loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 319 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (5)

اخبار کوتاه

  • چیچاریتو به عنوان سفیر ملی یونیسف در مکزیک برگزیده شد - Unicef.org: آقای خاویر هرناندز، ملقب به چیچاریتو یا "نخود سبز کوچک"، امروز طی مراسمی در مکزیک، به عنوان سفیر یونیسف در این کشور برگزیده شد.
    خانم سوسانا سوتولی نمایندۀ یونیسف در این مراسم می گوید: "آقای هرناندز مردی جوان است که در طول زندگیش، توانایی روشنی در رسیدن به اهداف بلندش نشان داده است. او به اصول خودش پایبند است، و دقیق بر اهدافش تمرکز می کند. من مطمئنم که او می تواند ارتباطی قوی با کودکان و نوجوانان در مکزیک برقرار کند. و در ضمن مایۀ خرسندی من است که او را به عنوان سفیر ملی انتخاب کنم، و به او در پیوستن به تلاش ما برای کودکان مکزیک خوشامد بگویم."
    خود آقای هرناندز نیز در طول این جشن می گوید: "هنگامی که من شنیدم که یونیسف قصد دارد مرا سفیر ملی بکند، بلافاصله با خودم فکر کردم که: اگر پای انجام دادن کاری برای کودکان کشورم در میان است، پس من هستم. و اکنون که این روز رسیده، من می خواهم که هیجان و شور و در ضمن تعهد خودم را اعلام کنم. ما کارهای بسیاری داریم که انجام بدهیم. تا جایی که تمامی کودکان و نوجوانان مکزیک بتوانند به حقوقشان برسند و از به دست آوردن آنچه که استحقاقش را دارند لذت ببرند.
    سفیر ملی بودن مسؤولیتی بزرگ و سنگین است. اکنون من سخنگوی این سازمان بزرگ هستم. و در عمل با مردم ارتباط برقرار کنم تا میلیونها کودک و نوجوان به فرصتهای اجتماعی برابر دست پیدا کنند و به زندگی بهتری برسند."
    لازم به ذکر است که هرناندز، به دو سفیر کنونی یونیسف در مکزیک یعنی سزار کوستا (خواننده و بازیگر) و نیز ژولیتا وِنِگاس (خواننده) پیوست.
  • امروز تیم فوتبال اسطوره های آرگایل پلایموس، تیم اسطوره های یونایتد را با نتیجۀ 5-3 شکست داد. متأسفانه اسامی گلزنان یا بازیکنان یونایتد در سایت Thisisplymouth ذکر نشده است.
  • ابراز ندامت وین رونی از کارت قرمز بچگانه برابر مونتنگرو - Goal: مهاجم انگلیس و منچستریونایتد، از کارت قرمزی که برابر مونتنگرو دریافت کرده است و مجبور است که در دو دیدار ابتدایی یورو 2012 روی سکو بنشیند، ابراز تأسف و پشیمانی کرد: "کار احمقانه ای بود. به محض اینکه در زمین آن ضربه را زدم، بلافاصله خودم پشیمان شدم. صادقانه می گویم که نمی دانم چه شد که آن ضربه را زدم. درست یکی از همان صحنه هایی بود که الآن تنها حسرت آن را می خورم."
    از انگلیس انتظار می رود که از این مرحله صعود کنند، هرچند رونی بازی در برابر تیم ناشناختۀ فرانسه (اصطالاح اسب سیاه و ناشناخته در مسابقۀ اسب سواری به کار رفته) و نیز تیم ملی سوئد، گربه سیاه (جن) سه شیرها (لقب انگلیس) را از دست خواهد داد. رونی دربارۀ روحیۀ تیم می گوید: "ما ترکیبی گسترده و قوی داریم بنابراین بازیکنانی هستند که جای خالی را در دو بازی ابتدایی پر کنند. من تنها باید سعی کنم که آنجا باشم، در کنار بازیکنان باشم و در کنار آنها در هفتۀ ابتدایی، با جو و روحیه مسابقات خو بگیرم..."

نقل و انتقالات

  • Sport360: این سایت از رقابت یونایتد با نیوکاسل برای جذب مدافع کناری تیم لیل، متیو دیبیوشی Mathieu Debuchy نوشته است.
  • ADifferentleague: این سایت نیز از قول دیلی میل، نوشته است که باشگاه دورتموند پیشنهاد 13.6 میلیون پوندی یونایتد را نیز برای جذب کاگاوا رد کرده است و به کمتر از 16 میلیون پوند راضی نیست.
  • Sportwitness: این سایت (که به نظر من یکی از سایتهاییه که بسیار مستدل و با سند حرف میزنه) نقل قولهای مختلف دربارۀ فابیو رو بازگو کرده که آخریش از قول نشریۀ پرتقالی Diario de Noticias هست که امروز اعلام کرده فابیو به صورت قرضی به تیم کوئینز پارک رنجرز خواهد پیوست، نه به بنفیکا... و اسپورتویتنس کاملا شرح داده که سر خرید نیکولاس گایتان، سایت O Jogo اعلام کرد که یونایتد حاضره 25 میلیون یورو به اضافۀ یک بازیکن قرضی (احتمالا از بین ماچدا یا ببه یا پتروچی) رو به بنفیکا بسپره... ولی بعد که فرگوسن در مصاحبۀ بازی با استون ویلا جداگانه اعلام کرد که فابیو فصل بعد را قرضی توپ خواهد زد و هیچ اشاره ای به بنفیکا نکرد... و سایت Telegraph با استناد به این حرف و قرارداد گایتان تیتر زد که فابیو قراره قرضی به بنفیکا بره و بسیاری از رسانه های پرتقالی، بدون توجه به محتوای گزارش، این تیتر رو پخش کردن و شایعۀ پیوستن فابیو به بنفیکا رو بر سر زبونها انداختن...
  • سایت Football-Italia نیز نوشته که گویا باشگاه یوونتوس قصد دارد بلافاصله  پس از جذب پل پوگبا، او را به عنوان طعمه به صورت قرضی به تیم اودینزه بفرستد تا بتواند هافبک غنایی این تیم، آساموا را جذب کند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Meh.T در تاریخ 1348/10/11 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

هرکسی ارزشِ پیرهنِ شیاطین رو درک نکنه همون بهتر بره بمیره!!!!
رونی هم تهِ بی اعصابِ لامصب ، عاشقِ همین لات بازیاشم که منو یادِ کانتونا میندازه!!!!!

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

براي چيچاريتو از اين كار ها خوبه انجام بده كي بهتر از چيچاريتوي ما كه سفير مكزيك باشه دمش گرم
خودم كردم كه لعنت بر خودم باد داش روني عزيز چرا كاري رو انجام ميدي كه بعدا پشيمون بشي پشيموني حالا هيچ سودي نداره
دفاع ميخوايم نه اينجور بازيكن ها
كاگاوا هم ان شاء الله مياد بياد خيلي خيلي كمكمون ميكنه
من هنوز هم دوست دارم اين پسر رو تو منچستر ببينم 25 ميليون يورو جان من مي ارزه بازيكن خوبيه حتي براي فيكس بازي كردن
پوگبا ديگه حال من رو بهم زده ولش كن اين پسر عقل داشت تو منچستر ميموند

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

عجب حالی میده به پوگبا بازی ندن.
میتونست منچستر بمونه و هر بازی 20 دقیقه توی زمین باشه.

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

ه ه ه ه........اي دلم خنك شد اين پوگبا رو هوا بمونه چ حالي ميده تا درس عبرتي بشه برا بقيه
پاسخ : منم اگه این خبر راست باشه، ناراحت نمی شم برا پوگبا اصلا...

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

بعد تو می گی مافیای ایتالیا دوباره فعال شده من می کم نه...نگاه کن آخهشکلکشکلک
پاسخ : آره دیگه انقدر نگو نه شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 129,009
  • بازدید کلی : 1,717,051
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2