loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 770 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (14)

لوئیز آنتونیو والنسیا ماسکوئرا ، متولد 4 آگوست 1985 است ، هافبک راست باشگاه منچستریونایتد به انتونیو والنسیا شهرت پیدا کرده است و در تیم ملی اکوادور نیز عضویت دارد .
بعد از پیشرفت در تیم جوانان ال ناسیونال ، به تیم اصلی راه یافت و نزدیک به 80 بازی برای آن تیم انجام داد تا اینکه در سال سال 2005 به یکی از تیم های قدرتمند لالیگا ، یعنی ویارئال پیوست . او در ویارئال تنها دو بازی انجام داد ولی دوران قرضی خوبی را در رکرتیوو اوئلوا و ویگان سپری کرد تا مسئولین ویگان ترغیب به جذب وی بصورت دائمی شوند و انتونیو را در ژانویه 2008 با مبلغی نامشخص و قراردادی سه ساله به خدمت گرفتند .

با درخشش در ویگان ، باشگاه های زیادی خواستار جذب وی شدند و انتونیو بعد از رد پیشنهاد رئال ، در زوئن 2009 به منچستریونایتد پیوست . او در یونایتد به قهرمانی در جام خیریه ، اتحادیه و لیگ برتر انگلستان رسید و در اولین فصل حضورش در یونایتد در تیم منتخب فصل جای گرفت .
اولین بازی ملی وی برای اکوادور سال 2005 رقم خورد و تاکنون 51 بازی ملی و 6 گل زده در کارنامه بازی های بین المللی خود دارد .

سالهای ابتدایی

والنسیا در سال 1985 در Nueva Loja به دنیا آمد منطقه ای که به Lago Agrio نیز شهرت دارد . وی در کودکی اش در تامین معاش خانواده به والدینش کمک کرد . آنتونیو در دوران کودکی پابرهنه در نزدیکی خانه شان بازی میکرد . او 5 برادر و یک خواهر دارد .
در سن 11 سالگی استعدادیابی به نام پدرو پاپی بازی وی را پسندید و از او برای حضور در اکادمی Sucumbios دعوت کرد . در سن 16 سالگی بدون این که به پدرش بگوید و از او اجازه بگیرد ، برای حضور در تیم ال ناسیونال به کیتو ( پایتخت اکوادور ) رفت . هیچ کس جز مادر و برادر بزرگترش از این تصمیم وی خبردار نشدند . سفر او به کیتو با اتوبوس 8 ساعت طول میکشید ، با این حال انتونیو به ال ناسیونال رفت و به عنوان هافبک مرکزی در این تیم ، بازی کرد . حقوق هفتگی وی 50 دلار در ماه بود .

دوران باشگاهی
سالهای اولیه حرفه ای

والنسیا از همان ابتدا درخشش خود را آغاز کرد و در سن 18 سالگی در اولین فصل حضورش در ناسیونال به طور رسمی ، 27 بازی برای این تیم انجام داد . او در مجموع در طول سه سال حضور در این تیم اکوادوری 87 بازی انجام داد و 11 گل به ثمر رساند .
والنسیا در سال 2005 با تیم ویارئال قرارداد بست ولی بعد از اینکه نتوانست در ان تیم به ترکیب اصلی راه یابد و فرصت بازی پیدا کند ، برای بدست آوردن تجربه بیشتر به تیم رکرتیوو اوئلوا قرض داده شد و در آن جا با بازی های خوب خود ، به تیمش کمک کرد تا در صدر جدول دسته دوم بایستند و به لیگ بالاتر صعود کنند .

ویگان

انتونیو در 3ام آگوست 2006 با یک قرارداد قرضی یک ساله به تیم ویگان اتلتیک پیوست . و در باخت 2-1 مقابل نیوکاسل در 19ام آگوست اولین بازیش را برای ویگان انجام داد . اولین گل وی برای ویگان ، 21 اکتبر در پیروزی 4-0 مقابل منچسترسیتی رقم خورد .
21 ژانویه 2007 بعد از سه ماه غیبت و دوری از میادین در بازی مقابل اورتون فرصت بازی پیدا کرد ، 9 آپریل برای اولین بار در زمان حضورش در ویگان به دلیل تکل دو پا روی وینفرد بوما در تساوی 1-1 مقابل ویلا از زمین مسابقه اخراج شد .

فصل اول حضور والنسیا در ویگان ، با یک گل ، یک پاس گل و یک کارت قرمز و 22 بازی به پایان رسید.
قرارداد قرضی وی برای سال بعد تمدید شد و بالاخره این قرارداد قطعی شد . 18 ژانویه 2008 با قراردادی سه و نیم ساله که مبلغ آن مشخص نشد بصورت دائمی به ویگان پیوست . البته ارزش این قرارداد حدود 5 میلیون پوند برآورد میشد .

فصل 2007-2008 برای والنسیا بهتر تمام شد و در 32 مسابقه ، 3 گل و 3 پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد . اولین گل فصل بعد وی در پیروزی 5-0 مقابل هال سیتی در 30ام آگوست رقم خورد . سپس در بازی مقابل من سیتی 28 ام سپتامبر خوش درخشید اما در بازی مقابل لیورپول در 18 اکتبر از زمین مسابقه اخراج شد .
ژانویه 2009 ، استیو بروث سرمربی وقت ویگان ، اعلام کرد که والنسیا پیشنهاد رئال مادرید برای پیوستن به این تیم را رد کرده است . در فوریه 2009 ، به علت مصدومیت 3 هفته از میادین به دور ماند و در نهایت فصل را با 35 بازی و 3 گل به پایان برد .
ژوئن 2009 مدیر باشگاه ویگان اعلام کرد که او والنسیا را مجبور نخواهد کرد که در ویگان بماند . انتونیو در مجموع در 88 مسابقه برای ویگان 7 گل به ثمر رساند .

منچستریونایتد

30 ژوئن 2009 به عنوان اولین خرید تابستانی یونایتد با قراردادی 4 ساله به یونایتد پیوست . رقم این قرارداد فاش نشد ولی حدود 16 میلیون پوند تخمین زده شده است . اولین بازی وی در جام آئودی ، مقابل ، بوکا ، با گلزنی وی همراه شد .
اما اولین بازی رسمی وی برای یونایتد در جام خیریه ثبت شد که مقابل چلسی به میدان رفت و اولین گل رسمی وی در بازی مقابل بولتون در 17 ام اکتبر ثبت شد . او 4 روز بعد در پیروزی 1-0 مقابل زسکامسکو تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند .

در فینال جام اتحادیه در سال 2010 ، والنسیا پاس گل پیروزی بخش یونایتد را برای رونی ارسال کرد و در نهایت قهرمانی یونایتد را با بدست آوردن عنوان بهترین بازیکن زمین جشن گرفت. در پایان اولین فصل حضورش در یونایتد در تیم منتخب فصل قرار گرفت که نشان از بازی خوب وی در همان سال اول میداد.
در آغاز فصل جدید در بازی مقابل چلسی در جام خیریه گل اول تیمش را به ثمر رساند و در نهایت یونایتد 3-1 پیروز شد و به قهرمانی رسید .
14 سپتامبر در بازی مقابل رنجرز ، والنسیا به شدت آسیب دید و پای وی دچار شکستگی و در رفتگی از ناحیه مفصل شد و بدین ترتیب ماه ها از میادین به دور ماند . تا اینکه در 28 فوریه 2011 بالاخره برای اولین بار به تمرینات یونایتد بازگشت .

و سرانجام بعد از مدت ها غیبت 14 مارچ در بازی مقابل آرسنال در جام حذفی به میادین برگشت ، 9 آپریل اولین گل فصلش را در پیروزی 2-0 مقابل فولام به ثمر رساند . و چندی بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در بازی برگشت در مقابل شالکه گل اول یونایتد را به ثمر رساند و در پایان بازی به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد .
پایان فصل برای والنسیا با قهرمانی در لیگ و حضور در فینال لیگ قهرمانان رقم خورد ، وی در بازی مقابل بارسلونا به نانی ترجیح داده شد و از ابتدا در ترکیب یونایتد به میدان رفت .
1 اگوست 2011 ، والنسیا قرارداد جدیدی را با یونایتد به امضا رساند که او را تا تابستان 2015 در یونایتد نگاه خواهد داشت . اما با این وجود فصل جدید برای وی خوب آغاز نشد و در کوپا امریکا در جریان بازی های تیم ملی کشورش آسیب دید و تور پیش فصل یونایتد را از دست داد و مصدومیت مانع از حضور وی در ماه اول مسابقات لیگ نیز شد .

اولین بازی والنسیا برای یونایتد در مقابل بنفیکا در بازی اول لیگ قهرمانان در پرتغال رقم خورد . چند روز بعد اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام داد و در نیمه دوم دیدار مقابل چلسی جای اسمالینگ را گرفت تا در پست دفاع راست بازی کند .
بعد از آن چند بازی دیگر در لیگ و جام اتحادیه برای یونایتد انجام داد تا اینکه بالاخره در دیدار مقابل آلدرشات موفق شد تا اولین گل فصلش را به زیبایی از فاصله 25 یاردی به ثمر رساند . دومین گل فصل وی در پیروزی 2-0 خانگی مقابل گالاتی در اروپا ثبت شد .
فرم خوب والنسیا خصوصا در سال جدید میلادی ، ادامه داشت ، و چندین پاس گل و گل در بازی های یونایتد به نام وی ثبت شد که در بازی آژاکس در مرحله 1.16 نهایی لیگ اروپا دوباره مصدومیت به سراغش آمد و حدود 1 ماه از میادین به دور ماند .

سطح ملی

والنسیا در تیم زیر 20 ساله های اکوادور ، 17 گل در 23 بازی به ثمر رساند . او در 27 مارچ 2005 موفق شد اولین بازی ملی خود را انجام دهد و در دیدار مقابل پاراگوئه در مسابقات مقدماتی جام جهانی ، دو گل نیز به ثمر رساند . والنسیا در مجموع 51 بازی ملی در کارنامه دارد و در این مسابقات ، 6 گل به ثمر رسانده است ، که این گل ها در مقابل تیم های پاراگوئه ، شیلی ، اروگوئه ، بولیوی و پرو به ثمر رسیده است .

زندگی شخصی

انتونیو و همسرش Zoila ، یک دختر به نام Domenicaدارند که در جریان مسابقات جام جهانی 2006 به دنیا آمد . در کنار دو هی تیمی سابقش ، فیگوئرا و پالاسیوس ، به کلاس های زبان انگلیسی و آموختن انلگیسی روی آورد ، با این حال هنوز هم به مترجم نیاز دارد .
سرآلکس در توصیف انتونیو ، او را پسری خجالتی و ساکت معرفی میکند . برادر بزرگتر انتونیو ، ادر ؛ نیز یک فوتبالیست است و در تیم اندپندینته خوزه تران ، توپ میزند .

افتخارات

Club
El Nacional
• Serie A (1): 2005 Clausura
Recreativo de Huelva
• Segunda División (1): 2005–06
Manchester United
• Premier League (1): 2010–11
• Football League Cup (1): 2009–10
• FA Community Shield (2): 2010, 2011

Individual
• Alan Hardaker Trophy (1): 2010
• PFA Premier League Team of the Year (1): 2009–10

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza)DOCTERY) در تاریخ 1348/10/11 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

عالي بود
به نظرم يكي از بهترين وينگ هاي دنياست
اي كاش از دوران جوانيش توي منچستر بودشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1348/10/11 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

Eid hameye doostan mobarak,omidvaram sale jadid por az khabarhaye khob vase hamamon bashe,tashakor vijeh ham az nevisandegan aziz site,daste hamegiton dard nakone

این نظر توسط محمد مملی سابق در تاریخ 1348/10/11 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

عید همه منچستریهای عزیز مخصوصا نویسندهای زحمت کش و عاشق منچستر که همیشه بدون هیچ منتی اخبارو به ما می رسونن تبریک می گم و برای همتون ارزوی موفقیت می کنم و ارزوی بهترین ها برای عشق اول اخرمون منچستر که مارو دوره هم جمع کرده می کنم.

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشید خدمت دوستان نویسنده ........اقا عید همگی مبارک از هوادارای منچستر تو کل ایران تا کل اینترنت تا کل وبلاگ و عید مبارک ویزه به نویسندگان اقا خسته نباشید دوستان

این نظر توسط orton در تاریخ 1348/10/11 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

لطفا جدول پاس گل رو درست کنید. 2+9=11

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

فقط خواجه حافظ شیرازی نرفته فرانسه بازی هازارد رو ببینه مانچینی هم که رفته منچستر سیتی که بیاد وصط فک نکنم بتونیم جذبش کنیم ما رو همون جیمز رودریگز کار کنیم بهتره خیلی از استیلش خوشم میاد هر بازیکنی فرگی خواست بخره مانچینی خودش رو انداخت وصط ولی فک کنم بره تاتنهام نه اینکه با عقل و غیرت باشه بیاد منچستر

این نظر توسط gh0rtex در تاریخ 1348/10/11 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

لطفا جدول پاس گل رو تصحیح کنید.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

رامین جون عید شما هم مبارکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

عید همگی مبارک.امیدواریم سال خوبی داشته باشید و خبرهای خوبی بشنوید..قطعا یکی از بهترین خبرها هم میتونه خوب شدن موامبا باشه.
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

نانی و والنسیا هر دو برای تیم مفیدن.در واقع یه جوری دو تایی جای رونالدو رو پر کردن.نانی یه مقداری از تکنیک و شوت های رونالدو رو داره.والنسیا هم سرعت و قدرت دربل زنیش رو.ولی وقتی دو تاییشون سمت راست بازی میکنن دیوونه کننده ست.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 128,992
  • بازدید کلی : 1,717,034
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2