loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 237 شنبه 09 دی 1391 نظرات (8)

Ashley Young celebrates after his cross is knocked in by West Brom defender Gareth McAuley

Man United   2

McAuley (OG 9), van Persie (90)

West Brom   0

Saturday 29 December Old Trafford| Attendance: 75,595


 نتیجه که حرف نداشت! گل رابین فوق العاده بود! کاپیتان ویدیچ هر چی توپ اومد تو محوطه برمیگردوند اصلا انگار یه دیوار چیدی اونجا!! اونز و اورا چند تا بلاک خوب داشتن. دیرک هم خوردیم هم زدیم! بن فاستر دروازه بان وست بروم عالی بود! والنسیا امروز بیشتر جرأت سانتر پیدا کرده بود خیلی بازیش بهتر شده بود هرچند هنوز جا داره تا بشه والنسیا فصل قبل. کلورلی و کاگاوا عالی بود همکاریهاشون! یانگ هم خوب بود. همچنین کریک و اسکولز. اسمالینگ هم بد نبود ولی خوب قطعا دفاع وسط بهتره براش تا دفاع راست. راستی بچه ها همونجور که گفتم از بازی بعدی نفر جدید به جدول نمی پذیریم و با همین نفرات پیش میریم جلو اگه خدا بخواد

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
امروز نه تنها به ریش کلین شیتیها نخندیدم بلکه خودمم 2-0 پیش بینی کردم 7 امتیاز گرفتم نوش جونم و جون بقیه نیشخند
فقط یه خورده ناراحتم و عذاب وجدان دارم که نمی تونم پیشبینهای آرن و مسعود رو وارد کنم چون بعد گل یونایتد پیش بینی کردن. بچه ها شرمنده واقعا مقدور نیست با توجه به حساسیت جدول این کار رو بکنم. سعی کنید از بازیهای بعدی زودتر پیش بینی کنید پستهاش هم که همه گذاشتم آماده هست قلب


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ بیست و هشتم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1391/10/11 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

دشمنت شرمنده این چه حرفیه
لطف داری داداش من کوچیک تو و همه ی بروبچه های یونایتدی هستم
راستشو بخوای فکر کردم اشتباهی رو وارد کردن نتایج پیش اومده به هر حال خداییش زحمت زیادی میکشی ، وارد کردن این همه پیش بینی اونم 2/3 بار در هفته خیلی وقت گیره بنابراین اشتباهی هم اگه رخ بده کاملا طبیعیه
اگه می دونستم اصلا مزاحم وقتت نمی شدم داداش این جدول پیش بینی هم که جز زحمت چیز دیگه ای نداره دیگه شرمندتیمشکلک
پاسخ : نه بابا داش مسعود اول اینکه سروری نزن این حرفو...
دوم اینکه نه اتفاقا هر وقت حس کردی مشکلی بود حتما حتما بگو. چک کردن دوباره نتایج برای من هیچ کاری نداره... قسمتهای وقت گیرش جاهای دیگه ست همیشه هر وقت حس کردی اشکال پیش اومده بگو داداش شکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1391/10/10 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

حالا ما یه بار درست پیش بینی کردیم اونم تایید نشدشکلک این فصل ، فصل من نیست و مثل اینکه باید امیدوار به فصل آینده باشم !
البته من چند جای دیگه که پیش بینی انجام میدادم تا نیمه اول زمان برای پیش بینی وجود داشت اما اگه قوانین سایت به شکل دیگه ایه من بهش احترام میذارم
ممنون از اینکه رسیدگی کردیشکلک
پاسخ : مسعود جان به خدا شرمنده تم اصلا تو پست هم نوشتم اعصابم خورد بود که نتونستم پیش بینی شما و آرن رو وارد کنم، مخصوصا برا آرن که صدر جدول بود.
والا قاعده بر اینه اینجا که تا سوت شروع مسابقه پیش بینی قبوله. ولی برای اینکه خیلی خشک نباشیم، همیشه رسم بر این بوده که تا آخر نیمه اول به شرطی که گلی رد و بدل نشده باشه پیش بینی ها رو می پذیرفتیم. من برای شما رو خیلی ابایی ندارم وارد کنم چون موقعیتت توی جدول خیلی حساس نیست. ولی برای آرن که جاش حساسه، با توجه به اینکه از اول فصل این قاعده رو پیش بردیم نمی تونم وارد کنم. حسابی هم شرمنده شما اینجا حسابی حق آب و گل داری مدتهاست چه پارسال چه امسال توی جدول پیش بینی پایه بودی شکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1391/10/09 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

یه بار ما گل خوردن پیش بینی کردیم کلین شیت شد!
همتون بدونین که این کلین شیت رو مدیون منین!
کلا خیلی موقعا همه چی برعکس میشه!
یاد بازیه من سیتی کویینز پارک فصل پیش افتادم، اون بازی رو من اصلا نگاه نمی کردم دیدم 2-1 کوینز جلوه (دقیقه 88-90 اینا بود فک کنم)خوشحال رفتم ببینم چطور قهرمان میشیم هم رفتم پای تلویزیون من سیتی گل زد!
3 سوت بعد هم گل بعدیو زد!
من کلا 3 دقیقه از اون بازیو دیدم و تو همون لحظات هم سیتی گل زد!
حالا چه ربطی داشت؟؟؟شکلک در هر صورت باد اون بازیه افتادم نمی دونم چرا؟
پاسخ : اوه اوه اوه عجب روز گندی بود همون روز مادر من بیمارستان عمل داشت! کلا یاد اون روز می افتم مور مورم میشه! شکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1391/10/09 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من پیش بینی رو 0 - 2 ثبت کردم اما تو جدول زده عدم پیش بینی !!
خواهشا رسیدگی کنین ممنون
پاسخ : سلام مسعود جان شما به ساعت رزبلاگ (که 17 دقیقه جلو هست)، ساعت 19:07 پیش بینیتون رو وارد کردین، هفده دقیقه بکشیم عقب، میشه 16:50 یعنی 20 دقیقه بعد شروع بازی.
که متأسفانه (یا خوشبختانه!!) یونایتد دقیقه 9 گل زده بود و شما تقریبا ده دقیقه بعد گل یونایتد پیش بینیتون رو ثبت کردین و متأسفانه من نمی تونم وارد کنم.

یه خواهشی که دارم زودتر پیش بینی رو وارد کنید. برای خودتون ریسک داره چون اگه یونایتد زود گل بخوره یا زود گل بزنه، من دیگه نمی تونم پیش بینیتون رو وارد کنم شکلک

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1391/10/09 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

دم خودم گرم چقدر خوب اومدم بالاشکلک
پاسخ : خداییها شکلک

این نظر توسط Milad007 در تاریخ 1391/10/09 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

یعنی دارم میسوزم اون چند هفته که نت نداشتم چقدر عقب افتادم...
دعا دعا میکردم ونپرسی بازیو 2-0 کنه...ولی فکر نمیکردم اینقدر نظریه شبیه من داشته باشه جدول شکلک
راستی شهاب بد سوتی دادی این هفته هفته بیستم بود نه بیست و هشتم شکلکشکلک
پاسخ : یک اینکه سوتی رو شما دادی که ورداشتی پیش بینی رو جای پست بازی با وست بروم روی اعلام نتایج بازی با نیوکاسل پیش بینی کرده بودی! خدایی اول جا انداخته بودمت یهو بعد از درست کردن جدول چشمم خورد دیدم پیش بینی برات ثبت نشده رفتم پیش بینیت رو از پست ببازی با نیوکاسل ثبت کردم جدول رو هم از اول ساختم!
بعدش هم هفته 28 جدول پیش بینی! این همه هفته است بعد بازی اول فصل تو کارلینگ کاپ و بازیهای لیگ قهرمانان ما هی چند هفته جلو افتادیم از لیگ تو چرا تازه به فکرت رسیده این سوتی رو بگیری شکلک شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/10/09 و 21:08 دقیقه ارسال شده است




شکلکشکلکشکلک

ینی 4 امتیاز رو هم دریغ کردن!






جناب ali81 مبارکت باشه!


پاسخ : مبارک همه باشه شکلک

این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1391/10/09 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

تبریک به همه ی یونایتدی های گلل ...
یه برد عالی با یه کلینشیت عالی!
شهاب 7 امتیزم نوش جونت شکلکشکلک
پاسخ : عالی بود شکلک نوکرم داش محسن شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 600
  • بازدید سال : 129,189
  • بازدید کلی : 1,717,231
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2