loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 242 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (9)

تیتر اخبار کوتاه

  • Dailymail: پلیس انگلیس در توئیتر اعلام کرده است که از توهینهای نژاد پرستانۀ یک اکانت خاص به اشلی یانگ و اشلی کول پس از از دست دادن پنالتی های دیشب در توئیتر آگاه است و موضوع را بررسی خواهد کرد.
  • کاگاوا در اندیشۀ تاریخ سازی در اولدترافورد - Thesportreview: این هم سخنان زیبای کاگاوا بعد از عقد قرارداد با یونایتد: "وقتی که من اولدترافورد را دیدم و به گذشتۀ آن رجوع کردم، به تمامی اسطوره هایی که در این زمین بازی کرده اند فکر کردم. من نیز می خواهم که نام خود را در تاریخ باشگاه ثبت کنم. به محض اینکه من قراردادم را به امضا رساندم، متوجه شدم که این آغاز همان رقابت و چالشی است که مدتهاست به دنبالش بوده ام."
  • football-Italia: بونوچی Bonucci، مدافع ایتالیا تاکتیکهای ضعیف انگلیس را مانع درخشش رونی برابر ایتالیا می داند: " رونی توسط ما خاموش نگه داشته شد، ولی بیشتر این منفعل بودن او در زمین تقصیر تاکتیکهای انگلیس بود. چرا که مدام مجبور بود به عقب بدود و به دفاع بپردازد و همین زود او را خسته کرد و نفسش را گرفت."

  • therepublikofmancunia: حضور والنسیا در هندوراس به دعوت هم تیمیهای سابقش در باشگاه ویگان: آنتونیو والنسیا به دعوت ویلسون پالاشیوس، برای افتتاح یک مجموعۀ ورزشی به هندوراس رفت. در این سفر، ماینور فیگوئرا نیز از دیگر هم تیمیهای آنها حضور داشت. پالاشیوس می گوید: "وقتی ما (من و فیگوئرا) به ویگان رفتیم، والنسیا دو سال بود که آنجا بود. ما دوستی بسیار خوبی با هم داشتیم. والنسیا دوست بسیار خوبی است و به خوبی از ما که تازه وارد بودیم پشتیبانی کرد. بنابراین من از او دعوت کردم تا از او تشکر کنم. وقتی که من در ویگان بودم، والنسیا چیزی بیشتر از یک همتیمی برای من ارزش داشت، او برای من مانند یک برادر بود."
    والنسیا نیز در پاسخ این تمجید پالاشیوس می گوید که هیچ دلیلی نداشت که این دعوت را رد کند: "من بسیار خوشحالم که در این کشور زیبا، در هندوراس هستم. و این لحظۀ مهم را با دوستم پالاشیوس و اعضای خانواده اش شریک هستم. وقتی ولیسون از من این درخواست را کرد، لحظه ای درنگ نکردم. و به او گفتم که من حتما به آنجا می آیم. من می خواهم که با کشور تو آشنا شوم".
  • Click-Manchester: ده ده مدافع واسکو دوگاما به Online Extra اعلام کرد که فعلا آمادگی ترک برزیل را ندارد: "من می خواهم تا جایی که ممکن است در واسکو بمانم و در کنار خانواده ام باشم." او در پاسخ به این سؤال که آیا توانایی بازی در اروپا را دارد، می گوید: "من الآن توانایی مهار مهاجمان اروپایی را دارم. ولی کاش می شد این توانایی را در همین لباس واسکو نشان دهم".
  • sportinglife: مایکل اوون، پس از باخت دیشب انگلیس برابر ایتالیا با درخشش پیلو، در توئیتر با این سرفصل از هم تیمی سابقش پل اسکولز دفاع کرد: "پیرلو خارق العاده بود، ولی ما نیز بازیکنی با این سن و به این خوبی داشتیم، ولی متأسفانه آنجا حضور نداشت: اسکولز."
  • givemefootball: سرمربی شالکه هورست هلدت Horst Heldt اعلام کرد که کلاس یان هونتلار به هیچ وجه فروشی نیست و فصل آتی نیز با شالکه می ماند.
  • talksport: این سایت نیز نوشته است که باشگاه بارسلونا پس از به توافق نرسیدن برای جذب بازیکنانی همچون تیاگو سیلوا و ژاوی مارتینز، اکنون برای تقویت خط دفاعی خود به طور جدی روی جذب هوملز از دورتموند تمرکز کرده است. درخشش هوملز در یورو سبب شده است تا مقایسه هایی بین او واسطوره خط دفاعی آلمان، یعنی فرانس بکن بائر انجام شود.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

اين كيكو نمي دونم چرا به دل من نشسته دلم نمي خواد بره،ولي استعدادش تو ترافيك خط حمله گير افتاده،اميدوارم بمونه و جايگاه خوبي تو خط حمله برا خودش دست پا كنه.

این نظر توسط قاسم على در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم فرگوسن ماكدا رو ميخواد نگه داره اميدوارم اين خبر واقعيت داشته باشه
پاسخ : آقا راستش من یک بار خبر ها رو تایپ کردم، همه ش پرید... دوباره که تایپ کردم این خبر ماکدا جا موند!
یه خبر یه خطی کوتاهه با این مضمون که مدیر برنامه های ماکدا گفته که: "من ایمان دارم ماکدا فصل آینده در اولدترافورد خواهد بود."

این نظر توسط پویا در تاریخ 1348/10/11 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

اینکه معلومه اسکولز خیلی بهتر از امثال ژاوی و پیرلو ست.
امیدوارم کاگاوا فصل درخشانی رو با یونایتد داشته باشه.
مگه هوملز پنج ساله تمدید نکرد؟ض
پاسخ : چرا تمدید کرده طبق اخبار... ولی خوب با این کار قیمتش بالاتر رفته. حالا بارسا یه چیزی می گه بعیده جدی باشه.... باز احتمالا مثل ماسکرانو زابالتا رو می خرن که اصالتا هافبکه، میذارنش دفاع! کلا هافبک می خرن میذارن دفاع و حمله شکلک

این نظر توسط alireza.as در تاریخ 1348/10/11 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

خدایشم اسکولز بهتر از پیرلو.
کاگاوا رونالدو جدیدشکلک

این نظر توسط HO3ein_wazza در تاریخ 1348/10/11 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

اگه کاگاوا رو نمیخواست بذار تو ترکیب اصلی پس چرا خریدش مریض نیست که کلورلی هم همین طوری بود گذاشتش تو ترکیب اصلی ولی هرکس دیگه هم جای کلورلی بود با اون تکل مصدوم میشد به قدرت بدنی نیست اونا تو اون پست کمتر به قدرت بدنی نیاز دارن

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

فقط امیدوارم کاگاوا مصدوم نشه.قدرت بدنیش بالا نیست.برای همین فکر نکنم فرگوسن سال اول کاگاوا رو بذاره ترکیب اصلی.

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 2:22 دقیقه ارسال شده است

اگه CLICK MANCHESTER بنویسه کاگاوا به من یونایتد پیوست من باور نمیکنم کلا بدون سند حرف میزنهشکلک

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

کاگاوا دوست داریمشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 1,852
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,686
  • بازدید ماه : 3,686
  • بازدید سال : 132,275
  • بازدید کلی : 1,720,317
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2