواهم بود و در چند روز آينده هم تمرينات خود را براي اين رقابتها پيگيري خواهيم کرد و سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال بيش از من به اوضاع تيم آشنا است و اگر چند زمان اندکي تا آغاز اين رقابتها فرصت باقي است و با وجود اين که آماده سازي تيم در اين مدت اندک کمي دشوار به نظر مي رسد اما در اين بيست روز ما مي توانيم با کار بر روي تاکتيک تيمي و نقاط ضعف و قوت تيم براي ديدار مقابل آلمان به خوبي آماده شويم.

رونالدو در ادامه اظهاراتش در پاسخ به سوالي که از بين فرگوسن و مورينيو کدام را ترجيح مي دهد گفت: براي من هر دو مربي به يک اندازه مهم و قابل احترام هستند و درباره فرگوسن زماني که در منچستر يونايتد بودم او همانند يک پدر با من رفتار کرد و از هجده سالگي که در اين تيم بودم او درس هاي زيادي به من آموخت و تجارب زيادي را از او آموختم و در زماني که مورينيو سرمربي من شد از وي درسهاي زيادي آموختم و توانستم تجاربم را تکميل کنم .

مهاجم پرتغالي رئال مادريد درپايان اظهاراتش درباره احتمال قهرماني تيم رئال مادريد در فصل آتي لاليگا گفت:اين احتمال وجود دارد که قهرمان شويم زيرا تيم بازيکنان اصلي خود را حفظ کرده است و بازيکنان جديدي هم به آن ملحق مي شوند و اين امکان پذير است.

eliyas73 بازدید : 329 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (2)

  به گزارش ديلي ميل، هافبک منچستريونايند با '' استوارت پيرس'' سرمربي تيم فوتبال بريتانيا در المپيک لندن گفت و گو و براي بازي در اين تيم اعلام آمادگي کرده است.


کاپيتان سابق تيم ملي ولز گفت: من آمادگي خودم را اعلام کرده ام، البته اگر آنها مرا براي اين تيم انتخاب و دعوت کنند. مسلم است که هرکس از حضور در المپيک هيجان زده مي شود؛ آن هم در شرايطي که المپيک به لندن مي آيد و در همه جاي بريتانيا بازي هاي فوتبال انجام مي شود.


اين بازيکن 38 ساله مي خواهد هم تيمي 37 ساله او ديويد بکام که اکنون در لس آنجلس گالاکسي توپ مي زند در کنار او در تيم بريتانيا بازي کند تا شکوه سال هايي که در کنار هم در اولد ترافورد بودند ، تکرار شود.


گيگز گفت: مسلم است که پس از اين 20 سال هر دو فراز و نشيب هايي ر ا تجربه کرده ايم. ممکن است بالاتر برويم ولي مسلما عقب گرد نخواهيم داشت. ''بک'' يک دوست و بازيکني عالي است که همچنان در اوج مانده است. اگر او هم بيايد تيم بريتانيا عالي خواهد شد.


وي افزود: من کارم را با '' بک '' شروع کردم و هر دو در تيم جوانان بازي مي کرديم. عالي خواهد بود که بيست سال پس از آن هم در کنار هم در يک تيم بازي کنيم. بايد منتظر بمانيم و ببينم آيا آن روز مي رسد؟


حضور بکام در تيم بريتانيا از ديدگاه هاي مختلف محل بحث بوده است. هفته گذشته او اين ادعا را که دعوتش براي تيم بريتانيا با هدف پر کردن سکوهاي ورزشگاه و فروش پيراهن تيم است ، رد کرد و گفت که او براي تيم هاي مطرح جهان بازي کرده و در طول دوران حرفه ايش جام هاي مختلفي را بالاي سر برده است.


از تيم 18 نفره بريتانيا در المپيک فقط سه بازيکن مي توانند بالاتر از 23 سال داشته باشند.


تيم بريتانيا روز 20 ژوئيه ( 30 تير) ديداري تدارکاتي با برزيل خواهد داشت و پنج روز پس از آن ، در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي فوتبال المپيک لندن به مصاف سنگال خواهد رفت. محل برگزاري اين مسابقه ورزشگاه اولد ترافورت خواهد بود.

ارسال شده توسط کاربر عزیز Eliyas73



eliyas73 بازدید : 201 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (9)

  به گزارش رويترز از پاريس، در هفته سي و هشتم و پاياني ليگ يک فرانسه ، ادن آزارد هافبک ملي پوش بلژيکي امشب در مصاف با تيم نانسي به ميدان مي رود و سپس راهي يک تيم ليگ برتري انگليس خواهد شد.

آزارد که اين فصل نيز 17 گل براي ليل به ثمر رسانده گفت :« خوشحالم که عضوي در دوران طلايي باشگاه ليل بودم.»

تيم ليل با حضور آزارد فصل قبل قهرمان ليگ يک فرانسه شد و اين فصل با قرار گرفتن در رده سوم به ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.

آزارد خود اعلام کرده مي خواهد به منچستريونايتد برود اما اخبار منتشر شده در مطبوعات فرانسه حاکي از احتمال چرخش او به سمت تيم چلسي است.

eliyas73 بازدید : 225 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

به نقل از سان، سرآلکس فرگوسن شب گذشته پس از آنکه دچار خونريزي بيني شد، مجبور شد به بيمارستان مراجعه کند.

وي که در مراسمي مربوط به فوتبال در حضور هزار نفر در هتل تيسل منچستر حضور داشت، آنگونه که خود اظهارکرد بنابه دلايل شخصي از آن خارج شد.

وي در سال 2003 بخاطر حمله قلبي حتي با آمبولانس به بيمارستاني در شهر گلاسکو انتقال يافته بود.

يکي از ميهمانان که شاهد اين اتفاق بود، اظهار داشت که در پارکينگ هتل، فرگي را در وضعيت خونريزي بيني ديده است.

به اعتقاد اين شخص مربي 70 ساله منچستريونايتد در آن زمان قصد داشته به جاي ماندن در مراسم به بيمارستان براي معالجه مراجعه کند.

تازه‌ترين اخبار در اين زمينه حکايت از اين نکته دارد که وي پس از اولين ساعات روز شنبه (امروز) پس از رفع مشکلش به منزلش واقع در چشاير بازگشته است.

او به خبرنگار سان در اين باره گفت: مشکل کوچکي پيش آمد که سريع برطرف شد. اکنون در منزل استراحت مي‌کنم و اوضاع خوب است.

 

eliyas73 بازدید : 249 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (8)


آخرين اخبار و اطلاعاتي که از جمع «توپچي‌ها»‌ به بيرون درز کرده، حکايت از اين نکته دارد که تيم لندني پس از سسک فابرگاس و سمير نصري، احتمال دارد يک بازيکن بزرگ ديگر خود همچون «روبين فان پرسي» را از دست دهد.


براساس گزارشي که روزنامه پرمخاطب ديلي‌ميرر در تازه‌ترين شماره خود منتشر کرد، گلزن 28 ساله و هلندي تيم شهر لندن در جلسه‌اي که مسئولان اين باشگاه داشته، پس از شنيدن شرايط پيشنهاد جديد، از پذيرش آن امتناع کرده است.

اين اتفاق سبب شده تا کارشناسان احتمال دهند مهاجم تيم ملي هلند در جست‌وجوي حضور در تيمي ديگر است.

به باور تحليل‌گران اين مهاجم بلندقامت که با 30 گل زده، عنوان بهترين گلزن ليگ برتر را به خود اختصاص داد، علاقمند به حضور در تيمي است که امکان دسترسي به کسب عنوان در سطح داخلي و بين المللي را داشته باشد.

او که تا سال 2013 قرارداد دارد، به اين خاطر به پيشنهاد دريافت حقوق هفته‌اي 130 هزار پوند باشگاهش علاقه‌اي نشان نداده است.

در اين مورد گفته مي‌شود تيم‌هاي منچسترسيتي و منچستريونايتد انگليس، رئال مادريد اسپانيا و يوونتوس ايتاليا خواهان عقد قرارداد با وي هستند.




به نقل از رويترز، «اوله گونار سولسشاير» که در سال‌هاي 1996 تا 2007 براي شياطين سرخ به ميدان رفت، روز گذشته بنابه دعوت «رندي لرنر» مالک آستون‌ويلا در شهر بيرمنگام به مذاکره نشست. براي اين منظور او و همسرش سوار بر جت شخصي مدير ويلايي شده و مسافت 4 ساعته نروژ تا شهر بيرمنگام را طي کرد تا همراه با «جيم سولباکن» مدير برنامه‌هايش وضعيت کاري ويلايي‌ها را مورد بررسي قرار دهد. 

پس از اين نشست سولسشاير که هم اکنون سرمربي تيم «اف.ث.مولده» کشورش است، اظهار کرد: جلسه خوبي با مدير ويلا داشتم. در اين مورد تنها مي‌توان گفت که يکسري صحبت‌هاي اوليه شد. اما به صورت جدي رايزني نشد. ظاهرا ويلا گزينه‌هاي ديگري را هم مد نظر دارد که بايد با آنها نيز مذاکره کند. هدف من از حضور در اين جلسه، احترام به دعوت مدير يکي از بزرگترين باشگاه‌هاي ليگ برتر بود. 

مقام ارشد تيم بريتانيايي در گفت‌و‌گو با گزينه‌هاي مد نظرش مي کوشد پس از دوران ناموفق ژرار هوليه و آلکس مک‌ليش و خروج مارتين اونيل و آلکس مک ليش، بهترين گزينه مربيگري را براي هدايت فصل آينده تيمش برگزيند.


این مطلب توسط کاربر عزیز Elliyas73 ارسال شده

eliyas73 بازدید : 243 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

ريو فرديناند، مدافع منچستريونايتد، از اينکه در فهرست تيم ملي انگليس براي رقابت هاي يورو 2012 جايي ندارد، اظهار تاسف کرد.

اين مدافع باتجربه که اولين بازي ملي اش را در سال 1997 انجام داد،81 بازي ملي در کارنامه دارد، در فهرست 23 نفره هاجسون براي رقابت هاي يورو جايي پيدا نکرد در حالي که جان تري، کاپيتان چلسي، يکي از نفرات دعوت شده است.

فرديناند در صفحه توئيترش نوشت:" من عاشق بازي براي تيم ملي انگليس هستم. بايد بگويم از اينکه به تيم دعوت نشدم، بسيار بسيار ناراحتم."

روي هاجسون، سرمربي سه شيرها، تاکيد کرد عدم دعوت از فرديناند، ارتباطي با رابطه او با جان تري ندارد.

جان تري متهم است که ديدار در اکتبر گذشته چلسي مقابل کوئينزپارک رنجرز ، به آنتون فرديناند، برادر ريو، توهين نژادپرستانه کرده است.

اما هاجسون روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران دليل دعوت نشدن فرديناند را نمايش هاي اخير او دانست.

" اعلام اين موضوع بسيار دشوار بود. اين تصميم کاملا مبنايي فوتبالي دارد و به هيچ چيز ديگري بستگي ندارد. من احترام زيادي به فرديناند مي گذارم. من براساس چيزهايي که در چند ماه اخير ديدم، اين تصميم را گرفتم."

 این مطلب توسط کاربر عزیز Eliyas73 ارسال شده است

eliyas73 بازدید : 216 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (2)



رايان گيگز مهاجم تمام نشدني منچستر يونايتد که از سوي اتحاديه فوتباليست‌هاي حرفه‌اي ليگ برتر انگليس به عنوان بهترين بازيکن دو دهه اخير فوتبال انگليس انتخاب شد. خيلي زود براي بازيکنان منچسترسيتي شروع به کري خواني کرد.


گيکز با وجود 40 ساله شدن يک فصل ديگر هم قراردادش را تمديد کرد، گفت: درست است که ما اين فصل را بدون گرفتن جام به پايان رسانديم، اما اين شرايط زياد طول نخواهد کشيد. فصل آينده جام قهرماني در ليگ برتر انگليس را به دست خواهيم آورد و منچسترسيتي را به همان جايگاه قبلي خود بر خواهيم گرداند. 

وي افزود: ترسي از منچسترسيتي نداريم، چرا که ما عاشق چالش و مبارزه طلبي هستيم. درست است که ما در پايان رقابت را به منچسترسيتي واگذار کرديم، اما فصل آينده براي برگرداندن جام به اولدترافورد تلاش خواهيم کرد. اعتراف مي‌کنم که منچسترسيتي با شايستگي به قهرماني رسيد، موضوع ناراحت کننده براي ما اين است که در صدرنشيني خود کوتاهي کرديم و در حالي که با هشت امتياز در هفته‌‌هاي پاياني صدرنشين بوديم، به يک باره همه چيز برگشت و در نهايت با اختلاف تفاضل گل جام قهرماني را از دست داديم. اما در مقابل آنچه براي ما اميدوار کننده بود اين است که بازيکنان جوان بسيار خوبي را معرفي کرديم. اطمينان دارم که منچستر يونايتد در فصل آينده با اين بازيکنان جوان نتايج بسيار خوبي کسب خواهد کرد.

 

این مطلب توسط کاربر عزیز Elliyas73 ارسال شده

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,469
  • بازدید ماه : 2,469
  • بازدید سال : 131,058
  • بازدید کلی : 1,719,100
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2