loading...
منچستريونايتد Manchester United
shahabz بازدید : 696 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (6)

رایان گیگز در شرف انجام دادن 900 امین بازی خودش قرار دارد و او یک قرارداد یک ساله با منچستریونایتد بسته است،اسطوره ی زنده هنوز تمام نشده....



شما نزدیک 900 امین بازی خودتان برای منچستر هستند دیگر به اعداد و تعداد بازی هایتان توجه نمی کنید نه؟

{خنده}  بله من توجه نمی کنم. حقیقت را بخواهید من هیچوقت توجه نکردم. هدف بزرگ رکور سر بابی بود بعد از آن من خودم را به دست آینده سپردم تا ببینم مرا تا کجا پیش می برد.من افتخار می کنم، وقتی من به 800 بازی برای یونایتد رسیدم هیچوقت فکر نمی کردم به 900 بازی برسم! و قبل از آن من هیچوقت فکر نمی کردم به رکورد سر بابی برسم. اکنون هر بازی یک امتیاز ویژه است، من افتخار می کنم چون 900 بازی بسیار زیاد است مخصوصا وقتی برای تیمی باشد که همیشه عاشقش بودم. من شاید الان در اینجا با اعتماد به نقس بیشتری باشم تا نسبت به سال های قبل.


آیا شما تا 1000 امین بازی خودتان ادامه می دهید- آیا در 40 سالگی نیز بازی می کنید؟

{خنده} خب این یکی دیگه الان یه سواله. شما نمی تونید جوابشو بدونید ولی ما میبینیم چی میشه


شما کمی بازیکن ذخیره هستید ولی هر وقت داخل زمین هستید سعی می کنید بیشترین تاثیر را روی تیم بگذارید...


بله، وقتی دیگر تاثیری برای تیم نداشته باشم خداحافظی می کنم ولی الان احساس می کنم که هم داخل  و هم خارج از زمین تاثیر خوب دارم پس ادامه می دهم.


شما چطوری برنامه ریزی می کنید که چقدر مور استفاده هستید - شما چطور بازی کردن و روی نیمکت نشستن را با هم بالانس می کنید؟

این سخته. وقتی شما یک تیم کاملا آماده داشته باشید این به مراتب آسان تر است. اگر ما اندرسون،کلورلی و کریک را سالم در اختیار داشتیم ما به سادگی می توانستیم تیم را برنامه ریزی کنیم مخصوصا در ابتدای فصل.

وقتی شما مصدوم می شوید شما می دانید که مربی شانسی برای بازی دادن به شما ندارد. من در بهترین شرایطم باید هر 10 روز یا 2 هفته یک بار بازی کنم. ولی بعضی وقت ها نمی شود، شما باید سعی کنید و خودتان را آماده نگه دارید.

من 90 دقیقه جلوی  نیوکاسل بازی کردم 4 روز بعد 90 دقیقه جلوی سیتی بازی کردم از این اتفاقات در طول فصل برای شما زیاد رخ می دهد، این مهم نیست که مربی این را می خواهد یا نه، این اتفاق میوفتد. ما به زودی همه بازیکنان را در تیم خواهیم داشت و اینگونه ما  سرحال و زنده آماده ی 2 بازی در یک هفته هستیم


ما بعضی وقت ها در باره ی فصل رولرکاستر( ترن هوایی) شنیده ایم ولی این فصل ما از برد 8-2 داشتیم تا باخت به سیتی...

بله ما نا هماهنگی داشتیم من احساس می کنم بعضی از تیم ها که با آنها بازی کردیم ما تا مرز بی نهایت مورد آزمایش قرار دادند. من فکر م کنم اگر همه ی بازیکنان به تیم برگردند ما شانس قهرمانی در  هر رقابتی را داریم. شما به کمی شانس برای بردن لیگ نیاز دارید ولی عموما همه ی تیم ها خوب هستند، ما  در این فصل در موقعیت خوبی هستیم


شما به ناهماهنگی اشاره کردید آیا این به خاطر خروج تعداد زیادی از بازیکنان با تجربه  در آخر فصل قبل منچستر است؟

من اینطور فکر می کنم. ما تجربه زیادی از دست دادیم با از خروج  وس برون،ادوین، گری نویل و البته اسکولزی{خنده}. و همچنین ورود بازیکنان جوان، این بازیکنان به کمی وقت احتیاج دارند تا با شرایط کنار بیایند.

رو راست باشم امثال دخیا، یانگ و فیل جونز  در این فصل خوب کار کردند. همینطور دنی ولبک هم که از ساندرلند برگشت در شرایط خوبی قرار دارد ولی درکل این ناهماهنگی مربوط به تجربه ی از دست رفته است.


بازگشت اسکولزی همه را سوپرایز کرد شما او را بهتر از بقیه می شناسید آیا می دانستید او دلش برای بازی کردن تنگ شده؟

من در تمام مدت با او حرف می زدم، درباره ی مربیگری از او می پرسیدم چون خود من هم در حال گرقتن مدرک مربیگری خودم بودم .من شخصا فکر می کردم که او بسیار زود خودش را باز نشسته کرد همانطور مه بسیاری از مرم فکر می کردند. اسکولزی فکر می کرد می تواند با خودش کنار بیاید ولی شما او را همیشه کنار زمین و در حال تمرین می دیدید! او با ذخیره ها حرف می زد و همچنان در تمرینات فوق العاده بود همین باعث شد که او بفهمد هنوز هم می تواند ادامه بدهد. هیچ کس نمی خواست با او مخالفت کند و من فکر می کنم بازگشت او یک روحیه ی فوق العاده به همه داد قبل از بازی با سیتی.

او(اسکولز) چه چیزی به ترکیب تیم در راه قهرمانی اضافه می کند؟

خیلی چیز ها، او به تیم کلی تجربه می دهد او بسیار با کیفیت بازی می کند وقتی این بچه های جوون مصدومند یا بازی نمی کنند این دقیقا وقتی است مه باید به آنها کمک کنی و وقتی میخواهند پرواز کنند او به آنها کمک می کند

  

منچستر سیتی بیشتر این فصل را در صدر جدول بوده نظرتون درباره این تیم چیست؟

با کیفیتی که آنها دارند ما می دانستیم که آنها در بالای جدول خواهند بود با وجود این همه بازیکن خوب ولی آنها می بایست ثبات را به تیمشان می آوردند و این چیزی است که آنها در این روز ها دارند. ما می دانیم که این یک مبارزه خواهد بود و ما نمی دانیم چه چیزی پیش رو داریم فقط باید جلو رفت

آیا ان ها را به عنوان حریف و رقیب قهرمانی میبینید؟

من اینطور فکر می کنم، شما نمی توانید پول و کیفیتی که آنها دارند را نادیده بگیرید، سیتی این همه بازیکن را خوشحال نگه داشته آنها می خواهند عقب ماندگی 10،20،30 سال گذشته را جبران کنند. باید ایستاد و دید چه میشود.


به نظر شما چه چیزی به ما برتری را در قهرمانی می تواند بدهد؟

من فکر می کنم تجربه ی قهرمانی ها در گذشته با همین مربی. باید بدانیم که آنها بسیاری بازیکن دارند و بیشتر این بازیکنان چیز هایی را برده اند ولی جدا از هم. ما دوست داریم اینطور فکر کنیم که ما ترکیب فوق العاده ای از تجربه و طمع قهرمانی داریم. ما بازیکنان باتجربه ای داریم اینجا که قهرمان شده اند و همچنین بازیکنان جوانی که قهرمان نشده اند و می خواهند بشوند، همه ی این ها به نفع ماست




ترجمه ی اختصاصی از شهاب زمانی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 9:03 دقیقه ارسال شده است

Eyval agha shahab. Be omide khoda sir ryan giggs be 1000 bazi ham mireseh . Dige !recordi namoonde ke nazade bashe شکلک

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

به خدا نويسنده هاي ما رو دارين ! عشقن !!!!!!!!!!!!!! قربوووووووون اون ترجمت شکلکشکلک
پاسخ : مرسی آقا امیر کوچیکتیم

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

هی من پر رو پر رو می ام اینجا فقطمی گم عالی بود :دی
چی بگم اخه . شکلک
چطوری باید تشکر کرد شکلکشکلک
پاسخ : دشمنت پررو هستش شکلک
دست آقا شهاب زماني درد نكنه با ترجمش

این نظر توسط Kamal در تاریخ 1348/10/11 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

Dastet dard nakone vagean ali bud,

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

شهاب ز تو نوشتی؟! آقا دمت گرم به خدا اومدم خونه اومدم تو سایت انقدر خوشحال شدم این مصاحبه رودیدم که نگو! حاجی خیلی مردی شکلک
پاسخ : آره داشی شهاب ز ام دیگه :دی مرسی عزیز

این نظر توسط رامين (نويسنده) در تاریخ 1348/10/11 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

دسته شهاب جان درد نکنه درکت ميکنم واقعاً ترجمه چند صفحه سخته تجربشو داشتم
شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 130,858
  • بازدید کلی : 1,718,900
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2