loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 249 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (6)

پنج تحلیل از اسپورتویتنس:

  • احتمال ماندن دیمیتار برباتف در یونایتد و شرکت در تور پیش فصل: اسپورتویتنس طبق مصاحبۀ سرالکس با MUTV که در سایت باشگاه نیز اعلام شده است، اعلام کرد که برباتف بلغاری جزئی از برنامه های سر الکس برای فصل جدید محسوب می شود.
    البته کمی شوک برانگیز است چرا که انتظار میرفت این مهاجم در تابستان اولدترافورد را ترک کند. دیروز در اخبار با توجه به صحبتهای رئیس باشگاه گالاتسرای اونال آیسال نقل شده در آژانس خبری بلغارستان Novinite، اعلام شده بود که رئیس گالاتاسرای به شدت به برباتف علاقمند است و البته برای جذب او منتظر اجازۀ سرمربی تیم، فاتح تریم است.
    اسپورتویتنس اشاره کرده است که البته این سخنان فرگوسن می تواند پیامی به گالاتاسرای باشد که فکر نکنند یونایتد اجازه می دهد برباتف مفت و با قیمت پایین یونایتد را ترک کند. فرگوسن به سایت باشگاه گفته است: "هیچ اتفاقی برای وضعیت برباتف نیفتاده است و او به ما در تور پیش فصل در افریقای جنوبی و چین ملحق می شود. او یک فوتبالیست خارق العاده است." "فصل گذشته برای او فصلی عالی نبوده است. که کمیش به خاطر این بود که من زوجهای رونی و ولبک یا حتی چیچاریتو را به او ترجیح دادم." "من فکر نمی کنم که رفتارم با دیمیتار غیر عادلانه بوده است، ولی باز او می تواند از اینکه موقعیت کافی برای بازی پیدا نکرد دلخور باشد. او یک استعداد خارق العاده است."
    برباتف سال 2008 پس از رد کردن یک پیشنهاد در آخرین لحظات از تیم منچسترسیتی، به یونایتد پیوست. او در تاتنهام فوق العاده بود ولی هیچگاه نتوانست به آن فرم خوبش در منچستریونایتد نیز دست پیدا کند.
    اسپورتویتنس ادعا کرده است که علی رغم سخنان فرگوسن، تعجب آور خواهد بود که فصل آینده نیز برباتف با منچستر یونایتد باشد و بعید است این اتفاق رخ دهد.


  • با توجه به سخنان فرگوسن، منچستر یونایتد ممکن است که در این فصل دو چهرۀ دیگر به باشگاه اضافه کند: اسپورتویتنس نوشته است که علی رغم اضافه شدن شینجی کاگاوا و نیک پاول، ممکن است برخی هوادران هنوز خرید در برخی نقاط به ویژه هافبک را ضروری بدانند و طبق سخنان فرگوسن احتمال خرید یکی دو چهرۀ جدید هست. سخت است که تمامی نامزدهای خرید یونایتد در این تابستان را ردیف کنیم، ولی در بین مهمترینها می توان به لیتون بینز، جیمز رودریگز، گایتا، ژائو موتینیو، لوکا مودریچ، متس هوملز و روبرت لواندوفسکی اشاره کرد. و البته وسلی اشنایدر را هم به عنوان یک گزینۀ قدیمی و همیشگی نباید از یاد برد. سرالکس به سایت باشگاه می گوید: "بله درست است ما روی یکی دو مورد مشغول کار هستیم ولی اگر بخواهم صادقانه بگویم، هیچ چیزی برای بیان کردن وجود ندارد. ما همیشه سعی می کنیم که کارهایمان را در همان پایان فصل قبل سریع انجام دهیم - ما در زمان بسیار خوب و سریع، قرارداد کاگاوا را ثبت کردیم و همچنین پیش از بازیهای پلی آف صعود به دستۀ سوم، با باشگاه کرو برای انتقال نیک پاول قرارداد را توافق کردیم که خوب کار بسیار هوشمندانه ای از جانب ما بود چرا که این پسر در پلی آف ومبلی فوق العاده عمل کرد و دیگر به این راحتی نمی شد او را به چنگ آورد. (مترجم: قابل توجه دوستانی که سر اعلام این خبر به ما خرده می گرفتن که چرا این خبر رو توی انتقالات قطعی اعلام کردید! و ما رو مجبور کردن که خبر رو از توی انتقالات قطعی برداریم!). "وقتی شما نمی توانید یک قرارداد را به سرعت پیش ببرید و مذاکراتتان با باشگاه مقابل طولانی می شود، اونوقت اصلا نمی توانید انتظار داشته باشید که در همین مذاکرات طولانی یک دفعه (معجزه شود) و با یک بشکن زدن، قرار داد انجام شود."
    بیشتر شایعات این هفته پیرامون مودریچ و موتینیو بوده است که هر دو در یورو درخشیدند. مودریچ که مدتهاست شایعۀ انتقالش به یونایتد مطرح است و موتینیو نیز به نظر می رسد که انتقالش محتمل باشد چرا که پورتو باز این فصل هم برای راست و ریست کردن هزینه هایش، گویا مجبور به فروش بازیکن است. لیتون بینز نیز که چند سالی هست که فراردادش با منچستر یونایتد "تقریبا" نهایی شده است! به هر حال این سخنان فرگوسن، تنها هواداران را آتیشی کرده است که اقلا انتظار یک خرید دیگر را در این فصل داشته باشند.


  • پورتو به دلیل نیازهای مالی، مجبور به فروش بازیکن است: سه بازیکن پورتو شایعات فروششان به گوش می رسد: هالک به چلسی. پیوستن جیمز رودریگز به یونایتد که البته بیشتر از آن چیزی که در واقعیت هست، رسانه ها در سراسر دنیا به این شایعه ش شاخ و برگ داده اند. البته رودریگز گفته می شود که تنها در صورت فروش نانی، در گزینه های منچستر یونایتد است. و موتینیو که از رودریگز منطقی تر به نظر می رسد چرا که در مرکز زمین بازی میکند، جایی که یونایتد به او نیاز دارد. و پورتو نیز با فروشش پول بیشتری (نسبت به رودریگز) می تواند حصول کند. امروز روزنامۀ پرتغالی Record نوشت که باشگاه پورتو نیاز مبرم به فروش بازیکن دارد تا در پایان سال، هزینه هایش به مشکل بر نخورد. سیستم آنها در خرید بازیکن، استفاده از شریک سومد است Third Party و اکنون 11 میلیون یورو پیش هستند در هزینه ها، اما روزنامۀ رکورد می گوید که این مقدار خیلی کمتر از مقدار فصل گذشته است و پورتو برای به مشکل برنخوردن در این سیتسم باید فروش های بیشتری انجام بدهد. آنها به تازگی تنها موفق شده اند تنها بخشی از تملک جیمز رودریگز را از شریک سوم خریداری کنند و مالکیت خود را بر این بازیکن به 55 درصد برسانند. موتینیو نیز به کمک فروش 37.5 درصد از حق و حقوقش توسط پورتو خریداری شد، ولی اکنون به کمک یک شریک سوم دیگر (!! من که گیج شدم!!! ) پورتو توانست 85% حق تملک این بازیکن را پس بگیرد.
    شبکۀ پیچیده ای به نظر می آید نه؟!
    فشارهای مالی بر پورتو زیاد است و اگر منچستر یونایتد بخواهد از آنها بازیکن خریداری کند، موتینیو بهترین گزینه است، چرا که هم یونایتد به او نیاز دارد و هم پورتو حق تملک بیشتری روی این بازیکن دارد و ترجیح می دهد برای درآمد بیشتر او را بفروشد (تا رودریگز را). قرارداد نیز با توجه به حق تملک بیشتر پورتو، راحتتر و بدون نیاز به جلب رضایت Third Party امکان پذیر تر است.


  • جواب کلورلی به انتقاد هواداران پیرامون برند TC23: حوالی فبریه (بهمن و اسفند) اعلام شد که کلورلی قصد دارد با کمک شرکت Creative Spark در منچستر برای خودش یک برند اختصاصی TC23 ایجاد کند. که این روزها با انتقادات زیادی از سوی هواداران منچستر یونایتد مواجه شده است چرا که آنها معتقدند او هنوز نتوانسته آن طور که باید و شاید،خودش را در باشگاه اثبات کند و برای او چنین اقدامی زود است. افتتاحیه برند TC23 شاهدی بر این مدعا بود: با دیدگاههایی همراه شد پیرامون اینکه این بازیکن در حالی که هنوز نتوانسته در داخل زمین تأثیر گذاریش را کامل کند، به فکر منافع خارج زمین است.
    بازیکنان بزرگ دیگری نیز با استفاده از شماره های پیراهنهایشان، قراردادهای کلان بسته بودند و برندهای انحصاری تولید کرده بودند مانند کریستیانو رونالدو و ریو فردیناند، ولی آنها پیش از این، خودشان را در بین بهترینهای جهان فوتبال اثبات کرده بودند.
    کلولی حین افتتاح TC23 گفت: "من بسیار از کار با شرکت Creative Spark لذت بردم و از آرم TC23 بسیار راضی هستم."
    خود شرکت Creative Spark نیز خیلی اوضاع را بهتر نکرد با بیان اینکه "صرف فوتبالیست بودن در لیگ برتر(نه ستاره بودن)، خودش می تواند شایستگی برای داشتن برند محسوب شود و سایت تام، این موقعیت جدید را برای شخصیتهای برتر ورزشی برای داشتن پرتال مخصوص خودشان بازتاب می دهد."
    این رویداد، تنها پس از 9 حضور در تیم اول منچستریونایتد روی داده است که البته هنوز این 9 نمایش همۀ هواداران را نیز متقاعد نکرده است. مصدومیت بعدیش نیز او را داز حضور در زمین منع کرد تا جایی که حتی برخی برای او لقب "برند" (مارک تزئینی) را ساختند.
    دیروز، تنها ساعاتی پس از انتخاب او در تیم بریتانیا در المپیک، او این توئیت را زد که "همین الآن تبلیغ آدیداس "take the stage" رو دیدم! اگه قبلا ندیده بودم، الآن هیجانش نمی ذاشت به المپیک فکر کنم." (مترجم اصل توئیت رو هم میارم! نیم ساعت دنبال ترجمۀ این توئیت کلورلی می گردم این توئیتا اصلا معلوم نیست چی میگن! هنوزم مطمئن نیستم! اینم اصل توئیت:
    Just seen the adidas take the stage advert. If I didn't before defo got the olympic buzz now!
    هر کی معنیش رو می دونه بگه ممنون )

    که این توئیت، به تنهایی نمی تواند بد باشد، ولی وقتی این نکته را بدانید که کلورلی درست در روز آغاز کار برندش یک قرارداد کلان با آدیداس بسته است، ممکن است شک کنید که این توئیت تنها به منظور این زده شده است که اسپانسرهایش را خشنود کند. چطور ممکن است که انتخاب شدن به عنوان یکی از اعضای المپیک هیجان انگیز نباشد، ولی دیدن یک کلیپ تبلیغاتی او را بیشتر از این انتخاب شدن به وجد بیاورد؟
    این تنها یکی از مثالهایی بود که نشان می داد او معصومانه، به بد راهی در راه تبلیغات و ... کشیده می شود. او امروز صبح انتقاداتی نیز در توئیتها دریافت کرد که در یک سری توئیت به آنها پاسخ داد:
    "من وبساست برنم رو زمانی ایجاد کردم که مصدوم بودم و کاری برای انجام نداشتم! از اون موقع هم هیچ کار دیگه ای که تمرکزم رو از فوتبال دور کنه انجام ندادم!!!!!!"
    "من فکر می کردم که هواداران دوست دارن که به بازیکنان نزدیک تر باشن (و با این کار می خواستم این کار رو ممکن بکنم"
    "و در مورد "برند" مورد بحث هم خیالتان راحت که تا چند سال دیگه خبری ازش نمی شنوید، فقط یه بنیان بود بود برای کارهای آینده من که اون رو هم در زمان مصدومیتم انجام دادم (و لطمه ای به فوتبالم نزد)".
    به وضوح با این توئیت ها مشخص است که او از هوادارن دلخور است و انتظار نداشته است که این کارش، چهرۀ او را پیش آنها تیره کند. و البته مسلما به محض اینکه بتواند با نمایشهای عالیش دوباره خودش را نشان بدهد، اوضاع تغییر می کند.
    (مترجم: شرمنده! غلط کردم! از اولش نباید وارد ترجمه کردن یه خبر تجاری میشدم اومدم وسطش عین آهو در عسل گیر کردم! اگه خبر گنگه ببخشید!)
  • داوید دخیا، خوان ماتا و اریول رومئو در تیم المپیک اسپانیا

نوشته شده توسط Shahab

نوشته شده توسط Shahab

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

آقا این حق تملک که میگن چیه ؟ رودریگز ر. میگه 55% حق تملک داره ، خب بقیش مال کیه ؟
منم با این قرض دادن فابیو خیلی مخالفم ما همینجوری داریم بازیکنامون رو از دست میدیم جایگزین خوبی برای اورا بود فقط تکنیکش کم بود و گرنه سرعتش خیلی خوبه .
پاسخ : هنوز که کاملا نرفته رفته یکم با تجربه بشه
بازی بایرن منچستر یادته رافائل چقدر بچه بازی در اورد؟! فابیو رو فرستادن که یکم با تجربه بشه از اون کارای داداشش نکنه شکلک
پاسخ : بقیه حق تملک هم برای همون Third Party یا شخث ثالث چه می دونم شریک سومه.... یه پولی میذاره وسط برای خرید بازیکن به باشگاه مقصد کمک می کنه، در عوض یه سری از حق و حقوق بازیکنا به نام اون ثبت می شه...
من تازه هم درک کردم که چرا توی قرارداد افرادی مثل رودریگز شرط خرید 40 میلیون پوندی و ... ثبت می شه...
دلیلش همین چند صاحاب بودن یا درواقع بی صاحاب بودنشونه شکلک
یعنی فردا اگه کسی 4- میلیون پیشنهاد داد، دیگه این دویستا صاحاب نخوان باهم مذاکره کنن طبق این بند بازیکن به فروش بره و هر کی سهمش رو بگیره... کلا پورتو از این کثافتکاریا زیاد می کنه... منم از اقتصاد این Third Party زیاد سر در نیاوردم باید از استاد این بحث پرسید شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

این جور که بوش میاد موتینیو رو میگیریم ولی خرید یه دفاع چپ حیاتی تره کاش فابیو رو قرض نمیدادیم همین فصل بهش بازی میدادیم.
پاسخ : منم با دادن فابیو از اولشم مخالف بودم.. یهو اعتماد به نفس این بچه افت کرد....
من که فکر کنم فرگی فابیو رو برای فضولی فرستاده کوئینز!! مثلا می خواد فصل دیگه توی رختکن ببینه بازیکنای کوئینز چی بهم میگن! بارتون به سیسه میگه جبرئیل خوب پولی به جیب زدیم بازی آخر سال بعد از جایزه ای که شیخ منصور بهمون دادها!!! شکلک
کلا از این نظر من راضیم، اگه تبانی هم بوده باشه، فابیو یه سال توی رختکن کوئینز باشه گندش درمیاد می فهمه شکلک
من هنوز توی توهمه تبانیم شکلک

این نظر توسط alireza.as در تاریخ 1348/10/11 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

رودرگوز قیمتش فضایه.موتینیو قیمتش چند هست؟گرون تر از رودرگوز است؟
راستی شهاب جان دستت درد نکنهشکلک
پاسخ : نه موتینیو رو گفتن 25 میلیون پوند... ولی مسئله همون درصد تملکه که گفتم... چون پورتو روی موتینیو سهم بیشتری داره، از همون 25 میلیون هم پول بیشتری گیرش میاد تا مثلا اگه رودریگز رو 30 یا 35 میلیون پوند بفروشه
نوکرتم علیرضا جون شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

شرمنده می دونستم هر آن امکان داره یکی از بچه های گل دیگه این خبرها رو ترجمه کنه... ولی یه علاقۀ خاصی به خبرهای اسپورتویتنس داشتم خیلی دلم می خواست از زبون این سایت بذارم... حالا هم که اومدم محمد عزیز طبق معمول زحمت خبرها رو زودتر از من کشیده بود. ولی با اجازۀ شما این خبرها از زبون اسپورتویتنس رو هم میذارم باشه شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,375
  • بازدید ماه : 2,375
  • بازدید سال : 130,964
  • بازدید کلی : 1,719,006
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2