loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 324 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (15)

 

ویدیچ شروع فصل را هدف گرفته

کاپتان نمانیا ویدیچ امیدوار است به موقع به تیم اضافه شود و از اول فصل کارش را با شیاطین سرخ آغاز کند.

مدافع صرب یونایتد که از ماه دسامبر تا کنون طی مصدومیت از میادین دور بوده،اکنون مراحل ریکاوری را به خوبی دارد طی میکند و بهبود یافته و امیدوار است او برای اولین بازی فصل در آگوست آماده باشد.

ویدا به سان گفت:خوشبختانه من برای اون شروع بزرگ آماده ام.

من الان میتوانم بدوم و کارهایی را در زمین انجام دهم که از نظر روحی برای من بهتر است چون من چهار ماه تمام را هر روز در ژیمناستیک سپری کردم و این خیلی سخت است.اما من سخت ترین مرحله را پشت  سر گذاشتم،من میتوانم منتظر بهبودی ام در قسمت دوم کار باشم و روی آمادگی ام بیشتر کار کنم.

 

 

 

کین:پیوندی محکم باعث شده من اینجا باشم

مایکل کین اعتراف کرد،او دارد در منچستر رویاهایش را براورده میکند بعد از اینکه گام به گام در باشگاهی که از بچگی عاشقش بوده ارتقاع یافت.

مدافع 19 ساله شخصا فصلی مهم را سپری کرد.انجام اولین بازی رسمی اش در تیم اصلی در دیدار برابر آلدرشات و کمک کردن به تیم رزروها که در صدر بمانند و انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال تیم رزروهای باشگاه و همچنین شکست سیتی در فینال سینیور کاپ باعث شد فصلی را پر از مدال سپری کند.

مایکل کین به نسخه جدید اینساید یونایتد که هفته دیگه به فروش میرسد گفت:من از زمانی که یادم میاد ، هوادار یونایتد بودم.پدرم هم سال ها بلیط کل فصل را داشت.زمانی را یادم میاد که ما استعدادیابی شدیم و من خیلی هیجان زده بودم .من خیلی تلاش کردم که به این جایگاه برسم،خیلی زیاد به ژیمناستیک میرفتم و قوی تر میشدم چون که این یکی از نقاط قوت من برای بازی بود که باید بهبود میدادم.

کین اعتراف کرد که اگر فصل بعد را به صورت قرضی در باشگاهی دیگر بازی کند باعث پیشرفتش است ام همه چیز به تصمیم سر الکس بستگی دارد.

 

 

سر الکس تلاش دارد لیتون بینس،لوکا مودریچ و چیک تییوته را جذب کند اما حاضر نیست قیمت درخواستی این سه بازیکن را پرداخت کند.بینس و تییوته هر کدام توسط باشگاه شان 20 میلیون پوند قیمت گذاری شدند و تاتنهام 32 میلیون برای مودریچ میخواهد.یکی از اعضای باشگاه میگوید:ما برای جذب این سه بازیکن در تلاشیم اما سر الکس این مبالغ مسخره را پرداخت نمیکند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

نه محمد کج فهمی از من بود! من فکر کردم حسین اون سه بندی که فرگی تو تبلیغ بلیتای فصلی گفت رو می گه چرندیات، نگو منظورش کلا چیز دیگه بوده... حل شد قضیه شکلکشکلک

این نظر توسط hamid7 در تاریخ 1348/10/11 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

امشب یونایتد با رئال قراره بازی کنه؟
بازی خیرخواهانه ای که بیشتر بازیکنای قدیمی قراره بازی کنن!
اگه آره چرا خوب اطلاع رسانی نکردید چه شبکه هایی بازی رو نشون میده؟
پاسخ :
پاسخ : این لینک تماشای آن لاین:
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/148/v-414839.html

شبکه ماهواره هم بقیه بچه ها می دونن، من چون خودمون ماهواره نداریم اصلا نمی دونم...
پاسخ : اینجور که من می بینم، بچه ها می گن الجزیره اسپورت+3 نشون میده... منتهی اصلا نمی فهمم یعنی چی!
پاسخ : یه سایت هم گفته از آیدیمن پخش میشه... باز هم من نمی دونم!

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

تیوته و بینز 10 میلیون پوند هم براشون زیاده.مودریچ هم با گندی که امسال زد 20 میلیون بیشتر نمی ارزه.
مودریچ و بینز 27 ساله هستن.یعنی اگه بخریمشون یه عمر استفاده نمیکنیم.3 سال استفاده میکنیم.
واقعا قیمت ها مسخره ست.

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

ولي امه ما با همين تيم بدون مصدوم باشيم قول شرف مي دم از چلسي و شوتي بهتريم
اين ها ستاره نيستند

روني،والنسيا،اشلي،كاپيتان،كاگاوا،ولبك،ناني

كلورلي آينده،فابيو و وافتي آينده،فيل جونز هنوز ٢٠ سالشه،مايكل كين و اون يكي كين اسمش چي بود؟

كاگاوا و مودريچ رو بگيريم هيچي نمي خوايم

روني،ولبك

يانگ،مودريچ،كاگاوا،والنسيا

جونز(رافا)،ويدا،ايوانز(فردي)،اورا

به نظرم امسال رو با اورا سر كنيم سال ديگه يكي بخريم

يا اصلا
روني

اشلي،كاگاوا،مودريچ،والنسيا
كريك

جونز،اوانز،كاپيتان،اورا

اينجوري بهتره نه؟؟؟

انگوشتم پكيد

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1348/10/11 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

مودريچ 32تا مي ارزه.بينز 10تا بيشتر نمي ارزه اگه قراره دفاع چب بخريم بايد آلي سيسوكو را از ليون بخريم قيمتشم فك كنم 7يا8 ميليون باشه.كاگاوا هم عاليه اگه بگيريمش.

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

کاشکی البا آسموا و کاگاوا رو بگیریم خیلی جوونن

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

آخ که چقدر تنگه دلم کاپیتان براتشکلکشکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

ببینید سوء تفاهم نشه.شاید من یکم تو ترجمه کم توضیح دادم.پاراگراف آخر از زبان یکی از اعضای باشگاه اینو میگه:
ما تلاشمان را برای جذب این 3 تا میکنیم اما فرگی این مبالغ مضحک پرداخت نخواهد کرد.(این فقط یک حدس یا پیش بینی از طرف BOB CASS گویینده این خبر بوده بوده.)من هم خودم با فرگی موافقم.

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1348/10/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

خوب منم ميكم 20 تا واسه بينس دادن خريته 20 تا واسه تيوته دادن خريته كاكاوا 12تا بينس 20 تا جه خبره استروتمن 8 تاس اساموا 10 تا ام ويلا 15 تا بعد تيوته 20 تا ولي حال ميكنم فركي دنبال هافبك دفاعي باشه شايد از شر كريك راحت شيم تياكو الكانترا هم خوبه

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

أهه بابا اين پاسخ آبي چه قدر خنگهشکلک

بابا منظورم از چرنديات اينه كه فرگي لابد مي خواد تيوته و بايْنِس رو ٢ ميليون و مودريچ رو ده ميليون بخرهشکلک
اين چرند نيستشکلک
مودريچ ٣٢ نمي ارزه؟؟!شکلک
پاسخ : با این حساب پس منظورت چرندیاتیه که یک منبع در اولدترافورد گفته نه خود فرگوسن! شکلک
اینو منبع اولدترافورد گفته نه خود فرگی محمد هم تو خبر نوشته... خود فرگی الآن جنوب فرانسه مشغول هواخوریه...
هرچند اینکه این سه تا بازیکن این فصل روی هم 72 میلیون می ارزه بخریم هم جای بحث داره که الآن نه وقتشو دارم نه حوصله شو...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 129,046
  • بازدید کلی : 1,717,088
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2