loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 288 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (3)

Image text here

دفاع يونايتد کريس اسمالينگ  اعلام کرد که اماده است که به ميادين برای رقابت بر سر قهرمانی ليگ برتر برگردد.

 

 

اسمالينگ سه هفته گذشته را برای چيره شدن به مصدوميت سرش که در بازی دوستانه تيم ملی انگليس برابر هلند و برخوردش با کلاس-يان-هونتيلار در ماه قبل به وجود آمد سپری کرده است.

 

اولين بازگشتش همراه با کلاه مخصوص  وقتی دفاع پيشين تيم فولهام بخيه هاي سرش در رقابتهای ليگ اروپا و شکست خانگی مقابل بيلبائو باز شد بايد متوقف ميشد.

 

اما اين دفاع 22 ساله کاملاً بهبودی خود را هم اکنون به دست اورده است و در بازی بين هفته تيم ذخيره ها مقابل استون ويلا  بدون هيچ مشکلی با موفقيت حضور پيدا كرد.

 

او گفت:" احساس خوبی دارم.بار اول بود که بدون هيچ محافظی بازی کردم و با موفقيت و به خوبی ان را پشت سر گذاشتم.مربی تيم همه بازيکنان را در زمين مسابقه نياز دارد تا مطمئن شود که تيم کامل و خوبی برای انتخاب در اختيار دارد."

 

"اين فقط ميتواند در هفته های پيش رو سودمند باشد،جنگيدن هر کسی برای جايگاهی در تيم و شور و  شوق برای حضور در ترکيب اوليه به ما کمک خواهد کرد."

 

 

بازيهای باقيمانده در مسير قهرمانی  


  فرگوسن در گذشته به اين موضوع اشاره کرده است که بازيکنانش عادت دارند  وقتی فصل به مراحل و بازيهای پايانی ميرسد  تواناييهايشان را باز يابند و اين فصل هم مستثنا نيست.

 

  غير معمول برای يونايتد در اين موقع از فصل که فقط يک بازی هر هفته پيش رو دارد بعد اينکه از هر دو رقابت اروپايی خيلی زودتر از انچه انتظارش را داشتند حذف شدند. اما همانطور که يونايتد  در جستجوی متوقف نمودن منچستر سيتی و مدعی کسب بيستمين قهرمانی  در رقابتهای ليگ برتر است اين موضوع ميتواند برای يونايتد سودمند باشد.

 

 

ترتيب بازيها همچنين  ميتواند نقش مهمی را ايفا كند همانطور که يونايتد بازيهای تيم همسايه را در دو تعطيلی(هفته) آينده دنبال ميکند که همين موضوع ميتواند آنها را  روانه بازی پر استرس (با يونايتد)برای رسيدن به يونايتد در صدر جدول كند.

 

"فکر نميکنم که اين تفاوت زيادی را ايجاد کند.سيتی به طور اشکار فشار را احساس خواهد کرد و سعی در  پيشي گرفتن از ما خواهد کرد اما ما با اين شرايط قبلاً هم کنار آمديم و  فکر نميکنم در اين راه مشکلی برای ما ايجاد شود."

 

فرم و شرايط داخل خانه     


 يونايتد تنها دو امتياز در فصل پيش در خانه و ان هم مقابل تيم وست برمويچ از دست داد اما اين فصل شکست از قبل مقابل منچستر سيتی و بلکبرن بعلاوه يک تساوی در ماه نوامبر مقابل تيم نيوکاسل را در خانه داشته است.

 

با توجه به  نزاع تنگاتنگ در بالای جدول، شياطين سرخ فرصتی برای از دست دادن امتياز در پنج بازی باقيمانده در زمين خودی که با بازی امشب مقابل فولهام اغاز ميشود ندارد.

 

"خيلی مهم است که پنج بازی آخر داخل خانه را با برد پشت سر بگذاريم.فصل گذشته الدترافورد سنگر ما بود و ما بايد مطمئن شويم که هواداران پشت ما هستند و هوای ما را دارند و تنها راه اينکار بازی و نمايش خوبيست که ما بايد به اجرا بگذاريم."

 

تيم فولهام متحمل هشت شکست پياپی در تمام رقابتها در الدترافورد شده است و موفق به گلزنی در چهار ديدار پايانی خود در مصاف با يونايتد نشده است.آنها همچنين  متحمل شکست سنگين و دريافت پنج گل  در خانه خودی در مصاف دو تيم قبل از تعطيلات کريستمس شد و اسمالينگ عقيده دارد که ان نتيجه ممکن است دليلی برای پيشرفت و بهتر شدن قابل توجه آنها در بازی امشب شود.

 

"انها تيم شناخته شده و پا بر جايی هستند اما  آنها فراز و نشيبهايی در اين فصل داشته اند.ما نتيجه خوبی را در ماه دسامبر مقابل آنها گرفتيم اما کاملاً مطمئنم که انها  اميد دارند که ان موضوع ديگر تکرار نشود."

  

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

Agha ramin damet garm.
Rasti manam doom va ta hadi melodic gush midam
پاسخ : چاکرتم محسن جون چه عجب يه غير سنتی بازم پيدا شد D:

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

آقا دمت گرم، اینا مصاحبه هایی که خبرنگارای باشگاه مرتبط با هربازی با بازیکنایی که به تیم مقابل ربط دارن _مثل همین مصاحبه با اسمالینگ قبل بازی با تیم سابقش) خیلی عالی از آب در میاد! خسته نباشی شکلکشکلک
پاسخ : چاکرتم شهاب جون تو هم خسته نباشی واقعاً

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

یه مقاله تو سایت گل بود بزرگی تیمای ریشه دار مث ارسنال و منچستر یونایتد ولیورپول رو نشون میده یادداشت ویژه فوتبال جزیره؛آبی رنگ ثروت
دو آبی ثروتمند، دو آبی بدنبال افتخار و دو آبی آبی ...، چهارشنبه شب گذشته بازی حساس منچسترسیتی و چلسی لیگ برتر انگلستان را آبی کرد آنالیز

سایت گل – دو آبی ثروتمند، دو آبی بدنبال افتخار و دو آبی آبی، چلسی و منچسترسیتی! هردو تیم با پیشینه ای متوسط ولی ثروت زیاد می خواهند بین بزرگان جایی دست و پا کنند که البته بازنشستگان (لقب قدیم چلسی) لندن چندسالی زودتر از شهروندان (لقب من سیتی) توسط رومن آبراموویچ روس خریداری شدند و چند جام بیشتر از آبی آسمانی های منچستر صاحب شدند. اما دو تیم در مسایل زیادی شبیه هم هستند:

* مالکان ثروتمند کم صبر
* تقلید از باشگاه های بزرگ بدون وجود زیرساخت های لازم
* خرید بازیکنان بزرگ بدون آینده نگری و تخریب برخی از آنها
* تعویض مربیان به محض عدم نتیجه گیری
* سیاست های احساسی و بدون محاسبه در خرید و فروش بازیکن
* بازیکن سالاری نه شایسته سالاری
* تغییر دایمی تاکتیک تیمداری و مدیریتی با عزل و نصب های مداوم مربیان

بازگویی این ویژگی ها هواداران دو باشگاه را خشمگین خواهد کرد اما برای اثبات این مدعا مثال های زیادی وجود دارد:

* از کار برکنار کردن مارک هیوز در من سیتی علیرغم توجه به نیروهای جوان آینده دار که آدم جانسون و میکاه ریچاردز از آن جمله اند.
* برکناری مورینیو که البته ظاهراً با توافق دوطرفه با چلسی صورت گرفت و مربیان پس از او مانند اسکولاری و ... که شما بهتر می دانید!
* خرید بی حساب و کتاب بازیکنان جوانی که گاه استعدادهایی سوخته شده اند مانند اوبی میکل در چلسی که البته در زمان برخی مربیان به وی میدان داده شد.
* نیمکت نشین کردن بازیکنان بزرگی که هر باشگاهی حسرت وجود آنان را داشته است، مانند لمپارد در چلسی و تبس در من سیتی.
* خرید ستارگانی که نه تنها درخشش نداشتند بلکه به خاموشی گراییده اند مانند فرناندو تورز که ذخیره ای بی تاثیر در چلسی بوده است با قراردادی بیش از 50 میلیون پوند! سوزاندن استعداد خوبی مانند آیرلند در سیتی و یا آدام جانسون که استعدادی کم نظیر است و در سیتی کم به بازی گرفته می شود.

نمونه های دیگری نیز وجود دارد که نشانگر جنبه ی منفی استفاده از ثروت بدون محاسبه ی این دو تیم است، از جمله بالا بردن بی دلیل قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات که باعث می شود تا واسطه های سودجو و بازیکنان نه چندان باارزش پول های زیادی به جیب بزنند بدون آنکه به کیفیت بازی های این دو تیم افزوده شود.

درکنار انتقادهای وارده، باید ازاثرات مثبت ورود اینگونه تیم های تازه وارد ولی متمول به رقابت های فوتبال نیز گفت:

* بالا رفتن ضریب رقابت بین باشگاه ها
* حساس تر و پربیننده شدن بازی هایی که این تیم ها و ستارگانشان در آن حضور دارند
* خارج کردن انحصار قهرمانی از دستان چند تیم بزرگ
* پخش شدن مربیان و بازیکنان بزرگ در چند تیم
* گسترش فرهنگ رقابتی بین هواداران
* یافتن راه های خلاقانه برای نمایشی نو از فوتبال

لحظه ای را درنظر بگیرید که منچسترسیتی با شش گل بر همشهری پرافتخارش در اولدترافورد پیروز می شود و تاکنون شانه به شانه ی یونایتدها برای قهرمانی لیگ برتر جنگیده است یا قهرمانی های چلسی در انگلستان پس از 50 سال، همه و همه نوید رقابتی جدید را می دهد. ضمن آنکه مشکلات گفته شده به تدریج با به کار گرفتن نیروهای زبده که با ثروت می توان آنها را جذب کرد، کم رنگ می شود. تنها نقطه ی تاریک باقی مانده مدیریت تک محوره در این تیم هاست که به خاطر جاه طلبی زیاد، بسیاری از موقعیت ها را بدلیل عجله در کسب افتخار از دست می دهد مانند اخراج ویاس بواس از چلسی که نه بخاطر عدم شایستگی وی بلکه بدلیل عدم نتیجه گیری تغییرات مد نظر مربی جوان پرتغالی و از دست رفتن موقعیت چلسی در لیگ برتر بوده است. این نتیجه ی هجوم سرمایه داری به فوتبال است: "از طرفی خرج شدن پول باعث پیشرفت فوتبال و از سویی درصورت عدم سوددهی مادی یا معنوی در کوتاه مدت، بسیاری از فرصت ها و استعدادها نابود خواهند شد". این است دو روی سکه باشگاه های متمول شخصی!

آبی لندن

شیرهای آبی غرب لندن علیرغم خریدهای کلان و فکرخوب به خدمت گرفتن مربی جوانی همچون ویاس بواس برای تغییر در چلسی، متاسفانه نتوانستند نتیجه ی لازم را کسب کنند و هم اکنون به شدت در خطر حذف از بیگ فور قراردارند. گاهی شانس در خانه ی شما را می زند! این اتفاق برای دی ماتئو دستیار ویاس بواس افتاده است. حالا وی می تواند با نتایج موفقیت آمیزی که می گیرد، فکر آوردن یک سرمربی جدید را از سر آبراموویچ دورکند اما سخت است. تورز در جام حذفی دو گل زد و دو پاس گل داد (مقابل لسترسیتی)، لمپارد و دروگبا احیا شدند و درگیری جان تری و انتون فردیناند فراموش شده است. پس برای عقب نماندن از ارسنال باید آبی منچستر را می بردند ...، اما باز تورز کم اثر شد و من سیتی با دوپینگ دارویی به نام تبس از مهلکه گریخت و آبی های لندن با این شکست بر بحران بیشتر فرو رفتند.

آبی منچستر

بازگشت تبس می تواند همانند خرید یک بازیکن بزرگ ارزشمند باشد. عقب افتادن از یونایتد یعنی پایان رویای سیتی. رویایی که چند دهه طول کشیده تا به امروز رسیده است. ماموریت منچو بازگرداندن منچسترسیتی به مسیر قهرمانی لیگ برتر است. سرمربی خوبی که متاسفانه از برخی بازیکنانش حساب می برد و مجبور است در برابر بعضی از سرمایه های میلیون پوندی اش عقب نشینی کند. اضافه کنید بی تجربگی تیم سیتی در راه قهرمانی را به مشکلات پیش روی مانچینی. سرمربی آبی آسمانی ها معتقد است سرنوشت قهرمان لیگ برتر در داربی شهر منچستر و در برابر شیاطین سرخ رقم خواهد خورد ولی با نگاهی به جدول بازی های باقیمانده ی دو تیم منچستر می توان به این نتیجه رسید، در صورتیکه سیتی بازهم بلغزد، یونایتد با بازی های ساده تری که درپیش دارد، بیستمین قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت. درهرصورت بازی منچسترسیتی و چلسی، لیگ برتر را آبی آبی کرد، یک آبی به صدر نزدیک شد و آبی دیگر به سقوط ادامه داد. منچسترسیتی چلسی را شکست داد ولی استوک سیتی در ورزشگاه خانگی بسیار خطرناک است ... و شاید سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر انگلستان را تیم های نه چندان مطرح تعیین کنند.


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,064
  • بازدید ماه : 2,064
  • بازدید سال : 130,653
  • بازدید کلی : 1,718,695
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2