loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 328 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (12)

سلام! طبق درخواستتون یه کلیپ پیدا کردم از رایان تونیکلیف که خیلی احتمالش بالاست فصل آینده چندتایی بازی توی تیم اول بازی کنه. کلیپ خیلی طولانیه. کوتاهتر و به این کاملی پیدا نکردم راستش. 50 مگابایت حجم و زمان کلیپ حدود 18 دقیقه است. راستش من سر دقیقه 10 حوصله م سر رفت نیشخند

خلاصه کسایی که دایال آپ هستن یا اینترنت محدود دارن من پیشنهادم اینه که دانلود این کلیپ خیلی واجب نیست. فقط کسایی که خیلی علاقه مندن با خصوصیات رایان بیشتر آشنا بشن حتما دانلود کنن.

چون بازیکن آکادمی و تیم ذخیره ها بوده، قطعا کیفیت فیلمبرداری صحنه ها هم خیلی بالا نیست.

در کل سرعت این بازیکن فوق العاده است. پاسهای دقیقی میده. ولی اینجور که من فهمیدم پای چپش زیاد توانایی پای راستش رو نداره و موقع حمل توپ هم مدام با پای راست به توپ ضربه میزنه کلا راست پاست. توی تخریب بازی حریف هم بد نبود. یه خورده هم توی چهار پنج تا صحنه عصبی نشون داد یک جا هم پنالتی داد به فکر کنم تاتنهام!

خیلی خیلی جای پیشرفت داره هنوز با این دقت پاسها و تسلط روی توپ، اتفاقی براش نیفته میشه یه چیزی در حد اسکولزی از توش در بیاد قلب

سایت Footallisred به قابلیتهای مختلف این جوون از ده نمره های زیر رو داده:

شوتزنی: 6 - او عاشق شوتزدن است و لی هنوز خیلی چیزها در این مورد باید یاد بگیرد.

قدرت پاس: 7: این بچه نسبت به همسالانش در پاس دادن خوب است.

قدرت تکل زنی: 9 - نقطۀ قوت تونیکلیف. با قدرت بالای تکل زنیش، او یک هافبک قدرتی کامل خواهد شد.

قدرت سر زنی : 6 - روی هوا به تمرین بیشتر نیاز دارد.

سرعت: 7 - سریع نیز ولی برای لیگ برتر کفایت می کند.

بینش و وسعت دید در زمین بازی: 8 - او بینش و درک بسیار خوبی از بازی دارد. ساده بازی می کند و هوشمندانه پاس می دهد.

تکنیک: 6 - نمی توان از او انتظار داشت که مانند مسی بازی کند.

پتانسیل: 10 - پتانسیلی عالی در این بچه خفته است. من امیدوارم که سرالکس فصل آتی چند فرصت به او در لیگ کاپ بدهد. (این متن رو فصل قبل نوشته بود)

فقط تو این کلیپ یکی دو تا گل از رول موریسون و ویل کین دیدم داغ دلم تازه شد دل شکسته

راستی چون حجم کلیپ بالاست و اکانت مدیافایر من رو پر کرده، احتمالا با خروج این پست از صفحۀ اول من این کلیپ رو پاک کنم. اگر کسی جایی لینک داد، به من خبر بده من دیرتر پاکش کنم قلب

- کلیپ بازی رایان تونیکلیف - دانلود کنید -


- Ryan Tunnicliffe clip - DOWNLOAD -

 

نوشته شده توسط Shahab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب خسته نباشی مثل همیشه فوق العاده ایشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوکرتم آقا حمیدرضای گل شکلک

این نظر توسط رامین در تاریخ 1348/10/11 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

سلام
لینک رو من آپلود کردم که پاکش نخواین بکنین

اینم لینک جدیدش
http://www.mediafire.com/download.php?5au3ueeufr0lpo8
پاسخ : بابا دمت گــــــــــــــــــــــــــــــرم!! خیلی دمت گرم....
ALI-S صدای من رو می شنوی؟ داداش دانلود این لینکی که من گذاشتم رو شروع کردی؟ نصفه که نیست؟ من با این لینک آقا رامین جایگزینش کنم؟ شکلک
آقا رامین خیلی حال دادی ایشالا دو روز دیگه لینکش رو جایگزین میکنم... الآن می ترسم بچه ها دانلود رو نصفه کاره وسطاش باشن من که بردارم خراب شه... آهان نه چه خری هستم! همین الآن جایگزین می کنم، اون برای خودم رو یک هفته دیگه دیلیت می کنم شکلک شکلک

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

اعصاب نكبتي من از دست اين تاتنهامو پورتو و پوگبا خورده.مي خوام برم همشونو بكشم دق دلي كنكورم سرشون در ارم.
پاسخ : به به داداش رامان خسته نباشی عزیز.... ایشالا که بهترین نتیجه رو می شنوی برای کنکور شکلک

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

اقا یه شوال پوگبا که هنوز نرقته ؟ درسته
پاسخ : هنوز نه ولی تا آخر ژون با یونایتد قرارداد داشت (دیروز) و دیگه از امروز باید هر لحظه منتظر خبر قرارداد با تیم جدیدش باشیم چون با یونایتد که تمدید نکرد... در واقع از امروز دیگه بازیکن یونایتد محسوب نمی شه ولی هر تیمی بخوادش باید به یونایتد غرامت بازیکن زیر 21 سال بده

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

یهو بگو روی کینه دومه دیگهشکلکشکلک
پاسخ : والا من خیلی جاها توی نظرات در مورد تونیکلیف خوندم مردم نوشته بودن تلفیقی از "کین و اسکولز" ولی به حرف مردم نمی شه اعتماد کرد... باید بیاد تو زمین جلو تیمای لیگ برتری نشون بده چند مرده حلاجه

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

میخای داغ دلمون رو تازه کنی که کلیپ از موریسون و پوگبا میخای موریسون که به کلی نابود شده انشالا پوگبا هم میشه

این نظر توسط [ONLY MUFC] در تاریخ 1348/10/11 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

از موریسون و پوگبا هم کلیپ هست ؟
پاسخ : پیدا کردیم میذاریم حتما شکلک

این نظر توسط [ONLY MUFC] در تاریخ 1348/10/11 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

تشکر از کلیبت . بازکن خوب خلاقیه . بیارنش تو بازی ببینیم چه طور بازی می کنه . عینه اسکولز کله خرابی تکل میزنه شکلک. خوشم میاد . هافبک وسط باید تکل زن باشه . شاید فرگوسن برای همین دوست نداره زیاد واسه نقل و انتقالات خرج کنه . چون مثلا اگه مودریچ بیاد که به اینا بازی نمی رسه . البته اگه مصدوم نشه . ولی به نظرم اگه می خواد سنتر بخره همون اسنایدر بهتره . هم شوتزن تره و هم ایستگاهی زن .
پاسخ : من جدا از این تکلاش ترس برم داشته... یه جورایی کله خر می زنه... البته همچین بازیکنایی توی تیم لازمن.... تیممون در غیاب ویدیچ این فصل با حضور امثال اونز و رافائل و ... خیلی مهربون به نظر می یومد حریفا زیاد ازمون نمی ترسیدن! این و ویدیچ باید بیان چهار تا تکل برن یارو بره هوا بیاد زمین حساب کار بیاد دستش شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

من که زیاد بهش امیدی ندارم نمیدونم چرا حیف موریسون و پوگبا استعدادهای برتر ما اونا بودن داداش لا اقل یه هفته این کلیپ رو برندار سر فرصت دانلودش کنم
پاسخ : چشم علی جان اقلا تا یک هفته بر نمی دارم! بعدش هم اگر خواستم کلیپ جدید بذارم اینو حذف می کنم وگرنه بی خودی زود حذفش نمی کنم شکلک

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

عجب هافبک وسطی عالیه کاشکی اینارو سریع بیارن تویه تیم و بهشون بازی بدن


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,407
  • بازدید ماه : 2,407
  • بازدید سال : 130,996
  • بازدید کلی : 1,719,038
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2