loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 786 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (15)


فرگوسن، قدرت تمام کنندگی خوب را ستود

ترجمۀ اختصاصی - Manchester-United.ir


سرالکس فرگوسن ضربات آخر خوب تیمش و قدرت تمام کنندگی یونایتد را در پیروزی 5-0 برابر گرگها ستود، اما به بازیکنانش گوشزد کرد که نمایش کلی تیم هنوز جا دارد که بهبود بیابد. او به اسکای اسپورت گفت:

"چیزی که امروز حائز اهمیت بود، این بود که ما تفاوت تفاضل گلمان با سیتی را با پنج گلی که به ثمر رساندیم کاهش دادیم و این مسئله می تواند در پایان فصل اوضاع را متفاوت کند."

"این یک نمایش قابل قبول از جانب ما بود. فکر نمی کنم مسئلۀ خارق العاده ای در این بازی وجود داشت. ولوز همواره شرایط را برای شما در این ورزشگاه سخت می کنند، ولی ما به خوبی گلهای خود را به ثمر رساندیم."

"ضربۀ آخر در گل دوم از جانب والنسیا خارق العاده بود. آنتونیو به تیم بازگشته است و فرمش امروز عالی بود."

"او (درست پیش از پایان نیمۀ اول) گلی را برای دنی ولبک ساخت که واقعا کار بازی را تمام کرد. ادامۀ کار با 3 گل عقب بودن و یک یار کمتر بسیار دشوار خواهد بود. با این حال ولوز در نیمۀ دوم نیز نسبت به تیمشان تعهد داشتند و صادقانه کار کردند و به تلاششان ادامه دادند. ولی سه گل برتری که ما داشتیم، بسیار از حد توان آنها بیشتر بود."

سرالس دربارۀ افزایش فاصله با سیتی و شرایط خوب یونایتد ادامه داد:

"من فکر می کنم که این قهرمانی از آنها است که تکلیفش در روز آخر مشخص می شود. هنوز 9 بازی برای انجام دادن مانده است و تنها مسئله این است که یک به یک آنها را با موفقیت به اتمام برسانیم تا زمانی که دیگر بازی ای نمانده باشد. امیدوارم که با توجه به این نکته، ما به موفقیتی که می خواهیم به دست بیاوریم، دست پیدا کنیم."




احساس آسودگی اونز پس از به ثمر رساندن اولین گل برای یونایتد

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


جانی اونز اذعان کرد که از به ثمر رساندن اولین گلش در پیراهن یونایتد خوشحال است و احساس سبکبالی می کند. او به MUTV گفت:

"بله این آمار (بدون گل بودن) خیلی خوب به نظر نمی آید! من از این گل بسیار خوشحالم."

"در واقع مایکل کریک لقمۀ آماده را در دهان من (بشقاب من) قرار داد. من هیچ برنامه ای (از پیش تعیین شده) برای خوشحالی پس از گل نداشتم. من فقط شروع به دویدن کردم و تعدادی از بچه های تیم از حالت صورت من به خنده افتادند. واقعا حسی سرشار از آسودگی بود و البته کمی هم شوکه شده بودند."

اونز در تمجید از عملکرد فوق العاده هم تیمیش آنتونیو والنسیا نیز گفت:

"او در تمام طول فصل فوق العاده بود. او باورنکردنی بوده است. او هر چیزی در آستین خود (برای ارائه) داشته است."

"بازگشت او به میدان با توجه به اینکه یکی دو ماه را خارج میدان بوده است، کمی ریسک داشت. اما او بسیار سخت کوش است. من مطمئنم که او خودش را در فرم عالی حفظ کرده است."




رونی شادمان از برد با اختلاف گل بالا

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


وین رونی دربارۀ پیروزی 5-0 در ورزشگاه مولینکس، گفت که بردن با اختلاف، گامی مهم در بهبود تفاضل گل تیم بود. او به Sky Sports گفت:

"ما می دانستیم که امروز فرصت برای گلزنی خواهیم داشت. ما در بین دو نیمه با هم در این مورد صحبت کردیم و می خواستیم که گلهای بیشتری به ثمر برسانیم. ما در نیمۀ دوم دو گل دیگر به ثمر رساندیم، و از همین را ما از این نتیجه خوشحالیم."

رونی دربارۀ تأثیر این برد پس از باخت نا امید کننده برابر اتلتیک کلوب بیلبائو گفت:

"این نتیجه ای عالی برای ماست. پنجشنبه شب برای ما ناامید کننده بود و ما می دانستیم که باید پس از آن مسابقه به شرایط خوب خود بازگردیم و ما به خوبی به این شرایط بازگشتیم."

"در سالهای اخیر، سفر به این ورزشگاه، همواره برای ما بازی دشواری بوده است، بنابراین از اینکه اینجا را با 3 امتیاز ترک می کنیم، بسیار خوشحالیم."

"من پیش از امروز نیز گفته بودم که ما خوب بازی می کنیم و نتیجۀ لازم را بدست می آوریم. و من مطمئنم که اگر ما به این شیوه ادامه دهیم، این فصل برای ما به خوبی پیش خواهد رفت."



بررسی عملکرد بازیکنان از نظر سایت Bleacherreport.com

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


دروازه بان:

داوید دخیا - 7: با توجه به نمایش عالی دفاعهای وسز یونایتد، اونز و فردیناند، هفتمین Clean Sheet این فصل خویش را بدست آورد. با توجه به کم حوصلگی ولورهمپتون و از کوره دررفتن رونالد زوبار و اخراجش در دقیقه 39 بازی، کار بیسار کمی برای انجام داشت، در حالی که ولورهمپتون نیز تنها سه شوت داخل دروازه را روانۀ دروازۀ او کرد. در لحظات اولیۀ نیمۀ اول و در حالیکه ولوز هنوز 11 بازیکن در زمین داشت و تک و توک حملاتی را روی دروازۀ یونایتد اعمال می کرد، خوب عمل کرد.


مدافعان:

پاتریس اورا - 7.5: یک بازی پرقدرت در جناح چپ. مانند تعداد دیگری از بازیکنان یونایتد، کار بسیار کمی برای انجام دادن داشت و فرصت این را داشت که اکثر زمان مسابقه را آهسته قدم بزند. تقریبا در نیمۀ اول به چشم نیامد، اما نه به آن صورتی که فکر کنیم ضعیف عمل میکند. تنها در معرض حملات ولوز قرار نداشت، همین.

ریو فردیناند - 7: مهاجم ولوز، استیون فلچر در دقیقۀ هجده بازی از او بهتر عمل کرد، هرچند نهایتا آن صحنه آفساید اعلام شد. پس از آنکه یونایتد مسلسل وار شروع به گلزنی کرد، فردیناند نیز به ندرت دچار خطر شد.

جاناتان اونز - 8: یک نیمۀ اول عالی را پشت سر گذاشت، اولین گلش برای یونایتد را از روی یک پاس فداکارانه از مایکل کریک به ثمر رساند. سانتر او برای والنسیا در دقیقۀ 45 پایه گذار گل دنی ولبک بود.

رافائل - 7: چند درگیری بدنی بد و محکم در نیمۀ اول داشت که او را تا مرز کارد گرفتن پیش برد. در جناح راست بازی خوبی به نمایش گذاشت، ولی بیشتر در نیمۀ زمین خودی باقی ماند تا اینکه جلو برود. در اوایل نیمۀ دوم در پیدا کردن چیچاریتو و مهیا کردن گل اول او بسیار عالی عمل کرد.

فابیو - 7: در دقیقۀ شصت و سوم به جای اورا وارد زمین شد و آنقدر خوب بازی کرد که برای حفظ سه امتیاز برای یونایتد کافی باشد - طوری که انگار آنها محتاج این حفظ سه امتیاز بودند!

کریس اسمالینگ - 7: در دقیقۀ 75 به جای اونزِ شگفت انگیز وارد زمین شد. در حالی که بازی به اندازۀ کافی نتیجه اش قطعی شده بود و تیم ولوز نیز با ده نفر کار را دنبال می کرد، راهی نبود که امکان داشته باشد احتمالا از اسمالینگ سر بزند تا شب شیاطین سرخ کابوس شود.


میانه ها:

دنی ولبک - 8: خطای مدافع ولورهمپتون روی او بود که در نیمۀ اول منجر به ده نفره شدن ولوز شد. آنقدر در به ثمر رساندن گل صبوری به خرج داد تا نهایتا در پایان نیمۀ اول، یک پاس فوق العاده از والنسیا دریافت کرد و به راحتی آن را داخل دروازه قرار داد. به خوبی در ضد حملات با والنسیا کار می کرد و چند موقعیت خوب گلزنی نیز در این شب ایجاد کرد.

مایکل کریک - 7.5: بار دیگر در این پیروزی یونایتد و بدست آوردن سه امتیاز توسط این تیم، کریک یکی از اعضای مهم بود که البته بازیش کمتر به چشم آمد. پاس گلش برای جاناتان اونز در نیمۀ اول برای گل اول یونایتد، مصداق بارز از خود گذشتگی بود. در تمام بخشهای زمین حضور داشت و هر کسی را که به او نیاز داشت، یاری می کرد.

پل اسکولز - 7: در میانۀ میدان باقی ماند و در اوایل بازی، پاسهایی میلمتری و عالی را ارسال کرد. ولی به تدریج و با خارج شدن بازی از دستان ولورهمپتون میزبان، او نیز بیشتر نظاره گر جریان بازی بود. بین هافبکهای یونایتد، او کمترین میزان تأثیر گذاری را داشت: ولی این بدین معنی نیست که او ضعیف عمل کرد، بلکه بدین معناست که بقیه هافبکها فراتر از حد انتظار عمل کردند.

آنتونیو والنسیا - 8.5: هم او و هم ولبک بیشترین استفاده را از ده نفره شدن ولوز در بیشتر زمان بازی بردند. یک شوت دشوار را در دقیقۀ 43 به یک گل زیبا تبدیل کرد. به خوبی جناح راست را تحت تسلط داشت، ولی این موضوع بیشتر از اینکه به خوب بازی کردن والنسیا مربوط باشد، به اخراج زوبار عدم حضور این مدافع در جناح چپ ولوز مربوط می شد. ولی به هر حال، گل، گل است! درسته؟ ارسال پاس گل دقیقۀ 61 برای چیچاریتوی بدون یارگیر نیز یکی از کارهای زیبای او در بازی بود.

پل پوگبا - 7: وقتی که تکلیف بازی کاملا روشن شده بود، در دقیقۀ 57 به میدان آمد تا کمی به مایکل کریک 30 ساله نیز استراحت داده شود.


مهاجمین:

وین رونی - 8: با یک کرنر فوق العاده موجب گل اول یونایتد در دقیقه 21 شد. به خوبی با هرناندز هماهنگ بود و با سانترهای دقیق، تمام روز این ملی پوش جوان مکزیکی را تغذیه می کرد. پاس گلش برای ولنسیا در نیمۀ اول، از آن پاسهای انحصاری خودش بود که از یک زاویۀ تنگ به محوطۀ شلوغ ولوز فرستاد. در شروع نیمۀ دوم به نظر می آمد که روی او خطای (پنالتی) انجام شده است، ولی داور بیش از این مایل نبود که تیم میزبان را درمانده تر کند. ممکن است بازیش کمتر به چشم آمده باشد، ولی سانترهایش و قدرت رهبریش در بازی امشب مهم و حیاتی بود.

خاویر هرناندز - 8.5: اگر یک گام عقبتر بود و یک آفساید زودهنگام گرفته نمی شد، هرناندز در دقیقۀ 32 بازی این فرصت را داشت که نتیجه را 2-0 کند. روی یک کرنر در دقیقۀ 56 بسیار سخت تلاش کرد و خود را در از جمعیت جدا کرد و در شرایطی بدون یارگیر، توپ دریافتی را به راحتی به گل تبدیل کرد. این گل را با یک گل دیگر - که در آن هم دفاع افتضاح ولوز او  را رها گذاشته بود - اولین بازیش با به ثمر رساندن دو گل را از بازی 10 سپتامبر برابر بولتون پشت سر گذاشت.










ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1348/10/11 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

به نظر من باید پارک برباتوف فلچر و اوون تیم رو ترک کنن.البته برادران داسیلوا هم باید به طور قرضی به تیم های دیگه برن تا تجربه کسب کنن.
راستی از bebe چه خبر؟تو بشیکتاش بهش بازی میدن یا نه؟
پاسخ : میلاد به به مدتها ست که اسمش تو ستون مصدومیتها سمت چپ سایت هستش و رباط صلیبی پاره کرده و ممکنه حتی تا شش ماه دور از میدون باشه. فعلا هیچ امیدی بهش نیست!
ضمن اینکه تو قرارداد قرضیش به بشیکتاش هم یه بند ذکر شده که بشیکتاش اگر مایل بود، میتونه با پرداخت فقط 2 میلیون پوند قراردادش رو دائمی کنه. یعنی همون بهتر که امیدوار باشیم خوب کار نکنه! اگرم خوب کارکنه بشیکتاش میتونه مفت از چنگمون درش بیارهو البته کلا به خوب کار کردنش امید نیست
این یه دونه رو کارلس کیروش کرد تو پاچه مون

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

منم تبریک میگم این برد شییییییییییرینو اخ چه قدر چسبیدشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

نانی تکنیک و قدرت دریبلش فوق العاده ست و سرعتش...والنسیا هم قدرت بدنی و حفظ توپش...والنسیا در خدمت تیمه و کلا مفیدتره از نانی...نانی خودخواه هستش اگه در خدمت تیم باشه عالیه

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

sale no b hameye manchsteria mobarak.
b nazare man akhre fasl bayad park,carrick,fletcher,anderson,berbatov bayad az team joda shan.
man khodam asheghe bazie andersonam,age masdum nashe vaghean karesh kheili doroste vali moteasefane hamishe masdume.
پاسخ : شکلک

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 3:37 دقیقه ارسال شده است

Tabrik.
Vaghean chasbid,be nazare man park,anderson va owen bayad beran

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

فرزاد جون من میگم بربا و کریک و اندرسون و اون و پارک و دیلیت باید برن حتی به شرط خریدن هازارد یا رودریگز نانی رو باید بفروشن با اینکه من بعد رونی نانی رو از همه بیشتر قبول دارم ولی با درخشش والنسیا بازی به نانی نمیرسه پس بهتره بره البته فرگی همیشه غیر قابل پیش بینی

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

سلام تبرييييييييييييييييييييييييك براي برد خيلي شيرينمون اميدوارم ك تا آخر فصل 5 تا 5 تا بزنيم اگر امكان داره خلاصه بازي رو بذارين براي دانلود وقعا صميمانه از زحمات بيشمارتون تشكر ميكنم سال نو رو به همه عزيزان منچستري تبريك ميگم شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

کسی نیستشکلکشکلک

این نظر توسط مسعود رونالدو در تاریخ 1348/10/11 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

تبريك ميگمشکلک

كاش بيشتر گل مي زديم تا تفاضل گلمون از سيتي بيشتر شه.

این نظر توسط farzad در تاریخ 1348/10/11 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

dostan ye soal daram,be nazareton emsal ki bayad az manchester bere biron?


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,257
  • بازدید ماه : 2,257
  • بازدید سال : 130,846
  • بازدید کلی : 1,718,888
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2