loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1166 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (78)





آمار پیش از بازی-ارسال شده توسط کاربر Manutdfc - قاسم علی
با آدرس وبلاگ http://sialexferguson.blogfa.com


  • تاتنهام 99 تساوی خانگی در کارنامه لیگ برتری خود دارد
  • تاتنهام با 4 درصد کمترین آمار گلزنی با سر را در بین دیگر تیم های لیگ برتری دارد
  • تنها تیم نورویچ با به ثمر رساندن 14 گل از راه هد ؛ از منچستریونایتد سرتر است (12گل)
  • تاتنهام با به ثمر رساندن 10 گل در ربع ساعت ابتدایی بازی رکرددار این مهم است
  • منچستریونایتد یکی از دو تیمیست که هنوز در ربع ساعت ابتدایی بازی گلی را دریافت نکرده است
  • تاتنهامی ها در 21 بازی اخیرشان با منچستریونایتد در لیگ برتر , بردی را کسب نکرده اند (W0 D5 L16).
  • تاتنهامی ها در 13 بازی از 20 بازی اخرشان با منچستریونایتد موفق به گل زدن شده اند
  • وین نیز در 7 بازی گذشته اش با تاتنهام 6 گل به ثمر رسانده است
  • گیگزی 10 گل به تاتنهام زده است که این بهترین آمار وی ؛ در برابر حرفان منچستریونایتد است


پنج دیدار جذاب تاتنهام برابر یونایتد در سالهای اخیر

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir

منبع: Teamtalk.com

اول ژانویۀ 1996: تاتنهام 4-1 منچستریونایتد

یونایتد در کورس قهرمانی به دنبال تیم تحت رهبری کوین کیگان، نیکاسل بود. اما روز اول سال جدید، تار و مار شدند. مدافع یونایتد William Prunier در دومین و آخرین بازیش برای یونایتد تحت سلطۀ سوارکاران (Spurs) کاملا بی پناه بود. تدی شرینگام ابتدا تاتنهام را پیش انداخت و سپس اندی کول بازی را به تساوی کشید. و این سول کمپل بود که با یک ضربۀ سر، تیم میزبان را پیش انداخت و در نیمۀ دوم نیز دو گل از کریس آرمسترانگ، سنگینی شکست یونایتد را تکمیل کرد.

دوازدهم دسامبر 1998: تاتنهام 2-2 منچستریونایتد

یونایتد دوباره در حالی پای به وایت هارت لین گذاشته بود که در کورس قهرمانی امتیاز لازم داشت و این بار نیز تاتنهام، موی دماغ آنها شد. دو گل از اوله گونار سولسکیئر در 20 دقیقه ابتدایی یونایتد را پیش انداخت و سپس گری نویل درست پیش از سوت پایان نیمۀ اول از زمین اخراج شد. نتیجه این شد که تیم جرج گراهام، در نیمۀ دوم به بازی برگشتند و با د. گل سول کمپبل، یک امتیاز دور از انتظار کسب کردند.

شانزدهم می 1999: منچستریونایتد2-1 تاتنهام

تیم میزبان به دنبال یک سه گانۀ تاریخی بود و برای تثبیت قهرمانی به پیروزی نیاز داشتند. هر نتیجۀ دیگری قهرمانی را به آرسنال می رساند. لز فردیناند توپ را از بالای سر اشمایکل عبور داد تا سوارکاران (Spurs) را پیش بیندازد. اما دیوید بکام درست پیش از سوت نیمۀ اول بازی را به تساوی کشاند و اندی کول نیز دو دقیقه پس از شروع نیمۀ دوم گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد جشن قهرمانی بگیرد.

بیست و نهم سپتامبر 2001: تاتنهام 3-5 منچستریونایتد

تاتنهام به دنبال سومین پیروزی پیاپی خانگی شان برابر قهرمان حاکم آن زمان، یونایتد بودند و با پیروزی 3-0 در نیمۀ اول به لطف گلهای Dean Richards، Les Ferdinand و Christian Ziege به نظر می آمد که موفق شده اند. با این وجود، اندی کول در کمتر از یک دقیقه از شروع نیمۀ دوم، یک گل را جبران کرد و لورن بلان و رود ون نیستلروی کار را برای یونایتد به تساوی کشاندند. خوان سباستین ورون چهارمین گل را به ثمر رساند و دیوید بکام نیز با به ثمر رساندن دیرهنگام گل پنجم، این بازگشت رؤیایی را تکمیل کرد.

بیست و پنجم آپریل 2009: منچستریونایتد 5-2 تاتنهام

یونایتد در حالی میزبان Spurs (سوارکاران) بود که در کورس قهرمانی با لیورپول، به دنبال رسیدن به رکورد 18 قهرمانی این تیم بندری بودند. و لیورپول نیز آن روز، با بردن تیم هال سیتی، با یونایتد در صدر جدول هم امتیاز شده بود. درن بنت و لوکا مودریچ پیش از پایان نیمۀ اول، تاتنهام را 2-0 پیش انداختند. اما دوباره آنها پنج گل در نیمۀ دوم دریافت کردند. کریستیانو رونالدو با یک پنالتی، یکی از گلهارا جبران کرد و وین رونی در دقیقۀ 67 بازی را به تساوی کشاند. رونالدو و رونی هر یک یک گل دیگر نیز در دقایق 68 و 71 به ثمر رساندند و برباتف نیز گل پنجم را برای تیم میزبان به ثمر رساند. پایان آن فصل یونایتد جام هجدهم را (با 4 امتیاز بیشتر از لیورپول ردۀ دومی) بالای سر برد.


اعتراض بازیکنان تاتنهام به هاوارد وب روی پنالتی که به گل اول یونایتد در نیمۀ دوم منجر شد




بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه


ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir


تاریخ، زمان مسابقه و نحوۀ پوشش

شروع مسابقه یکشنبه 4 مارچ (چهاردهم اسفند)، ساعت 16:10 GMT، یا 19:40 به وقت تهران. پخش زنده توسط Sky Sports و همچنین گزارش زندۀ متنی و رادیویی را می توانید از سایت ManUtd.com دنبال کنید.


فرم دو تیم چگونه است؟

یونایتد هفتۀ پیش در آخرین دقایق موفق شد که نورویچ را 2-1 شکست دهد و فاصله را در صدر جدول با منچستر سیتی مجددا به 2 امتیاز کاهش دهد. مدافع عنوان قهرمانی از اولین بازیشان در خانۀ نیوکاسل در سال جدید، تا به امروز در لیگ برتر شکست نخورده اند و نیز از دو مأموریت دشوارشان در پایتخت (لندن) در لیگ برتر، موفق شده اند 4 امتیاز در برابر تیمهای چلسی و آرسنال کسب کنند. سوارکاران (Spurs) نیز در بازی ژانویه در خانۀ منچستر سیتی بدشانس بودند که باختند اما پس از آن 5 بازی بدون باخت را با تنها یک گل خورده سپری کردند. با این حال، در آخرین بازی، در ورزشگاه امارات سقف بر سرشان خراب شد و در حالیکه با دو گل پیش بودند، با شکست شوک آور 5-2 زمین بازی را ترک کردند.


کی هست و کی نیست؟

پس از اخراج کاپیتان آخرین بازی تیم ملی انگلیس، اسکات پارکر در دربی شمال لندن برابر آرسنال، محرومیتش برای تاتنهام شرایط را سخت می کند. مدافع  کناری Kyle Walker نیز در همان دیدار بازی را با مصدومیت ترک کرد و دیدار تیم ملی انگلیس برابر هلند را نیز از دست داد. ضمن اینکه افرادی چون Rafael van der Vaart و Gareth Bale نیز نتوانستند تیمهای ملی کشورهایشان را همراهی کنند. یونایتد نیز با مشکلات مصدومیت جدیدی مواجه شده است. کریس اسمالینگ در دیدار برابر هلند یک زخم چندش آور و منزجر کننده روی سرش ایجاد شد و تام کلورلی و وین رونی نیز پیش از این از لیست استوارت پیرس خط خورده بودند. والنسیا شانس بازگشت به میدان را دارد.


دیدار گذشتۀ دو تیم

تیم سرالکس در اولین دیدار این فصل در یک شب دوشنبه در آگوست پذیرای سوارکاران (Spurs) بودند که سرخها در آن بازی در برابر تاتنهامِ تضعیف شده، از غیبت افرادی همچون لوکا مودریچ و لدلی کینگ نهایت استفاده را بردند. در آن بازی دنی ولبک از روی سانتر تام کلورلی گل اول بازی را به ثمر رساند و سپس گل دوم را نیز برای اندرسون مهیا ساخت. رونی نیز با به ثمر رساندن سانتر رایان گیگز کار را تمام کرد و با یک برد 3-0، شروعی دلچسب برای مدافع عنوان قهرمانی در فصل جدید رقم خورد.


سرمربی تیم مقابل

هری ردنپ پس از نمایش تمام عیارش در تاتنهام، گزینۀ اصلی سرمربی گری تیم انگلیس محسوب می شود. مردی که در سال 1984 همراه تیم Bournemouth، مدافع عنوان قهرمانی، یونایتد را از FA Cup کنار زده بود، اکنون تجربه ای عظیم دارد و تیمی نیرومند را در شمال لندن ساخته است. قطعا یکی از بهترین سرمربیان انگلیسیست و پیش از نیز تیمهایی همچون وست هام، پورتس موس و ساندرلند را رهبری کرده است و همواره به عنوان یک تاتکتیک گذار برجسته و یک انگیزه دهنده و محرک فوق العاده شناخته می شود. او که دیگر مربیان و همکیشانش احترام خاضی برای او قائلند، تلاش خواهد کرد تا Spurs (سوارکاران) را در بهترین فرمشان در این چند سالۀ اخیر حفظ کند.


ستارۀ بازی

Spurs (سوارکاران) مجموعه ای از یاران خوش آوازه را در اختیار دارد و دشوار است که از بین آنها، خطرناکترین را انتخاب کرد. لوکا مودریچ با هنرش در میانۀ میدان تیم را نظم می دهد و راه می اندازد و همراه گرت بیلی که هنوز حضورش در ابهام است یکی از منتخبین است. ضمن اینکه آدبایور نیز انتظار می رود خطراتی در حمله ایجاد کند و ون در فارت نیز کیفیتی غیر قابل انکار دارد. با این حال این مودریچ خواهد بود که نقش کلیدی در تیم هری ردنپ ایفا خواهد کرد و جای تعجب بود که چگونه مدیر تاتنهام Daniel Levy در برابر فروش او به چلسی در تابستان گذشته محکم ایستادگی کرد. این مرد اهل کرواسی، دیدار رفت برابر یونایتد را (اولین دیدار فصل) از دست داد. زیرا هنوز در اطمینان نبود که می خواهد برای تاتنهام یک فصل دیگر بازی کند یا خیر. اما در بازی یکشنبه قطعا هرچه فشنگ و مهمات دارد، شلیک خواهد کرد.


نقل قولها

"بازی دشواری در راه خواهد بود. اگر ما از این بازی هم قِصِر در برویم، آنگاه بختی بسیار بسیار زیاد برای قهرمانی خواهیم داشت. " - سر الکس فرگوسن


حاشیه

آیا سر و صدا و غوغای مربیگری انگلیس برای ردنپ، عامل برهم خوردن تمرکز سوارکاران (Spurs) در تساوی برابر Stevenage و شکست مفتحضانه در دربی امارات بوده است؟ آیا غیبت پارکر میانۀ میدان تاتنهام را تحت تأثیر قرار می دهد؟

تمرکزها روی غابین و مصدومین دو تیم خواهد بود. اما لوئیز ساها به شرایط بازی بازگشته است و مشتاق خواهد بود که تیم قدیمی خود را نا امید کند.


داور

مارتین اتکینسون Martin Atkinson، پس از آن که قضاوت دیدار لیورپول برابر یونایتد در لیورپول در چهارچوب FA Cup را به دلیل بیماری از دست داد، اکنون برای اولین با در این فصل می خواهد که بازی یونایتد را داوری کند. با این حال او قضاوت بحث برانگیز شکست 2-1 در خانۀ چلسی در فصل قبل را بر عهده داشت. ضمن اینکه تیم یونایتد مراقب این نکته خواهند بود که دیدار قبلیشان در وایت هارت لین را پس از اخراج رافائل، با ده بازیکن به پایان رساندند.


حریفان چه می کنند؟

تیم پیشتاز منچستر سیتی شنبه ساعت 3pm GMT از بولتون پذیرایی خواهند کرد و باز این فرصت را دارند که پیش از بازی یونایتد در این هفته، فاصله شان را در صدر به 5 امتیاز افزایش دهند. و در امارات نیز یک بازی مهیج در ساعت نهار بین آرسنال و قهرمان کارلینگ کاپ، لیورپول برگزار می شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط anderanik در تاریخ 1348/10/11 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

برد از آن تاتنهام هستش شک نکنید

این نظر توسط anderanik در تاریخ 1348/10/11 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

برد برای ماست

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

salam
man bare avale sherkat mikonam
3-2manchester mibare

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1348/10/11 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

salam 2-1 manchester
شکلک

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1348/10/11 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

بازی سختیه، ولی فکر کنم 3-2 می بریم! البته امیدوارم راحت تر از این حرفا ببریم شکلک

این نظر توسط reza در تاریخ 1348/10/11 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

4-2 man u mibare reza az london baray avalin bar

این نظر توسط sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

2-1 تاتنهام ميبره

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

2-1 منچستر

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
برای اولین باره که تو نظرسنجیتون شرکت میکنم.

منچستر:2 تاتنهام:1

این نظر توسط mortezayousefi در تاریخ 1348/10/11 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

Tottenham 1_ 2 Man United


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,542
  • بازدید ماه : 2,542
  • بازدید سال : 131,131
  • بازدید کلی : 1,719,173
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2