loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 260 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (7)

احترام زیاد لو برای هواداران

دنیس لو به تمجید از استردفورداند(Stretford End)پرداخت و هواداران را به عنوان کلیدی برای ادامه موفقیتهای منچستر ستایش کرد.

مهاجم افسانه ای منچستر 50 سال پیش در چنین روزی (9 جولای 1962) به باشگاه پیوست و اخیرا برای جشن گرفتن این سالگرد ، نمایشگاه جدیدی از افتخاراتش در موزه باشگاه افتتاح کرد.

آمدن او از تورینو با رکوردی جدید در نقل و انتقالات بریتانیا به مبلغ 115000 پوند ،مسئولیت سنگینی روی دوش او گذاشت اما او خیلی سریع شروع به گلزنی کرد و نامش را در باشگاه جاودانه کرد.

دنیس لو به MANUTD.COM میگوید : همان طور که میدانید،استردفورداند یک قسمت بسیار مشهور از زمین منچستر است و برای همیشه خواهد بود .فکر بازی کردن در جلوی چنین جمعیتی باورنکردنی است.چطور آنها شما را تشویق میکنند که خوب کار کنی.

این بچه ها(هواداران)به خصوص دهه شصتی ها ،همگی کارآمد بودند و پول زیادی میدادند که شما را ببینند و از شما توقع خوب بازی کردن دارند.فکرشو کنید،من فقط مجبور بودم اون بیرون بروم و بهترین بازی ام را انجام بدم چون که این زندگی آنهاست و همان طور که زندگی من هم هست.

چون که من خرید بزرگی بودم فشار روی من بود.اون مقدار پول در اون زمان در فوتبال رایج نبود،هرچند امروزه بعضی از بازیکنان این مبلغ را هفتگی دریافت میکنند.

اما من خیلی خوش شانس بودم که سر مت بازبی رو از همون اول چه در اسکاتلند و چه در منچستر میشناختم.این خوش شانسی من بود که سر مت سبک بازی من را میدانست.اوایل وقتی که به تیم آمدم یه خورده استرس داشتم اما بعد از اینکه جا افتادم ،احساس خوبی داشتم.

وقتی که دنسی در تورینو بود یوونتوس تلاش میکرد که او را از رقیب همشهری شان بگیرند اما به محضی که سرمت به لو ابراز علاقه کرد ،لو عزمش را جزم کرد که به اولترافورد بیاید.

لو خاطرنشان کرد:یوونتوس من را از تورینو خرید اما من سریع یه هواپیما گرفتم و آنجا را ترک کردم.من همراه یکی از بچه ها به اسم جو بیکر که بعدها برای آرسنال بازی کرد ، از انجا بیرون آمدم و چند بازیکن دیگه هم آنجا را ترک کردند و دیگه تعداد خیلی کمی بازیکن بریتانیایی اونجا بود.اما امروزه زمانه عوض شده و با وجود اینترنت شما دیگه احساس نمیکنی که در یک کشور خارجی زندگی میکنی .مثلا الان بازیکنانی که از برزیل یا آرژانیتین به اروپا می آیند با خانواده شان صحبت میکنند اما ما در تورین واقعا محدود بودیم.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

فرگوسن دنیس لاو رو خیلی دوست داره.خیلی با هم صمیمین.

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

امید وارم گایتان نیاد اصلا خبر خوبی نیست وقتی که گایتان بیاد یعنی نانی پر
گایتان اصلا کیفیت نانی رو نداره فقط اسم در کرده
بجای خرید اون بهتره پولش صرف خرید بازیکنهایی بشه که بهشون نیاز مبرم هست

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.دارن گیبسون فصل قبل قرضی تواورتون بود واین فصل برمیگرده یا فروختیمش به اورتون؟شکلک
پاسخ : نه گیبو کلا به اورتون فروخته شد شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

غلط نکنم خبرای خوبی درمورده انتقاله گایتان هست ...تو تریبال فوتبال یه چیزایی نوشته... منظورش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : آره خبر خوبی هست .گفته که مدیر بنفیکا میخواد گایتان رو بفروشه.قبلا مذاکرات وقتی بنفیکا قیمت رو بالا کشید متوقف شده اما رییسش دوباره اومده گفته میخوایم گایتان رو بفروشیم و مذاکرا ت ادامه داره...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

هردفعه پای لاو میاد وسط، گل پشت پاش تو پیرهن سیتی به یونایتد و سقوطمون به دسته دو سال 1974 میاد تو ذهنم. هرچند اون گل رو هم نمیزد سقوط می کردیم و هرچند حرفه ای بود و اصلا خوشحالی هم نکرد. ولی دست خودم نیست....شکلک

این نظر توسط kagawa در تاریخ 1348/10/11 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

عالی بود داداش محمد خیلی خوب بودشکلک
پاسخ : قربونت برم شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

راستی من موضوع این پست رو جزئ اخبار زدم .اگه چیز دیگه ای هست بگید
پاسخ : محمد خودت هم اگه چیزی به ذهنت رسید بگو اضافه کنم. موضوع "مصاحبه" اضافه کنم؟؟ شکلک
پاسخ : والا نمیدونم


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,182
  • بازدید ماه : 2,182
  • بازدید سال : 130,771
  • بازدید کلی : 1,718,813
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2