loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 332 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (9)

دیلی میرور گزارش داد که به همان اندازه که سر الکس پاول و مودریچ را میخواهد ،به همان اندازه هم خواهان جذب کوین استروتمن از تیم پی اس وی با مبلغ 14 میلیون پوند است.این ملی پوش تیم هلند فرصت خوبی دارد که در یورو بدرخشد و به شهرتش بیفزاید.و گزارش شده که سر الکس او را به خاطر شرایط نا مشخص درن فلچر میخواهد.manutd.com

بیلیچ از اینکه مودریچ به منچستر نزدیک است خوشحال است.

دیروز فاش شد که منچستر با تاتنهام برای جذب مودریچ به توافق رسیده.بیلیچ در این مورد گفت : نگران نباشید.مودریچ تحت تاثیر برای آینده اش قرار نخواهد گرفت.امکان ندارد.صحبت در مورد آینده اش نه تنها باعث افتادن بار سنگینی رو شانهایش نمیشود بلکه باعث میشود او با انگیزه و روحیه بیشتری به کارش ادامه دهد.بیلیچ به مودریچ توصیه کرده ،که هول نشود و سریع نگوید که دیگه موقع جدا شدن است.

بیلیچ میگوید:ستاره تاتنهام مودریچ به اندازه چاوی و پیرلو خوب است.اومیگوید:ایتالیا پیرلو دارد،اسپانیا ژاوی و ما هم مودریچ را داریم.من نمیگم ژاوی و پیرلو بازیکنان بدی هستند من میگویم مودریچ به اندازه آنها خوب است.

فردینانداز اینکه نتوانست به طلسم شش ساله اش مبنی بر عدم حضور در تورنومنت های ملی پایان دهد ناراحت است.

باورنکردنی است اما فردیناند تا به حال با تیم ملی در هیچ یک از تورنومنت های اروپایی بازی نکرده و از جام جهانی 2006 تا به حال نیز در هیچ تورنومنت ملی شرکت نکرده.

فردیناند گفت :انتظار نداشتم جام جهانی 2006 آخرین رقابت من باشد.من واقعا امیدوار بودم که 100 بازی ملی انجام دهم.اما به دلایل مختلفی این اتفاق رخ نداد.این ناراحت کننده است ولی نشان میدهد که هیچ چیز در فوتبال ضمانت شده نیست.ریو همچنین میگوید:مشخص است که من دوست داشتم در تیم ملی بازی کنم و من از این بابت ناراحتم و این ناراحتی یک عکس العمل طبیعی ست.اگر من ناراحت نشوم پس من دیگر یک فوتبالیست حرفه ای نیستم .من عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم و دوست دارم به موفقیت برسم.اگر ناراحتی من یک جرم است پس من یک مجرم هستم.ریو افزود : من تمام نشده ام .در آمادگی من هیچ شکی نیست ، من در مقاطعی از فصل مصدوم بودم اما الان کاملا آماده ام.من به گذشته نگاه نمیکنم و منتظر آینده ام . به نمیتوانم صبر کنم تا فصل بعد شروع شود.کسی فکرشم نکند که من تمام شدم چون که قطعا این طور نیست.

tribalfootball.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

یعنی ای دروغا که روزنامه ها مینویسن راسته؟؟؟.ولی اگه راست باشه چه شود.گاکاوا-مودریچ-لیتون بینس-استروتمن-لواندوفسکی فصل بعد رویایی میشیم.

این نظر توسط پویا در تاریخ 1348/10/11 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

اگه فلچر برگرده دیگه نیازی به استروتمن نداریم ولی حیف که شرایط فلچر عزیز نامشخصه شکلک
این مودریچم دیگه دیوونه مون کرد تو رو خدا زودتر تمومش کنین بره.
سر ریو فردیناند ارزشش خیلی بیشتر از ایناس که هاجسون نفهم بخواد بفهمه.

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

sسلام به همه و خسته نباشید به همه
جای امیر خیییییییلیییییی خالییییه
امیرررر ایشا... موفق باشی داشیشکلک
شهاب خیلی دوست دارم داشییییییشکلکشکلک
منم دلم خوش اومدم خونه درس بخونم حالا کاری پیش اومده باز دوباره برگردممم
خدایی 3 درس دارم نفسم رو گرفتمشکلک
آقا خبر جالب:
http://www.givemefootball.com/premier-league/lewandowski-dodges-united-questions
لواتدوسکی از جواب به سوالاتش واس یونایتد طفره رفته
شکلکشکلک

این نظر توسط وحيد در تاریخ 1348/10/11 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

استروتمن فلچر و ميخوره خيلي بهتره.شکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

آخه مرتيكه مودريچ به تو چه؟!تو برو تيم خودت رو بگردونشکلک

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

همه انگليسي ها به توانايي خوب تو ريو ايمان دارند و فكر كنم ريو با اين امادگي كه ميگويد دارد لا اقل5 سال ديگر در اوج خواهي بود

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.امیر و شهاب نمیدونم هستید یا نه .امروز اخبار خیلی کساد هست.بیاید یه خلاقیت به خرج بدید یه نظرسنجی چیزی بزارید.من زیاد از این کارا بلد نیستم.اگر میتونید بیاید و بزارید اما اگه نمیتونید،من نظر بچه ها رو بگیرم و یه پست نظر سنجی بزارم.نظرتون چیه.؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

مغسی دادا بخاطر خبر جدید
FA602;">
پاسخ : قربونت شکلک

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

اگه این مودریچ بیاد دیگه تمومهوفقط میمونه لیتون بینس که اگه بیاد دیگه این فصل بازیکن نمیخوایم.انگیلیسم حتما بخاطره نبودن فردیناند صدمه میخوره


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 128,714
  • بازدید کلی : 1,716,756
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2