loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 232 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (5)

بیشتر روزنامه های امروز در مورد قهرمانی اسپانیا در یورو نوشتند اما اینکه اخبار یونایتد در این بین دیده میشود ارزشمند است.

روزنامه تایمز نقل و انتقالات تیم ها لیگ برتری را بررسی کرده که در مورد منچستر این گونه نوشته:

سرالکس فرگوسن در ماموریتش برای پس گرفتن جام ،میخواهد سرعت و پویایی بیشتری به تیمش تزریق کند.سرالکس همچنین امیدوار است که نمانیا ویدیچ و درن فلچر از مصدومیت و بیماری ریکاوری کاملی داشته باشند تا بتواند ایده هایش را بهتر شکوفا کند.برخلاف خرید کاگاوا که بیشتر در جناحین و پشت مهاجم ها بازی میکند ،یونایتد حداقل به یک هافبک مرکزی نیاز دارد.فرگی همچنین به دنبال یک مهاجم و دفاع چپ هم هست.پول برای خرج کردن وجود دارد اما انتظار نمیرود باشگاه برای یک بازیکن بیش از 25 میلیون خرج کند و همچنین حقوق بالای بازیکنان هم مانع است.برباتف و ماکیدا مازاد بر نیاز های سرالکس هستند ،پوگبا در آستانه امضای قرارداد با یووه است،فابیو به QPRقرض داده خواهد شد ،مایکل اوون آزاد اعلام شده و منچستر به پیشنهادات برای پارک و اندرسون هم گوش میدهد.

همچنین سایت رسمی باشگاه امروز خروج اوون ،کوژاک،لیام جاکوب و جو کول را تایید کرد

بکام به خداحافظی فکر نمیکند

بکام میگوید فصل بعد به فوتبال ادامه میدهد و عدم دعوتش به المپیک باعث نمشود که او در باره بازی کردنش تجدید نظر کند.

بکام میگوید:من هنوز فکر میکنم که چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارم.من37 ساله هستم اما من عاشق این هستم که صبح از خواب بیدار شوم و منتظر رفتن به تمرینات باشم.وقتی که این عوض شود من میفهمم که وقتش رسیده که کارم را متوقف کنم.من هنوز از اینکه اون بیرون باشم و بازی کنم لذت میبرم.من هنوز میخواهم ادامه بدم تا موفق باشم.سخت کارکنم و همچنین به بازیکنان جوان در تیم کمک کنم تا بهتر شوند.

من معتقدم حضورم در زمین به شکلی که تجربه 20 سال بازی ام را در اختیار آنها بذارم به آنها کمک میکند.من هنوز این احساس را دارم که یه چند سال خوب دیگه از بازی ام باقی مانده.

نوشته شده توسط mamadgiggs

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

وای پسر اوبهت بکهام رو تو لباس شیاطین ببین.... یاد کرنر فینال 99 افتادم عجب سانتری کرد....شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

بکهام اگه با ویکتوریا دوست نمیشد به این وضعیت نمی افتاد.خیلی خجالتی بود ولی ویکتوریا کلا برعکسش کرد.
فقط فرض کنید بکهام برگرده.واقعا فوق العاده میشه.

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

تواین 14-15سالی که طرفداره یونایتدم هیچوقت به اندازه 3فصل اخیر تو نقل وانتقالات حرص نخوردم.چندسال قبل فرگی واسه انتقال قرضیه کارلوس توز اونم واسه 2سال 20 میلیون دادو برباتوف رو 30میلیون خرید وازهردوتاشون اونطورکه باید استفاده نکرد.حالا میگن مایه هست ولی بیشتراز25 میلیون واسه یه بازیکن نمیدن درصورتی که تیم واسه رقابت برایه فصل بعد حداق به 1هافبک وسط خلاق و1دفاع چب رفت وبرگشتی نیازداره که بهترین گزینه ها درحال حاضر موتینیهو وعلی سیسوخو هستن که هرکدومو با20 میتونه راحت بخره .خیلی حرف واسه گفتن دارم وخیلی دلم ازدست فرگی خونه... شکلکولی دیگه حوصله تایب کردن ندارم

این نظر توسط Hamed_Beckham در تاریخ 1348/10/11 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتمممممممممممممممم دیوییییییییییییییییییییییییییییییییید شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

وای نه. یعنی نه رودیگز ماد نه گایتان. آه چرا ؟ مگه ما ثرونمند ترین تیم دنیا نیستیم؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : کی چنین حرفی رو زد.؟؟؟شکلکاین فقط بررسی روزنامه تایمز هستشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,345
  • بازدید ماه : 2,345
  • بازدید سال : 130,934
  • بازدید کلی : 1,718,976
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2