loading...
منچستريونايتد Manchester United
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

ناز نکن بابا بیا برگرد جون من کریسشکلک

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

100% movafeham,ye morabi az dele bashgah,chi az in behtar.
movafagha bashi olle

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

مرسی کریس.
به نظر من سولسشیر نمیتونه جانشین خوبی باشه.فکر نکنم بتونه با ستاره ها کنار بیاد.مورینیو هم بدون خرج به جایی نمیرسه.به نظر من بهترین جانشین مویسه.واقعا اخلاقش شبیه فرگوسنه.هیچوقت اجازه نمیده یه بازیکن خودش رو از مربی بالاتر بدونه.

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

وقتی اون جمله کریس رو خوندم که میگه:یونایتد هنوز در قلب منه.گریمو درآورد.
شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

انشاا... سال بعد استون ویلا با مربی گری اوله بعد از خودمون رتبه ی دوم رو میگیره اونوقت هم اوله میشه بهترین مربی ساله جزیره........
منم موافقم .... خیلی دوس دارم جانشین سر الکس یکی از بین خودمون باشه... اصلا کلا دوست دارم بعد از فرگی سرمربی و کمک مربی ها و مربی دروازبان و بدنساز همشون از قلب تپنده ی یونایتد باشن ................شکلک

این نظر توسط ArianBZ در تاریخ 1348/10/11 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

اقا من ایران نیستم چجوری شماره بدم بهتون؟اگه میشه با ایمیل ارتباط داشته باشیم البته من 20 خرداد برمیگردم ایران تا اخر تابستون به هر حال هر جور شما صلاح میدونید ممنون

این نظر توسط ArianBZ در تاریخ 1348/10/11 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

اقا من ایران نیستم چجوری شماره بدم بهتون؟اگه میشه با ایمیل ارتباط داشته باشیم البته من 20 خرداد برمیگردم ایران تا اخر تابستون به هر حال هر جور شما صلاح میدونید ممنون

این نظر توسط ArianBZ در تاریخ 1348/10/11 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

اقا من ایران نیستم چجوری شماره بدم بهتون؟اگه میشه با ایمیل ارتباط داشته باشیم البته من 20 خرداد برمیگردم ایران تا اخر تابستون به هر حال هر جور شما صلاح میدونید ممنون

این نظر توسط alireza)DOCTERY) در تاریخ 1348/10/11 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

من باهات مخالفم امير جون
چون به نظرم خيلي جا داره تا بتونه حاشيه هاي تيم رو جمع و جور كنه
شايد به لحاظ فني بالا باشه ولي به نظر من نميتونه حاشيه هايي كه دور و بر باشگاه و بازيكنا هست رو جمع كنه
اين كار از عهده مربياني مثل مورينيو يا گاس هيدينگ بر مياد
من اخلاق مورينيو رو قبول ندارم ولي خدايي بار فنيش خيلي خيلي بالا هستش
هيدينگ هم كه نيازي به تعريف نداره
مطمئنم فرگوسن تا يكي دو سال ديگه نسلي از خودش بجا ميذاره كه تا حداقل 3-4 سال روي قله ي اروپا بايسته
شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

بهترین جانشین فرگی یکی از شاگرداشه .چه کسی بهتر از اوله با اون خونسردی و چهره ی دوست داشتنیش


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,317
  • بازدید ماه : 2,317
  • بازدید سال : 130,906
  • بازدید کلی : 1,718,948
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2