loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 486 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (3)

این دو روزه، با اعلام اینکه یونایتد قصد دارد بند تمدید خود به خود دوازده ماهۀ قرارداد برباتف را فعال کند، و با اعلام قرارداد بستن منچستر یونایتد به عنوان محبوب ترین تیم خارجی در بلغارستان با شرکت اپراتور موبایل Globul (مترجم: که به نظر من این محبوبیت، بیشتر مرهون حضور بربا در یونایتد است)، بحثها پیرامون این ستارۀ بلغارستانی داغ است.

اکنون خود او نیز در مصاحبه با سایت ورزشی کشور بلغارستان، www.Sportal.bg سخنانی گفته که بازگوییشان خالی از لطف نیست. سخنانی دربارۀ احتمال بازگشت به تیم ملی و درباره شکوه از حضور کم در ترکیب یونایتد:

"من بازیکن منچستر یونایتد هستم. اما در حال حاضر آن تعدادی که دوست دارم، به من بازی نمی رسد. من خوشحال نیستم از این که بازی نمی کنم. اما نمی توانم از کسی انتقاد کنم مخصوصا در رسانه ها. زمانی که من حرفی برای گفتن دارم، می روم آن را رودررو با سرمربی در میان می گذارم. اوست که دربارۀ هرچیز تصمیم می گیرد."

برباتف دربارۀ آینده اش در یونایتد اضافه کرد: "هیچ چیز قطعی و قابل بیانی به عنوان یک پیشنهاد (باشگاه جدید) به من وجود نداشت. من چیزهایی در خبرها خوانده بودم،اما اینها بیشتر حدس و گمان بودند. من نمی دانم که چه مدت دیگر در یونایتد خواهم ماند."

"آنقدری که من اطلاع دارم، بندی در قرارداد من که قرارداد را برای یک سال دیگر تمدید می کند، خود به خود از مارچ فعال و معتبر خواهد شد. من چیز بیشتری نمی دانم."

این مهاجم سی و یک ساله که با 48 گل، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی بلغارستان است، در سال 2010 از تیم ملی خداحافظی کرده بود. وی در مورد احتمال بازگشتش به تیم ملی نیز به مربی جدید بلغارستان چراغ سبز نشان داد:

"ابتدا باید از شما دعوت شود تا بتوانید به جایی برگردید. تلفن من اکنون (برای گرفتن پیغام دعوت به تیم ملی) روشن است و وقتی دعوت شدم، آنگاه می توانم قطعی تر در مورد این مسئله نظرم را اعلام کنم."

"هیچ کس تلاش نکرده است با من تماس بگیرد. من Lubo Penev (مربی جدید بلغارستان) را ملاقات نکرده ام. من هنوز حتی نتوانستم به خاطر برگزیده شدنش در این سِمت به او تبریک بگویم."

پِنِف در نوامبر جانشین لوتار ماتئوس آلمانی شد و در برنامه ش بود که در این هفته با برباتف ملاقاتی داشته باشد. پنف می گوید:

"من در این هفته با او صحبت خواهم کرد و نسبت به این گفتگو خوش بینم. فکر می کنم این بهترین زمان برای چنین گفتگویی است."

کاپیتان تیم ملی بلغارستان، استیلین پتروف نیز پس از چهار سال و نیم سکوت رسانه ای خود را شکست و در اکتبر به برباتف اصرار کرد که از تصمیمش مبنی بر بازنشستگی از تیم ملی بازگردد.

بلغارستان در رقابتهای انتخابی جام جهانی2014 برزیل، گروه سخت ایتالیا، دانمارک، جمهوری چک، ارمنستان و مالت جای گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

من نمی دونم چرا با این طفلی اینجوری میکنن شکلک

این نظر توسط Best در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

Dooostesh daramشکلک
gonah dare injoori mikonand bahash

این نظر توسط خليل در تاریخ 1348/10/11 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4115037/Tom-Cleverley-set-for-Man-United-return.html

تام کلورلی برای بازی با لوزرپول اماده به میدان رفتن است شکلک
پاسخ : به به سلام آقا خلیل! دستت درد نکنه
البته کلورلی آماده بود قرار بود دو شنبه هم جلو ذخیره های چلسی بازی کنه که اون بازی به خاطر برف لندن کنسل شد


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 128,950
  • بازدید کلی : 1,716,992
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2