loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 209 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (4)

 

  •  ريو فرديناند به 10 سال حضور و بودن با يونايتد افتخار ميکند اما قصد آويزان کردن کفشهايش در اين تابستان را ندارد،و به جايش شوخی ميکند که دوست دارد برای يک 10 سال ديگر در باشگاه بماند.

 

اين مدافع از زمان پيوستنش به باشگاه از تيم ليدز يونايتد در سال 2002 در الدترافورد درخشيده است و هدف دارد تا ششمين جام ليگ برتر را در اين فصل ببرد.اما اين مرد 33 ساله هنوز هم  اشتياق برای کسب بيشتر عناوين و جامها دارد و جايگاهش را در باشگاه بعنوان محبوبترين ها تثبيت کرده است.

 

 

 

وقتی در مورد جنبه شايد بردن ليگ برتر در بيشتر از نصف فصل هايی که در باشگاه بوده است پرسيده شد،او به ManUtd.com گفت:"هنوز درباره انهايی که(جام هايی) بايد ميبريدم فکر ميکنم.دوران عالی را اينجا داشته ام.من عاشق اين باشگاهم و اينجا بودن را دوست دارم.عاشق تاريخچه باشگاهم.همکاری و پيوستگيم با باشگاه برای هميشه آنجا خواهد بود."

 

 

 

"خاطرات بزرگی را برای بردن از اينجا وقتی که سر انجام کفشهايم را بياويزم دارم.در حال حاظر،واقعاً از فوتبالم لذت ميبرم.مربی تيم چند روز پيش به من گفت،بازيکنان زيادی ديگر پيدا نميشوند که برای يک باشگاه 10 سال بازی کنند.ان اتفاق نمی افتاد.انجام چينی کاری در باشگاهی مثل منچستر يونايتد که برای جامهای ليگ و عناوين مختلف هر سال ميجنگد،وقتی شما مينشينيد و به ان نگاه ميکنيد، ان خوب است.اما من وقتم را صرف صحبت و فکر کردن اين قبيل چيز ها نميکنم.فقط روی امسال تمرکز ميکنم.اميدوار باشيد و دعا کنيد،ما ميتوانيم مدالهای بيشتری را اضافه کنيم."

 

 

فرديناند کاملاً متمرکز است تا مطمئن شود که يونايتد بيستمين جام قهرمانی را کسب ميکند و  به شدت هرکسی اگر تيم سر الکس در صدر جدول باقی بماند جشن خواهد گرفت.

 

 

 

او تصديق کرد:"شما فکر ميکنيد اين ميتواند جام  يکی مانده به آخر يا آخر شما باشد، شما نميدانيد. من ميخواهم که توجه زيادی به من شود. بازيکنان زيادی نيستند که اين باشگاه را ترک ميکنند و دقيقاً کاری را که ميخواهند انجام دهند انجام ميدهند.

 

 

 

"شما ميخواهيد که ان را(وظيفه تان ) به بهترين شکل ممکن که ميتوانيد انجام دهيد و حرفه تان را طوری به پايان ببريد که  مورد توجه خوبی واقع بشويد بدليل اينکه فکر نميکنم خوب باشد که حرفه تان را با يک فقدان به پايان ببريد،يا با نبردن هيچ چيزی.شکست ها هم اکنون باعث شده است که حواسم را بيشتر جمع کنم..فکر اينکه قادر نخواهم بود در فصل بعد بخاطر اينکه بازنشسته شدم يا تيم را ترک کردم ان را جبران کنم عذاب اور خواهد بود.در مورد بازنشستگی فکر نميکنم. دارم سعی ميکنم که تا جايی که ميتوانم بازی کنم.يک سال ديگر بعد از اين سال (قرارداد)دارم و ميخواهم برای 10 سال ديگر هم بمانم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

نظرتون در مورد تبدل لينك چيه-اگه دوست داشتين وبلاگ منو با اسم جاودانه هاي بي تكرار لينك كنيد و بعد اطلاع دهيد كه شمارو با چه نامي لينك كنم........
www.kamranvahooman.blogfa.com

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

فصل بعدم بهترین زوج دنیا باید کنار هم باشند تا ببینیمو لذت ببریم...واقعا ریو و ویدیچ بی نظیرینشکلک

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

Rio dooset darim شکلک

این نظر توسط alireza)DOCTERY) در تاریخ 1348/10/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

يادش بخير كه سه سال پيش در كنار ويديچ بهترين زوج خط دفاع جهان رو تشكيل داده بودند.
به نظر من هنوزم وقتي هر دو در كنار هم باشند هيچ تيمي جلودارمون نيست
پاسخ : آره وقتی ويديچ برگرده هنوز هم ميتونن در کنار هم خط دفاعی مستحکمی رو تشکيل بدن اما به نظر من فصل آينده فرگی بيشتر از زوج اوانز ويديچ يا جونز ويديچ استفاده ميکنه


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,885
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 130,474
  • بازدید کلی : 1,718,516
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2