loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 217 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (8)

Reading   3

Robson-Kanu (8), Le Fondre (19), Morrison (22)

Man United   4

Anderson (12), Rooney (16, 29), van Persie (33)

Saturday 1 December Madejski Stadium | Attendance: 24,095

 عجب بازی بود لامصب!! نیمه اولشو آنلاین دیدم! خیلی خوشحالم که اولین باری که تونستم آنلاین یه بازی ببینم چنین بازی از  آب دراومد!! ولی خیلی قابل پیش بینی گل می خوردیم... من پیش بازی سایتها رو که می خوندم، همه گوشزد کرده بودن ریدینگ وینگرهای قوی داره و دفاع چپشون شوری هم توی ارسالها برای مهاجمین عالیه... روی ضربات ایستگاهی هم دفاعشون موریسون خوب گل می زنه... همه اینا رو تو پیش بازی گفته بودن و ما باز هم تک تک اینا روی دروازه مون اجرا شد و سه تا گل دقیقا به همین منوال خوندیم... من فکر می کنم فرگوسن یه خورده خودش این بررسی های پیش بازی رو بخونه بد نباشه! پارسال هم سایت باشگاه می گفت خطرناکترین بازیکن تیم حریف مثلا تو نورویچ هانته تو بیلبائو لیورنته! صاف از همینا گل می خوردیم! کلا باید رو نقاط ضعف خودمون و نقاط قوت حریفا بیشتر از اینا کار بشه تو تمرینات....

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
 یک نتیجه کاملا قابل غیر قابل پیش بینی! هر کی این  بازی هفت امتیاز میگرفت خودم با دستای خودم اول حذفش می کردم بعد خفه ش می کردم نیشخند


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ بیست و دوم-کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ManRed7 در تاریخ 1391/09/14 و 8:16 دقیقه ارسال شده است

خيلی ممنون از اينکه پيش بينی منو درج ميکنين ، در مورد صفحه اصلی هم مشکلی نيست ، اونجا هم وارد ميکنم فقط بهم ادرسشو بدين و بگين تو کدوم بخش بايد بنويسم ، بازم تشکر
پاسخ : آدرسش اینه:
manchester-united.ir

مهم نیست تو کدوم پستش، فقط تو یه پستش مثلا وارد کن منچستر یونایتد 3-1- منچستر سیتی... حتما اسم تیم رو ذکر کن... بعد اگر اینجا وارد نشد، به من بگو تو فلان پست سایت اصلی وارد کردم...منم وارد می کنم برات داداش شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/13 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

من که نمی تونم اسمشو بگم
آخه تو سایته خودش!

هر چقققد....
بی خیالشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عجـــب شکلک
اوه اوه قضیه جنایی شد شکلک
همون بی خیال! به قول سیاوش بی خیال حرفایی که تو دلم جا مونده شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/13 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

حالا هی بزن هاااا!!شکلکشکلک
من که پیگیری میکردم و می خواسم بیام تو سایت عضو شم !
ولی نمیشد!
یه جورایی نذاشتن!


شکلکشکلک
پاسخ : ای بابا کیا نذاشتن! شکلک
ولی خوب راست میگم این جدول رو عادت کنید خیلی هم گنگ و سخت نیست شکلک
دو هفته دیگه عادت میکنید بهش شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/13 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

راستی!
من متوجه شدم چرا جدول رو مادام اشتباه می خونم و نمی تونم درست متوجه شم!
انگار این مورد هم فقط واسه من پیش نمیاد (با توجه به نظری که قبل من داده شده!)
فکر کنم اگه این اصلاحیه رو انجام بدین دیگه این مشکل پیش نیاد!
توی جدول توی کادرهای بالا اگه جمله های زیر جایگزین بشه (شاید طولانی تره ولی..!!)

- تعداد پیش بینی صحیح نتیجه (7 امتیازی)
- تعداد پیش بینی صحیح تیم برنده و گل یک تیم ( 3.5 امتیاز)
-تعداد پیش بینی صحیح تیم برنده (یک امتیاز)
....


ممنوون و ببخشید..
پاسخ : سلام
البته اشتباه علی از یک جای دیگه بود.
ولی سعی می کنم اون عبارتها رو درست کنم. هرچند افرادی که تازه به جدول اضافه شدن، طبیعیه دچار سردگمی بشن، ولی چند هفته بگذره و امتیازای هفته هاتون جلوی اسمتون که وارد بشه، خودتون کم کم عادت می کنید و براتون عادی میشه و ابهامات از بین میره... ولی حتی الامکان سعی میکنم اون متنها رو تغییر بدم تا روشنتر بشه. شکلک

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1391/09/13 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم . یه سوال ؟؟؟
من 4 - 0 پیش بینی کردم یا بیشتر عزیزان هم 4- 2 و 4- 1
میخواستم بدونم اینها دیگه امتیاز پیش بینی صحیح گلهای یکی از تیمهارو نمیگیرن ؟ فقط همون 3.5 امتیاز رو بهشون میدید ؟
پاسخ : سلام علی جان.
ببین پیش بینی تیم برنده 3 امتیاز داره
پیش بینی صحیح تعداد گل یک تیم یک امتیاز
ولی اگر یکی هر دو رو درست بگه همونجور که تو جدول هم نوشتم 3.5 امتیاز می گیره.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/12 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

Oشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

(واسه این نتیجه تنها چیزی که میشه گفت همینه!

آخه کی فکرشوووووووو میکرد؟؟؟!!Oشکلکشکلکشکلکشکلک:

اولین گل رو که خورد اونم به اون سرعععععععععت!!
کلا نتیجه ای که میخواسم به هم خورد!!
حالا این نتیجه!!؟؟؟
کی فکرشو میکرد؟؟
کی فکرشو میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

شکلکشکلک
پاسخ : این نتیجه برای یک نیمه اول فکر کنم در تاریخ بی سابقه باشه حتی شکلک

این نظر توسط ManRed7 در تاریخ 1391/09/12 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

تشکر از اينکه بر رسی کردين...راستش خودم به نظرم رسيد که هروقت پيشبينی کردم از صفحه که توش پيشبينيم درج شده عکس بگيرم که بعد سند باشه...و بتونم براتون `اي-ميل` کنم در صورت لزوم ...من اين بازی و 2-1 پيش بينی کردم ، ای کاش ميشد درج کنين برام،،،چون تو جدول خيلی ميتونست کمکم کنه...بازم ممنون
پاسخ : حالا این 2-1 شما رو من وارد میکنم به چند دلیل یک اینکه هفت امتیازی نیست و 4 امتیازه و رتبه تون هم توی سی تای اول نیست و با توجه به اینکه این بازی اکثرا 3 تا 4 امتیاز رو گرفتن وارد میکنم... البته اون عکس رو هم خواستی بگیر شما، ولی برای موارد هفت امتیازی این عکس خیلی سند خوبی نیست شکلک
اگر بتونی تو خود سایت اصلی پیش بینی رو کامنت کنی خیلی مستندتره بعدا تا اینکه عکس بگیری و عکس رو ایمیل کنی... در کل که امیدوارم دیگه این مشکل پیش نیاد از طرف رزبلاگ

این نظر توسط ManRed7 در تاریخ 1391/09/12 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

آقا بنظرم سيستم شما يه مشکلی داره ، برای باره دوّمه که من پيش بينی ميکنم و وارد نميشه، حالا اومدم توی پيشبينی ها ميگردم ميبينم اصلاً نيستش ماله من، عجيب اينه که من دقيقاً چک کردم و وارد شده بود در صفحه 4 ، نشون هم به اون نشون که يادمه يکی از بچه ها ترکيب منچستر و نوشته بود به فارسی که الان هم اگه نيگا کنين همون جاست...من دقيقاً 2 نفر بعد از اون دادم و بازم با يقين ميگم که ريفرش کردم و ديدم که وارد شده...سرعت اينترنتم هم اينقد بالاست که ازش خيالم راحت باشه..لطفاً يه برسی بکنين ،، من تا حالا 30 پلّه ضرر کردم
پاسخ : آقا من جدا چیزی در این مورد به ذهنم نمی رسه... احتمال مشکل داشتن سیستم رزبلاگ رو هم اصلا انکار نمی کنم چون احتمالش هست. متأسفانه کاری هم از دستمون ساخته نیست. تنها چیزی که به ذهن من میرسه برای راه حل، اینه که شما محض احتیاط، پیش بینیت رو هم توی پستهای پیش بینی اینجا وارد کنی، هم زیر آخرین پستی که توی سایت اصلی هست وارد کنی لینکش رو نگه داری یادت باشه تا بعدا اینطور مواقع که پیش بینیتون توی این بلاگ وارد نشده بود، با دادن اون لینک به من من پیش بینیتون رو وارد کنم و حقتون ضایع نشه. جدا غیر این راه دیگه به ذهنم نمی رسه متأسفانه. کار شما سختتر میشه هر بازی دو جا پیش بینی کنید ولی اقلا دیگه دچار این مشکل نشید شاید. ببخشید خلاصه تا همینجا هم بابت این امتیازات از دست رفته تون
راستی من یک بار هم کامل نظرات رو گشتم الآن ببینم خصوصی ارسال نکرده باشید یک وقت. متأسفانه تو نظرات خصوصی هم خبری نبود
شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,467
  • بازدید ماه : 2,467
  • بازدید سال : 131,056
  • بازدید کلی : 1,719,098
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2