loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 422 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (15)

مصاحبه

  • فرگوسن: رژیم غذایی پادگانی من، از کلیدهای آغاز موفقیت یونایتد بود - DNAIndia: سرالکس فرگوسن در گفتگو با روزنامۀ The Sun اعلام کرده است که رژیم غذایی پادگان گونه ای که او در یونایتد اعمال کرد، یکی از ملزومات برای سرآغاز موفقیتهای یونایتد و تبدیل این تیم به یکی از موفقترین باشگاههای اروپا بوده است.
    این سرمربی افسانه ای می گوید که بسیار نسبت به آنچه اعضای تیمش پیش از بازی می خوردند حساس بوده است، و او اساسا آنها را پیش از بازی تحت رژیم غذایی با نان تست، عسل و Lemon Sole (یک نوع ماهی! فقط اسمشو سرچ کنید ببینید چه زشته!) نگه می داشته است. رژیمی که آنها را به شدت دیوانه و عصبی می کرد!
    "وقتی من به عنوان سرمربی کارم را آغاز کردم - و پیش از آنکه آنها دربارۀ رژیمهای غذاییشان صحبت کنند -
    من سریعا مسؤولیت نهار تیمم را در استیرلینگ شرقی به عهده گرفتم. تنها چیزی هم که من برای نهار به آنها دادم، تکه هایی از Lemon Sole  با نان تست و عسل بود. آنها به شدت شاکی شده بودند. وقتی که من یک بازیکن بودم، به بازیکنها فیلۀ گوشت و یا Steak Pie (شبیه سمبوسه) و یا امثال این را می دادند.
    بنابراین وقتی که من سرمربی شدم، با خودم گفتم که "چیزی که آنها قبل بازی می خورند، به اندازۀ آن عملکرد خود بازی مهم و ارزشمند است.". من این رژیم را در تیم آبردین هم انجام داده بودم و دقیقا مشابه آن را در یونایتد اجرا کردم."
    فرگوسن البته به مدرن شدن فوتبال نیز از زمان آغاز مربیگریش از سال 1974 اشاره می کند: "با توجه به پیشرفتها در علم ورزش و متخصیصین تغذیۀ خبره ای که ما در کارینگتون داریم، دیگر نیازی نیست که امروز هم نگران مانند قدیم من نگران تغذیۀ تیم باشم."

تیتر اخبار کوتاه

  • استعدادهای رئال مادرید و منچستریونایتد، از نزدیک نظاره گر تورنومنت هشتگانه - Allafrica: ازامروز جمعه، تورنومنت معروف هشتگانۀ معروف که بین تیمهای پایۀ زیر 20 سال هشت کشور مختلف برگزار می شود، در شهر کیپ تاون افریقای جنوبی آغاز می شود. آرژانتین، افریقای جنوبی، غنا، نیجریه، برزیل، کنیا، کامرون و ژاپن تیمهای شرکت کننده در این مسابقات هستند و استعدادیابهای رئال مادرید و منچستریونایتد، از نزدیک این مسابقات را که می توانند غنی از بازیکنان آینده دار باشند، دنبال می کنند. لازم به ذکر است که امثال مسی، اگرو و ساویولا با تیم آرژانتین در این مسابقات شرکت کرده بودند.
  • sportinglife: کنی میلر مهاجم تیم کاردیف و کاپیتان دوم اسکاتلند آرزو کرد که درن فلچر هرچه سریعتر به میادین بازگردد و او با کمال میل بازوبند کاپیتانی را به کاپیتان قبلی تیم ملی اسکاتلند باز خواهد گرداند: "نبود او فقدانی بسیار بزرگ است. نه تنها در داخل زمین، بلکه در خارج زمین و در رختکن نیز جای او خالی است. او شخصیتی قوی و محکم در تیم محسوب می شوذ.
  • این هم یک کاریکاتور بسیار زیبا از عمر معمانی کاریکاتوریست گل که خودش عنوان طرح رو گذاشته "طلوع آفتاب کاگاوا در شمال غرب" ولی من برای اولین بار با کاریکاتور عمر حال کردم... تا حالا همه ش یونایتد رو مسخره می کرد... این کاریکاتور از هر نظر کامله، من جمله صورت فرگوسن که توی چهرۀ خورشید انداخته و کاگا با لباس دورتموند هرروز داره به خورشید نگاه می کنه و به نظرم همون حرف یورگن کلااپ رو میرسونه که کاگاوا و ژاپنی ها از کودکی فکر و ذکرشون منچستریونایتده... و جالبتر اینکه کاگاوا از سرزمین آفتاب تابان یعنی ژاپنه! که از هر نظر تو کاریکاتور تناسب داره. به نظر من کاریکاتورش کامله..
  • به گفتۀ sportsmanagement، گویا سرانجام کم کم گری نویل چراغ سبز برای ساخت هتل چند منظوره در حنب اولدترافورد را دیافت می کند.

نقل و انتقالات:

  • کلیک منچستر: وکیل فابیو داسیلوا اعلام کرده است که تمایل موکلش حضور در بنفیکاست ولی هنوز مذاکرات با یونایتد ادامه دارد: " ما تلاش می کنیم که مسائل را در چند روز آتی حل کنیم. به نظر می آید که بنفیکا مقصد او باشد. البته مسایل هنوز جلو نرفته چرا که ما داریم روی جزئیات با منچستریونایتد مذارکه می کنیم. روی مسائی مانند شرایط قرض دادن، قیمت و ..."
  • کلیک منچستر: دیوید هنن David Hennen هافبک مستعد اندرلخت بلژیک اعلام کرد که از توجه یونایتد به خودش خوشحال است: "من بسیار خوشحالم که باشگاهی مانند یونایتد و شخصی همچون فرگوسن به من توجه دارند. و این توجه به این معناست که من دارم خوب عمل می کنم." هرچند تیم اندرلخت معتقدر است که این هافبک که او را به کریستیانو رونالدو تشبیه می کنند، مایل است کارش را در آکادمی این باشگاه ادامه بدهد.
  • GivemeFootball: کوین استروتمن، هافبک تیم پی اس وی ایندهوون اعلام کرد که پس از رقابتهای یورو مقصد خود را اعلام می کند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

الان دیگه باید با یکی ازدواج کرد که شاغل باشه وگرنه آه خدای من زندگی کمر آدمو میشکنهشکلکشکلک
پاسخ : : ))

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

خدا سایه هیچ عزیزی رو از سرمون کم نکنه...آقا شهاب یه مدت دیگه که بسلامتی داماد میشی و مارو دعوت نمیکنی عروسی تو خونه 24ساعته مشغول ظرف و جارو کارای خونه میشی حالا یه مدتم واسه مادرت کار کمک پسر خوبشکلکشکلک
پاسخ : 24 ساعته ظرف بشــــورم؟؟!!
کی بره کار کنه پول بیاره زن و بچه سیر کنه پس؟ شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

خدا همه ی مردم دنیا رو کمک کنه که گرفتاریهاشون حل بشه و همیشه با خانواده باشن.یه روز هم از خانواده دور بودن خیلی سخته.
پاسخ : خدا از زبونت بشنفه بابک جون.... واقعا سخته...

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

دقت کنید دوستان تموم نشریات میدونن که هوادارای یونایتد به دنبال دیدن خرید بزرگ برای تیمشون هستن و تو کف همین موندن پس تا میتونن برای بازیکن های مورد نظر یونایتد شایعه درست میکنن .متما هازارد هیچ چیزی در مورد شماره پیراهنش نگفته اگر هم گفته باشه به فرض محال این بازیکن به درد تیم نمی خوره چون با این رفتاراش نمی تونه جایی تو یونایتد داشته باشه تیمو به حاشیه میبره .دوستان بازی انگلیس با نروژ امشبه که شبکه 3 نشونش میده ساعت 23:15 به نظرتون هازارد بعد بازی اسم تیم ایندشو میگه؟
پاسخ : هازارد قراره هفته ي ديگه(شنبه) اعلام كنه نه امشب

این نظر توسط دختر تنها منچستری در تاریخ 1348/10/11 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

يادگاري‌هاي بازبي


در فصل 1957-1956‎، رئيس باشگاه رئال‌مادريد به مت بازبي پيشنهاد داد هدايت اين تيم را برعهده بگيرد: ”هدايت باشگاهي مثل رئال‌مادريد با ستاره‌‌هايي چون آلفردو دي‌استفانو‏، براي تو همانند يک بهشت خواهد بود.“ اما بازبي پاسخ داد:‌ ”بهشت من اينجاست. منچستر بهشت من است. جايي که پسرانم در آن بازي مي‌کنند.“ جالب است بدانيد جمله ”منچستر بهشت من است!“ در نزد هواداران بسيار محبوب شد به طوري که هم اکنون در اولدترافورد بنرهايي با جمله MANCHESTER IS MY HEAVEN و تصوير سر مت بازبي در جايگاه‌هاي مختلف مشاهده مي‌شود.

پس از اينکه بازبي براي اولين بار پس از حادثه مونيخ به هوش آمد‏، خطاب به جيمي مورفي گفت:” پرچم را بالا نگه دار جيمي!‌ تا وقتي من بازگردم سعي کن تيم مانند گذشته به کار خود ادامه دهد.“

بازبي بازگشت به اولدترافورد پس از 71 روز مداوا در بيمارستان را اينگونه توصيف مي‌کند: ” استراحت در بيمارستان آلمان يک چيز بود و حضور دوباره در اولدترافورد چيز ديگري. زماني که به آرامي در تونل راه مي‌رفتم و به چمن نزديک مي‌شدم‏‌، يکي از ترسناک‌ترين صحنه‌هاي عمرم را تماشا کردم. هزاران طرفدار منچستريونايتد که به سختي در کنار هم ايستاده بودند يک صدا ما را تشويق مي کردند. من باور داشتم که روح پسرانم آنجا حضور دارد و مطمئنم که آنها در کنارم بودند. آنها براي هميشه در اولدترافورد هستند و در هر بازي، بازيکنان سرخ‌پوش و جوانم از تونل وارد چمن سبز اولدترافورد مي شوند.“

يکي از دردناک‌ترين نقل‌قول‌هاي بازبي در مصاحبه‌اي پس از فاجعه مونيخ:‌ ” من حتي با چشماني بسته هم مي‌توانستم از بازي بچه‌ها لذت ببرم. آرزوي من اين بود که روزي مرد شدن اين پسرها را ببينم.“



If ever they're playing in your town,

Get yourself to that football ground

Take a lesson, you will see,

Football taught by Matt Busby



این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جون من دیگه زیاد نمیتونم بیام فقط خبر میخونم و میرم شرمنده خیلی گرفتارم یه مشکل داره زندگیم که چهارشنبه یا حل میشه زندگیم عالی میشه یا خراب میشه شاید منم دیگه از بین رفتم با اون فقط اومدم بگم خدارو شکر مادرت خوب شد قدرش رو بدون ایشالله همه مادرا حاشون خوب باشه با بدرا و کل خانواده فقط دعا کنین مشکلم به خیر و خوشی حل بشه که اگه خراب بشه شاید دیگه ali vidic 70 وجود نداشتهخ باشه فقط ازتون عاجزانه تقاضا دارم دعا کنین یا علی
پاسخ : علی جون خیلی مخلصیم داداش ایشالا خدا گره از کارت وا کنه...
من در جریان خود مشکلت نیستم ولی کلی دلتنگت بودم و از پیج عدنان و علی و زمانهایی که کانتونا حالت رو می پرسید، ازت خبر می گرفتم و فهمیدم مشکل پیش اومده برات... ایشالا که اول از همه سلامتی باشه... بعدش هم ایشالا خدا هر چه زودتر گره رو از کارت وا کنه... ما دعاگوی شما هستیم داداش گل شکلک
شکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

مگه رئال استعدادیاب هم داره؟
پاسخ : شکلک
فکر کنم دنبال یونایتدیها راه میفتن... هر چکی ما کشیدیم اونا یه صفر میذارن جلوش میذارن کف دست یارو شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوشحال شدم که مادرت مرخص شد،من خودم چنین شرایطی رو یه هفته ای تجربه کردم خیلی خیلی سخته .ایشالا هرچه زودتر مادرت خوب بشه.ایشالا سایه مادر همیشه بالاسر منچستری ها باشه.شکلکشکلک
پاسخ : ممنون از محبتت محمد جون... منم 4 سال پیش تجربه شو داشتم اون موقع مادرم عمل باز قلب داشت (پیوند رگ) و خیلی خیلی استرس بیشتری داشتیم و 3 4 ماهی مادرم بعد عمل توانایی نداشت... ولی اینبار یک عمل آنژیو بود که شکر خدا ضمن ساده تر بودن عمل، به خیر گذشت... ایشالا... شکلک

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون خیلی خوشحال شدم خبر بهبودی مادر گرامیتونو اینجا خوندم.
خداوند سایه پدر مادرتونو بالا سر شماها حفظ کنه و شماها رو هم واسه والدینتون نگه داره.شکلک(اینو واسه همه دوستان گل یونایتدیم آرزو می کنم)
ایشا... همه بیماران بهبودی کامل پیدا کننشکلک
پاسخ : شهاب جون منم مثل معين ديگه :x
پاسخ : مرسی معین و علی عزیز شکلک
ایشالا همه سلامت باشن در سایه سلامتی عزیزانشون شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

آره داداش خيلي سخته يه چند روزي كار مادر رو انجام بده تا قدرش رو بدوني
ان شاء الله مادرتون كاملا سلامتي شون رو بدست بيارن واقعا بهشت زير پاي مادران است خدا بيخود بيجهت يه حرفي نميزنه
اين رو گفتم چون يه موقع ديدي عصباني شدي به روي مادرت آووردي مرديم ديگه زود از كوره در ميريم و فكر هم نميكنيم چي ميگيم
پاسخ : به روی چشم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 128,866
  • بازدید کلی : 1,716,908
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2